Zo zou je het ook kunnen zien, ik ben toch wel een vaste inkomensbron, en een gezin stichten zou ze nooit met me doen, dus het is waarschijnlijk tot ze een relatie krijgt..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik krijg wel eens een gratis biertje in mijn stamkroeg.
Dan is het voor jou al geen vriendschap he.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien, ik ben toch wel een vaste inkomensbron, en een gezin stichten zou ze nooit met me doen, dus het is waarschijnlijk tot ze een relatie krijgt..
Ik heb wel een beetje gevoelens voor d'r, zou me wel gebruikt voelen als het contact opeens zou ophouden.
Je wordt ook gebruikt. En gewoon genieten van de situatie nu.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien, ik ben toch wel een vaste inkomensbron, en een gezin stichten zou ze nooit met me doen, dus het is waarschijnlijk tot ze een relatie krijgt..
Ik heb wel een beetje gevoelens voor d'r, zou me wel gebruikt voelen als het contact opeens zou ophouden.
Vraag haar gewoon eens mee naar de bios of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:32 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik durf het tegen niemand te zeggen, omdat men me voor gek verklaard.
Je leest vaak dat mannen verliefd worden op een prostituee, en vragen dan op internet of het wat kan worden, vaak is dit natuurlijk kansloos.
Mijn verhaal ligt zo, door mijn autisme heb ik mijn gehele jeugd nooit vrouwen aangesproken, te onzeker, niet overtuigd dat ik een meerwaarde voor iemand zijn leven kon zijn..
De onzekerheid speelde zo'n grote rol, maar de drang naar seks en liefde bleef groeien, in het verleden veel prostituees bezocht, begonnen (heel slecht) bij een raamprostituee, onpersoonlijker kon natuurlijk niet, maar ja, ik had een bijbaan en 50 euro was toen al heel wat.
Toch was dit niets voor mij, ik ben mezelf toen helemaal in gaan lezen op bepaalde sites, het werd een soort van obsessie om de perfecte meid te zoeken, en via recensies van anderen kwam ik op mooie adresjes, die aan thuisontvangst deden.
Nu anderhalf jaar geleden belde ik random een nummer, ik had zin, maar geen tijd om ver te reizen, ik kreeg via de telefoon de straatnaam door, in mijn woonplaats.
Het bleek een meisje van mijn leeftijd te zijn, wel buitenlands maar hier opgegroeid, prachtig was ze, de eerste keer klikte het nog niet echt, maar omdat de seks goed was, snel weer gegaan... Zo ging het een tijd door, ik vond haar zo mooi, dat ik eigenlijk elke week wel eens bij haar langs kwam.
Na een tijd begonnen we steeds meer met elkaar te praten, ik kreeg haar privé nummer, ze vertelde alles over zichzelf, en ik aan haar. Hele privegesprekken op de app, na een halfjaar stopte ze met ''dit werk'', maar ik mocht blijven komen (wel altijd betaald, maar soms als ik zei dat ik weinig geld had bijna voor niets). Nu heeft ze werk, en het is gewoon heel gezellig, vaak blijven we napraten, en naar de tijd kijkt ze totaal niet, ze appt me zelfs omdat ze zin heeft dat ik kom, en om geld vraagt ze nooit meer, ik geef elke keer wel wat aan haar, maar als ik niets zou geven zou ze niet meteen zeggen ''ik krijg nog geld van je''....
Hoe zouden jullie zoiets omschrijven een goede vriendin?
Een relatie is het absoluut niet, maar dit kan je toch moeilijk nog zien als een ''klant'' en ''prostituee?''
Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is? Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend.![]()
Ben benieuwd naar jullie kijk op mijn situatie.
Bedankt!
Wat een waar woord !!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ze is blij dat iemand aandacht voor haar heeft buiten de seks. Vaak zijn prosituees hele eenzame en kwetsbare vrouwen. Voor haar is het win-win.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
zou me wel gebruikt voelen als het contact opeens zou ophouden.
Betalen doe je altijd is het niet voor de seks dans is het wel valentijnsdag, bioscoop uit eten e.d.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:02 schreef FlyDutchMan het volgende:
Zolang je haar blijft betalen ben je haar klant, ook als je niet altijd meteen betaalt. Als je iets anders wil zijn zul je met haar moeten afspreken zonder te betalen (waarschijnlijk ook zonder seks).
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:54 schreef JAOC het volgende:
Zolang je haar blijft betalen is het absoluut geen vriendschap.
Zolang je alleen thuis met haar afspreekt om seks te hebben is het absoluut geen vriendschap.
Maakt dit het iets duidelijker voor je?
fixed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:49 schreef dimmak het volgende:
Als het ze voor jou werkt, waarom niet?
Of een roze keuken (dezelfde fokker)quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:31 schreef Gudetama het volgende:
Heb je haar ooit 5000 euro gegeven zoals een bepaalde FOK!ker in een ver verleden?
Serieus?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:31 schreef Gudetama het volgende:
Heb je haar ooit 5000 euro gegeven zoals een bepaalde FOK!ker in een ver verleden?
Dit. Daarnaast zou je 'Vals Licht' van Joost Zwagerman eens kunnen lezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:54 schreef JAOC het volgende:
Zolang je haar blijft betalen is het absoluut geen vriendschap.
Zolang je alleen thuis met haar afspreekt om seks te hebben is het absoluut geen vriendschap.
Maakt dit het iets duidelijker voor je?
Hoezo 'gebruikt' zij hem? Gebruikt de loodgieter jou ook als hij iets komt fixen in je huis? Gebruikt de kapper jou als je je haar laat knippen? Gebruikt een schilder jou als jij je huis in de verf laat zetten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Betalen doe je altijd is het niet voor de seks dans is het wel valentijnsdag, bioscoop uit eten e.d.
Al denk ik wel dat TS nogal gebruikt wordt
Dat heb ik gemist, wanneer was dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of een roze keuken (dezelfde fokker)
In een slowchat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef Gudetama het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wanneer was dat?
Helemaal prima, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:32 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is?
Het lijkt me inderdaad een goede vriendin geworden. Natuurlijk zit er een zakelijk kantje aan, maar toch.quote:Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend.![]()
post hij nog? Hoe is het afgelopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of een roze keuken (dezelfde fokker)
Spreek ik pertinent tegen. Er zijn zat hoeren met een hart van goud!quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:56 schreef Twiitch het volgende:
Hoeren met een hart van goud bestaan niet.
Ook hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ze is blij dat iemand aandacht voor haar heeft buiten de seks. Vaak zijn prosituees hele eenzame en kwetsbare vrouwen. Voor haar is het win-win.
"Vriendschap" .. Is er hier 1 fokker die dat gelooft? Echt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:55 schreef Frag_adder het volgende:
Vriendschap met een prostituee kan zonder problemen, is vooral zeer gemakkelijk als je geen gebruik van haar diensten maakt.
Ik heb het hier niet over TS, de stelling in de titel is:quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:38 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
"Vriendschap" .. Is er hier 1 fokker die dat gelooft? Echt?
Vriendschap impliceert dus dat TS gelukkig voor haar zou zijn als ze een nieuwe vriend heeft. Een seksuele relatie met een ANDERE man.
Dat terwijl TS zelf met haar naar bed is geweest. Ik denk dat TS knettergek zou worden van het idee dat ze met een andere man naar bed gaat.
TS maakt zichzelf wat wijs door dit vriendschap te noemen.
Hoe is wat afgelopen? Hij is zoveel meer geld kwijt inmiddels.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:47 schreef Gudetama het volgende:
[..]
post hij nog? Hoe is het afgelopen?
Nu, ik ben er van overtuigd dat ze dat heel graag wil doen als ze gevoelens voor je heeft. Deze vrouwen zijn ook "maar" mensen. Daar heb ik wel degelijk ervaringen mee. Alles wat je doet waardoor ze ziet dat jij haar ziet als mens, als persoon, meer als alleen prostituee, wordt super gegarandeerd. Hoe meer het van het standaard, het clichee afstaat hoe beter. een doosje bonbons, zal ze zeker waarderen. En een sexy slipje ook. Maar een echt fijne warme sjaal nu, met de winter in aankomst, of iets voor har kind, iets nuttigs, iets verstandigs. Want dat missen die meiden in hun leven, een zorgzame man, een zorgzaam iemand. Sex, en sexy slipjes krijgen en hebben die meiden meer dan genoeg. Dat is werk. Bij de meeste klanten niet eens leuk werk. Of zou jij het sexy en opwindend vinden als je een nieuwe overall krijgt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:14 schreef Ronaldsen het volgende:
En op zich vond ik het wel een goede suggestie van sommige users, om eens te vragen of ze iets anders met je wil doen dan neuken.
Pff, neem aan dat hij nu een uitkering krijgt en dat de instanties er bovenop zitten... of betalen ouders domweg alles?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is wat afgelopen? Hij is zoveel meer geld kwijt inmiddels.
Nee heeft een ban.
Die ouders ja. Maar volgens mij is dat tegenwoordig niet meer aan de orde.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:09 schreef Gudetama het volgende:
[..]
Pff, neem aan dat hij nu een uitkering krijgt en dat de instanties er bovenop zitten... of betalen ouders domweg alles?
Wat kan wel?quote:Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef raspberryPi het volgende:
Ik ben ook verliefd geworden met het meisje waar ik vroeger vaste klant was. Zij is ook al een tijdje gestopt met het werk. Het kan dus wel maar wel moeilijk.
Een relatie.quote:Op maandag 21 november 2016 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat kan wel?
Verliefd worden kan altijd
dit is natuurlijk wel het 'punt' waarop je wel degelijk kwetsbaar bent...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Maar neukt ze nog steeds anderen?quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:05 schreef raspberryPi het volgende:
Nee, ik betaal haar niet meer, we wonen nota bene samen... In het begin ging het moeizaam, zeker in bed maar nu na 2 jaar gaat het eigenlijk gewoon goed. De verliefdheid is houden van geworden aan beide kanten.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar neukt ze nog steeds anderen?
quote:Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef raspberryPi het volgende:
Zij is ook al een tijdje gestopt met het werk
Zijn er bepaalde dingen waar je problemen mee hebt gehad?quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:27 schreef raspberryPi het volgende:
Heb het wel moeilijk mee gehad in het begin maar nu geen last meer van.
Nee zij was al gestopt voor dat we een relatie kregen.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde dingen waar je problemen mee hebt gehad?
Bijv. met zedenrecherche?
klopt van dat lage zelfbeeld.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Vriendschap kan zeker, een relatie .... ja, je hebt ook slechte relaties.
Jullie onderschatten een ding, vrees ik, en dat is het ontieglijk negatieve zelfbeeld dat deze vrouwen hebben over zichzelf. Wat vaak resulteert in het tegen een depressie aanhangen. Dat kom je ieder keer weer tegen in je relatie.
Tegen de topicstarter en tegen Raspberry wil ik het volgende zeggen. Nauwelijks iemand hier op Fok.nl kan hier iets zinnigs over zeggen. Wie kent die wereld, zo een situatie, kan tzich daarin inleven? Verwacht dat dan ook niet.
Het zou kunnen maar eh succes met de pooier erbij neem alvast zelfverdedigingslessen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:32 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik durf het tegen niemand te zeggen, omdat men me voor gek verklaard.
Je leest vaak dat mannen verliefd worden op een prostituee, en vragen dan op internet of het wat kan worden, vaak is dit natuurlijk kansloos.
Mijn verhaal ligt zo, door mijn autisme heb ik mijn gehele jeugd nooit vrouwen aangesproken, te onzeker, niet overtuigd dat ik een meerwaarde voor iemand zijn leven kon zijn..
De onzekerheid speelde zo'n grote rol, maar de drang naar seks en liefde bleef groeien, in het verleden veel prostituees bezocht, begonnen (heel slecht) bij een raamprostituee, onpersoonlijker kon natuurlijk niet, maar ja, ik had een bijbaan en 50 euro was toen al heel wat.
Toch was dit niets voor mij, ik ben mezelf toen helemaal in gaan lezen op bepaalde sites, het werd een soort van obsessie om de perfecte meid te zoeken, en via recensies van anderen kwam ik op mooie adresjes, die aan thuisontvangst deden.
Nu anderhalf jaar geleden belde ik random een nummer, ik had zin, maar geen tijd om ver te reizen, ik kreeg via de telefoon de straatnaam door, in mijn woonplaats.
Het bleek een meisje van mijn leeftijd te zijn, wel buitenlands maar hier opgegroeid, prachtig was ze, de eerste keer klikte het nog niet echt, maar omdat de seks goed was, snel weer gegaan... Zo ging het een tijd door, ik vond haar zo mooi, dat ik eigenlijk elke week wel eens bij haar langs kwam.
Na een tijd begonnen we steeds meer met elkaar te praten, ik kreeg haar privé nummer, ze vertelde alles over zichzelf, en ik aan haar. Hele privegesprekken op de app, na een halfjaar stopte ze met ''dit werk'', maar ik mocht blijven komen (wel altijd betaald, maar soms als ik zei dat ik weinig geld had bijna voor niets). Nu heeft ze werk, en het is gewoon heel gezellig, vaak blijven we napraten, en naar de tijd kijkt ze totaal niet, ze appt me zelfs omdat ze zin heeft dat ik kom, en om geld vraagt ze nooit meer, ik geef elke keer wel wat aan haar, maar als ik niets zou geven zou ze niet meteen zeggen ''ik krijg nog geld van je''....
Hoe zouden jullie zoiets omschrijven een goede vriendin?
Een relatie is het absoluut niet, maar dit kan je toch moeilijk nog zien als een ''klant'' en ''prostituee?''
Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is? Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend.![]()
Ben benieuwd naar jullie kijk op mijn situatie.
Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |