Daarom ben ik voor gelijkheid.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel, en dat in deze tijd
Die zag ik ook jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen zin in wat?
ik heb trouwens een amaranta zien posten op fok
De vrouwen ook, al tientallen jaren maar die krijgen steeds meer en wij als blanke doorsnee man steeds minderquote:
ja r&p en oud en zo voornamelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook jazag er uit als een single mama qua post gedrag
En dan klagen als ze zoiets als een rekening krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vrouwen ook, al tientallen jaren maar die krijgen steeds meer en wij als blanke doorsnee man steeds minder
Oh, zo één.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook jazag er uit als een single mama qua post gedrag
Van 28 eu waarvan ze 14 eu moeten betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan klagen als ze zoiets als een rekening krijgen.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja r&p en oud en zo voornamelijk
En ook echt boos he.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van 28 eu waarvan ze 14 eu moeten betalen![]()
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Maandag 2 graden 's nachts. Fuck my life.
ja en dan al die homo's hier die uitkijken naar de winterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
vannacht heeft het al gevroren hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Sporen niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en dan al die homo's hier die uitkijken naar de winter
Ik kan nu al niet meer wachten tot het weer april is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoort niet onder een sprei te liggen, nielsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.
Ja oprecht, anders zetten ze het niet op social mediaquote:
winterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stil.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vannacht heeft het al gevroren hoor
Het heeft wel wat idd, maar doe mij maar zomer!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.
Nou ja, ze laat zich wel kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oprecht, anders zetten ze het niet op social media
Hij is nu denk ik nuchter.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ze laat zich wel kennen.
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Zul je altijd zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.
een sluit het ander niet uit hehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat ik de gene was die niet helemaal lekker is in haar hoofd maar jij veranderd wel erg snel van emoties/gedachtes.
je hoeft niet te huilen, ik heb voorruitverwarmingquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou nou, wat een nare sneren
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.
Rechtser georiënteerde mensen werken vooral.
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.
Op avontuur met bejaardenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
'Vorig jaar werd ik via een dating site uitgenodigd door een bejaarde man . Omdat ik avontuurlijk ben ingesteld stemde ik direct toe en heb enige dagen bij de man gelogeerd.'![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.
goh, verder is nelis nooit vreemd..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee valt wel mee maar mij vannacht een ban toewensen en vervolgens aardig doen tegen mij vind ik vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |