Ik dacht dat er alleen titels in Verder kijken stonden die je recent (2 weken?) hebt gezien. Daarna verdwijnen ze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Iets geks. Waarom staat The Ranch niet gelijk bij 'Verderkijken'? Ik moest hem weer uit 'mijn lijst' halen om season 2 te starten. Hadden jullie dat ook? Normaal gesproken als er een nieuw seizoen begint komt hij automatisch bij 'Verderkijken' te staan als je hem tenminste in 'mijn lijst' hebt toegevoegd, maar nu niet. Iemand een idee hoe dit kan?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13TH – 2016 16 1:40 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Provocerend
In deze diepzinnige documentaire analyseren wetenschappers, activisten en politici de criminalisering van Afro-Amerikanen en de bomvolle Amerikaanse gevangenissen.
Casper's spookschool – 2006 6 1:18 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Comedy
Casper het vriendelijke spookje is veel te aardig. Hij moet leren de mensen de stuipen op het lijf te jagen. Daarom gaat Casper naar de Spookschool om het vak te leren.
Contraband – 2012 12 1:49 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Als zijn schoonbroer problemen krijgt met een drugsbaas, pakt huisvader Chris Farraday zijn oude smokkelpraktijken weer op om de schuld af te betalen.
Dilemma, The – 2011 12 1:51 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Vrienden en zakenpartners Ronny en Nick staan op het punt een geweldige deal te sluiten als Ronny erachter komt dat de vrouw van Nick wellicht een affaire heeft.
Elizabeth – 1998 16 2:03 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
In dit met een Oscar bekroonde verhaal over absolute macht en de prijs hiervan moet de jonge koningin Elizabeth I haar geluk opofferen voor haar eigen veiligheid.
Fighting – 2009 12 1:45 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Het leven van een straatverkoper in New York verandert drastisch wanneer hij Harvey Boarden ontmoet: een doorwinterde coach van straatvechters.
Five-Year Engagement, The – 2012 12 2:04 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Een jong verloofd stel ontdekt dat hun gevoelens over trouwen onvoorspelbaarder worden naarmate ze elkaar beter leren kennen.
Game, The – 1997 12 2:08 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Intellectueel, Thriller
Nicholas krijgt een bijzonder verjaardagscadeau van zijn broer, Conrad: een cadeaubon waarmee hij een uniek spel kan spelen dat is gemaakt door 'CRS'.
Green Mile, The – 1999 16 3:08 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Misdaad
Als een gevangenisbewaarder ontdekt dat iemand in de dodencel mysterieuze krachten bezit, probeert hij uit alle macht de executie te voorkomen.
Green Zone – 2010 12 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Oorlog, Thriller
Een inlichtingenofficier wil niet horen wat een adjudant te zeggen heeft over het niet vinden van massavernietigingswapens in Irak. Waarom die doofpot?
Hop – 2011 6 1:35 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Een luie werkloze man moet de paashaas vervangen als hij de originele paashaas aanrijdt...
Invention of Lying, The – 2009 AL 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
In een wereld waar niemand liegt, wordt een filmschrijver beroemd en rijk - en krijgt hij wellicht het meisje van zijn dromen - door dingen te zeggen die niet waar zijn.
Major Payne – 1995 12 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Slapstick
De bikkelharde marinier Benson Payne verdraagt het saaie burgerleven niet meer en wordt commandant van een groep jonge cadetten op een privéschool.
Nitro Circus: The Movie – 2012 9 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Documentaire
Maak kennis met de opwindende wereld van freestyle motorcrosser Travis Pastrana en zijn vrienden, terwijl ze wereldwijd de meest ongelooflijke stunts uitvoeren.
ParaNorman – 2012 9 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur
Als een zombieleger een plaatsje binnenvalt, kan dit alleen nog worden gered door een vreemd jongetje dat met doden kan praten.
Paul – 2011 12 1:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Sci-Fi
Twee sci-fi-fanaten willen achterhalen wat er nu precies midden in het beruchte Area 51 in Nevada te vinden is en stuiten op een vluchtend buitenaards wezen.
Ranch, The (seizoen 1, deel 2/2) – 2016 6 - Netflix Original
Een voormalig footballfenomeen, zijn oudere broer en hun vader, die veehouder is, proberen samen een ranch op het platteland te runnen en met elkaar te leren leven.
Russell Peters: Almost Famous – 2016 AL 1:13 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De komiek keert terug naar Toronto en bespreekt allerlei lachwekkende menselijke beslommeringen, zoals rare culturele gewoontes, meubels voor kinderen en toiletbezoekjes.
Siege of Jadotville, The – 2016 16 1:48 uur - Netflix Original
Genre: Actie, Drama, Gebaseerd op boek, Thriller
In dit waargebeurde verhaal verdedigen de Ierse soldaten van de VN-vredesmacht op heldhaftige wijze hun buitenpost in Afrika tegen de overweldigende vijandelijke troepen.
Smokin' Aces – 2006 16 1:48 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Een FBI-agent moet een goochelaar uit Las Vegas beschermen als deze nog één keer lol wil trappen voordat hij als getuige moet onderduiken.
Wolfman, The – 2010 16 1:42 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Horror
Een Amerikaan wordt tijdens een bezoek aan Londen gebeten door een weerwolf. Een metamorfose in het maanlicht maakt hem buitengewoon bloeddorstig.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 08-10-2016 18:28:43 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nee, toch?!😱quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:18 schreef Tweek het volgende:
Gaat pretty little liars eraf? Moet ik een inhaalslag gaan doen?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinotrux (seizoen 3) – 2016 6
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur
Dinosaurus of vrachtwagen? Wat dan ook, geniet van de enorme Ty Rux, zijn maatje Revvit en hun team die ten strijde trekken tegen de snode D-Structs.
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood – 1996 12 1:29 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Satire
In deze maffe parodie op de gewelddadige ghettofilms van begin jaren 90 verhuist Ashtray naar South Central L.A. en komt hij terecht in de bende van zijn neef.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nee, we zijn het wachten op S7 gewoon een beetje moe. Hoop dat Netflix die rechten alsnog snel verkrijgt.quote:
Bij mij is de lijst 'verder kijken' ook een paar keer volledig verdwenen uit het menu. Paar uur later stond het er dan ineens weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:43 schreef KingRadler het volgende:
Ben al mijn series kwijt waar ik mee bezig was.
Moet ze weer opzoeken dan kan ik ze weer verder kijken.
Dat is volgens mij inderdaad het soort film dat je beter niet kunt gaan herkijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dont be a menace vond ik hilarisch op de middelbare school. Betwijfel echter of dat nu nog steeds zo is.
Ik vermoed dat het achter de schermen perongeluk niet gekoppeld is. Heb dat ook wel eens gehad met een nieuw seizoen van Orphan Black. De aflevering erna kreeg ik ineens een melding dat OB verder gegaan was. Ja joh, i know, heb al gekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Niet dat ik weet. Bij mij kwam b.v.House of Cards of OITNB de nieuwe seizoenen gewoon bij 'verderkijken' te staan. Of zou het te maken hebben met de delen? Dit is deel 2 (D2) van The Ranch i.p.v. season 2 (S2). Het systeem van Netflix kent dat dan blijkbaar niet en ziet het niet als een nieuw seizoen. Dat zou wel beter mogen in de software dan.
Morgen, de 9e.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:06 schreef MissJ het volgende:
FUUHUUU ik dacht dat Homeland seizoen 5 er vanaf vandaag op zou staan... maar nee dus? Of misschien later op de dag??
Ah okquote:
Ja echt wel, heb 'm net gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt wel, heb 'm net gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
het vreemde is dat PLL word uitgezonden op Freeform in Amerika en dat is weer eigendom van Disney. Moet toch een eitje zijn om deze rechten te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, we zijn het wachten op S7 gewoon een beetje moe. Hoop dat Netflix die rechten alsnog snel verkrijgt.
Snap het ook niet, eerst was het één week na Amerika dat het al op Netflix stond toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, we zijn het wachten op S7 gewoon een beetje moe. Hoop dat Netflix die rechten alsnog snel verkrijgt.
Geweldig tot nu toe iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef MissJ het volgende:
Designated Survivor![]()
Net de 2 afleveringen gekeken. Kan niet wachten op de volgende aflevering! Vind het nu al fantastisch.
Wie kijkt ook?
Ik heb aflevering 3 ook al gezien. Inderdaad tot nu toe fantastisch. Jammer dat er nog geen compleet seizoen van is (aflevering 4 wordt woensdag uitgezonden in Amerika), want dit is wel weer zo'n serie die je in 2 dagen tijd weg moet kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef MissJ het volgende:
Designated Survivor![]()
Net de 2 afleveringen gekeken. Kan niet wachten op de volgende aflevering! Vind het nu al fantastisch.
Wie kijkt ook?
Inderdaad jammer. Hoewel, ook wel weer beter, want als het zo spannend blijft zou ik echt niet meer kunnen stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 3 ook al gezien. Inderdaad tot nu toe fantastisch. Jammer dat er nog geen compleet seizoen van is (aflevering 4 wordt woensdag uitgezonden in Amerika), want dit is wel weer zo'n serie die je in 2 dagen tijd weg moet kijken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Hoewel, ook wel weer beter, want als het zo spannend blijft zou ik echt niet meer kunnen stoppen met kijken
Weet jij wanneer er weer een nieuwe aflevering op de NL Netflix komt?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat we in Nederland een week achter liggen, 12 oktober krijgen we de nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Hoewel, ook wel weer beter, want als het zo spannend blijft zou ik echt niet meer kunnen stoppen met kijken
Weet jij wanneer er weer een nieuwe aflevering op de NL Netflix komt?
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat we in Nederland een week achter liggen, 12 oktober krijgen we de nieuwe afleveringOverigens is het wel raar hoe Netflix met hun orignal series om gaat
De ene serie krijgt een wekelijkse release, en de ander zetten ze in een keer er op.
Deze serie is niet echt Original. De producenten van de serie hebben de rechten aan Netflix verkocht voor de Internationale rechten. In Amerika word die op ABC uitgezonden en niet op Netflix.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat we in Nederland een week achter liggen, 12 oktober krijgen we de nieuwe afleveringOverigens is het wel raar hoe Netflix met hun orignal series om gaat
De ene serie krijgt een wekelijkse release, en de ander zetten ze in een keer er op.
Ah oké, dacht ergens gezien te hebben dat het een Original was. Maar dit is dus hetzelfde format als bij Fargoquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Deze serie is niet echt Original. De producenten van de serie hebben de serie aan Netflix verkocht voor de Internationale rechten. In Amerika word die op ABC uitgezonden en niet op Netflix.
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ah oké, dacht ergens gezien te hebben dat het een Original was. Maar dit is dus hetzelfde format als bij FargoBedankt!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ah oké, dacht ergens gezien te hebben dat het een Original was. Maar dit is dus hetzelfde format als bij FargoBedankt!
Original betekent dat het alleen door Netflix in een land wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
javind het zelf niet zo netjes dat ze Original achter zetten
Eerste 2 bekeken. Wel heel, heel erg Amerikaans, qua opbouw en sentimenten, maar verder wel een grappig gegeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef MissJ het volgende:
Designated Survivor![]()
Wie kijkt ook?
Yup, elke dinsdag kwam de nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap het ook niet, eerst was het één week na Amerika dat het al op Netflix stond toch?
Vond het maar "mwah"... Rommelig én hele slechte beeldkwaliteit (zelfs 'pixelig' in Full HD). Máár ik kijk er wel enorm naar uit! Lijkt me persoonlijk wel de leukste serie die we gaan krijgen! Maar Iron Fist is dan ook een super gave superheld!quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Sigourney Weaver is onthuld als villain voor de Defenders.
Heel Amerikaans inderdaad, maar ik hou ervanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste 2 bekeken. Wel heel, heel erg Amerikaans, qua opbouw en sentimenten, maar verder wel een grappig gegeven.
Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen, hoewel de lijn naar het krachtdadig presidentiële optreden van Jack Bauer Kiefer wel is ingezet.
Heeft iets weg van Dr. Strange wel logisch in de comics werkte ze samenquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:15 schreef Unites het volgende:
[..]
Vond het maar "mwah"... Rommelig én hele slechte beeldkwaliteit (zelfs 'pixelig' in Full HD). Máár ik kijk er wel enorm naar uit! Lijkt me persoonlijk wel de leukste serie die we gaan krijgen! Maar Iron Fist is dan ook een super gave superheld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |