SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 21:08:05 ]
Joëllequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:07 schreef SLP_ het volgende:
Oh no nu komt er zo natuurlijk weer zon vreselijk make up uitleg
Heb 6 meisjes over, dus nu moet het kloppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
De z/w foto's staan in de spoiler van de OP
Wow , ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
Zal de OP even updaten. Of een poging doen.
Ze zal vast heel aardig zijn, maar erger me zo aan die vreselijke tips. Komt zo dom en fake over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Joëlle(Ik ken haar van werk, ze is leuk hoor.)
Tuurlijk. Ze moet dit doen. Alsof ze IRL met Catrice werktquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ze zal vast heel aardig zijn, maar erger me zo aan die vreselijke tips. Komt zo dom en fake over.
#teamakkequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:12 schreef ato het volgende:
Hoe sloom ook Akke is, ze is een diva op foto's
Denise is tof, dus ik 'hoop' Noor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:20 schreef ato het volgende:
Wie denken jullie dat eruit gaat?
Ik heb het idee dat het Denise of Noor kan zijn.
Precies, waarom moet iedereen toch maar wild en gek doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef F1gamer het volgende:
die braafheid is gewoon haar persoonlijkheid
Inderdaad, maar ik denk het feit dat ze juist geen beauty isquote:
Ik ookquote:
hoe heb je dit zo snel klaar wowoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:33 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/(...)ep-6-harry-de-hengst
Hehehe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Emma gaat ook gewoon door. Die heeft Touche zelf uitgekozen.
Kun je net zo goed de volgende aflevering wie het programma wintquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:34 schreef SLP_ het volgende:
Neeee wat een bullshit "de kijker en jullie volgers bepalen". Zonde hoor.
Ik vraag me altijd af of ze niet stiekem een kutfoto van iemand kiezen, er was vast wel iets beters te vinden bij Colettequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:35 schreef ato het volgende:
Die had ik niet zien aankomen.
Was ook geen mooie foto van Colette, hopenlijk komt ze terug via social media.
Niet heel gek op zich...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:37 schreef ato het volgende:
Is toch raar dat de jury geen invloed meer heeft?
Nee da's daarna opgenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:45 schreef Copycat het volgende:
Anna zat natuurlijk te survivallen als een ware Robinson.
Tuurlijk doen ze dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of ze niet stiekem een kutfoto van iemand kiezen, er was vast wel iets beters te vinden bij Colette
Ok, trouwens leuke recap weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet heel gek op zich...
Volgende week eindigt met cliffhanger, die week erna is zo'n terugblik op een grote bank, waarin we de uitslag te horen krijgen, en dan een week later is de finale. Twee jaar geleden was er ook zoiets voor de laatste plaats, ging toen tussen Daelo en Baldijntje.
Dit. Constant de nadruk leggen op het belang van vloggen en de soosjuls, oh ja en p.s. het is ook leuk als je mooi op een foto staat maar VLOG!!111!!EINZ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit echt zo'n vaag seizoen, Colette wint een opdracht en mag naar huis
Ik geloof dat één van de promo-teksten toen het seizoen werd aangekondigd was "wie wordt de nieuwe Gigi Hadid" en daar past ze wel bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ok, trouwens leuke recap weer.
Ik heb nu sterk het idee dat Akke gaat winnen en voor mij mag het ook.
Ik zou zeggen: er is een plan wie finale moeten halen, voor alle andere wordt de eerste beste gelegenheid om ze weg te sturen gebruikt. (of gecreëerd door nadelige montage in combinatie met 'niet echt de beste' foto)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef Voetstappen het volgende:
Waarom (zo lijkt het dan) worden sommige mensen afgerekend op 1 slecht moment (denk aan Lyanne) en krijgen sommige mensen keer op keer de kans (denk aan Noor, hoe schattig ook).
Ze beweert van lekker eten te houden. Maar ze ziet eruit alsof ze er slechts aan ruikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:00 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vind iedereen wel mooi, zelfs Emma. Heeft een hele mooie lach, maar verder zag ze er in die rode jurk en met dat lijkbleke lijf eruit als een geest of zo.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef Maartel het volgende:
Opvallend wel dat van de 2 met meeste volgers (Sarah en Lena) ook na eliminatie in de aflevering erna nog een stukje/quote zit. Heb ik bij anderen niet gezien (of opgemerkt).
Bij hun kwam de aflevering nadat ze vertrokken nog een fragment waarin ze iets zeiden over hun vertrek, heb ik bij andere afleveringen en afvallers niet gezien.quote:
Okquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij hun kwam de aflevering nadat ze vertrokken nog een fragment waarin ze iets zeiden over hun vertrek, heb ik bij andere afleveringen en afvallers niet gezien.
De foto van Colette moet in zwart😊.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
Zal de OP even updaten. Of een poging doen.
Wat is Touche?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Emma gaat ook gewoon door. Die heeft Touche zelf uitgekozen.
Het bureau waarbij de winnaar een contract krijgt.quote:
Ze houden het bewust vaag volgens mij, zodat Anna Nooshin straks kan zeggen: "Colette, jouw posts zijn het leukst." Of: "We hebben ook het aantal comments meegerekend."quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen de mensen thuis stemmen wie er nog terug mag komen?
We zijn het allemaal eens over Colette. Laten we voor haar stemmen
Waar op dan wel? Want die zijn toch ook gewoon op tv uitgezonden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:17 schreef ato het volgende:
Ps:
Ik zag wat oude afleveringen van Belelux next topmodel, die zijn nog nooit uitgezonden op RTL toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |