Hm, voor mij wel. En dan voornamelijk omdat ik er qua gevoel ofzo toch anders in zou staan als we een relatie zouden hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je doet dan echt heel anders? ik bedoel jij noemt het nu geen relatie, prima. Maar stel dat je dat wel deed, was het dan echt heel anders als je het contact nu zou verbreken?
nee, het was een grapje. Jij hebt gewoon over de natuurlijke relatie terwijl je een relatie met een liefdespartner natuurlijk wel soort van moet afspreken want ja euh jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
Maar laat maar, denk dat we langs elkaar praten.
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zou je het erg vinden als die gast met wie jij nu 'date' seks heeft met andere vagina's?
Dat is ook wat ze bedoelt jemigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee. Je kunt ook met vrouwen omgaan zonder sex.
Jij bedoelde dat niet. Jij reageerde op mij en ik op jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook wat ze bedoelt jemig
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:36 schreef Crimyclown het volgende:
Moest via schiphol, hoe controleren ze kinderen, anders kan bij mn zoontje in zn schoenen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:18 schreef giepen het volgende:
in condoom doen en die weer om lul doen en dan kind in de reet neuken en zorgen dat condoom eraf valt in de kontje
Zit wel verschil in omgaan en gebruiken als seksveequote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij bedoelde dat niet. Jij reageerde op mij en ik op jou.
Ja, oke jouw gevoel dat kan dan natuurlijk.... vrouwen en gevoelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, voor mij wel. En dan voornamelijk omdat ik er qua gevoel ofzo toch anders in zou staan als we een relatie zouden hebben.
[..]
nee, het was een grapje. Jij hebt gewoon over de natuurlijke relatie terwijl je een relatie met een liefdespartner natuurlijk wel soort van moet afspreken want ja euh ja.
[..]
ja
dan hebben jullie elkaar toch gewoon toegeëigend:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, voor mij wel. En dan voornamelijk omdat ik er qua gevoel ofzo toch anders in zou staan als we een relatie zouden hebben.
[..]
nee, het was een grapje. Jij hebt gewoon over de natuurlijke relatie terwijl je een relatie met een liefdespartner natuurlijk wel soort van moet afspreken want ja euh ja.
[..]
ja
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
' jij bent vanaf nu van mij, alsjeblieft'
Ik ook niet sinds de Kanye West van FOK! weer terug is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
Jongens!!!! KimK kan niet stoppen met huilen, het is zo verschrikkelijk allemaal!!
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet sinds de Kanye West van FOK! weer terug is.
Wie is dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet sinds de Kanye West van FOK! weer terug is.
Goh.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit wel verschil in omgaan en gebruiken als seksvee
Ik geef daar verder geen commentaar op.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef daar verder geen commentaar op.
Hm, ja misschien hoef je inderdaad niet perse af te spreken dat je relatie hebt met elkaar.. maar je spreekt altijd wel iets af met een relatie. In dit geval dus dat je exclusief bent voor elkaar, en zulke dingen spreek je niet af met andere relaties (vriendschappelijk, werkrelaties) etc etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, oke jouw gevoel dat kan dan natuurlijk.... vrouwen en gevoelhufffff
En over dat tweede, ik heb met mijn relaties nooit uitgesproken eigenlijk dat we verkering ofzo hebben....Alleen ter sprake dat we exclusief zijn met elkaar.
Enige verschil is dat het nu geen vreemdgaan zou zijn, maar wel gewoon kutskequote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dan hebben jullie elkaar toch gewoon toegeëigend:
[..]
Ja je moet het wel beide wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Drugje, ga deze laten zetten
[..]
Hm, ja misschien hoef je inderdaad niet perse af te spreken dat je relatie hebt met elkaar.. maar je spreekt altijd wel iets af met een relatie. In dit geval dus dat je exclusief bent voor elkaar, en zulke dingen spreek je niet af met andere relaties (vriendschappelijk, werkrelaties) etc etc.
Maar hebben jullie ook geen datum ofzo? Of dat het niet echt nadrukkelijk is van 'wil je mijn vriendje/vriendinnetje zijn' maar gewoon wel zo'n opmerking van ' ja we hebben relatie, toch?!' . Zo ging dat bij mij altijd![]()
[..]
Enige verschil is dat het nu geen vreemdgaan zou zijn, maar wel gewoon kutske.
zo zeg hele maand anniversaryquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja je moet het wel beide weten
We hebben na een bepaalde tijd maar een maand uitgekozen waar het wel serieuzer werd idd. Geen exacte datum.
wat is dan het verschil behalve dat je het anders noemt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Enige verschil is dat het nu geen vreemdgaan zou zijn, maar wel gewoon kutske.
noldu kizquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Het is nog steeds uit. Volgens mij blijft het zo
Nieuwe baby daddy zoeken danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Het is nog steeds uit. Volgens mij blijft het zo
Dat je geen relatie hebt vind ik best een groot verschil.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat is dan het verschil behalve dat je het anders noemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |