Ik vind het prima, heb al genoeg Rhyhorn candy, maar moet nog wel wat apensnoepjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Jep, officieel. Rhyhorn -> Mankey![]()
![]()
Na slechts een week![]()
![]()
![]()
Ik nog nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:00 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik vind het prima, heb al genoeg Rhyhorn candy, maar moet nog wel wat apensnoepjes
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
En toen was FPM helemaal verdwenen... RIP
Net was ie stukquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Hier werkt alles naar behoren
[ afbeelding ]
Maakt niet uit met wat ik loop, ik krijg pidgeys en rattatas en poliwagsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb het idee dat mijn theorie over buddy = ei van zelfde soort toch klopt. Vandaag laatste eitjes uitgebroed die ik met nidoran had en daar kwam de vijfde nidoran uit, vanochtend overgestapt op machoke en hoppa: Machop uit een ei.
De eerste twee komen uit 2 km eieren, dus dat is logischquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Maakt niet uit met wat ik loop, ik krijg pidgeys en rattatas en poliwags
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Hier werkt alles naar behoren
[ afbeelding ]
Die mis ik ook nogquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef eleusis het volgende:
[..]Hitmonchan die ik nog nooit heb gezien
Ik denk dat het nog steeds volaan random is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb het idee dat mijn theorie over buddy = ei van zelfde soort toch klopt. Vandaag laatste eitjes uitgebroed die ik met nidoran had en daar kwam de vijfde nidoran uit, vanochtend overgestapt op machoke en hoppa: Machop uit een ei.
Ik heb met Charmander gelopen, Growlithe, Wartortle, Doduo en nu die eieren. Nada van die dingen eruit gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De eerste twee komen uit 2 km eieren, dus dat is logischDe vijf nidoran waren denk ik verspreid over een stuk of 20 5km eieren.
Ik moet nog 40 machop candy dus ik ga het merken. Idem voor Blastoise, Charizard en Venusaur.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog steeds volaan random is.
Hoeveel kilometer per pokemon en hoeveel potentiële eitjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb met Charmander gelopen, Growlithe, Wartortle, Doduo en nu die eieren. Nada van die dingen eruit gehad.
https://www.facebook.com/PokemonGO/posts/987966921349866:0quote:Trainers,
As we continue to make improvements to Pokémon GO, we have made an enhancement to the Gym experience for Trainers of all levels. In an upcoming version of Pokémon GO, when training at a friendly Gym, Trainers will be able to bring six Pokémon to battle instead of one. In addition, the CP of the Pokémon you are training against may be temporarily adjusted lower during your training session to generally match your Pokémon’s battle capabilities.
No matter what your level, you can now have an impact on your team's Gym. Walk with your Buddy Pokémon to that nearby landmark and show your Team Leader that you can battle with the best!
The Pokémon GO team
Level 20 gyms incomingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is deze dan? Dus niet meer prestige binnenharken door met lage CP pokemon je gym te trainen?
[..]
https://www.facebook.com/PokemonGO/posts/987966921349866:0
Meeste waar ik mee loop moet ik 3km mee, en ik heb best veel eieren en incubators, so....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer per pokemon en hoeveel potentiële eitjes?
Ik zeg niet dat mijn theorie klopt hoor
Dan heb ik gewoon vet veel gelukquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Meeste waar ik mee loop moet ik 3km mee, en ik heb best veel eieren en incubators, so....
Leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Nieuwe aanwisten van vandaag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook. Of misschien is de kans op een Buddy-Pokémon uit je ei iets verhoogd. Dat zou best kunnen, maar lijkt me niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog steeds volaan random is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |