Hoeveel cm ongeveer?quote:
Ik heb geen haast met het geven van een naampje. In mijn hoofd is ook oke zodra het officieel is dan gezeik en gedoe en kut.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zit het dan?
[..]
Echt wat een achterlijk en raar figuur![]()
op een forum vragen of je ergens 10 eu voor kleingeld kan wisselen. Echt laat je opnemen.
kunnen wel keer wat arrangen. jij hebt gf toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Zosk het volgende: [..] Ik word helemaal wild als je dit soort dingen zegt.
![]()
its complicated.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen haast met het geven van een naampje. In mijn hoofd is ook oke zodra het officieel is dan gezeik en gedoe en kut.
jammer dat het tussen ons nooit iets is gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen haast met het geven van een naampje. In mijn hoofd is ook oke zodra het officieel is dan gezeik en gedoe en kut.
Nee, juist totaal nietquote:
Ja maar dit moet ons geheim blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:39 schreef Drug het volgende:
[..]
kunnen wel keer wat arrangen. jij hebt gf toch?
Chillquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet
Ja, voor andere wel want je moet iets een naam geven.. nu is het van 'ja maar we hebben jullie dan'. Mag er godverdomme sowieso toch van uitgaan dat als ik date met iemand dat diegene niet met andere meiden en alles wat gaat doen
zo opwindend ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja Drug, ga mee op vrouwenjacht. Zoeken we vrouw voor date en dan wij samen en yesyes
Is dus gewoon een relatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet
Ja, voor andere wel want je moet iets een naam geven.. nu is het van 'ja maar we hebben jullie dan'. Mag er godverdomme sowieso toch van uitgaan dat als ik date met iemand dat diegene niet met andere meiden en alles wat gaat doen
sowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Welke letter begint zijn foknaam, crack?
hoe vaak wil je horen dat t geen fokker is danquote:Op
woensdag 5 oktober 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wat hebben hun ermee te maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
KLB / vriend zusje is kansloos.
Niet om te bashen, maar hoe oud zijn xcachet en Noel precies
1x is prima. Mijn geheugen is wel fucked tho.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe vaak wil je horen dat t geen fokker is dan
Hoeft geen liefdesrelatie te zijn of seksrelatie, maar gewoon relatiequote:
19 en 32quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
xcachet is 20 en noel 26quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:44 schreef RonnieJamesDio het volgende:
jullie hebben af en toe seks maar je wil absoluut geen relatie en noemt het na meer dan een maand nog datenquote:
ik kan ze wel allebei laten trillenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:44 schreef jamesdeen het volgende:
Wtf mijn linkerbil is al 5 min willekeurig aan het trillen
Spierknoopje dat ontrafelt. Prima, gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:44 schreef jamesdeen het volgende:
Wtf mijn linkerbil is al 5 min willekeurig aan het trillen
Merk hetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1x is prima. Mijn geheugen is wel fucked tho.
[..]
Hoeft geen liefdesrelatie te zijn of seksrelatie, maar gewoon relatie
Ohja super gek om na een maand nog te daten, de rest; geen idee waar je t over hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jullie hebben af en toe seks maar je wil absoluut geen relatie en noemt het na meer dan een maand nog daten
Wrm zou die? :s
Gewoon ongenegeerd neuken onder mom we daten nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Ohja super gek om na een maand nog te daten, de rest; geen idee waar je t over hebt
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Spierknoopje dat ontrafelt. Prima, gewoon laten gaan.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Ohja super gek om na een maand nog te daten, de rest; geen idee waar je t over hebt
dat je je aansteltquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |