Heel Dima van je.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zo'n vrouw deed wel kusje naar mij maar ging snel vriendjes maken met de stoeptegels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele jaarquote:
dat is wel minder ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, maar vrij vroeg en ritme helemaal naar de kloten, maar oke
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
Preparing voor een droog leven vanaf nu
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:06 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb weer een to-do lijstje voor vandaag samengesteld. Acht punten. Heb er al twee afgewerkt.ik had verwacht dat het lijstje in de spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat denk je toch slecht over onsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat een onzin. Je bent dat gewend.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet. Zie daar echt tegenop.
Waarheid is hard en kut.quote:
quote:
Niet?quote:
Ok man.quote:
shiiiitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ken zo'n boi superknap enzo kaaklijn on point slim alles, en zn broer is gwn tegenovergestelde van hem. rip
Akkoord.quote:
Jullie zijn wel matchmade.quote:
Nee, genoeg anderen die dat wel doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
2nutz mis je niet dat ik overal op hap
Is goed.quote:
Snap ik. Maar toch.. beide wel apart in relaties en liefde enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |