abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165775174
Ik durf het tegen niemand te zeggen, omdat men me voor gek verklaard.
Je leest vaak dat mannen verliefd worden op een prostituee, en vragen dan op internet of het wat kan worden, vaak is dit natuurlijk kansloos.

Mijn verhaal ligt zo, door mijn autisme heb ik mijn gehele jeugd nooit vrouwen aangesproken, te onzeker, niet overtuigd dat ik een meerwaarde voor iemand zijn leven kon zijn..

De onzekerheid speelde zo'n grote rol, maar de drang naar seks en liefde bleef groeien, in het verleden veel prostituees bezocht, begonnen (heel slecht) bij een raamprostituee, onpersoonlijker kon natuurlijk niet, maar ja, ik had een bijbaan en 50 euro was toen al heel wat.

Toch was dit niets voor mij, ik ben mezelf toen helemaal in gaan lezen op bepaalde sites, het werd een soort van obsessie om de perfecte meid te zoeken, en via recensies van anderen kwam ik op mooie adresjes, die aan thuisontvangst deden.

Nu anderhalf jaar geleden belde ik random een nummer, ik had zin, maar geen tijd om ver te reizen, ik kreeg via de telefoon de straatnaam door, in mijn woonplaats.

Het bleek een meisje van mijn leeftijd te zijn, wel buitenlands maar hier opgegroeid, prachtig was ze, de eerste keer klikte het nog niet echt, maar omdat de seks goed was, snel weer gegaan... Zo ging het een tijd door, ik vond haar zo mooi, dat ik eigenlijk elke week wel eens bij haar langs kwam.

Na een tijd begonnen we steeds meer met elkaar te praten, ik kreeg haar privé nummer, ze vertelde alles over zichzelf, en ik aan haar. Hele privegesprekken op de app, na een halfjaar stopte ze met ''dit werk'', maar ik mocht blijven komen (wel altijd betaald, maar soms als ik zei dat ik weinig geld had bijna voor niets). Nu heeft ze werk, en het is gewoon heel gezellig, vaak blijven we napraten, en naar de tijd kijkt ze totaal niet, ze appt me zelfs omdat ze zin heeft dat ik kom, en om geld vraagt ze nooit meer, ik geef elke keer wel wat aan haar, maar als ik niets zou geven zou ze niet meteen zeggen ''ik krijg nog geld van je''....

Hoe zouden jullie zoiets omschrijven een goede vriendin?
Een relatie is het absoluut niet, maar dit kan je toch moeilijk nog zien als een ''klant'' en ''prostituee?''

Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is? Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend. :)

Ben benieuwd naar jullie kijk op mijn situatie.

Bedankt!
pi_165775260
Ik krijg wel eens een gratis biertje in mijn stamkroeg.
pi_165775266
Als het voor jou werkt dan werkt het. Prima toch? Wie zijn wij om te oordelen?
pi_165775334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik krijg wel eens een gratis biertje in mijn stamkroeg.
Zo zou je het ook kunnen zien, ik ben toch wel een vaste inkomensbron, en een gezin stichten zou ze nooit met me doen, dus het is waarschijnlijk tot ze een relatie krijgt..

Ik heb wel een beetje gevoelens voor d'r, zou me wel gebruikt voelen als het contact opeens zou ophouden.
pi_165775434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Zo zou je het ook kunnen zien, ik ben toch wel een vaste inkomensbron, en een gezin stichten zou ze nooit met me doen, dus het is waarschijnlijk tot ze een relatie krijgt..

Ik heb wel een beetje gevoelens voor d'r, zou me wel gebruikt voelen als het contact opeens zou ophouden.
Dan is het voor jou al geen vriendschap he.
pi_165775455
Dit is eerder iets wat je met haar moet overleggen dan dat je op internet moet vragen. Verder kan vriendschap met een prostituee vanzelfsprekend. Het is maar een beroep.
Conscience do cost.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:42:51 #7
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_165775493
quote:

[..]

Je wordt ook gebruikt. En gewoon genieten van de situatie nu.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_165776036
Ze is blij dat iemand aandacht voor haar heeft buiten de seks. Vaak zijn prosituees hele eenzame en kwetsbare vrouwen. Voor haar is het win-win.
pi_165778232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:32 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Je leest vaak dat mannen verliefd worden op een prostituee, en vragen dan op internet of het wat kan worden, vaak is dit natuurlijk kansloos.

Mijn verhaal ligt zo, door mijn autisme heb ik mijn gehele jeugd nooit vrouwen aangesproken, te onzeker, niet overtuigd dat ik een meerwaarde voor iemand zijn leven kon zijn..

De onzekerheid speelde zo'n grote rol, maar de drang naar seks en liefde bleef groeien, in het verleden veel prostituees bezocht, begonnen (heel slecht) bij een raamprostituee, onpersoonlijker kon natuurlijk niet, maar ja, ik had een bijbaan en 50 euro was toen al heel wat.

Toch was dit niets voor mij, ik ben mezelf toen helemaal in gaan lezen op bepaalde sites, het werd een soort van obsessie om de perfecte meid te zoeken, en via recensies van anderen kwam ik op mooie adresjes, die aan thuisontvangst deden.

Nu anderhalf jaar geleden belde ik random een nummer, ik had zin, maar geen tijd om ver te reizen, ik kreeg via de telefoon de straatnaam door, in mijn woonplaats.

Het bleek een meisje van mijn leeftijd te zijn, wel buitenlands maar hier opgegroeid, prachtig was ze, de eerste keer klikte het nog niet echt, maar omdat de seks goed was, snel weer gegaan... Zo ging het een tijd door, ik vond haar zo mooi, dat ik eigenlijk elke week wel eens bij haar langs kwam.

Na een tijd begonnen we steeds meer met elkaar te praten, ik kreeg haar privé nummer, ze vertelde alles over zichzelf, en ik aan haar. Hele privegesprekken op de app, na een halfjaar stopte ze met ''dit werk'', maar ik mocht blijven komen (wel altijd betaald, maar soms als ik zei dat ik weinig geld had bijna voor niets). Nu heeft ze werk, en het is gewoon heel gezellig, vaak blijven we napraten, en naar de tijd kijkt ze totaal niet, ze appt me zelfs omdat ze zin heeft dat ik kom, en om geld vraagt ze nooit meer, ik geef elke keer wel wat aan haar, maar als ik niets zou geven zou ze niet meteen zeggen ''ik krijg nog geld van je''....

Een relatie is het absoluut niet, maar dit kan je toch moeilijk nog zien als een ''klant'' en ''prostituee?''

Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is? Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend. :)

Bedankt!
Vraag haar gewoon eens mee naar de bios of iets dergelijks.
pi_165779551
Vriendschap kan zeker, maar jij hebt gevoelens voor haar, dan wil je dus meer dan vriendschap.
Je kunt het laten zoals het nu is of je vraagt haar mee op een date.
Life is a highway...let's ride it!
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:00:49 #11
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_165779820
Goed verhaal, heb alleen een heel klein puntje van kritiek. Probeer iets vaker een punt in plaats van een komma te gebruiken. Verder respect voor jou en lekker bezig!
Anonieme tievesclown
pi_165779887
Zolang je haar blijft betalen ben je haar klant, ook als je niet altijd meteen betaalt. Als je iets anders wil zijn zul je met haar moeten afspreken zonder te betalen (waarschijnlijk ook zonder seks).
pi_165783089
Als het voor jou werkt, waarom niet?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 02:11:54 #14
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165783632
De titel is ... vriendschap met een prostituee. Nu, dat kan heel goed!
Maar jij bent een klant, dus ... als klant vriendschap met een prostituee. Kan ook maar is al moeilijker. En als klant een relatie met een prostituee .... vermoedelijk weer wat moeilijker.
Het is wel duidelijk dat dit al veel meer is als een klant - prostituee relatie, en zelfs al meer is dan een gewone vriendschap van een klant met een prostituee
Maar ik gun het jou, en die meid, van harte, dus wens ik jullie fijne sex, vriendschap, en als het erin zit misschien ook echte liefde.

In ieder geval veel succes gewenst!

^O^ ^O^ ^O^
ps. Je kunt best wat geld blijven geven maar dan weinig, en ik zou er dan bij zeggen, koop wat leuks of wat lekkers voor jezelf, het was weer erg fijn, bedankt Janneke (of hoe ze heet). Met Kerst misschien chocolaadjes. Vaak kleine leuke dingen niet veel geld kostend, maar wel leuke attentie. Dan trek je het toch uit de prostitutie sfeer, en wie weet.... Nooit te bang zijn en jezelf niet zo negatief bestempelen met autisme en "ik zou geen echte relatie kunnen volhouden". "Echte relaties kunnen heel verschillend uitzien, en misschien werkt het wel. Een groot voordeel heb je, jij kent haar (straks) verleden als prostituee, de sex is goed en jullie mogen mekaar overduidelijk !!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 06-10-2016 02:25:09 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 6 oktober 2016 @ 02:27:17 #15
450228 LeesFoknl
pi_165783714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ze is blij dat iemand aandacht voor haar heeft buiten de seks. Vaak zijn prosituees hele eenzame en kwetsbare vrouwen. Voor haar is het win-win.
Wat een waar woord !!

:Y ^O^ :Y ^O^ :Y
  donderdag 6 oktober 2016 @ 02:33:01 #16
450228 LeesFoknl
pi_165783741
Ik citeer uit de openingspost ........................

............

Nu, dat klopt dus niet, jij hebt wel degelijk meerwaarde voor en in iemands leven. Misschien ouders, familie, kennissen, collega´s maar in ieder geval ben jij een belangrijk persoon voor deze vrouw, geef jij beslist echt meerwaarde aan haar leven.

^O^ :W
pi_165783749
lol . . .
quote:

[..]
zou me wel gebruikt voelen als het contact opeens zou ophouden.
pi_165783823
Ben jij rijk, TS?

Wat is je financiele situatie en wat is die van haar?

Zijn er materiële dingen die ze via jou kan krijgen?

Ik geloof niet dat dit wat kan worden omdat ze met veel andere kerels neukt voor geld. Dat zal jou altijd blijven achtervolgen. Er zijn ook andere manieren om geld te verdienen, maar ze kiest hiervoor. Iets wat veel vrouwen niet in zich hebben.

Maar ik weet nu al dat je om wille van je gevoelens dit een kans zal geven.

Ik denk dat je er gekwetst uit zal komen.

Hopelijk niet geruďneerd
pi_165793364
Dat kan wel, maar wel twee puntjes:
- je geeft haar nog steeds geld, dat hoort niet bij een vriendschap dus daar zou je mee moeten stoppen en dan zien of ze het nog zo interessant vindt allemaal
- je wil iets anders dan vriendschap kan ik tussen de regels door lezen, dus dan een 'vriendschap' hebben lijkt me vooral heel kut
pi_165807494
Zolang je haar blijft betalen is het absoluut geen vriendschap.
Zolang je alleen thuis met haar afspreekt om seks te hebben is het absoluut geen vriendschap.

Maakt dit het iets duidelijker voor je?
pi_165807715
TS geniet er gewoon van zolang het duurt. Stop met het geven van geld aan haar maar vraag haar mee naar de bioscoop of een ander uitje. Die jij dan eventueel vergoed.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:30:20 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165810664
Newsflash: ze gebruikt je al. Ze is ook hoer dus niet heel gek.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165811897
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:02 schreef FlyDutchMan het volgende:
Zolang je haar blijft betalen ben je haar klant, ook als je niet altijd meteen betaalt. Als je iets anders wil zijn zul je met haar moeten afspreken zonder te betalen (waarschijnlijk ook zonder seks).
Betalen doe je altijd is het niet voor de seks dans is het wel valentijnsdag, bioscoop uit eten e.d.
Al denk ik wel dat TS nogal gebruikt wordt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_165811952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:54 schreef JAOC het volgende:
Zolang je alleen thuis met haar afspreekt om seks te hebben is het absoluut geen vriendschap.

Dit inderdaad.
pi_165915481
Heb je haar ooit 5000 euro gegeven zoals een bepaalde FOK!ker in een ver verleden?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:56:30 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165977324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 00:49 schreef dimmak het volgende:
Als het ze voor jou werkt, waarom niet?
fixed.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_165977413
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:31 schreef Gudetama het volgende:
Heb je haar ooit 5000 euro gegeven zoals een bepaalde FOK!ker in een ver verleden?
Of een roze keuken (dezelfde fokker)
pi_165977847
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:31 schreef Gudetama het volgende:
Serieus?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165988613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:54 schreef JAOC het volgende:

Dit. Daarnaast zou je 'Vals Licht' van Joost Zwagerman eens kunnen lezen.
pi_165990644
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:55 schreef vipergts het volgende:

[..]

