Enige reden dat ik het nu nog niet doe omdat ik met een leuke groep werk, en ik m`n baantje wat langer dan 3 maanden wil laten duren op m`n CVquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je echt zoveel meer kunt krijgen ergens anders is het al snel de moeite waard.
Ewa, haten ze je hier niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ben het ineens sinds dat ik met mijn vriendin heb. 10 maanden nu dus
Anders lijk je een quitter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige reden dat ik het nu nog niet doe omdat ik met een leuke groep werk, en ik m`n baantje wat langer dan 3 maanden wil laten duren op m`n CV
kanker triestquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Basisinkomengodquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
Als je een land naar de verdommenis wilt helpen, moet je mensen dingen gratis geven.
Dat is een investering, die ik in belasting meer dan terug zal betalen, zolang ik niet voortijdig overlijd, werkloos word of naar het buitenland vertrek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo stoer je bent zelf een netto ontvanger
Whehehequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof je dat ooit uit heeft gemaakt
Barely illegal
Is je vriendin fanatiek Feyenoord-supporter dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neuh, maar omgeving welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is je vriendin fanatiek Feyenoord-supporter dan?
Vind t wel leuk om mee te kijken naar voetbal enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel apart als je zelf nooit iets met voetbal had.
Ik haat FIFA.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind t wel leuk om mee te kijken naar voetbal enzo
Heb ook fifa 17 gekocht
Wat is je mening over The Lion King remake ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |