Belanden we weer in de darkroomquote:
OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belanden we weer in de darkroom
Was dat trouwens niet in de GP?
Was vast heel gezellig toen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:51 schreef Vlarp het volgende:
O god, ik heb nog foto's van [HOMO] meet's zie ik, uit 2005
We gingen zo te zien elk jaar naar de Eeftelingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was vast heel gezellig toen?
Definieer fout in relatie tot de efteling?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gingen zo te zien elk jaar naar de Eefteling.
En stappen in Amsterdam, en euhm... Rotterdam.
Zoveel foute foto's.
Overal. Het was hysterisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Definieer fout in relatie tot de efteling?![]()
Of vooral bij het stappen?
Haha, ik hoop dat het leuk wasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overal. Het was hysterisch.
Al die foto's terugkijken is stiekem best leuk
Wij waren nog ooit foto van de week bij de GP.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
OMG
Memories. Ja, dat was in de GP. Er zijn vast nog wel ergens foto's ook.
Voorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jee, komt er een [homo] stap meet aan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Kaas- het volgende:
Godver, weer tot half 8 op de uni. Op deze manier blijf ik elke avond m'n avondeten pas na tienen pakken.
Gauw naar huis en dan weer hetzelfde riedeltje; sport, douchen, eten, bed.
Dat durven er hier wel meer nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij durft me niet eens te meeten wanneer ik een km van je af ben.
Hier wil ik alle roddels over horen wanneer we gaan bieren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:51 schreef Vlarp het volgende:
O god, ik heb nog foto's van [HOMO] meet's zie ik, uit 2005
Nou ik hang aan je lippen arm!quote:
Jij neemt de organisatie op je?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hier wil ik alle roddels over horen wanneer we gaan bieren.
Zo'n tete-a-tete vergt weinig organisatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij neemt de organisatie op je?
Wel vanuit Groningen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo'n tete-a-tete vergt weinig organisatie.
O jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, dat is onschuldiger dan lippen.
Het is weer warme jassen weerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Kan m'n fiets niet vinden terwijl ik sta te bevriezen zonder jas.
doen we het in groningen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wel vanuit Groningen hoor
was vanmiddag veel te warm met trui en jasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het is weer warme jassen weer![]()
Goed bezig
Akkoord, maar dat was vanmiddag.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was vanmiddag veel te warm met trui en jas
Er is vast wel iemand die dat gespierde lijf even warm wil houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Kan m'n fiets niet vinden terwijl ik sta te bevriezen zonder jas.
Heb je je verder wel gedragen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus6 uur na het begin van de borrel
hij heeft iemand aangerandquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je je verder wel gedragen?
Dat gebeurt wel meer als je heel dronken bent.quote:
Heb ongeveer 15 keer in de kont geknepen vna een hetero vrind hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je je verder wel gedragen?
Dat is is een soort stoeien. Zolang je hem niet wil zoenen is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ongeveer 15 keer in de kont geknepen vna een hetero vrind haha
hoe langquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Rezania het volgende:
Ik sta al te lang droog volgens hm haha
Ik wou dat ik dat had.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:58 schreef Kaas- het volgende:
En dat was wel schattig ja. M'n vriendje stuurde telkens met de post een puzzelstukje op en na een maand of twee kon ik de puzzel in elkaar zetten en bleek het een foto van ons met een lieve tekst erop.En hij had thuis op z'n kamer een groot magnetisch bord in elkaar geknutseld met op de dag dat ik terug zou komen een magneetje met een foto van hem erop, en er zat dan een foto van mij op een ander magneetje dat via die kalender elke dag een stapje dichterbij het andere magneetje van hem kwam, tot die elkaar op aankomstdag weer omarmden. Zo lief.
Toch weer alleen thuis geëindigd inmiddelsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat gespierde lijf even warm wil houden.
Dit stelt niks voorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lievv. Maar jij bent zo jong dat dat allemaal nog wel komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:56 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had.Bij het lezen van dit soort teksten smelt ik altijd.
Je hebt je prima vermaakt dusquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
rez is niet van de softe aanpakquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
je wil iemand bij je hebben die in je bil kan knijpen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
rez is niet van de softe aanpak
(heb ik van horen zeggen)
Hou het daar maar opquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het ook van horen zeggen uiteraard.
In de avond een spamhoer, overdag gewoon een normale...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Ben benieuwd of Rez morgen doorheeft dat ie zoveel gespamt heeft
Haha, zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de avond een spamhoer, overdag gewoon een normale...
Wat een tijd was dat toch, hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Wij waren nog ooit foto van de week bij de GP..
Dat was een grapje natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:25 schreef Kaas- het volgende:
Je zei terecht al dat we elkaar wel eens gemeet moeten hebben.
Al die foto's staan nog ergens in m'n Google Drive, dus je kunt ze zelfs zienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hier wil ik alle roddels over horen wanneer we gaan bieren.
Begint het nu al? Vrij vroeg danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me geen enkele HOMO meet herinneren trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |