quote:
lekker boeren uitknijpenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Nieuwe oogst aardappelen (kruimig, klasse I, extra groot). 5kg voor EUR3 ipv EUR5 bij Jumbo. Ze zijn goed zo te voelen en te zien.Aanbieding geldt nog een week.
Word je nu ook al onze boodschappenman?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Nieuwe oogst aardappelen (kruimig, klasse I, extra groot). 5kg voor EUR3 ipv EUR5 bij Jumbo. Ze zijn goed zo te voelen en te zien.Aanbieding geldt nog een week.
Ja dan zit ik om 08.00 uur in de autoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt de reistijd weer een stuk korter als je weer een auto hebt?
Hadden ze maar een vak moeten leren tochquote:
Ja het is niet alsof wel je antwoord gingen geven hoor.quote:
Wat eet je in Suriname naast gebakken reptielen?quote:
volgens mij eten ze rotiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat eet je in Suriname naast gebakken reptielen?
Ik post wel vaker over dingen die in de aanbieding zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Word je nu ook al onze boodschappenman?
Bij AH een 10 kg zak voor 5 euro.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verradersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
ZWARTE PIET IS GEEN RACISME!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verraders
gekke uiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
Is het ruimtestation vannacht te zien Niels?
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zou mmmgntbymenan in de AH op Gelderlandplein werken?
Dat was mijn tt .quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZWARTE PIET IS GEEN RACISME!
Prima toch? Ik vond het een goeie koop net.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verraders
Dat doe ik al bijna een maandquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rustig.
Tot nu toe nog geen fuck gedaan .
Morgen ook nog niksen.
Echt he, arme mosselquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm zou mossel naar kut smaken?
Vanavond iets voor negenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
Is het ruimtestation vannacht te zien Niels?
Moet je ze in suriname es checken.. da zijn net zwerende paardenogenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Omdat een mossel eigenlijk een verschrimpelde en gefossiliseerde kut is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De mosselen of de flamoezen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet je ze in suriname es checken.. da zijn net zwerende paardenogen
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren toch
Weinig gebruikt door iemand van 120 kg die hem te veel vond kraken zeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een crosstrainer voor je
Ach ja Niels heeft sowieso nooit een probleem met koopjes.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heb ik trek in een gebakken eitje.
Geen idee, vond hem langs de wegquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weinig gebruikt door iemand van 120 kg die hem te veel vond kraken zeker?
Mijn zelfbeeld hangt niet samen met wat puberende ecto's op internet tegen me zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Bash Aber nog wat meer jongens, des te lager haar zelfbeeld des te meer kans ik maak.
Aber? Oberquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Bash Aber nog wat meer jongens, des te lager haar zelfbeeld des te meer kans ik maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |