Ik hoop het ook. En dat ook wordt uitgezocht wat de geldstromen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:44 schreef Kijkertje het volgende:
Ergens heb ik het vermoeden dat door het artikel er wel een oplossing gevonden zal worden voor deze bejaarden
Ja dat helpt die mevrouw ontzettend.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dit lijkt me dus gewoon onzin, er zijn meerdere maaltijdservices in Zoetermeer waar ze wel terecht kunnen. Alleen kunnen ze niet een vers bereide maaltijd daar op die specifieke plaats meer krijgen op die specifieke tijd.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Onthou goed: wie geen stem heeft, die moet je juist willen horen!
Dan blijft het gebit in de half gesmolten kaas hangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:05 schreef Momo... het volgende:
Maarja ik zie bejaarden eigenlijk nooit pizza eten ofzo.
Sterker nog ze kunnen elders een maaltijd bestellen en die daar laten bezorgen. En anders delen ze een taxi busje, gaan ze wisselend de ene zondag bij de één eten en de andere zondag bij de ander.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dit lijkt me dus gewoon onzin, er zijn meerdere maaltijdservices in Zoetermeer waar ze wel terecht kunnen. Alleen kunnen ze niet een vers bereide maaltijd daar op die specifieke plaats meer krijgen op die specifieke tijd.
Of andersom, je haat je kinderen zo erg dat je liever in een tehuis zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Je moet jouw ouders behoorlijk haten wil je ze in een bejaardentehuis stoppen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:15 schreef NgInE het volgende:
[..]
Eigenlijk is belasting betalen crowdfunding.
Ik ga nu alvast terwijl ik nog jong ben op 50Plus stemmen, zodat ik er als een koning bij zit als ik later bejaard ben. En dan lees ik op Fok! allemaal mensen die klagen dat ouderen het te goed hebben, terwijl ik gemasseerd word en een cocktail drink. Fuck marktwerking in de zorg.
hoeft ze niet eens meer naar beneden...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja dat helpt die mevrouw ontzettend.
Ze gaan niet dicht. Enkel de keuken is dicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Even op hun site gekeken, van Palet Welzijn. Altijd schitterende namen maar de uitvoering is zo brak. Dit staat er:
De Wijkrestaurants
U heeft er ongetwijfeld van gehoord Eetcafé Meerzicht (Albrandswaard 1) en Eetcafé de Leyens, (Gondelkade 33) in Zoetermeer. Leuke en vooral gezellige gelegen eetcafés in het centrum van de wijken Meerzicht en de Leyens. Beide eetcafés vormen het kloppend hart in deze wijken. Het zijn ontmoetingsplekken voor bewoners van het aangrenzend wooncomplex. Het zijn vooral ook ontmoetingsplekken voor de wijkbewoners uit de omliggende wijken Meerzicht en de Leyens. Beide restaurants zijn te beschouwen als een soort “wijkhuiskamer”.
Hahahahaa. En dus gaan ze in het weekend dicht!
Bestaan bejaardenhuizen bij jou nog?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Je moet jouw ouders behoorlijk haten wil je ze in een bejaardentehuis stoppen.
Ja en wat ga jij daaraan doen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:00 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Bestaan bejaardenhuizen bij jou nog?
Hier niet hoor.
Uitsluitend ... 'verpleeg' huizen die meer lijken op .... zsm. 'sterf' huizen![]()
1 douchebeurt per week.
2 luiers max. per dag.
Verpleegkundigen die zich de pleuris werken.
Stikt van de vrijwilligers die eigenlijk betaalde arbeid doen.
Natrium arm eten, zouter dan mijn maaltijden![]()
Suiker max 3x per week getest. Gemiddelde waarde insuline gegeven![]()
En dan te bedenken dat sommige directeuren van die 'verpleeg' huizen ... in Porsches rondrijden vanwege ...... jaja .... marktwerking in de zorg![]()
En dit. Mijn oma regelt ook haar eigen eten omdat het eten in het verzorgingshuis niet te hachelen is. Gaat prima, kost niet zoveel en kan gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Sterker nog ze kunnen elders een maaltijd bestellen en die daar laten bezorgen. En anders delen ze een taxi busje, gaan ze wisselend de ene zondag bij de één eten en de andere zondag bij de ander.
Dit hele bericht gaat om mij echt helemaal nergens over.
50 plus is alleen voor de mensen van 50+ nu. Als wij oud zijn is dat allang weer weg joh.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:15 schreef NgInE het volgende:
[..]
Eigenlijk is belasting betalen crowdfunding.
Ik ga nu alvast terwijl ik nog jong ben op 50Plus stemmen, zodat ik er als een koning bij zit als ik later bejaard ben. En dan lees ik op Fok! allemaal mensen die klagen dat ouderen het te goed hebben, terwijl ik gemasseerd word en een cocktail drink. Fuck marktwerking in de zorg.
De partijen waar mensen, hoe ontevreden ze zijn, op blijven stemmen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Welke dwaas heeft dat ooit verzonnen?
Ik zorg voor mijn oma die met een minimaal pensioentje na het overlijden van opa ook in een verzorgingshuis zit, en er is meer dan voldoende ruimte om je eigen draai aan de dagelijkse zorg te laten geven. Vooral met betrekking tot eten is er heel veel mogelijk. Daar moet je zelf wel in investeren, maar dat is dan maar zo. De maaltijden die je van het tehuis zelf krijgt zijn toch echt niet te eten, zo wil geen enkel oudje elke dag eten, dat kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:26 schreef Cherna het volgende:
Hoe het verhaal ook in elkaar steekt. Wat je je moet afvragen is dit:
Hoe zou jij behandeld willen worden als jij die leeftijd zou hebben(oud zou zijn). Schijnbaar zijn steeds minder mensen instaat om zich te kunnen verplaatsten in een ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |