kraantje lek dichtgedraaidquote:
Je bent ouwe lul.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit is dus wat ik bedoel.
Brulnegers met synth beats...
Ieder z'n ding hè? Ik vind dit wel meevallen, trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit is dus wat ik bedoel.
Brulnegers met synth beats...
Meat Loaf zag ik net met Paradise by the Dashboard Light, maar dat was niet hoorbaar...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Er zit iets niet lekker met de website. Die ververst vanzelf, maar dan zie je soms ineens een compleet andere titel staan, met de tekst "1 eenzame luisteraar" eronder. Als je refresht zie je gewoon weer wat Piet nu draait, plus dat er 6 luisteraars zijn.
Ik vraag me af of er een verband is tussen die hickups en het (niet-) functioneren van Gup.
Tuurlijk, maar nu Piet eens wat moderners draait geef ik mijn eigenste mening...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hè? Ik vind dit wel meevallen, trouwens.
Prima. trek ik me toch geen reet van aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nu Piet eens wat moderners draait geef ik mijn eigenste mening...
what else is new...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima. trek ik me toch geen reet van aan.
Dan denk ik toch gelijk hieraan..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zgn. brulnegers op zware synthesizer beats vind ik niet zo...
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima. trek ik me daar toch geen reet van aan.
Die versie net hoogstens een maand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Is dit niet al wat ouder dan recent?
Mr. Pandy...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan denk ik toch gelijk hieraan..
[ afbeelding ]
Mijn filter staat wat anders afgesteld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Ik verbaas me alleen soms een beetje dat het door jouw filter is gekomen...
Anders dan anders tijdens Top of Flop bedoelde ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn filter staat wat anders afgesteld waarschijnlijk.
Zegt me niksquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand dit al eerder hier gedraaid?
Komt me ook al bekend voor...
Deze kan ik dan wel meer waarderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor MadM weer brulnegers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |