SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 21:08:05 ]
Joëllequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:07 schreef SLP_ het volgende:
Oh no nu komt er zo natuurlijk weer zon vreselijk make up uitleg
Heb 6 meisjes over, dus nu moet het kloppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
De z/w foto's staan in de spoiler van de OP
Wow , ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
Zal de OP even updaten. Of een poging doen.
Ze zal vast heel aardig zijn, maar erger me zo aan die vreselijke tips. Komt zo dom en fake over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Joëlle(Ik ken haar van werk, ze is leuk hoor.)
Tuurlijk. Ze moet dit doen. Alsof ze IRL met Catrice werktquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ze zal vast heel aardig zijn, maar erger me zo aan die vreselijke tips. Komt zo dom en fake over.
#teamakkequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:12 schreef ato het volgende:
Hoe sloom ook Akke is, ze is een diva op foto's
Denise is tof, dus ik 'hoop' Noor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:20 schreef ato het volgende:
Wie denken jullie dat eruit gaat?
Ik heb het idee dat het Denise of Noor kan zijn.
Precies, waarom moet iedereen toch maar wild en gek doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef F1gamer het volgende:
die braafheid is gewoon haar persoonlijkheid
Inderdaad, maar ik denk het feit dat ze juist geen beauty isquote:
Ik ookquote:
hoe heb je dit zo snel klaar wowoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:33 schreef Toeps het volgende:
http://www.toeps.nl/blog/(...)ep-6-harry-de-hengst
Hehehe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Emma gaat ook gewoon door. Die heeft Touche zelf uitgekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |