moet je in thailand wonenquote:
graag dit over grondwaterquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Sof heb je nog de echo's van Darcy gezien?
Dat vind ik zelf niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms ga je wel een beetje ver met je elitaire gedrag, maargoed.
mocht ik ooit weer vrijgezel zijn misschienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je in thailand wonen
beste leven wat je kan hebben
hoezo danquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
mocht ik ooit weer vrijgezel zijn misschien
Moet je wel spleetogen naaien, bah.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je in thailand wonen
beste leven wat je kan hebben
You don't sayquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel spleetogen naaien, bah.
watquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch vind dat ook een leuk onderwerp
Beter dan Afrikanenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel spleetogen naaien, bah.
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Typisch het volgende:
maar inso mattie kom je naar de coolsingel volgend jaar
Het is een stel van youtube dat binnenkort een tweeling krijgt en er elke dag een vlog over maakt.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stel van youtube dat binnenkort een tweeling krijgt en er elke dag een vlog over maakt.
stomquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stel van youtube dat binnenkort een tweeling krijgt en er elke dag een vlog over maakt.
Heb je ook al een teletekst-shirt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Typisch het volgende:
maar inso mattie kom je naar de coolsingel volgend jaar
Notchgod is de weg kwijt.twitter:notch twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 22:58:34I'm in the situation i;m at now because of the us election. reageer retweet
Moet dit komisch zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]Notchgod is de weg kwijt.twitter:notch twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 22:58:34I'm in the situation i;m at now because of the us election. reageer retweet
Zou gek wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vrouw was laatst aanwezig bij iemand die bekend kreeg te horen dat ze drieling zou kirjgen
gynaecologie afdeling GENOT.
drieling is wel wat veel (dit verhaal is niet voor jc en typisch, die hebben die al gelezen)
Wow. Dat lijkt me wel iets te heftig. Tweeling zou nog wel oke zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vrouw was laatst aanwezig bij iemand die bekend kreeg te horen dat ze drieling zou kirjgen
drieling is wel wat veel (dit verhaal is niet voor jc en typisch, die hebben die al gelezen)
3 tegelijk? Dat is iets teveel van het goedequote:
Nu heb ik het twee keer gelezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een lelijk shirt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik draag op het moment dit shirt
[ afbeelding ]
star warsgod
ik draag geen shirt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]
star warsgod
nerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]
star warsgod
nee heb alleen gender reveal gekekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Sof heb je nog de echo's van Darcy gezien?
zeker amerikanenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb alleen gender reveal gekeken
en van die strepen er naquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je voorstellen hoe grote buik je dan krijgt met drie kinderen als vrouw
(lol)
kasjmier?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neen.
Ik draag een kasmir trui met v hals.
Wel grappig met zo'n taart.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb alleen gender reveal gekeken
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
jij denkt altijd van die rare dingen typisch
maakt toch niet uit die strepen
kijk je nog naar Bonnie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
Steeds als het over vlogs gaat voel ik de neiging zelf er een te beginnen met gedegen inhoud.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
maar ik kom nu bijna elke dag in gesprekken over kinderen
help
Geen dank.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, wist de Nederlandse spellingswijze niet meer.
Hahaha proleetquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, wist de Nederlandse spellingswijze niet meer.
Graziequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen dank.
Voor meer Nederlandse termen die je niet weet kun je Insomnia_ altijd dmen.
je gaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had hier een reactie op geschreven, maar laten we het maar gezellig houden.
alsof jij elke dag nog kijkt?!quote:
nee blijkbaar doe je dat nu ook in Nederlandquote:
walgelijke zelfpijperij die "gender reveals"quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee blijkbaar doe je dat nu ook in Nederland
zal zo kijken ga even tandenpoetsen en in bed liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
Graag even op mijn app reageren inso svp bvd
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
walgelijke zelfpijperij die "gender reveals"
vind sowieso mensen die zwangerschap/kinderen uitbuiten voor youtube matige mensen
hahahahquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee toen er een half blog over zo'n debiel trucje van Nick ging ben ik afgehaakt
Ben jij genderqueer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wel raar hoor, ik had net van de mensen op tumblr geleerd dat gender ging om je identiteit en niet om je geslachtsdelen.
eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
walgelijke zelfpijperij die "gender reveals"
vind sowieso mensen die zwangerschap/kinderen uitbuiten voor youtube matige mensen
ik weet wat het betekent, klunsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://mijnwoordenboek.info/apaat
dolletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahah
Morgen de 365ste vlog: feest
dankjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal zo kijken ga even tandenpoetsen en in bed liggen
vier dagen stage, een dag school, volleybal wat mn hele zaterdag in beslag neemt en zondag slaap ikquote:
jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neen. Ben ik te eigenzinnig voor.
Dat is niet 's avonds toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
vier dagen stage, een dag school, volleybal wat mn hele zaterdag in beslag neemt en zondag slaap ik
Waar zou mijn gekrenkte persoonlijkheid uit blijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou zijn gekrenkte persoonlijkheid verklaren
Lekker bezigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
vier dagen stage, een dag school, volleybal wat mn hele zaterdag in beslag neemt en zondag slaap ik
Minerva.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
Vindicat is de mooiste vereniging van Nederland
Misschien stond Jimmy op Dumpert toen hij in z`n bek werd gezekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou zijn gekrenkte persoonlijkheid verklaren
Minerva is pas plebsquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minerva.
Vindicat is grotendeels plebs.
nee klopt. Wil je echt naar de film danquote:
allemaal infantielquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minerva.
Vindicat is grotendeels plebs.
Daarom zit ik dus niet bij een corps. Ik zou dat niet kunnen pikken (hihaho).quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien stond Jimmy op Dumpert toen hij in z`n bek werd gezeken
Ja maar niet zoals jij dat doetquote:
Lijkt mij ook niet nee. Ben je niet goed wijs hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom zit ik dus niet bij een corps. Ik zou dat niet kunnen pikken (hihaho).
Ik had het beloofd dus dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee klopt. Wil je echt naar de film dan
zou leuk zijnquote:
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel met meer geld en betere sociale afkomst.
draait ie in Pathé?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het beloofd dus dan doe ik dat ook.
met veel bierquote:
Misschien ga ik knokploeg boeren en loonwerkers regelen om ff zo'n vereniging een lesje te lerenquote:
Ik heb geen grootschalig onderzoek gedaan maar het is gebaseerd om eigen waarneming.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet tegen onwaarheden
Gewoon jaloers dat zij wel leven zoals jij zou willen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien ga ik knokploeg boeren en loonwerkers regelen om ff zo'n vereniging een lesje te leren
Ooh oké, jammerquote:
Gewoon VWO halen, dat heeft niks met afkomst te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de standaard student eigenlijk al van best hoge sociale afkomst.
mag gewoon in kleine letters hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon VWO halen, dat heeft niks met afkomst te maken.
lelijkquote:
ik ben er bijna wekelijks dus praat nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen grootschalig onderzoek gedaan maar het is gebaseerd om eigen waarneming.
Van gemiddeld veel hogere sociale afkomst dan een kaderleerling toch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij Minerva? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben er bijna wekelijks dus praat niet
Uh jawel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh zo, ongetwijfeld. Meer hogere middenklasse dan onderklasse.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van gemiddeld veel hogere sociale afkomst dan een kaderleerling toch.
Kan je dat statistisch onderbouwen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh jawel.
Je bent een uitzondering als je uit een gezin komt waar je ouders niet hoogopgeleid zijn en jij wel.
Hoe zou ik dat willen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat zij wel leven zoals jij zou willen.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je dat statistisch onderbouwen?
"uitzondering"quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja.
https://www.google.nl/web(...)ogopgeleide+kinderen
Veel plezier.
rûstaaaghquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt een poster van Tommy Beugelsdijk op je kamer?
Alles is overschat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Verder is naar de universiteit gaan wel overschat hoor.
Is geen kunst aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Verder is naar de universiteit gaan wel overschat hoor.
Daar had je moeder toch meer van verwacht ja.quote:
hij probeert in het broekje van kaas te komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die dan nu ineens voor Feyenoord is?
Toevallig hoor je Fylax nu nooit over NEC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tv kijken huehuequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb morgen vrij, wat zal ik eens gaan doen?
Je aftrekken op studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Vindicat de waarheid zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Nos habebit humusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je aftrekken op studentenverenigingen.
Beetje jongquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij probeert in het broekje van kaas te komen
Betekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ik wel nice vind zijn die exclusieve drinkverenigingen in Engeland. Niet waar iedereen zomaar toegelaten wordt als je een weekje door de kots loopt, maar waar je voor gevraagd moet worden. Dan betekend het tenminste iets.
betekent*quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ik wel nice vind zijn die exclusieve drinkverenigingen in Engeland. Niet waar iedereen zomaar toegelaten wordt als je een weekje door de kots loopt, maar waar je voor gevraagd moet worden. Dan betekend het tenminste iets.
Wat betekent dat dan precies?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Het betekent dat het exclusief is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan precies?
Hoe oud ben je? 16?
En dan betekent het in jouw ogen iets? Simpel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het betekent dat het exclusief is.
Het betekent CEO of minister worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan betekent het in jouw ogen iets? Simpel.
Zou sowieso niet in zakenwereldje kunnen en willen werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zou geen CEO of minister willen zijn.
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso niet in zakenwereldje kunnen en willen werken
Prima wel. Al worden er wel steeds leuke collega's weggekickt. Dat maakt het wat minder maargoed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Hoe bevalt jouw werk eigenlijk?
Zonde. Is er veel verloop dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima wel. Al worden er wel steeds leuke collega's weggekickt. Dat maakt het wat minder maargoed.
Te veel. En maar nieuwe mensen blijven opleiden elke weekquote:
Zeker weer van die mannelijke managers met white privilege?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima wel. Al worden er wel steeds leuke collega's weggekickt. Dat maakt het wat minder maargoed.
Valt mee. Meeste zijn vrouwelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker weer van die mannelijke managers met white privilege?
Apart om zo met personeel om te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te veel. En maar nieuwe mensen blijven opleiden elke weekZe willen meer kwaliteit maar gaan voor kwantiteit. Ach ja.
In dat geval even op hun plaats zetten. Je gaat je toch zeker niks door een vrouwmensch laten zeggen?quote:
Nou ja, de redenen zijn logisch, maar ja geef dan meer coachingquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Apart om zo met personeel om te gaan.
Maar ja, je hebt wel lekker werk en centjes nu.
Centjes is niet veel meer dan dat ik thuis zit trouwensquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Apart om zo met personeel om te gaan.
Maar ja, je hebt wel lekker werk en centjes nu.
Oh echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Centjes is niet veel meer dan dat ik thuis zit trouwens
Daarom ga ik ook wel weer verder zoeken als er niemand meer over blijft. Kan ook in Arnhem zelf wel ergens aan de slag voor paar euro per uur meer.quote:
Nee, ben het ineens sinds dat ik met mijn vriendin heb. 10 maanden nu dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je echt zoveel meer kunt krijgen ergens anders is het al snel de moeite waard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook wel weer verder zoeken als er niemand meer over blijft. Kan ook in Arnhem zelf wel ergens aan de slag voor paar euro per uur meer.
Enige reden dat ik het nu nog niet doe omdat ik met een leuke groep werk, en ik m`n baantje wat langer dan 3 maanden wil laten duren op m`n CVquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je echt zoveel meer kunt krijgen ergens anders is het al snel de moeite waard.
Ewa, haten ze je hier niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ben het ineens sinds dat ik met mijn vriendin heb. 10 maanden nu dus
Anders lijk je een quitter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige reden dat ik het nu nog niet doe omdat ik met een leuke groep werk, en ik m`n baantje wat langer dan 3 maanden wil laten duren op m`n CV
kanker triestquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Basisinkomengodquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
Als je een land naar de verdommenis wilt helpen, moet je mensen dingen gratis geven.
Dat is een investering, die ik in belasting meer dan terug zal betalen, zolang ik niet voortijdig overlijd, werkloos word of naar het buitenland vertrek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo stoer je bent zelf een netto ontvanger
Whehehequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof je dat ooit uit heeft gemaakt
Barely illegal
Is je vriendin fanatiek Feyenoord-supporter dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neuh, maar omgeving welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is je vriendin fanatiek Feyenoord-supporter dan?
Vind t wel leuk om mee te kijken naar voetbal enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel apart als je zelf nooit iets met voetbal had.
Ik haat FIFA.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind t wel leuk om mee te kijken naar voetbal enzo
Heb ook fifa 17 gekocht
Wat is je mening over The Lion King remake ?quote:
Uitmelkerij van de bovenste plank en ik ben sceptisch over dat ze CGI leeuwen musicalliedjes gaan laten zingen. Maar ben opzich wel benieuwd wat ze ervan bakken maar het lijkt mij uitgesloten dat het het origineel gaat overtreffen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is je mening over The Lion King remake ?
Tien keer raden wie er in Amsterdam gespot zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitmelkerij van de bovenste plank en ik ben sceptisch over dat ze CGI leeuwen musicalliedjes gaan laten zingen. Maar ben opzich wel benieuwd wat ze ervan bakken maar het lijkt mij uitgesloten dat het het origineel gaat overtreffen.
Wietverslaafden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tien keer raden wie er in Amsterdam gespot zijn.
Wat is dat een enge neel geworden zegquote:
Je bent zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat een enge neel geworden zeg
En dat op de vroege morgenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat een enge neel geworden zeg
minderjarig ja viespeukquote:
wat ordinairquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip ga je mee skinny dippen?
Is goedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we het vol posten en geen nieuwe openen
afzeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb zaterdag date maar geen zin
Wat nu Mortaxx
Ik heb in de laatste twee weken al mijn afspraken met vrienden afgezegd lol. Behalve met Kauaigod danquote:
wel leuk, iets gedronken maar ze wilde niet mee. Moet werken om half 9 dus denk dat van weekend nog wel luktquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel leuk, iets gedronken maar ze wilde niet mee. Moet werken om half 9 dus denk dat van weekend nog wel lukt
heb je der gefixedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste twee weken al mijn afspraken met vrienden afgezegd lol. Behalve met Kauaigod dan
Een neukdate blijft ook nooit serieus in the picture hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel leuk, iets gedronken maar ze wilde niet mee. Moet werken om half 9 dus denk dat van weekend nog wel lukt
huhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een neukdate blijft ook nooit serieus in the picture he
Oh dat kloptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
als zon vrouwtje op date 1 mee naar huis gaat wordt het niks serieus
gewoon Straight edgequote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met daten Mortaxx
ze willen allemaal relatiequote:
ja das kutquote:Op donderdag 6 oktober 2016 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze willen allemaal relatie
Ik ga in februari toch weg uit Nederland dus heeft weinig zin allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |