GMT -3. 5 uur dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel tijdsverschil eigenlijk met Suriname? 5 of 6 uur?
Ja maar dan zit er geen stempel op van relatie dat het stempel daten is is niet erg verder hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:55 schreef jamesdeen het volgende:
meisjes die vrijblijvende seks verhullen onder het kopje "daten"
Als je iemand echt leuk vind is dat toch fijnquote:
Rustig maar hoor. Zo gek is dat nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zou je na 'n maand meteen relatie nemen met iemand, waarom de haast joh. En ja ik vind het persoonlijk echt veel kutter om een relatie te moeten verbreken dan om te zeggen 'yo wil je niet meer zien want ik vind het niks' waar daten ook voor bedoeld is?!
Nee, vind maand gewoon veels te kort daarvoor. Zo van, dan weet je ook nog niet of je elkaar wel echt leuk vind want ja, maand ken je elkaar nog niet echt en hou je je nog in en allesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vind is dat toch fijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
nekschot.
https://www.facebook.com/PolitieSchagen/videos/318036135230753/
Je neemt geen relatie schat, je krijgt hetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zou je na 'n maand meteen relatie nemen met iemand, waarom de haast joh. En ja ik vind het persoonlijk echt veel kutter om een relatie te moeten verbreken dan om te zeggen 'yo wil je niet meer zien want ik vind het niks' waar daten ook voor bedoeld is?!
quote:Een relatie (ook wel verhouding of betrekking) is een verband tussen meestal twee (soms meerdere) personen, concepten, verschijnselen of zaken.
Maar je doet dan echt heel anders? ik bedoel jij noemt het nu geen relatie, prima. Maar stel dat je dat wel deed, was het dan echt heel anders als je het contact nu zou verbreken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind maand gewoon veels te kort daarvoor. Zo van, dan weet je ook nog niet of je elkaar wel echt leuk vind want ja, maand ken je elkaar nog niet echt en hou je je nog in en alles
ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je neemt geen relatie schat, je krijgt het
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je neemt geen relatie schat, je krijgt het
[..]
Lees de definitie van relatie nog eensquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
' jij bent vanaf nu van mij, alsjeblieft'
zou je het erg vinden als die gast met wie jij nu 'date' seks heeft met andere vagina's?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
' jij bent vanaf nu van mij, alsjeblieft'
5,is nu 7:04quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel tijdsverschil eigenlijk met Suriname? 5 of 6 uur?
dat gebeurt hier normaal nooitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
Maar laat maar, denk dat we langs elkaar praten.
Nou nee. Je kunt ook met vrouwen omgaan zonder sex.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels neukt gewoon een slag in rondte en geeft niets om wat zijn buuv' ervan vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |