abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165769401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:

[..]

En een prachtige locatie ook nog eens
Paar minuten fietsen in plaats van een kwartier. Is inderdaad prachtig ja :P
pi_165769488
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Paar minuten fietsen in plaats van een kwartier. Is inderdaad prachtig ja :P
Maar bedoel je het Academiegebouw of het Harmoniegebouw?
  woensdag 5 oktober 2016 @ 14:00:53 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165769640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tering.
Zo ziet de TU/E er inmiddels ook wel uit ongeveer.

En de UVT (waar ik toen ik jong was zat) misschien ook wel. Al jaren niet meer geweest. BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_165769694
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:51 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Maar bedoel je het Academiegebouw of het Harmoniegebouw?
Harmoniegebouw :P
pi_165769830
Dit was een half jaar lang het uitzicht vanuit het raam van m'n slaapkamer tijdens uitwisseling (overigens in de verste verte niet indrukwekkend vergeleken bij de view in de rest van de stad, maar dat terzijde):

Alles direct rechtsvoorin is de campus van de universiteit, was nog niet eens 5 minuten lopen van de student residence naar de campus. O+

En een zwembad op de campus, dus elke ochtend begonnen met een duik. Het werd toch nooit kouder dan 25 graden. _O-

God ik mis het. :'(
pi_165770006
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:03 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Harmoniegebouw :P
Aah ja :Y

Academiegebouw is mooier imo
pi_165770017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Dit was een half jaar lang het uitzicht vanuit het raam van m'n slaapkamer tijdens uitwisseling (overigens in de verste verte niet indrukwekkend vergeleken bij de view in de rest van de stad, maar dat terzijde):

[ afbeelding ]

Alles direct rechtsvoorin is de campus van de universiteit, was nog niet eens 5 minuten lopen van de student residence naar de campus. O+

En een zwembad op de campus, dus elke ochtend begonnen met een duik. Het werd toch nooit kouder dan 25 graden. _O-

Nooit kouder dan 25 graden lijkt me wel heel chill
  woensdag 5 oktober 2016 @ 14:25:37 #108
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_165770032
Wow, zo on-Nederlands...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 5 oktober 2016 @ 14:26:03 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165770039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef wonderer het volgende:
Wow, zo on-Nederlands...
Nooit kouder dan 25... ja da's vrij on-Nederlands :D
En die bergen op de achtergrond ook.
L'Amour menaçant:
pi_165770051
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 08:10 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Waar is die orkaan dan?
is er binnen 36 uur vermoedelijk.

Zitten in een evacuatiezone, dus straks ff kijken wanneer we weg moeten en waarheen.
dag
pi_165770187
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Zitten in een evacuatiezone, dus straks ff kijken wanneer we weg moeten en waarheen.
Welk land ben je eigenlijk? :@
pi_165770286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Aah ja :Y

Academiegebouw is mooier imo
True. Het is maar net waar je goed kunt studeren. Is iets belangrijker. Groepswerk is klaar dus zit nu in een bouwput van een UB :P
pi_165770292
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:

[ afbeelding ]

Wow. Ziet er prachtig uit. Was het er wel leuk om verder de stad te ontdekken? :P
pi_165770465
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:44 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

True. Het is maar net waar je goed kunt studeren. Is iets belangrijker. Groepswerk is klaar dus zit nu in een bouwput van een UB :P
Binnenkort kun je daar niet meer komen ben ik bang

Er komen van die toegangspoortjes met studentenkaart

Of studeerde jij inmiddels ook aan de uni :@
  woensdag 5 oktober 2016 @ 15:08:45 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165770591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Welk land ben je eigenlijk? :@
Ik gok USA, Florida.
L'Amour menaçant:
pi_165770887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nooit kouder dan 25 graden lijkt me wel heel chill
Zou er een been voor geven. :P
pi_165770946
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:45 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Wow. Ziet er prachtig uit. Was het er wel leuk om verder de stad te ontdekken? :P
Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.

Waar ik me wel altijd een beetje schuldig over voel, omdat m'n vriend die periode depressief werd in Nederland en naar de GGZ moest etc. Was heel machteloos daar en zat ik een beetje lol te maken. :@ Stuurde wel elke week een knuffeltje en een brief met wat dingetjes erin naar hem.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 15:53:41 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165771243
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.

Waar ik me wel altijd een beetje schuldig over voel, omdat m'n vriend die periode depressief werd in Nederland en naar de GGZ moest etc. Was heel machteloos daar en zat ik een beetje lol te maken. :@ Stuurde wel elke week een knuffeltje en een brief met wat dingetjes erin naar hem.
Ik heb maar 1 dag HK gedaan en toen werd ik heul kei ziek :'(
Peak tram omhoog, peak tram omlaag, eten... kotsen.
En nu zit ons kantoor er niet meer............
L'Amour menaçant:
pi_165771306
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je noemt echt alleen maar tenten die ik leuk vind. _O_ Is zo langzamerhand ook geen enkele uitgaanstoko meer over in heel Rotterdam die ik nog niet ken. :@
Hoho, enige waardige uitgaanstent is natuurlijk de skihut!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:00:19 #120
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_165771350
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

En die grote mooie herenhuis trappen en de kroonluchter zijn er uit gesloopt toen Sjoerdje Kooisra t overnam met zijn Drie Gezusters en er een Freggel grot in bouwde. Viel niete cht in geode aarde bij de meeste oud bezoekers :') Eeuwig zoned van dat pand, zo;'n lelijke kunst efteling er in.
hell no!
God created gays so fat chicks could have friends.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:01:55 #121
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_165771387
De SoHo was dan weer het proeftuintje voor de 3 gezusters. Eerst zou die tent een moderne inrichting krijgen net als het logo.
pi_165771413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 dag HK gedaan en toen werd ik heul kei ziek :'(
Peak tram omhoog, peak tram omlaag, eten... kotsen.
En nu zit ons kantoor er niet meer............
Wat jammer man. -O-
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:05:17 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165771439
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De SoHo was dan weer het proeftuintje voor de 3 gezusters. Eerst zou die tent een moderne inrichting krijgen net als het logo.
Ja van dat oud engelse gedoe.
Op zich niet lelijk, mits goed gedaan. :{
L'Amour menaçant:
pi_165771444
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik nooit heb gezien hoe jij daar dronken op zo'n picknicktafel staat.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:06:01 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165771449
quote:

[..]

:{

Nee.

Jamaar!
NEE!
L'Amour menaçant:
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:06:33 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165771456
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat jammer man. -O-
Misschien ooit nog eens. Maar eerst: Japan!
L'Amour menaçant:
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:09:38 #127
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_165771494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja van dat oud engelse gedoe.
Op zich niet lelijk, mits goed gedaan. :{
Sjoerd was ook geen persoon die smaak had. Viel me nog mee dat ie het interieur van de Oblomov niet heeft gemold. In dat interieur heb ik nog jaren gegeten toen het het befaamde Mexicaanse restaurant Rose's Cantina was. Inmiddels ook alweer jaren geleden verpatst aan de Rancho's keten en ook het oude interieur is er inmiddels uit. Zonde!.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:15:31 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165771606
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Sjoerd was ook geen persoon die smaak had. Viel me nog mee dat ie het interieur van de Oblomov niet heeft gemold. In dat interieur heb ik nog jaren gegeten toen het het befaamde Mexicaanse restaurant Rose's Cantina was. Inmiddels ook alweer jaren geleden verpatst aan de Rancho's keten en ook het oude interieur is er inmiddels uit. Zonde!.
We zullen 'm missen......... :{
L'Amour menaçant:
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:17:45 #129
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_165771647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

We zullen 'm missen......... :{
Meh, in Amsterdam heeft ie best wel veel schade aangericht.
pi_165771761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Binnenkort kun je daar niet meer komen ben ik bang

Er komen van die toegangspoortjes met studentenkaart

Of studeerde jij inmiddels ook aan de uni :@
Ik studeer er al ruim een jaar hoor :P
Dus ik kan er prima zitten

quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Goed om te horen. Klinkt wel heel leuk. Wel ver weg van Nederland, wat toch weer jammer is.
Kon je er een beetje betaalbaar wonen eigenlijk? :P

Wel jammer om van je vriendje te horen, wel superlief dat je regelmatig wat opstuurde O+

quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:05 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik nooit heb gezien hoe jij daar dronken op zo'n picknicktafel staat.
Dat verhaal willen we horen :P ^O^
pi_165771984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 13:28 schreef Kaas- het volgende:
Onze campus is best wel chill geworden.

[ afbeelding ]

Is maar een deel ervan maar toch.

Lekker megaveel restaurants en kroegen en winkels, theater, kappers alles etc. etc. op de campus, beetje bieren aan de vijver in een groene omgeving. Dikke prima.
Ik herken het wel, maar toch ook weer niet. Kan niet zo goed plaatsen waar dit nou precies ligt :').
Huh!?
pi_165772002
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Oh, toch nog wel dus -O-

Hopen dat het allemaal meevalt.
Huh!?
pi_165772015
quote:

[..]

:')!!!!!!!!!!!!!
Huh!?
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:42:15 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165772080
quote:
8s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Meh, in Amsterdam heeft ie best wel veel schade aangericht.
Ik was sarcastisch ;)
L'Amour menaçant:
pi_165773159
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:36 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik herken het wel, maar toch ook weer niet. Kan niet zo goed plaatsen waar dit nou precies ligt :').
Kralingen, achter het stadion van Excelsior.
pi_165773222
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kralingen, achter het stadion van Excelsior.
O ja, nu herken ik die hoogbouw, ja :Y.

Ziet er wel goed uit die campus.
Huh!?
pi_165773259
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:24 schreef TwisterNederland het volgende:
Goed om te horen. Klinkt wel heel leuk. Wel ver weg van Nederland, wat toch weer jammer is.
Kon je er een beetje betaalbaar wonen eigenlijk? :P

Wel jammer om van je vriendje te horen, wel superlief dat je regelmatig wat opstuurde O+
Ja, wonen op de studentencampus kostte slechts iets van ¤200 per maand. 80% van de uitwisselingsstudenten kon daar wonen. Als ik daarvoor uitgeloot zou worden moest ik minimaal ¤1000 per maand betalen op de private markt - wat te duur is - en zou die hele uitwisseling niet doorgaan. Ik onderverhuurde m'n huis in Rotterdam voor ¤500 per maand dus ging er zelfs behoorlijk op vooruit. :P

En dat was wel schattig ja. M'n vriendje stuurde telkens met de post een puzzelstukje op en na een maand of twee kon ik de puzzel in elkaar zetten en bleek het een foto van ons met een lieve tekst erop. O+ En hij had thuis op z'n kamer een groot magnetisch bord in elkaar geknutseld met op de dag dat ik terug zou komen een magneetje met een foto van hem erop, en er zat dan een foto van mij op een ander magneetje dat via die kalender elke dag een stapje dichterbij het andere magneetje van hem kwam, tot die elkaar op aankomstdag weer omarmden. Zo lief. :D

quote:
[..]

Dat verhaal willen we horen :P ^O^
Ik ga er enkel van uit dat Rez dat gedaan heeft, omdat ik er ook diverse keren op de picknicktafels en op de bar heb staan dansen (helaas is er beeldmateriaal van dus ik ben chantabel), maar weet niet of het echt gebeurd is verder. :P
pi_165773424
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja, wonen op de studentencampus kostte slechts iets van ¤200 per maand. 80% van de uitwisselingsstudenten kon daar wonen. Als ik daarvoor uitgeloot zou worden moest ik minimaal ¤1000 per maand betalen op de private markt - wat te duur is - en zou die hele uitwisseling niet doorgaan. Ik onderverhuurde m'n huis in Rotterdam voor ¤500 per maand dus ging er zelfs behoorlijk op vooruit. :P

En dat was wel schattig ja. M'n vriendje stuurde telkens met de post een puzzelstukje op en na een maand of twee kon ik de puzzel in elkaar zetten en bleek het een foto van ons met een lieve tekst erop. O+ En hij had thuis op z'n kamer een groot magnetisch bord in elkaar geknutseld met op de dag dat ik terug zou komen een magneetje met een foto van hem erop, en er zat dan een foto van mij op een ander magneetje dat via die kalender elke dag een stapje dichterbij het andere magneetje van hem kwam, tot die elkaar op aankomstdag weer omarmden. Zo lief. :D

[..]

Ik ga er enkel van uit dat Rez dat gedaan heeft, omdat ik er ook diverse keren op de picknicktafels en op de bar heb staan dansen (helaas is er beeldmateriaal van dus ik ben chantabel), maar weet niet of het echt gebeurd is verder. :P
200 is een koopje inderdaad voor die locatie. Wist wel dat Hong Kong duur zou zijn maar 1000 euro had ik zelfs niet verwacht.
En ook superlief van je vriendje :P
Wou dat ik er 1 had :'(

Je bent te chanteren? Nu ben ik echt wel benieuwd hoe erg het is.
Wie heeft zijn dansvideo? Linkje mag in DM ;)
pi_165773457
Oy :(
pi_165773506
Still eruit met m'n hoofd eraf geknipt is alles dat je mag hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:15:51 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165773538
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef Kaas- het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all? #allinadayswork
L'Amour menaçant:
pi_165773542
quote:
SPOILER
Haha, goed bezig ;)
pi_165773566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

That's all? #allinadayswork
Even ervoor ook wel mooie scene in het filmpje als de barchick ook op de bar staat en me voedt met een fles vieze troep.

Oh, dat en ik denk dat het met jou ook wel leuk stappen is ja whehe.
pi_165773605
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Even ervoor ook wel mooie scene in het filmpje als de barchick ook op de bar staat en me voedt met een fles vieze troep.

Wie heeft eigenlijk gefilmd? :P
pi_165773952
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:58 schreef Kaas- het volgende:
Getsie wat romantisch
Huh!?
pi_165773966
quote:
SPOILER
Ohhhhh, ben jij dát! B-)
Huh!?
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:44:20 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165774015
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

O jee, komt er een [homo] stap meet aan? :D
L'Amour menaçant:
pi_165774029
quote:
SPOILER
wat braafjes
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_165774040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O jee, komt er een [homo] stap meet aan? :D
Niet weer, please :')
Huh!?
pi_165774067
quote: