Ik wil überhaupt geen TV-abonnement. Die bagger op de commerciëlen hoef ik afgezien van wat sport niet te zien en de publieke zenders zijn prima te streamen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:54 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat zou echt ranzig zijn.
Als iemand zijnde die niet in een Ziggo woont, word ik nu al erg verdrietig van alle extraatjes die ik mis.
Wordt ook door Fox uitgezonden, waarom downloaden?quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Woensdag. Ik wacht er al een tijdje op.seioen 7 ga ik dan gewoon downloaden.
Deadwood, maar verder niets denk ik inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In Nederland staan er toch helemaal geen HBO series op Netflix of mis ik nu iets?
Ah kijk, maar ik had idd begrepen dat juist omdat HBO in Nederland beschikbaar was Netflix geen 'uitzendrechten' kon krijgen op HBO-titels. Veronica gaat straks Game of Thrones uitzenden (geloof ik) en de rest zal weer standaard om gevochten kunnen worden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:56 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Deadwood, maar verder niets denk ik inderdaad.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:24 schreef Soohr het volgende:
[..]
lijkt me nu al leuk.
geen idee verder wat t is
quote:3%
A post-apocalyptic thriller set in near-future Brazil, where a select few are allowed to join a privileged society after undergoing an intense and competitive process.
https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/53665
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuro mukuro (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Japans / CC Duits, Engels, Frans, Japans, Nederlands
Genre: Anime
Wanneer mecha een onderzoeksinstituut aanvallen, moeten studenten, piloten en onderzoekers terugvechten met mysterieuze artefacten en een jonge samurai.
Mary Poppins – 1964 AL 2:19 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
'Mary Poppins' is een Disney-klassieker die niet van het scherm weg te denken is. Zing mee met Julie Andrews en Dick van Dyke in deze film die niet veroudert!
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 10-10-2016 19:02:26 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Sons of Anarchy is ook HBO toch? Maar het laatste seizoen daarvan is in augustus al op netflix verschenen, dus het is ook niet zo erg als ze die serie volgend jaar weer verwijderen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In Nederland staan er toch helemaal geen HBO series op Netflix of mis ik nu iets?
Nope is FXquote:
Zoals ik het goed heb begrepen zijn HBO NL en Ziggo van hetzelfde moederbedrijf, of iets in die trend. Dus dan blijft het allemaal binnen het eigen concern.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:12 schreef koei het volgende:
En verder is het koffiedik kijken, want die deal met Ziggo heeft vast ook een einddatum waarna HBO vast gaat heroverwegen wat ze gaan doen, afhankelijk van waar het meeste geld te halen valt.
HBO is van Time Warner geloof ik, Ziggo van Liberty Global.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope is FX.
[..]
Zoals ik het goed heb begrepen zijn HBO en Ziggo van hetzelfde moederbedrijf, of iets in die trend.
Liberty Global is eigenaar van HBO NL (had mn post al aangepastquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
HBO is van Time Warner geloof ik, Ziggo van Liberty Global.
Even nagezocht, kennelijk is dat een joint venture van HBO en Ziggo. Die samenwerking eindigt eind dit jaar en dan koopt Ziggo de rechten over of iets dergelijks.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Liberty Global is eigenaar van HBO NL (had mn post al aangepast).
Hmjah ben iig benieuwd.... word nu al gek van de verschillende streaming opties die rechten van series opkopen....quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Even nagezocht, kennelijk is dat een joint venture van HBO en Ziggo. Die samenwerking eindigt eind dit jaar en dan koopt Ziggo de rechten over of iets dergelijks.
Ben daar redelijk simpel in; ik hou het bij Netflix en als het daar niet op staat download ik het wel.Zou me niet uitmaken als Netflix 25 euro per maand gaat kosten en ik daar alles mee kan, maar ik ga niet 4 / 5 abbo's afsluiten puur om alles een beetje te kunnen volgenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah ben iig benieuwd.... word nu al gek van de verschillende streaming opties die rechten van series opkopen....
Toch maar even kijken deze weekquote:Op maandag 10 oktober 2016 17:43 schreef Zelva het volgende:
Te zien tot en met 15 oktober
Friday the 13th (2009, 2,75)
Wij kijken Amazon in Duitsland. Aanbod is vergelijkbaar. Nadeel is dat je voor veel films en series moet bijbetalen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Nickske1912 het volgende:
Als de verhalen kloppen komt er met Amazon juist weer een grote concurrent bij in Nederland. Die schijnen al flink content aan het inkopen te zijn en maken net zoals Netflix ook veel eigen series.
Dit dus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben daar redelijk simpel in; ik hou het bij Netflix en als het daar niet op staat download ik het wel.Zou me niet uitmaken als Netflix 25 euro per maand gaat kosten en ik daar alles mee kan, maar ik ga niet 4 / 5 abbo's afsluiten puur om alles een beetje te kunnen volgen
helemaal mee eens'quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben daar redelijk simpel in; ik hou het bij Netflix en als het daar niet op staat download ik het wel.Zou me niet uitmaken als Netflix 25 euro per maand gaat kosten en ik daar alles mee kan, maar ik ga niet 4 / 5 abbo's afsluiten puur om alles een beetje te kunnen volgen
Dat is nu toch 49 euro, inclusief hun eigen Spotify en fotodienst?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij kijken Amazon in Duitsland. Aanbod is vergelijkbaar. Nadeel is dat je voor veel films en series moet bijbetalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |