Stel je niet aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee valt wel mee maar mij vannacht een ban toewensen en vervolgens aardig doen tegen mij vind ik vreemd.
ik ben niet avontuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat het om jou ging :$
ben al lang niet meer op een akker geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tussen de akkers bloeit de liefde
Boek van Annie Oosterbroek-Dutschun
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ben al lang niet meer op een akker geweest
volgens mij zou jij echt dol en dolgraag weer puber willen zijn, of niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:35 schreef Kurovski het volgende:
Iemand vroeger Tonka Trucks gehad? Ik had er een stuk of 5, oa deze:
[ afbeelding ]
Helemaal stuk gespeeld. Misschien leuk om weer bij elkaar te sparen. Ik ben gek op vintage.
Nuchter mag alleen voor 17:00 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik hier wel posten als ik nuchter ben?
Oh nee niet speciaal hoor. Ben gewoon OK met m'n 43.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij zou jij echt dol en dolgraag weer puber willen zijn, of niet?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh nee niet speciaal hoor. Ben gewoon OK met m'n 43.
Ik wel. Toen had ik nog geen twee dagen durende katersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:42 schreef Toto69 het volgende:
Jij wil toch ook wel weer 21 zijn prof
Het is ook maar net hoe oud/jong je je voelt. Zat mensen die zich al oud gedragen met 20.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik wel. Toen had ik nog geen twee dagen durende katers
niet zo veel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe oud/jong je je voelt. Zat mensen die zich al oud gedragen met 20.
Ha ha ha ga doorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij en teleurgesteld, want ik heet Hans
Sorry Hans.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij en teleurgesteld, want ik heet Hans
ik zie het verband niet..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:53 schreef Pensylvania het volgende:
Ik denk dat ik deze zaterdag meer weer een kater ga ontwikkelen. Kan ik maandag lekker rustig aan doen
Mede?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef jamesdeen het volgende:
Toto je moet trouwens echt mede proeven in Tsjechie, dat is echt een goddelijke drank
gemaakt van honing toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
mede is dacht ik een soort van zoete wijn...
Zo te zien wel iddquote:
haha Kofolaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mede?
Zegt me niets. Kofola heb ik wel van gehoord
Zelfs beter dan Israëlische versnaperingen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
haha Kofolamaar dat is wat anders
Mede is honingwijn. Lekkerste drank die ik gedronken heb
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs beter dan Israëlische versnaperingen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Het glijdt lekker weg in je keel, smaakt goddelijk en je wordt er heel aangenaam dronken van (als je er genoeg van neemt)
SG en ?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet van twee zeeuwse bolussen.
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeeeyyyyyyyy grote vriend
Alles goed mattie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Misschien bedoelt hij haar smaballen.quote:
Gadverdammequote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij haar smaballen.
haha zeker weten vriend met jou ookquote:
Kan beter hoor. Maar geen klagen. Vandaag veel vrije tijd a la kantoordag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha zeker weten vriend met jou ook
ja man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |