abonnement Unibet Coolblue
pi_165785116
Vorig jaar werd ik via een dating site uitgenodigd door een bejaarde man . Omdat ik avontuurlijk ben ingesteld stemde ik direct toe en heb enige dagen bij de man gelogeerd.
Vanaf het moment dat ik met hem op de bank zat was er een soort klik tussen ons. Binnen een kwartier zaten we te zoenen en binnen een half uur zat hij aan mijn intieme plekjes.
Ik heb niet in de logeerkamer geslapen maar in zijn slaapkamer.
Hij bleef het hele bezoek maar door gaan over hoe opmerkelijk het was dat we zo goed met elkaar konden opschieten en dat hij dat toch nooit had kunnen denken.
Na een paar dagen ging ik terug naar huis en kreeg direct de volgende dag een enthousiaste email van hem over hoe fijn we het hadden gehad. Alleen...hij noemde me bij een andere naam. Na een paar mails merkte hij zelf dat hij de verkeerde naam had gebruikt, bood zijn excuses aan en we maakten een afspraak voor een logeerpartij de maand erop. We hielden contact.

Toen hij mij de maand erop van de trein kwam halen voor de logeerpartij was er iets vreemds aan de hand. Het leek wel of hij niet meer goed wist wie ik was. Dingen die hij de maand ervoor had verteld vertelde hij opnieuw op precies de zelfde manier. We gingen ook dezelfde dingen doen. Zwemmen, fietsen, ijsje in de ijssalon, media markt....
Hij vertelde me ook over wat hem bezig hield. Bijvoorbeeld dat hij altijd dezelfde weg naar de stad rijdt om niet in de war te raken. Ook dat hij bepaalde verkeerssituaties niet meer goed kon inschatten.
Goed, ik weer naar huis maar door omstandigheden lukte het me niet de maand daarop naar hem toe te gaan hoewel ik uitgenodigd was. Wel had hij een begrafenis bij mij in de buurt dus wipte hij even bij mij langs. Ik vroeg of hij wilde blijven slapen maar de volgende dag moest hij werken en ik was zo zacht en warm dat hij misschien wel helemaal het bed niet meer uit zou komen dus dat wilde hij niet.
De weken daarop had ik tijd om na te denken en ik besloot geen contact meer met de man te zoeken. Als hij zo vergeetachtig was als ik inschatte zou ik vanzelf op de achtergrond raken in zijn geheugen. Wat denk je? Binnen een week had ik een brandmail van hem of ik alsjeblieft met hem wilde blijven schrijven. Zo geschiedde en de maanden erop hadden we idioot veel contact via de email en sms. Hij wilde van alles van mij weten en ik schreef hem sochtends en lange mail waarop hij dan savonds antwoordde en tussendoor bleven we de hele dag smsen.
Ook stuurde ik hem krantenknipsels en zelf gebakken koekjes. Alleen mocht ik niet meer bij hem langs komen vanwege de pijn die hij door een versleten rugwervel had en waaraan hij geopereerd moest worden.

Voor en na zijn operatie hielden we contact via sms en email. Het punt was dat hij na de operatie mij weer aan ging spreken met die andere naam. Ik had de naam van die andere jonge vrouw allang in zijn email zien opduiken en haar allang gegoogeld dus wist dat ik concurrentie had. Ik waarschuwde de bejaarde man voorzichtig en op niet emotionele manier dat het door elkaar halen van namen van je vriendinnen tot heibel kan leiden en dat gebeurde ook. Op een dag had ik hem zelfgebakken koekjes gestuurd die geheel op zijn dieetbehoeftes waren toegespitst. Ik had er veel aandacht en tijd aan besteed en hij was er super blij mee. Hij kwam bijna door het internet gekropen zo blij was hij. Alleen....tijdens zijn uitvoerige bedankbrief noemde hij mij dus bij de naam van zijn andere vriendin. Ik kon het na een nacht slapen toch niet van me af zetten, legde de situatie uit en liet hem weten dat ik om die reden het contact met hem wilde verbreken, waarop de bejaarde man alles uit de kast trok om mij er toe te bewegen in contact te blijven. Zijn jeugd, traumatiserende ervaringen uit zijn volwassen leven, hij was zielig en ik moest contact houden. Veelvuldige excuses, ook was hij naar de huisarts geweest om te vragen waarom hij zo in de war was. De arts had verteld dat het door de narcose van de operatie kwam en dat het wel weer weg zou trekken. Ik voelde mij gedwongen iets te schrijven aan hem wat minder leuk was en toen werd het stil.

Na een paar maanden kon ik helaas zelf het gebrek aan contact niet volhouden. Met Vaderdag maakte ik een ecard voor mijn vader en ik weet dat de kinderen van de bejaarde man niet meer leven dus dat hij van zijn kinderen geen vaderdagsgroet meer zal krijgen. In een opwelling van spijt stuurde ik hem een anoniem vaderdagskaart. Twee weken daarna begon de man mij dingen door te sturen. Je weet wel, grappige en pikante plaatjes die rouleren op het internet en agenda's van bijeenkomsten waarin ik interesse zou kunnen hebben. Ik ging naar enkele van die bijeenkomsten en deed per email verslag over mijn ervaringen. Eerst schreef de bejaarde man niets terug maar op een gegeven moment ging hij schrijven dat hij blij was met mijn verhalen. Laatst moest hij me opgeven voor een bijeenkomst en hij schreef me dat hij mijn achternaam vergeten was. Een kwartier later kreeg ik een mail dat hij het weer wist. Hij heeft me inmiddels 4 maanden lang al alleen bij mijn eigen naam genoemd.

Gisteren mailde ik hem dat ik een paar artikeltjes aan hem had gepost en iets over mijn verjaardag van het afgelopen jaar. Ook mailde ik een foto van een bijeenkomst die ik had bijgewoond waarop ik stond met een collega. De antwoorden van de bejaarde man maakten mij bezorgd. Het leek wel of hij niet goed gelezen had ofwel niet had begrepen wat ik bedoelde. Hij kon zich blijkbaar niet meer herinneren dat hij mij destijds een verjaardagskaart had gestuurd plus hij leek te denken dat de collega op de foto mijn nieuwe vlam was.
Als ik hem schrijf dat ik me zorgen maak om hem antwoordt hij daarop niet.

Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Ik heb tussentijds heel veel mannen gedate maar blijkbaar toch niet genoeg dat ik de bejaarde man emotioneel los kan laten.
Ik ben geneigd naar hem toe te gaan om hem te proberen te overtuigen dat hij nogmaals een bezoek aan de huisarts moet brengen, voor een Alzheimertest. Maar dan? Stel dat hij gediagnosticeerd wordt met beginnende dementie? Brengt mij dat dan verder?
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165785356
Ik vind dit maar een raar verhaal.. Misschien is hij zelf wel aan het daten geslagen met een hele hoop dames waardoor hij de namen door elkaar haalt. En die bijeenkomsten ook, hij moet jou opgeven daarvoor? Doe je dat wel uit vrije wil?

Verder zou het goed zijn voor hem dat als hij alleen is en het blijkt echt Alzheimer te zijn dat hij z.s.m. naar een verzorgingstehuis gaat. Ik heb het bij een bekende gezien die binnen 2 jaar helemaal is afgetakeld en begin vorige week is overleden. Daar moet je dus niet aan willen beginnen in een relatievorm. Je zou hem wel kunnen ondersteunen in bepaalde handelingen. Je kan er met Alzheimer niet vroeg genoeg bij zijn, opstellen van een plan etc.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:09:50 #3
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165785560
Hoe oud ben jij?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:11:38 #4
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_165785586
Ja, hallo. Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
Ik ga naar huis.
pi_165785706
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:11 schreef nietzman het volgende:
Ja, hallo. Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
Dit is ook het eerste waar ik aan dacht. Vraag me ook af waarom je met zo iemand een relatie of iets wilt beginnen.
pi_165785953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:55 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind dit maar een raar verhaal.. Misschien is hij zelf wel aan het daten geslagen met een hele hoop dames waardoor hij de namen door elkaar haalt.
Dat is wat ik van tenminste één andere vrouw op de datingsite heb gehoord.
Ik zou contact kunnen zoeken met mijn ''concurrente'' van de naamsverwisseling, ik heb haar email adres. Maar of dat soelaas biedt?

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:55 schreef HulkHeld het volgende:
En die bijeenkomsten ook, hij moet jou opgeven daarvoor? Doe je dat wel uit vrije wil?
Ja ik ga uit vrije wil en ontmoet op die bijeenkomsten ook weer andere mannen en dat lijkt me wel verstandig, om andere mannen te ontmoeten.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:55 schreef HulkHeld het volgende:
Verder zou het goed zijn voor hem dat als hij alleen is en het blijkt echt Alzheimer te zijn dat hij z.s.m. naar een verzorgingstehuis gaat. Ik heb het bij een bekende gezien die binnen 2 jaar helemaal is afgetakeld en begin vorige week is overleden. Daar moet je dus niet aan willen beginnen in een relatievorm. Je zou hem wel kunnen ondersteunen in bepaalde handelingen. Je kan er met Alzheimer niet vroeg genoeg bij zijn, opstellen van een plan etc.
Ik vraag mij af of ik hem zover krijg dat hij met me mee wil naar de huisarts voor een onderzoek. Hij is nogal eigenwijs wat ook weer kan wijzen op beginnende dementie.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165785978
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
Hoe oud ben jij?
Veel te oud eigenlijk om überhaupt met dit soort sh*t te worstelen.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165786025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:19 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dit is ook het eerste waar ik aan dacht. Vraag me ook af waarom je met zo iemand een relatie of iets wilt beginnen.
Nou, toen ik bij hem logeerde werd ik mega in de watten gelegd. Ik mocht geen vinger uitsteken. Hij kookte, reed me rond, waste mijn rug enz enz. De fysieke relatie was hartstochtelijk en vol enthousiasme van beide kanten. Wat helaas ook weer op beginnende dementie kan wijzen.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:46:05 #9
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165786098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:40 schreef Fokkiebaby het volgende:
van beide kanten. Wat helaas ook weer op beginnende dementie kan wijzen.
Dus misschien heb jij (ook) wel dementie?
  Moderator donderdag 6 oktober 2016 @ 10:52:00 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165786178
Wat een verhaal zeg :o 8)7
Naar de dokter gaan voor een diagnose brengt in elk geval duidelijkheid. Als hij Alzheimer heeft zal het alleen maar achteruit gaan.
pi_165786783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:46 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dus misschien heb jij (ook) wel dementie?
Als het aan mij lag, lieve Frietenstamp, dan zou iedereen, ongeacht de leeftijd nog met heel veel enthousiasme en vurigheid aan een intieme relatie mogen beginnen.
Maar alles samen, zijn vergeetachtigheid, het niet samenhangend reageren op mijn verhalen, het feit dat hij zelf het gevoel heeft geen controle op de weg meer te hebben tijdens het auto rijden. Voeg daarbij dat hij fysieke toenadering tot mij zocht op openbare plekken als zwembaden en in zijn auto, het zit me gewoon niet lekker. Op de site van de Alzheimer stichting wordt op zo'n moment toch geadviseerd naar de dokter te gaan met je vermoedens.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 11:40:06 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165786843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:37 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Veel te oud eigenlijk om überhaupt met dit soort sh*t te worstelen.
Dus? 40? 50?
pi_165786873
Wtf. Doet me denken aan van die vieze Franse films :')
pi_165786878
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:52 schreef noodgang het volgende:
Wat een verhaal zeg :o 8)7
Naar de dokter gaan voor een diagnose brengt in elk geval duidelijkheid. Als hij Alzheimer heeft zal het alleen maar achteruit gaan.
Ik zou dat graag willen maar vraag me af of ik hem zo ver krijg.
Als ik hem schrijf dat ik bij hem langs wil komen schrijft hij terug dat hij dat geen goed idee vindt. Als reden voert hij aan dat de operatie van begin dit jaar aan zijn rug niet het gewenste effect had en dat hij nog steeds veel pijn heeft.
Als ik hem schrijf dat ik me zorgen over hem maakt antwoordt hij daar niet op.
Wat niet meehelpt is dat hij dus schreef dat zijn arts hem weer naar huis heeft gestuurd met de geruststelling dat de vergeetachtigheid door de narcose zal komen en dat het vanzelf over gaat.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165786921
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dus? 40? 50?
Jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Oud genoeg om te kunnen weten dat hier niets goeds van kan komen.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 11:45:17 #16
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165786949
Het zal allemaal wel maar waar bemoei jij je mee? Of probeer je enige erfgenaam te worden?
pi_165786992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:42 schreef larry_flynt het volgende:
Wtf. Doet me denken aan van die vieze Franse films :')
Haha! Dat dacht ik ook toen ik het hele verhaal opschreef vanochtend.
Het zou het script van een film noir kunnen zijn.
De bejaarde man en ik gaan uiteindelijk aan onze passie voor elkaar ten onder
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 11:50:16 #18
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787061
quote:
12s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:46 schreef Fokkiebaby het volgende:
De bejaarde man en ik gaan uiteindelijk aan onze passie voor elkaar ten onder
Denk dat hij eerder ten onder gaat aan jouw passie voor zijn vermogen.
pi_165787079
Hoe oud is bejaard? Dik in de 80? Wat vind je hier geil aan of is ie rijk?
pi_165787175
Haha wat een baas. Beetje als bejaarde kerel met een stel jongere vrouwen neuken. ^O^
pi_165787180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef frietenstamp het volgende:
Het zal allemaal wel maar waar bemoei jij je mee? Of probeer je enige erfgenaam te worden?
Dat is zeker een overweging.
De bejaarde man heeft geen vrouw en kinderen meer.
Hij heeft wel een ex, die ik 1x ontmoet heb. Zij is wel bejaard maar nog niet zo oud als hij.
Ook heeft hij me verteld dat 1x per week de werkster er is. Een oudere vrouw die hij al jaren kent en die ik ook 1x heb ontmoet. Ik vraag mij inderdaad af of het mijn taak moet zijn hem naar de ''slachtbank'' te leiden want zo zal hij dat wel voelen denk ik. Waarom doen die andere vrouwen niets?

Of er een erfenis is betwijfel ik.
Hij heeft in de jaren 90 een huis laten bouwen en daar zit nog hypotheek op. Ook is hij ondanks zijn hoge leeftijd nog niet gestopt met werken, volgens eigen zeggen om wat om handen te hebben maar wellicht dat er financiële noodzaak is en hij te trots is om daar voor uit te komen?
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:00:10 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165787270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:44 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Oud genoeg om te kunnen weten dat hier niets goeds van kan komen.
Is het dan een soort fetisj ofzo?
pi_165787318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe oud is bejaard? Dik in de 80? Wat vind je hier geil aan of is ie rijk?
Eerlijk gezegd weet ik niet of het de bedoeling was dat wij een fysieke relatie zouden ontwikkelen.
Hij heeft me naderhand laten zien dat het bed in de logeerkamer was opgemaakt voordat ik arriveerde.

Zelf heb ik relaties gehad met mannen die zowel veel ouder als veel jonger dan ik waren en alles er tussen in (excusez le mot). Ik vind hem een aantrekkelijke man.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787382
Stuur die man naar de huisarts. Een diagnose kan duidelijkheid scheppen. Ook kun je advies krijgen hoe er mee om te gaan, wellicht een prognose zodat er voorbereidingen getroffen kunnen worden, misschien wat leefstijladvies om het proces te vertragen; en misschien blijkt het wel compleet iets anders te zijn.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:04:30 #25
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787386
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:56 schreef Fokkiebaby het volgende:
Of er een erfenis is betwijfel ik.
Hij heeft in de jaren 90 een huis laten bouwen en daar zit nog hypotheek op.
Ah dat heb je ook al uitgezocht. :')

Vrijstaand huis dus. Hoeveel grond zit erbij?

Een verhaal dubbel vertellen, niet meer zo zeker zijn in het verkeer, namen van scharrels die niet boeien, dat is allemaal geen alzheimer.

Deze man is wel kwetsbaar en daar maak jij handig gebruik van. Ik hoop maar dat er iemand in zijn omgeving is die gaat ingrijpen en jou eruit tieft.
pi_165787412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef JimmyDean het volgende:
Haha wat een baas. Beetje als bejaarde kerel met een stel jongere vrouwen neuken. ^O^
In de emailwisseling met mijn ''concurrente'' die ik per ongeluk expres heb gezien wordt een fysieke relatie niet direct genoemd maar ook niet ontkend. Het zou idd kunnen dat de bejaarde man intieme relaties met ons beiden heeft onderhouden en tja dat is natuurlijk best wel stoer op zijn leeftijd.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:56 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Dat is zeker een overweging.
De bejaarde man heeft geen vrouw en kinderen meer.
Hij heeft wel een ex, die ik 1x ontmoet heb. Zij is wel bejaard maar nog niet zo oud als hij.
Ook heeft hij me verteld dat 1x per week de werkster er is. Een oudere vrouw die hij al jaren kent en die ik ook 1x heb ontmoet. Ik vraag mij inderdaad af of het mijn taak moet zijn hem naar de ''slachtbank'' te leiden want zo zal hij dat wel voelen denk ik. Waarom doen die andere vrouwen niets?

Of er een erfenis is betwijfel ik.
Hij heeft in de jaren 90 een huis laten bouwen en daar zit nog hypotheek op. Ook is hij ondanks zijn hoge leeftijd nog niet gestopt met werken, volgens eigen zeggen om wat om handen te hebben maar wellicht dat er financiële noodzaak is en hij te trots is om daar voor uit te komen?
och die arme man :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ah dat heb je ook al uitgezocht. :')

Vrijstaand huis dus. Hoeveel grond zit erbij?

Een verhaal dubbel vertellen, niet meer zo zeker zijn in het verkeer, namen van scharrels die niet boeien, dat is allemaal geen alzheimer.

Deze man is wel kwetsbaar en daar maak jij handig gebruik van. Ik hoop maar dat er iemand in zijn omgeving is die gaat ingrijpen en jou eruit tieft.
ik vrees het ook....
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:11:05 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165787528
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:05 schreef Fokkiebaby het volgende:

In de emailwisseling met mijn ''concurrente'' die ik per ongeluk expres heb gezien wordt een fysieke relatie niet direct genoemd maar ook niet ontkend. Het zou idd kunnen dat de bejaarde man intieme relaties met ons beiden heeft onderhouden en tja dat is natuurlijk best wel stoer op zijn leeftijd.
Echt lekker bezig, jij!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165787533
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef papernote het volgende:
Stuur die man naar de huisarts. Een diagnose kan duidelijkheid scheppen. Ook kun je advies krijgen hoe er mee om te gaan, wellicht een prognose zodat er voorbereidingen getroffen kunnen worden, misschien wat leefstijladvies om het proces te vertragen; en misschien blijkt het wel compleet iets anders te zijn.
Dat hoop ik ook, dat het wat anders is.
De bejaarde man heeft diverse pijnprikken in zijn rug gehad waarvan ik heb gelezen dat de patiënt behoorlijk in de war kan raken. Ook de narcose tijdens de operatie zal niet mee geholpen hebben.
Ik vind echter dat de huisarts de zaak te snel heeft afgedaan met ''het zal wel weer over gaan''
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:11:55 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165787547
I ain't saying she's a gold digger.... _O-
pi_165787569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ah dat heb je ook al uitgezocht. :')

Vrijstaand huis dus. Hoeveel grond zit erbij?

Een verhaal dubbel vertellen, niet meer zo zeker zijn in het verkeer, namen van scharrels die niet boeien, dat is allemaal geen alzheimer.

Deze man is wel kwetsbaar en daar maak jij handig gebruik van. Ik hoop maar dat er iemand in zijn omgeving is die gaat ingrijpen en jou eruit tieft.
Frietenstamp, wat je nu doet mag niet.
Er staat duidelijk in de forumregels dat je TS niet persoonlijk aan mag vallen. Als je het nog eens doet rapporteer ik je.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787653
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt lekker bezig, jij!
Mee eens. Als je per ongeluk expres in een mans email moet kijken weet je eigenlijk al dat een LT relatie er niet in zit. Dan is er geen vertrouwen. Opmerkelijk in dezen is dat de bejaarde man zich te uit en te na heeft verontschuldigd voor de naamsverwisseling maar met geen woord heeft gerept over de ''concurrente'' zelf en zijn relatie met haar.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787685
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef Twiitch het volgende:
I ain't saying she's a gold digger.... _O-
IK ZEG HET WEL :D
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:19:27 #34
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:12 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Frietenstamp, wat je nu doet mag niet.
Er staat duidelijk in de forumregels dat je TS niet persoonlijk aan mag vallen. Als je het nog eens doet rapporteer ik je.
Of ik neem dat voor lief en rapporteer jou bij de politie voor ouderenmishandeling.

Als de man alzheimer heeft, verkracht je hem.
Als de man geen alzheimer heeft, dien je afstand te bewaren.
pi_165787692
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Is het dan een soort fetisj ofzo?
Ik heb relaties gehad met mannen die zowel veel ouder als veel jonger dan ik waren en alles er tussen in (excusez le mot). Ik vind hem een aantrekkelijke man.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787717
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:12 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Frietenstamp, wat je nu doet mag niet.
Er staat duidelijk in de forumregels dat je TS niet persoonlijk aan mag vallen. Als je het nog eens doet rapporteer ik je.
Je doet je huiswerk wel goed. :D
pi_165787745
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:08 schreef FANN het volgende:

[..]

och die arme man :')

Nuja, had hij nog kinderen gehad dan had ik die natuurlijk als eerste aangesproken over mijn vermoedens.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787767
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Nuja, had hij nog kinderen gehad dan had ik die natuurlijk als eerste aangesproken over mijn vermoedens.
Maar eh... wat is nou de bedoeling van dit topic?
Heb je een vraag?
pi_165787768
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Najieto het volgende:

[..]

Je doet je huiswerk wel goed. :D
Ik stel mij kwetsbaar op door mijn verhaal hier te posten en word gelukkig beschermt door de forumregels.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:25:36 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165787787
Wat noemt TS nou bejaard?
The love you take is equal to the love you make.
pi_165787794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar eh... wat is nou de bedoeling van dit topic?
Heb je een vraag?
De vraag staat onderaan mijn 1e post:
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Ik heb tussentijds heel veel mannen gedate maar blijkbaar toch niet genoeg dat ik de bejaarde man emotioneel los kan laten.
Ik ben geneigd naar hem toe te gaan om hem te proberen te overtuigen dat hij nogmaals een bezoek aan de huisarts moet brengen, voor een Alzheimertest. Maar dan? Stel dat hij gediagnosticeerd wordt met beginnende dementie? Brengt mij dat dan verder?
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:27:08 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165787821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

De vraag staat onderaan mijn 1e post:
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Ik heb tussentijds heel veel mannen gedate maar blijkbaar toch niet genoeg dat ik de bejaarde man emotioneel los kan laten.
Ik ben geneigd naar hem toe te gaan om hem te proberen te overtuigen dat hij nogmaals een bezoek aan de huisarts moet brengen, voor een Alzheimertest. Maar dan? Stel dat hij gediagnosticeerd wordt met beginnende dementie? Brengt mij dat dan verder?
Waar wil je komen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:27:08 #43
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Nuja, had hij nog kinderen gehad dan had ik die natuurlijk als eerste aangesproken over mijn vermoedens.
Je hebt vermoedens dat de man lijdt aan de ziekte van Alzheimer. Dat wakkert je passie aan en dus heb je seks met hem want je bent nou eenmaal avontuurlijk ingesteld. Misschien moet je zelf even naar de huisarts met dit verhaal.
pi_165787864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

De vraag staat onderaan mijn 1e post:
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Ik heb tussentijds heel veel mannen gedate maar blijkbaar toch niet genoeg dat ik de bejaarde man emotioneel los kan laten.
Ik ben geneigd naar hem toe te gaan om hem te proberen te overtuigen dat hij nogmaals een bezoek aan de huisarts moet brengen, voor een Alzheimertest. Maar dan? Stel dat hij gediagnosticeerd wordt met beginnende dementie? Brengt mij dat dan verder?
Je moet je niet afvragen of het jou verder brengt, maar of het HEM verder brengt...
Als hij Altzheimer heeft of zo dement als een deur is mag hij wel een beetje bescherming.
Je kan hem altijd opzoeken in het verzorgingstehuis om lekker te vozen *;

En af en toe koekjes brengen O+

en ja, goeie vraag van Lien, wat is bejaard, waar moeten we aan denken?

70 jaar, 80 jaar of ouder? :o
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:30:27 #45
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef FANN het volgende:
Je kan hem altijd opzoeken in het verzorgingstehuis om lekker te vozen
Ik denk dat dit wel onder zedenmisdrijf valt.
pi_165787899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:27 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je hebt vermoedens dat de man lijdt aan de ziekte van Alzheimer. Dat wakkert je passie aan en dus heb je seks met hem want je bent nou eenmaal avontuurlijk ingesteld. Misschien moet je zelf even naar de huisarts met dit verhaal.
De seks had ik met hem voordat ik vermoedde dat hij ziekte van Alzheimer zou kunnen hebben.
Wellicht dat ik toen al iets had kunnen vermoeden. Een man is in de regel wat terughoudender tenzij hij gedronken heeft.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel onder zedenmisdrijf valt.
Nou ja als ze op oude mannen valt, van mij mag ze :P

Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen :D
pi_165787920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef FANN het volgende:

[..]

Je moet je niet afvragen of het jou verder brengt, maar of het HEM verder brengt...
Als hij Altzheimer heeft of zo dement als een deur is mag hij wel een beetje bescherming.
Je kan hem altijd opzoeken in het verzorgingstehuis om lekker te vozen *;

En af en toe koekjes brengen O+

en ja, goeie vraag van Lien, wat is bejaard, waar moeten we aan denken?

70 jaar, 80 jaar of ouder? :o
Ruim boven de 75 jaar.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_165787929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

De seks had ik met hem voordat ik vermoedde dat hij ziekte van Alzheimer zou kunnen hebben.
Wellicht dat ik toen al iets had kunnen vermoeden. Een man is in de regel wat terughoudender tenzij hij gedronken heeft.
Geef hem een borrel...
pi_165787934
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:31 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Ruim boven de 75 jaar.
och arme...

en jij?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:32:48 #51
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165787936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

De seks had ik met hem voordat ik vermoedde dat hij ziekte van Alzheimer zou kunnen hebben.
Wellicht dat ik toen al iets had kunnen vermoeden. Een man is in de regel wat terughoudender tenzij hij gedronken heeft.
Jullie gaan eerst nog aan elkaars passie ten onder.

Je wijzigt je verhaal. Ik zeg fake. Leuke schrijfstijl en rijke fantasie, dus ga zo door.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')