Thanks. Ik sluit mezelf weer op voor 2 weken en daarna is het toch klaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gecmis olsun
je kan me altijd bellen jeweetzelf
wat verandert er dan als je een relatie hebt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je geen relatie hebt vind ik best een groot verschil.
wat?quote:
verantwoording voor dingen en dingen moeten delen en zo veelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat verandert er dan als je een relatie hebt?
oh dacht dat je vriendje gelijk relatie wildequote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat?
[..]
verantwoording voor dingen en dingen moeten delen en zo veel
mhh okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat?
[..]
verantwoording voor dingen en dingen moeten delen en zo veel
nee hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh dacht dat je vriendje gelijk relatie wilde
Stimm dit zag je al mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Het is nog steeds uit. Volgens mij blijft het zo
Je kent haar en haar ex?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimm dit zag je al mijlenver aankomen.
Ja. Maar ik neem ook niet voor janlul afstand. Denk alleen dat ik het nu echt volhoud.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimm dit zag je al mijlenver aankomen.
jammer ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een relatie gehad hebt joh
Oh wacht je reageert daar niet eens op
Montelly is de reden van de breuk.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Het is nog steeds uit. Volgens mij blijft het zo
Sterktequote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
echt fackt ap als je de lelijke broer bent
roeien met de riemen die je hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
echt fackt ap als je de lelijke broer bent
ken zo'n boi superknap enzo kaaklijn on point slim alles, en zn broer is gwn tegenovergestelde van hem. ripquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
roeien met de riemen die je hebt
Als je relatie over is krijg je een knuffel maar als je forever alone bent dan krijg je niks.quote:
In Nederland praten we Nederlands.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ken zo'n boi superknap enzo kaaklijn on point slim alles, en zn broer is gwn tegenovergestelde van hem. rip
ja dat is wel ruk ja, je gaat toch vergelijken op verschillende vlakkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ken zo'n boi superknap enzo kaaklijn on point slim alles, en zn broer is gwn tegenovergestelde van hem. rip
zullen wij knuffelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je relatie over is krijg je een knuffel maar als je forever alone bent dan krijg je niks.
Nee ben geen forever alone kneusje ahaah, heb mijn moeder nog.quote:
Picsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben geen forever alone kneusje ahaah, heb mijn moeder nog.
je hoeft niet stoer te doen voor je vriendenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben geen forever alone kneusje ahaah, heb mijn moeder nog.
Nee Hans ik ga haar niet delen met jou.quote:
Ik heb geen vrienden, ben een one man army.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft niet stoer te doen voor je vrienden
jammer dat je zo'n muur om jezelf heen bouwtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, ben een one man army.
Ik zou je alleen maar kwetsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer dat je zo'n muur om jezelf heen bouwt
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, ben een one man army.
Al een leuke dame met een grote kont gedaan vriend?quote:
Bek dicht peglegquote:
iewhl wil geen Surinaamse seksquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al een leuke dame met een grote kont gedaan vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |