Ok Sherlockquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:11 schreef raptorix het volgende:
Meh, ik heb even verder gekeken die Bas Schneider heeft niet van die gaatjes in zijn oor.
Dat geloof ik niet. Ze zegt ook op haar Instagram dat ze bezig is voor werk. En die kerel werkt overduidelijk bij RTL 5.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat er een introductiedag was, waarbij ze op de foto zijn gegaan.
Zullen wel de mensen zijn die als laatste overblijven. Marcel, Tessa, John, Boy, Lenny en die Marrokaanse chick zullen wel als laatste overlbijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef raptorix het volgende:
Het valt me ook op dat sommige helemaal niet in beeld komen of zich ergens ook maar mee bemoeien. Ik zie eigenlijk alleen maar kampsjaak, limbo en die ene marokkaan aan het woord.
Ik dacht 6 weken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:52 schreef sjampoeh het volgende:
weer een trash pareltjehoelang moeten ze daar zitten? Gaat wel snel zo..
Weg met Marcel
Ja toch welquote:
Dat dacht ook wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht 6 weken?
Vraag me dan af of niet in alle 3 die doosjes het getal 22 zat, lijkt een soort twist om het wat te versneller als het te langzaam gaat ofzo. Wel jammer denk.
Rondom de kerst zal de winnaar bekend gemaakt worden. Zijn 60 afleveringen (werkdagen). Dus 20 per maand dan klopt dat wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht 6 weken?
Vraag me dan af of niet in alle 3 die doosjes het getal 22 zat, lijkt een soort twist om het wat te versneller als het te langzaam gaat ofzo. Wel jammer denk.
Dat vond ik ook raar. Doe lekker een t-shirt aan, voor haar ook wel zo prettig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Waarom ging panman eigenlijk zonder shirt terwijl die kleine vrouw de hele tijd in z'n buik zat te hijgen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:09 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
Hieronder zie je de kijkcijfers van GTFOOMH. Het eerste cijfer is de uitzending van 19:20, het tweede cijfer die van de herhaling om 22:30.
Maandag 03-10: 286.000 (H: 181.000)
Dinsdag 04-10: 291.000 (H: 113.000)
Woensdag 05-10: 237.000 (H: 238.000)
maar echt brrrr... gênantquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Doe lekker een t-shirt aan, voor haar ook wel zo prettig.
Dit is inderdaad een faalshow. Het idee is leuk, maar de uitvoering zwaar ruk. Ben eerder die talentenjachten in alle vormen en soorten zat. Maar het gekke is mensen blijven daar wel naar kijken terwijl dat 10494844 keer per jaar op tv komt op alle zenders.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:24 schreef Voetstappen het volgende:
Denk niet dat het een hitje wordt. Mensen zijn zat van dit soort tv
die talentenjachten daar wordt je toch ook niet goed van...allemaal hetzelfde..je ziet zelfs dezelfde gezichten van sneue wannabees.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een faalshow. Het idee is leuk, maar de uitvoering zwaar ruk. Ben eerder die talentenjachten in alle vormen en soorten zat. Maar het gekke is mensen blijven daar wel naar kijken terwijl dat 10494844 keer per jaar op tv komt op alle zenders.
Geef mij maar reality zoals Secret Story , Utopia (in het begin) en De Bus etc.
quote:http://www.mediacourant.n(...)n-lift-naar-beneden/
De Nicolette Kluijver-show Get The F*ck Out Of My House zit in de lift naar beneden. De RTL 5-vooravondshow heeft woensdag wederom marktaandeel ingeleverd. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Get The F*ck Out Of My House begon maandag met 286.000 kijkers en 6,0 procent marktaandeel, scoorde dinsdag 291.000 kijkers en 5,4 procent marktaandeel en zat woensdag op 237.000 kijkers en 4,9 procent marktaandeel. Het gaat hier om de vooravonduitzending.
Naast de uitzending tussen 19.20 en 19.50 uur, is er ook een late herhaling tussen 22.30 en 23.00 uur. Op maandag scoorde de herhaling 181.000 kijkers (4,0 procent), op dinsdag 113.000 kijkers (2,5 procent) en op woensdag 238.000 kijkers (5,2 procent).
Woensdag trok de late herhaling dus voor het eerst meer kijkers dan de eerste uitzending in de vooravond, waar het programma rechtstreeks concurreert met het soortgelijke Utopia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |