moet je in thailand wonenquote:
graag dit over grondwaterquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Sof heb je nog de echo's van Darcy gezien?
Dat vind ik zelf niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms ga je wel een beetje ver met je elitaire gedrag, maargoed.
mocht ik ooit weer vrijgezel zijn misschienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je in thailand wonen
beste leven wat je kan hebben
hoezo danquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
mocht ik ooit weer vrijgezel zijn misschien
Moet je wel spleetogen naaien, bah.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je in thailand wonen
beste leven wat je kan hebben
You don't sayquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel spleetogen naaien, bah.
watquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch vind dat ook een leuk onderwerp
Beter dan Afrikanenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel spleetogen naaien, bah.
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Typisch het volgende:
maar inso mattie kom je naar de coolsingel volgend jaar
Het is een stel van youtube dat binnenkort een tweeling krijgt en er elke dag een vlog over maakt.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stel van youtube dat binnenkort een tweeling krijgt en er elke dag een vlog over maakt.
stomquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stel van youtube dat binnenkort een tweeling krijgt en er elke dag een vlog over maakt.
Heb je ook al een teletekst-shirt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Typisch het volgende:
maar inso mattie kom je naar de coolsingel volgend jaar
Notchgod is de weg kwijt.twitter:notch twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 22:58:34I'm in the situation i;m at now because of the us election. reageer retweet
Moet dit komisch zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]Notchgod is de weg kwijt.twitter:notch twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 22:58:34I'm in the situation i;m at now because of the us election. reageer retweet
Zou gek wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vrouw was laatst aanwezig bij iemand die bekend kreeg te horen dat ze drieling zou kirjgen
gynaecologie afdeling GENOT.
drieling is wel wat veel (dit verhaal is niet voor jc en typisch, die hebben die al gelezen)
Wow. Dat lijkt me wel iets te heftig. Tweeling zou nog wel oke zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vrouw was laatst aanwezig bij iemand die bekend kreeg te horen dat ze drieling zou kirjgen
drieling is wel wat veel (dit verhaal is niet voor jc en typisch, die hebben die al gelezen)
3 tegelijk? Dat is iets teveel van het goedequote:
Nu heb ik het twee keer gelezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een lelijk shirt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik draag op het moment dit shirt
[ afbeelding ]
star warsgod
ik draag geen shirt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]
star warsgod
nerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]
star warsgod
nee heb alleen gender reveal gekekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Sof heb je nog de echo's van Darcy gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |