Ik durf het tegen niemand te zeggen, omdat men me voor gek verklaard.
Je leest vaak dat mannen verliefd worden op een prostituee, en vragen dan op internet of het wat kan worden, vaak is dit natuurlijk kansloos.
Mijn verhaal ligt zo, door mijn autisme heb ik mijn gehele jeugd nooit vrouwen aangesproken, te onzeker, niet overtuigd dat ik een meerwaarde voor iemand zijn leven kon zijn..
De onzekerheid speelde zo'n grote rol, maar de drang naar seks en liefde bleef groeien, in het verleden veel prostituees bezocht, begonnen (heel slecht) bij een raamprostituee, onpersoonlijker kon natuurlijk niet, maar ja, ik had een bijbaan en 50 euro was toen al heel wat.
Toch was dit niets voor mij, ik ben mezelf toen helemaal in gaan lezen op bepaalde sites, het werd een soort van obsessie om de perfecte meid te zoeken, en via recensies van anderen kwam ik op mooie adresjes, die aan thuisontvangst deden.
Nu anderhalf jaar geleden belde ik random een nummer, ik had zin, maar geen tijd om ver te reizen, ik kreeg via de telefoon de straatnaam door, in mijn woonplaats.
Het bleek een meisje van mijn leeftijd te zijn, wel buitenlands maar hier opgegroeid, prachtig was ze, de eerste keer klikte het nog niet echt, maar omdat de seks goed was, snel weer gegaan... Zo ging het een tijd door, ik vond haar zo mooi, dat ik eigenlijk elke week wel eens bij haar langs kwam.
Na een tijd begonnen we steeds meer met elkaar te praten, ik kreeg haar privé nummer, ze vertelde alles over zichzelf, en ik aan haar. Hele privegesprekken op de app, na een halfjaar stopte ze met ''dit werk'', maar ik mocht blijven komen (wel altijd betaald, maar soms als ik zei dat ik weinig geld had bijna voor niets). Nu heeft ze werk, en het is gewoon heel gezellig, vaak blijven we napraten, en naar de tijd kijkt ze totaal niet, ze appt me zelfs omdat ze zin heeft dat ik kom, en om geld vraagt ze nooit meer, ik geef elke keer wel wat aan haar, maar als ik niets zou geven zou ze niet meteen zeggen ''ik krijg nog geld van je''....
Hoe zouden jullie zoiets omschrijven een goede vriendin?
Een relatie is het absoluut niet, maar dit kan je toch moeilijk nog zien als een ''klant'' en ''prostituee?''
Wat vinden jullie hiervan, van de situatie zoals hij nu is? Ik ben er blij mee, door mijn autisme zou ik ook geen echte relatie kunnen volhouden denk ik, en nu is het vrijblijvend.
Ben benieuwd naar jullie kijk op mijn situatie.
Bedankt!