Betalen doe je altijd is het niet voor de seks dans is het wel valentijnsdag, bioscoop uit eten e.d.
Al denk ik wel dat TS nogal gebruikt wordt
Hoezo 'gebruikt' zij hem? Gebruikt de loodgieter jou ook als hij iets komt fixen in je huis? Gebruikt de kapper jou als je je haar laat knippen? Gebruikt een schilder jou als jij je huis in de verf laat zetten?

Ze levert een dienst, net zoals een loodgieter, een kapper, een schilder e.d. doen. Hij betaalt daarvoor. Dat is een zakelijke overeenkomst, meer niet. Dat het zakelijk handig is om aan klantenbinding te doen en een beetje vriendelijk te zijn is ook een uitbater van een café niet onbekend. TS gaat juist naar zulke adresjes omdat hij dát zoekt en niet alleen er ff op mag. Dan krijgt hij dat ook maar dan is het opeens 'gebruikt' worden? :? Wat een onzin.

TS is gewoon dom om te geloven dat het spel waar hij haar voor betaalt echt is.
Beste test is idd stoppen met betalen en kijken hoelang het duurt voor ze daar iets van zegt.
Als het voor haar puur zakelijk is dan wijst ze hem daar al vrij snel op. En terecht.
  zondag 16 oktober 2016 @ 17:56:29 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165994249
Hoeren met een hart van goud bestaan niet.
pi_165995070
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist, wanneer was dat?
pi_165996153
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef Gudetama het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist, wanneer was dat?
In een slowchat.
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:51:30 #35
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_165998891
quote:
Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is?
Helemaal prima, toch?

Persoonlijk zou ik overigens haar (inmiddels oude?) beroep strikt voor me houden. Absoluut aan niemand vertellen, ook niet aan ouders, of allerbeste vriend. Prostituees kunnen echt uitgekotst worden door de omgeving.

quote:
Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend. :)
Het lijkt me inderdaad een goede vriendin geworden. Natuurlijk zit er een zakelijk kantje aan, maar toch.

Mocht je besluiten om het een stapje verder te doen, en een relatie te beginnen (binnen je grenzen van autisme), dan zou ik me nog eens goed verdiepen in hoe je dat het beste kan doen. Het is zeer gevaarlijk om een relatie met een prostituee te hebben. Je kan zo de bak in draaien met een beschuldiging als pooier of mensenhandelaar.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_165999325
Als je stopt met betalen is ze waarschijnlijk zo weg. Aan het einde van de streep ben je gewoon haar klant, nu ook nog. Dus stop eerst maar eens met betalen als je erachter wil komen of er meer in zit. Maar ga er maar niet vanuit.
pi_166008432
Zolang je jezelf er maar van bewust bent dat je deels gebruikt wordt is er weinig aan de hand. Misschien is de situatie juist best wel goed, aangezien je zelf aangeeft een relatie niet aan te kunnen.

Ik hoop alleen dat de bedragen niet al te groot zijn die je haar geeft, wat ben je aan haar kwijt per maand TS? Praten we over enkele tientallen of honderden euro's?

En op zich vond ik het wel een goede suggestie van sommige users, om eens te vragen of ze iets anders met je wil doen dan neuken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_166013837
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

post hij nog? Hoe is het afgelopen?
pi_166026585
TS, wat was de aanleiding waarom ze met 'dat werk' was begonnen? Moet niet een makkelijke keus zijn geweest? En blijkbaar heb je toch iets goed gedaan als ze gestopt is, ander werk heeft, en je toch nog af en toe af kan spreken?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 01:17:58 #40
450228 LeesFoknl
pi_166029278
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:56 schreef Twiitch het volgende:
Hoeren met een hart van goud bestaan niet.
Spreek ik pertinent tegen. Er zijn zat hoeren met een hart van goud!

:) (8>
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 01:22:58 #41
450228 LeesFoknl
pi_166029306
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ook hier ben ik het volledig mee eens.
En misschien is het wel voor haar (de prostituee) EN voor hem (ts-er) een win-win situatie.
Halen ze er beiden meer uit dan uitsluitend een puur zakelijke relatie. Vriendschap! Liefde? Ik zou er in ieder geval voor gaan, ts-er! Veel prostituees hebben een vaste vriend, een man, echtgenoot.

^O^ ^O^
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:55:07 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166035495
Vriendschap met een prostituee kan zonder problemen, is vooral zeer gemakkelijk als je geen gebruik van haar diensten maakt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166039950
Klassieke case van iemand die verliefd wordt op een prostituee en alles door een roze bril ziet.

Wat we hier ook neerpennen, ik ben er van overtuigd dat TS zo verliefd is dat hij ervoor zal gaan.
En zij weet al lang dat hij gevoelens heeft.

Vrouwen zijn sowieso al emotioneel intelligent, zeker hoeren die mannen manipuleren alsof het niks is. En als TS autistische neigingen heeft is hij al helemaal een makkelijk slachtoffer.

Dit gaat verkeerd aflopen vrees ik.
pi_166040049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:55 schreef Frag_adder het volgende:
Vriendschap met een prostituee kan zonder problemen, is vooral zeer gemakkelijk als je geen gebruik van haar diensten maakt.
"Vriendschap" .. Is er hier 1 fokker die dat gelooft? Echt?

Vriendschap impliceert dus dat TS gelukkig voor haar zou zijn als ze een nieuwe vriend heeft. Een seksuele relatie met een ANDERE man.

Dat terwijl TS zelf met haar naar bed is geweest. Ik denk dat TS knettergek zou worden van het idee dat ze met een andere man naar bed gaat.

TS maakt zichzelf wat wijs door dit vriendschap te noemen.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:52:37 #45
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166041366
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:38 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

"Vriendschap" .. Is er hier 1 fokker die dat gelooft? Echt?

Vriendschap impliceert dus dat TS gelukkig voor haar zou zijn als ze een nieuwe vriend heeft. Een seksuele relatie met een ANDERE man.

Dat terwijl TS zelf met haar naar bed is geweest. Ik denk dat TS knettergek zou worden van het idee dat ze met een andere man naar bed gaat.

TS maakt zichzelf wat wijs door dit vriendschap te noemen.
Ik heb het hier niet over TS, de stelling in de titel is:
"Vriendschaap met een prostituee, kan dat volgen jullie?"

Dan is mijn mening zonder meer ja. Kan TS met gevoelens voor de prostituee in kwestie een gelijkwaardige vriendschap aangaan met deze dame? Lijkt me heel sterk :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166042201
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:47 schreef Gudetama het volgende:

[..]

post hij nog? Hoe is het afgelopen?
Hoe is wat afgelopen? Hij is zoveel meer geld kwijt inmiddels.

Nee heeft een ban.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:10:51 #47
450228 LeesFoknl
pi_166043121
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 11:14 schreef Ronaldsen het volgende:

En op zich vond ik het wel een goede suggestie van sommige users, om eens te vragen of ze iets anders met je wil doen dan neuken.
Nu, ik ben er van overtuigd dat ze dat heel graag wil doen als ze gevoelens voor je heeft. Deze vrouwen zijn ook "maar" mensen. Daar heb ik wel degelijk ervaringen mee. Alles wat je doet waardoor ze ziet dat jij haar ziet als mens, als persoon, meer als alleen prostituee, wordt super gegarandeerd. Hoe meer het van het standaard, het clichee afstaat hoe beter. een doosje bonbons, zal ze zeker waarderen. En een sexy slipje ook. Maar een echt fijne warme sjaal nu, met de winter in aankomst, of iets voor har kind, iets nuttigs, iets verstandigs. Want dat missen die meiden in hun leven, een zorgzame man, een zorgzaam iemand. Sex, en sexy slipjes krijgen en hebben die meiden meer dan genoeg. Dat is werk. Bij de meeste klanten niet eens leuk werk. Of zou jij het sexy en opwindend vinden als je een nieuwe overall krijgt.
Hoeft niet ingewikkeld te zijn, andes neem je eens een warme pizza mee en smikkelt die samen op. Zou wel effe bellen en afspraakje maken niet dat dadelijk de een of andere klant wil mee-eten.

Kado´s die ik nooit gegeven heb en die gigantisch goed aankwamen (en het was niet dat ik het ervoor deed maar gewoon in mij opkwam): een pak melk voor het kind, een setje met 4 pakjes chocomel om het kind mee te geven naar school. Een kompleet pakje (broekje jasje t shirtje) voor baby. Een grote onderbroek voor haarzelf met aan de binnenkant een rits met een geheime beursje waar ze hun zwaar verdiend geld kunnen stoppen, vanwege de vele overvallen daar.
Ooit voor een een vitamine supplement, voorgeschreven door arts, voor haar kind, geanalyseerd en de inhoud los gekocht in de apotheek waardoor het supplement nog slechts een vijfde kostte.

Ik word door hen op handen gedragen, bewierookt, word gratis (zonder bijbetaling) gerimmed en .... mag zelfs op de pof !! (pof met F niet pot met T, voor als je je leesbril niet op hebt).

O-) :Y ^O^ :W
pi_166049655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe is wat afgelopen? Hij is zoveel meer geld kwijt inmiddels.

Nee heeft een ban.
Pff, neem aan dat hij nu een uitkering krijgt en dat de instanties er bovenop zitten... of betalen ouders domweg alles?
pi_166051485
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:09 schreef Gudetama het volgende:

[..]

Pff, neem aan dat hij nu een uitkering krijgt en dat de instanties er bovenop zitten... of betalen ouders domweg alles?
Die ouders ja. Maar volgens mij is dat tegenwoordig niet meer aan de orde.
pi_166058060
wat een bazentopic, hoe staat het nu?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_166406844
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:06 schreef TryX het volgende:
wat een bazentopic, hoe staat het nu?
Bazentopic? Betalen voor seks en dan een vriendschap met dat meisje willen?
pi_166632770
Ik ben ook verliefd geworden met het meisje waar ik vroeger vaste klant was. Zij is ook al een tijdje gestopt met het werk. Het kan dus wel maar wel moeilijk.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_166798955
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef raspberryPi het volgende:
Ik ben ook verliefd geworden met het meisje waar ik vroeger vaste klant was. Zij is ook al een tijdje gestopt met het werk. Het kan dus wel maar wel moeilijk.
Wat kan wel?

Verliefd worden kan altijd :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166818696
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2016 12:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat kan wel?

Verliefd worden kan altijd :s)
Een relatie.
pi_166822001
quote:

[..]

dit is natuurlijk wel het 'punt' waarop je wel degelijk kwetsbaar bent...

wat je beschreef qua 'nu'-situatie lijkt erop dat je erg gelukkig bent hoe het nu _is_...,
maar blijft het ook verder zo?

Het moeilijke aan een relatie is altijd ook in te schatten of de ander er ook zo over denkt en welke toekomst jullie nu precies samen hebben...
de vraag of van twee 'ik-ken' ook een 'ons' kan worden (en of je dat wil of dat je hooguit wil voorkomen dat je haar veriest.

- wat gebeurt er bv als zij een vaste relatie krijgt en die vermoedelijk niet wil dat ze nog een ander erop nahoud?
- Weet je zeker of het voor haar irrelevant is dat je haar ook altijd wat geld toeschuift ? (zolang dat gewoon meespeelt en je betaald blijft dat eigenlijk een essentieel aspect van jullie relatie)

Van wet je beschrijft denk ik dat je gewoon best geluk hebt met wat je nu hebt en je lijkt er ook erg tevreden in...
anderszijds, de kans dat je dat vroeger of later gaat verliezen is ook heel reel (overigens is dat metd e meeste relaties ook het geval)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_166823071
Het kan ook gewoon goed gaan.
  dinsdag 22 november 2016 @ 13:23:31 #57
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166823378
Vergeet niet TS dat heel veel vrouwen weliswaar tegen prostitutie zijn maar zelf ook onder de definitie vallen.

Dus ja niets mis mee.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166823713
Zolang er nog steeds betaald wordt (op welke manier dan ook - en in welke hoeveelheid dan ook) is er geen sprake van een vriendschap. Je bent dan nog steeds een klant. Een klant, met wie zie goed overweg kan. Win win dus voor haar. Natuurlijk belt ze jou ook om af te spreken, want dan krijgt ze weer betaald. Ik geloof best dat het wat verder gaat dan puur neuken, maar zo heeft zij meer zekerheid dat je langer klant blijft. En niemand geloofd dat het puur om vriendschap te doen is :P
pi_166837713
Nee, ik betaal haar niet meer, we wonen nota bene samen... In het begin ging het moeizaam, zeker in bed maar nu na 2 jaar gaat het eigenlijk gewoon goed. De verliefdheid is houden van geworden aan beide kanten.
pi_166837810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:05 schreef raspberryPi het volgende:
Nee, ik betaal haar niet meer, we wonen nota bene samen... In het begin ging het moeizaam, zeker in bed maar nu na 2 jaar gaat het eigenlijk gewoon goed. De verliefdheid is houden van geworden aan beide kanten.
Maar neukt ze nog steeds anderen?
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:11:04 #61
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_166837987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar neukt ze nog steeds anderen?
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef raspberryPi het volgende:
Zij is ook al een tijdje gestopt met het werk
pi_166838067
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:11 schreef Kopiko het volgende:

[..]

[..]

Naja 't moet je ding zijn
pi_166838763
Heb het wel moeilijk mee gehad in het begin maar nu geen last meer van.
  woensdag 23 november 2016 @ 10:44:57 #64
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_166844452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:27 schreef raspberryPi het volgende:
Heb het wel moeilijk mee gehad in het begin maar nu geen last meer van.
Zijn er bepaalde dingen waar je problemen mee hebt gehad?

Bijv. met zedenrecherche?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 23 november 2016 @ 17:20:39 #65
450228 LeesFoknl
pi_166851550
Vriendschap kan zeker, een relatie .... ja, je hebt ook slechte relaties.
Jullie onderschatten een ding, vrees ik, en dat is het ontieglijk negatieve zelfbeeld dat deze vrouwen hebben over zichzelf. Wat vaak resulteert in het tegen een depressie aanhangen. Dat kom je ieder keer weer tegen in je relatie.

Tegen de topicstarter en tegen Raspberry wil ik het volgende zeggen. Nauwelijks iemand hier op Fok.nl kan hier iets zinnigs over zeggen. Wie kent die wereld, zo een situatie, kan tzich daarin inleven? Verwacht dat dan ook niet.
pi_166851606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:44 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Zijn er bepaalde dingen waar je problemen mee hebt gehad?

Bijv. met zedenrecherche?
Nee zij was al gestopt voor dat we een relatie kregen.
pi_166851630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Vriendschap kan zeker, een relatie .... ja, je hebt ook slechte relaties.
Jullie onderschatten een ding, vrees ik, en dat is het ontieglijk negatieve zelfbeeld dat deze vrouwen hebben over zichzelf. Wat vaak resulteert in het tegen een depressie aanhangen. Dat kom je ieder keer weer tegen in je relatie.

Tegen de topicstarter en tegen Raspberry wil ik het volgende zeggen. Nauwelijks iemand hier op Fok.nl kan hier iets zinnigs over zeggen. Wie kent die wereld, zo een situatie, kan tzich daarin inleven? Verwacht dat dan ook niet.
klopt van dat lage zelfbeeld.
  woensdag 23 november 2016 @ 17:35:38 #68
450228 LeesFoknl
pi_166851815
Wat ook nog kan: drugs, alcohol, niet met geld kunnen omgaan, impulsaankopen en schulden maken. "Vreemd", bitserig of zelfs agressief gedrag naar partner, kinderen of familie. Claims en en veeleisend. Onredelijk.
Extra veel bevestigingen en bewijsjes van liefde en waardering van partner en omgeving nodig.
pi_166856583
Nee, ze is wel heel lief. Ze heeft wel veel bevestiging nodig maar dat vind ik geen probleem.
pi_166954313
quote:

Bedankt!
Het zou kunnen maar eh succes met de pooier erbij neem alvast zelfverdedigingslessen.
  donderdag 15 december 2016 @ 08:10:31 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167337920
Heeft TS haar al inmiddels aan zijn ouders voorgesteld en het officieel gemaakt op Facebook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')