Geef maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Revives zeldzaam? Ik kom echt om in die dingen
Ik gooi ze iedere dag weg tot aan de 20.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef maar
Of gooi ze allemaal weg en zie hoe lang het duurt om ze bij te vullen
Verhouding Pokébal <-> Revive uit stops is 10:1 bij mij.
Gaat het swipen voor een dodge dan ook niet moeilijker als je koude vingertoppen hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe t zal gaan richting winter. Merkte zelf gisteren dat ik echt stond te blauwbekken op m'n gym ronde. En dat was met Ingress niet anders, dan ging ik toch minder spelen.
Mijn indruk is dat hier in de buurt zo'n 70% van de spelers blauw is en de overige 30% zijn verdeeld over rood en geel. Dan is het niet gek dat de meeste gyms blauw zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat.
Ik haal zonder probleem een sterke lvl6 gym neer en rood en geel proberen het hier niet eens. Teams van niks.
Damn! Ik moet misschien maar zo''n goedkoop treinkaartje scoren en ook eens in Kijkduin gaan spelen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanmiddag weer even 1,5 uur op Kijkduin gezeten
[ afbeelding ]
Als je gaat, probeer dan een middag/avond in het weekend want dan komen er nog betere en veel meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn! Ik moet misschien maar zo''n goedkoop treinkaartje scoren en ook eens in Kijkduin gaan spelen!
Elke 45 seconden een Pokémon! Spawnt daar echt zoveel!?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanmiddag weer even 1,5 uur op Kijkduin gezeten
[ afbeelding ]
Standaard tussen de 5 lures een stuk of 5/6 pokemons en tegen de tijd dat je ze gevangen hebt zit de volgende lading er al. Ik vang geeneens pidgey, ratatta's en dat soort ongeinquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Elke 45 seconden een Pokémon! Spawnt daar echt zoveel!?
Waarom woon ik in Enschede?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:30 schreef Miffy1 het volgende:
Ja ik zag het, ook bijna geen Magnemites en Voltorbs in je lijstjes, als je je daar mee gaat bezighouden loop je de echt leuke gewoon mis
Ja dat zou dan sowieso een zaterdag zijn, maar om nou in je eentje naar Kijkduim te reizen speciaal hiervoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je gaat, probeer dan een middag/avond in het weekend want dan komen er nog betere en veel meer
Tja, strand hč.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]voltorbs en magnemites
daar wordt je echt mee doodgegooid daar
Niet, maar wel als je te lam bent om gewoon wat te lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Sinds de captcha-update geen enkele keer meer op jacht geweest
Alleen gyms zijn nog interessant.
Dan vang ik vast en zeker niks dan Weedles, Pidgeys, Rattata's en met wat geluk nog een Magikarp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet, maar wel als je te lam bent om gewoon wat te lopen.
Alleen de duinen. Goede zaak dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:50 schreef Perrin het volgende:
Zwaai, zwaai Kijkduin..
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)n-en-van-spoor.dhtml
Denk je dat ze dat zo chirurgisch gaan doen?quote:
Ja ben wel benieuwd wat er nu nog overblijft. If any...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:50 schreef Perrin het volgende:
Zwaai, zwaai Kijkduin..
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)n-en-van-spoor.dhtml
Hopelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat zo chirurgisch gaan doen?
Ik ga dit weekend ook nog even... waarschijnlijk zondag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga morgen naar Kijkduin.. beter komen ze niet aan Deltaplein
Dan zal ik laten weten of het al verpest is daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ook nog even... waarschijnlijk zondag.
quote:
Zo raar is het niet.quote:
Ik heb daarstraks een blauwe level 10 gym gesloopt.. met 8 Poliwraths, 1 gyrados en 1 eggxecutorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo raar is het niet.
Ging om een gym die in wilde trainen. Nu staan er 4 Exeggutors op rij
De diversiteit
En zwaar OP... gelukkig geen hoge base stats.
In Leiden zit een spawnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er bij Gods gratie een keer een wilde charmender ontsnapt hij na drie Ultra ballen. En dan lees je dat Kijkduin geknepen wordt.
Jammer allemaal wel hoor.
Hoe toepasselijk, een konijn in het weilandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Leiden zit een spawn
Of zat, weet niet of ie ook deze migratie overleefd heeft. Kan ik natuurlijk ook niet controleren
Die ene midden in het weiland is een Nidoran geworden
Geen excuus meer om mijn mobiel aan mijn drone vast te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk, een konijn in het weiland.
Nog nooit een in het wild gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo raar is het niet.
Ging om een gym die in wilde trainen. Nu staan er 4 Exeggutors op rij
De diversiteit
En zwaar OP... gelukkig geen hoge base stats.
Inderdaad, lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk, een konijn in het weiland.
Ik ga hem waarschijnlijk ook nooit meer zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Nog nooit een in het wild gezien
Al lees ik het hier wel steeds vaker o.O
Tja, ik zou het kunnen uitleggen, maar ja, je bent team blauw he...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Echt... dit kost me onnodig tig revives...
Hoe werkt dat dodgen in godsnaam? Ik snap er echt de ballen van.
Welk team ben jij dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tja, ik zou het kunnen uitleggen, maar ja, je bent team blauw he...
De ultieme dodge-gids is net uitgekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Echt... dit kost me onnodig tig revives...
Hoe werkt dat dodgen in godsnaam? Ik snap er echt de ballen van.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
FPM is nu echt helemaal doodRIP pokemon
twitter:FastPokeMapCom twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 10:04:48Thanks everyone for the last days donation, we have figured a way around captcha and will deploy it this week-end hopefully! reageer retweet
Ik geloof het omzeilen van Captcha's nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:FastPokeMapCom twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 10:04:48Thanks everyone for the last days donation, we have figured a way around captcha and will deploy it this week-end hopefully! reageer retweet
Damn er is al meer info, Niantic heeft nog een sercurity ding erop gezet nu duurt het nog een tijdje (week) voordat ze dat omzeild hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:FastPokeMapCom twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 10:04:48Thanks everyone for the last days donation, we have figured a way around captcha and will deploy it this week-end hopefully! reageer retweet
Dus gemiddeld zijn er per user iets van 4 nep accounts omdat iedereen wil scannen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Nou... ik was net van plan om 1001 accounts aan te maken om de captcha te omzeilen. Blijkt een tool voor te zijn
Maar nu mijn Desktopmap stuk is, moet ik wachten op een update.
Kom ik aan met 1 accountquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus gemiddeld zijn er per user iets van 4 nep accounts omdat iedereen wil scannen?
Nee, alles voor mezelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus gemiddeld zijn er per user iets van 4 nep accounts omdat iedereen wil scannen?
https://pokemongo.gamepress.gg/how-to-dodgequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Die Vapereon kan zelfs mijn Snorlax in één klap doden met die Hydro Pump
Waarom heb ik die niet gekregen?
1. Geen bugquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
En fix die fucking gyyyyymbuuuuuuuuuuuug, van de week had ik een lvl 5 gym gesloopt, komen er 2 van die pokkekinderen aan en snipen die gym onder me vandaan, naja okay, gewoon meer slopen, is meer xp toch? Ja niet als je begint te battelen en ze plaatsen er nog een of andere waardeloze schijtpokemon bij -> ERROR. 10 minuten geen interactie mogelijk met die gym, bedankt.
Ik heb daarna al hun gyms in 't dorp maar opgezocht en gesloopt, kutbeesten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://pokemongo.gamepress.gg/how-to-dodge
En nu oefenen jij.
Boosquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
En fix die fucking gyyyyymbuuuuuuuuuuuug, van de week had ik een lvl 5 gym gesloopt, komen er 2 van die pokkekinderen aan en snipen die gym onder me vandaan, naja okay, gewoon meer slopen, is meer xp toch? Ja niet als je begint te battelen en ze plaatsen er nog een of andere waardeloze schijtpokemon bij -> ERROR. 10 minuten geen interactie mogelijk met die gym, bedankt.
Ik heb daarna al hun gyms in 't dorp maar opgezocht en gesloopt, kutbeesten.
Dikke error ja, gym weer aantikken, battle beginnen, 3 - 2 - 1 - GO...ERROR! Uit de gym. Niks aan te doen, cache clearen, pokemon vangen, alle apps afsluiten, ik moest gewoon 10 minuten wachten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Geen bug
2. Die kinderen bont en blauw?
3. Error? Een vriend met wie ik samen een gym sloopte had dat ook laatst iedere keer als ik al bezig was met een battle. Geen idee waar het aan lag, aangezien ik hem wel kon joinen. (waarna mijn Snorlax tot twee keer toe binnen een halve seconde dood was door een andere bug)
Ja het begon al met zijn naam, een van die 2 kinderen heet Levi, das echt zo'n teringnaam van iemand die een hufter wordt en vuilnisman, niks mis met dat beroep overigens.quote:
Dat zijn deftige pokemon ook, beetje goeie attack moves gekregen? Dat zijn bijna allemaal pokemon waar je serieus wat mee kan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:28 schreef DaMart het volgende:
Net even een lucky egg aangezet... 67000 XP erbij en 5 nieuwe Pokemon voor de Pokedex:
Arcanine
Dewgong
Clefable
Cloyster
Machoke
62 evoluties dus in een half uur, een persoonlijk record.
Nu weer doorsparen om mijn laatste lucky egg in te zetten... ben benieuwd of dat nog gebeurt voordat ik level 25 op de normale manier haal.
Even kijken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn deftige pokemon ook, beetje goeie attack moves gekregen? Dat zijn bijna allemaal pokemon waar je serieus wat mee kan.
Eentje ruilen tegen een Snorlax?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand nog wat revives over? Ik heb helemaal niks meer.
Ja dagquote:
Die Arcanine is dan zeker baas, Cloyster kan leuk zijn tegen Dragonite.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even kijken...
Arcanine: Bite en Fire Blast. is qua CP nu ook mijn sterkste Pokemon.
Clefable: Zen Headbutt en Psychic
Machoke: Karate Chop en Submission
Dewgong: Ice Shard en Aqua Jet
Cloyster: Frost Breath en Blizzard
En alle drie de Eevees die ik heb geëvolueerd zijn een Vaporeon met Watergun en Aquatail geworden.
Nee, zo'n Vaporeon heb ik ook al, maar dan sterkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo'n Vaporeon heb ik ook al, maar dan sterker.
Voor een van deze zou ik het wel doen, want die heb ik nog niet.
110 Weezing
131 Lapras
137 Porygon
143 Snorlax
149 Dragonite
Voor minder dan 20 doe ik het niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weezing ruilen tegen een revive dan?.
20 Weezings voor 1 revive?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor minder dan 20 doe ik het niet.
Valt mij ook op dat de meeste gewoon meerdere hack accounts hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je hebt ze gezien in een gym. Elke Pokemon die je daar ziet wordt ook als 'gezien' geteld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:03 schreef quickstepster het volgende:
Nog meer mensen waar opeens de seen lijst in de pokedex niet meer klopt? Hij zegt nu dat ik bv Lapras en Dragonite heb gezien, nou echt niet....
Really? Blehhhh. Dan krijg je die dus nooit meer gelijk aan je catchesquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt ze gezien in een gym. Elke Pokemon die je daar ziet wordt ook als 'gezien' geteld.
Nope. Ik vind het ook jammer, stond op een keurige 100/100 tot die nieuwe updatequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:06 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Really? Blehhhh. Dan krijg je die dus nooit meer gelijk aan je catches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |