wat boeit dat eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:57 schreef workhard12 het volgende:
M'n zusje is pas 20 en heeft een vriend van 26 die superkansloos is.
26 jaar; 4 studies verkloot. Nu af en toe een baantje wat hij kort volhoud en weer bijstand pakt geloof ik!? Gast blowt hele dag en drinkt energy drink plus vreet pizza.
Wtf ziet m'n zusje in zo'n iemand die ook niet sport of uitgaat.
Zelf gaat ze best goed in alles.
30cm een persoonlijkheid vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Grems het volgende:
Hij heeft een persoonlijkheid van 30cm, nu graag pics van je zusje.
Waarom lig jij te luisteren wat je schoonbroer allemaal uitspookt? Zieke smeerlapquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:32 schreef workhard12 het volgende:
Hoorde hem eergister klaarkomen. Volgens moi puur om me Te pesten
hier word ik wel geil van. Heb je nog een geil verhaaltje hoe zijn zusje gemolesteerd wordt in bed?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef zovty het volgende:
Ik vermoed dat hij een befkoning is. Die zijn er ook, die gasten, die kunnen niks, echt geen zak, willen ook niks, alleen maar blowen.
En beffen. Dat willen ze wel, het liefste de hele dag. Lekker iedere dag je zusje d'r natte kut proberen droog te likken, totdat het schraal wordt. En ik ben er vrij zeker van dan hij ook haar poepertje grondig meeneemt. Hij vindt het niet vies, maar zij vind het lekker.
En dat terwijl ze natuurlijk gehurkt op z'n mond zit, zijn middelmatige penis met lange diepe halen naar binnenslokkend.
Denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |