het vreemde is dat PLL word uitgezonden op Freeform in Amerika en dat is weer eigendom van Disney. Moet toch een eitje zijn om deze rechten te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, we zijn het wachten op S7 gewoon een beetje moe. Hoop dat Netflix die rechten alsnog snel verkrijgt.
Snap het ook niet, eerst was het één week na Amerika dat het al op Netflix stond toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, we zijn het wachten op S7 gewoon een beetje moe. Hoop dat Netflix die rechten alsnog snel verkrijgt.
Geweldig tot nu toe iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef MissJ het volgende:
Designated Survivor![]()
Net de 2 afleveringen gekeken. Kan niet wachten op de volgende aflevering! Vind het nu al fantastisch.
Wie kijkt ook?
Ik heb aflevering 3 ook al gezien. Inderdaad tot nu toe fantastisch. Jammer dat er nog geen compleet seizoen van is (aflevering 4 wordt woensdag uitgezonden in Amerika), want dit is wel weer zo'n serie die je in 2 dagen tijd weg moet kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef MissJ het volgende:
Designated Survivor![]()
Net de 2 afleveringen gekeken. Kan niet wachten op de volgende aflevering! Vind het nu al fantastisch.
Wie kijkt ook?
Inderdaad jammer. Hoewel, ook wel weer beter, want als het zo spannend blijft zou ik echt niet meer kunnen stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 3 ook al gezien. Inderdaad tot nu toe fantastisch. Jammer dat er nog geen compleet seizoen van is (aflevering 4 wordt woensdag uitgezonden in Amerika), want dit is wel weer zo'n serie die je in 2 dagen tijd weg moet kijken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Hoewel, ook wel weer beter, want als het zo spannend blijft zou ik echt niet meer kunnen stoppen met kijken
Weet jij wanneer er weer een nieuwe aflevering op de NL Netflix komt?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat we in Nederland een week achter liggen, 12 oktober krijgen we de nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Hoewel, ook wel weer beter, want als het zo spannend blijft zou ik echt niet meer kunnen stoppen met kijken
Weet jij wanneer er weer een nieuwe aflevering op de NL Netflix komt?
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat we in Nederland een week achter liggen, 12 oktober krijgen we de nieuwe afleveringOverigens is het wel raar hoe Netflix met hun orignal series om gaat
De ene serie krijgt een wekelijkse release, en de ander zetten ze in een keer er op.
Deze serie is niet echt Original. De producenten van de serie hebben de rechten aan Netflix verkocht voor de Internationale rechten. In Amerika word die op ABC uitgezonden en niet op Netflix.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat we in Nederland een week achter liggen, 12 oktober krijgen we de nieuwe afleveringOverigens is het wel raar hoe Netflix met hun orignal series om gaat
De ene serie krijgt een wekelijkse release, en de ander zetten ze in een keer er op.
Ah oké, dacht ergens gezien te hebben dat het een Original was. Maar dit is dus hetzelfde format als bij Fargoquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Deze serie is niet echt Original. De producenten van de serie hebben de serie aan Netflix verkocht voor de Internationale rechten. In Amerika word die op ABC uitgezonden en niet op Netflix.
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ah oké, dacht ergens gezien te hebben dat het een Original was. Maar dit is dus hetzelfde format als bij FargoBedankt!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ah oké, dacht ergens gezien te hebben dat het een Original was. Maar dit is dus hetzelfde format als bij FargoBedankt!
Original betekent dat het alleen door Netflix in een land wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
javind het zelf niet zo netjes dat ze Original achter zetten
Eerste 2 bekeken. Wel heel, heel erg Amerikaans, qua opbouw en sentimenten, maar verder wel een grappig gegeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef MissJ het volgende:
Designated Survivor![]()
Wie kijkt ook?
Yup, elke dinsdag kwam de nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap het ook niet, eerst was het één week na Amerika dat het al op Netflix stond toch?
Vond het maar "mwah"... Rommelig én hele slechte beeldkwaliteit (zelfs 'pixelig' in Full HD). Máár ik kijk er wel enorm naar uit! Lijkt me persoonlijk wel de leukste serie die we gaan krijgen! Maar Iron Fist is dan ook een super gave superheld!quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Sigourney Weaver is onthuld als villain voor de Defenders.
Heel Amerikaans inderdaad, maar ik hou ervanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste 2 bekeken. Wel heel, heel erg Amerikaans, qua opbouw en sentimenten, maar verder wel een grappig gegeven.
Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen, hoewel de lijn naar het krachtdadig presidentiële optreden van Jack Bauer Kiefer wel is ingezet.
Heeft iets weg van Dr. Strange wel logisch in de comics werkte ze samenquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:15 schreef Unites het volgende:
[..]
Vond het maar "mwah"... Rommelig én hele slechte beeldkwaliteit (zelfs 'pixelig' in Full HD). Máár ik kijk er wel enorm naar uit! Lijkt me persoonlijk wel de leukste serie die we gaan krijgen! Maar Iron Fist is dan ook een super gave superheld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |