Paar minuten fietsen in plaats van een kwartier. Is inderdaad prachtig jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En een prachtige locatie ook nog eens
Maar bedoel je het Academiegebouw of het Harmoniegebouw?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Paar minuten fietsen in plaats van een kwartier. Is inderdaad prachtig ja
Zo ziet de TU/E er inmiddels ook wel uit ongeveer.quote:
Harmoniegebouwquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar bedoel je het Academiegebouw of het Harmoniegebouw?
Nooit kouder dan 25 graden lijkt me wel heel chillquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Dit was een half jaar lang het uitzicht vanuit het raam van m'n slaapkamer tijdens uitwisseling (overigens in de verste verte niet indrukwekkend vergeleken bij de view in de rest van de stad, maar dat terzijde):
[ afbeelding ]
Alles direct rechtsvoorin is de campus van de universiteit, was nog niet eens 5 minuten lopen van de student residence naar de campus.![]()
En een zwembad op de campus, dus elke ochtend begonnen met een duik. Het werd toch nooit kouder dan 25 graden.
God ik mis het.
Nooit kouder dan 25... ja da's vrij on-Nederlandsquote:
is er binnen 36 uur vermoedelijk.quote:
Welk land ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:27 schreef Peter het volgende:
[..]
is er binnen 36 uur vermoedelijk.
Zitten in een evacuatiezone, dus straks ff kijken wanneer we weg moeten en waarheen.
True. Het is maar net waar je goed kunt studeren. Is iets belangrijker. Groepswerk is klaar dus zit nu in een bouwput van een UBquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah ja
Academiegebouw is mooier imo
Wow. Ziet er prachtig uit. Was het er wel leuk om verder de stad te ontdekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Dit was een half jaar lang het uitzicht vanuit het raam van m'n slaapkamer tijdens uitwisseling (overigens in de verste verte niet indrukwekkend vergeleken bij de view in de rest van de stad, maar dat terzijde):
[ afbeelding ]
Alles direct rechtsvoorin is de campus van de universiteit, was nog niet eens 5 minuten lopen van de student residence naar de campus.![]()
En een zwembad op de campus, dus elke ochtend begonnen met een duik. Het werd toch nooit kouder dan 25 graden.
God ik mis het.
Binnenkort kun je daar niet meer komen ben ik bangquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
True. Het is maar net waar je goed kunt studeren. Is iets belangrijker. Groepswerk is klaar dus zit nu in een bouwput van een UB
Ik gok USA, Florida.quote:
Zou er een been voor geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nooit kouder dan 25 graden lijkt me wel heel chill
Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wow. Ziet er prachtig uit. Was het er wel leuk om verder de stad te ontdekken?
Ik heb maar 1 dag HK gedaan en toen werd ik heul kei ziekquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.
Waar ik me wel altijd een beetje schuldig over voel, omdat m'n vriend die periode depressief werd in Nederland en naar de GGZ moest etc. Was heel machteloos daar en zat ik een beetje lol te maken.Stuurde wel elke week een knuffeltje en een brief met wat dingetjes erin naar hem.
Hoho, enige waardige uitgaanstent is natuurlijk de skihut!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je noemt echt alleen maar tenten die ik leuk vind.Is zo langzamerhand ook geen enkele uitgaanstoko meer over in heel Rotterdam die ik nog niet ken.
hell no!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En die grote mooie herenhuis trappen en de kroonluchter zijn er uit gesloopt toen Sjoerdje Kooisra t overnam met zijn Drie Gezusters en er een Freggel grot in bouwde. Viel niete cht in geode aarde bij de meeste oud bezoekersEeuwig zoned van dat pand, zo;'n lelijke kunst efteling er in.
Wat jammer man.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 dag HK gedaan en toen werd ik heul kei ziek
Peak tram omhoog, peak tram omlaag, eten... kotsen.
En nu zit ons kantoor er niet meer............
Ja van dat oud engelse gedoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De SoHo was dan weer het proeftuintje voor de 3 gezusters. Eerst zou die tent een moderne inrichting krijgen net als het logo.
Wel jammer dat ik nooit heb gezien hoe jij daar dronken op zo'n picknicktafel staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoho, enige waardige uitgaanstent is natuurlijk de skihut!
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ooit nog eens. Maar eerst: Japan!quote:
Sjoerd was ook geen persoon die smaak had. Viel me nog mee dat ie het interieur van de Oblomov niet heeft gemold. In dat interieur heb ik nog jaren gegeten toen het het befaamde Mexicaanse restaurant Rose's Cantina was. Inmiddels ook alweer jaren geleden verpatst aan de Rancho's keten en ook het oude interieur is er inmiddels uit. Zonde!.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van dat oud engelse gedoe.
Op zich niet lelijk, mits goed gedaan.
We zullen 'm missen.........quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sjoerd was ook geen persoon die smaak had. Viel me nog mee dat ie het interieur van de Oblomov niet heeft gemold. In dat interieur heb ik nog jaren gegeten toen het het befaamde Mexicaanse restaurant Rose's Cantina was. Inmiddels ook alweer jaren geleden verpatst aan de Rancho's keten en ook het oude interieur is er inmiddels uit. Zonde!.
Meh, in Amsterdam heeft ie best wel veel schade aangericht.quote:
Ik studeer er al ruim een jaar hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Binnenkort kun je daar niet meer komen ben ik bang
Er komen van die toegangspoortjes met studentenkaart
Of studeerde jij inmiddels ook aan de uni
Goed om te horen. Klinkt wel heel leuk. Wel ver weg van Nederland, wat toch weer jammer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oef, het ontdekken van HK was het allerbeste. Elke wijk was weer compleet anders en de meest indrukwekkende natuur werd afgewisseld met de meest indrukwekkende stadsgezichten. We deden niets anders dan met z'n allen de boel verkennen, alles doen dat er te doen was en veel, nee extreem veel stappen. En beetje rondreizen in de regio natuurlijk wanneer het kon. Tussendoor Chinees proberen te leren en een beetje college volgen over Chinese geschiedenis etc. Ik spreek al gauw in van die vervelende superlatieven merk ik, hoop dat dat niet irritant overkomt, maar het was ook oprecht de mooiste tijd van m'n leven.
Waar ik me wel altijd een beetje schuldig over voel, omdat m'n vriend die periode depressief werd in Nederland en naar de GGZ moest etc. Was heel machteloos daar en zat ik een beetje lol te maken.Stuurde wel elke week een knuffeltje en een brief met wat dingetjes erin naar hem.
Dat verhaal willen we horenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik nooit heb gezien hoe jij daar dronken op zo'n picknicktafel staat.
Ik herken het wel, maar toch ook weer niet. Kan niet zo goed plaatsen waar dit nou precies ligtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:28 schreef Kaas- het volgende:
Onze campus is best wel chill geworden.
[ afbeelding ]
Is maar een deel ervan maar toch.
Lekker megaveel restaurants en kroegen en winkels, theater, kappers alles etc. etc. op de campus, beetje bieren aan de vijver in een groene omgeving. Dikke prima.
Oh, toch nog wel dusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:27 schreef Peter het volgende:
[..]
is er binnen 36 uur vermoedelijk.
Zitten in een evacuatiezone, dus straks ff kijken wanneer we weg moeten en waarheen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was sarcastischquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meh, in Amsterdam heeft ie best wel veel schade aangericht.
Kralingen, achter het stadion van Excelsior.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik herken het wel, maar toch ook weer niet. Kan niet zo goed plaatsen waar dit nou precies ligt.
O ja, nu herken ik die hoogbouw, jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kralingen, achter het stadion van Excelsior.
Ja, wonen op de studentencampus kostte slechts iets van ¤200 per maand. 80% van de uitwisselingsstudenten kon daar wonen. Als ik daarvoor uitgeloot zou worden moest ik minimaal ¤1000 per maand betalen op de private markt - wat te duur is - en zou die hele uitwisseling niet doorgaan. Ik onderverhuurde m'n huis in Rotterdam voor ¤500 per maand dus ging er zelfs behoorlijk op vooruit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:24 schreef TwisterNederland het volgende:
Goed om te horen. Klinkt wel heel leuk. Wel ver weg van Nederland, wat toch weer jammer is.
Kon je er een beetje betaalbaar wonen eigenlijk?
Wel jammer om van je vriendje te horen, wel superlief dat je regelmatig wat opstuurde![]()
Ik ga er enkel van uit dat Rez dat gedaan heeft, omdat ik er ook diverse keren op de picknicktafels en op de bar heb staan dansen (helaas is er beeldmateriaal van dus ik ben chantabel), maar weet niet of het echt gebeurd is verder.quote:[..]
Dat verhaal willen we horen![]()
200 is een koopje inderdaad voor die locatie. Wist wel dat Hong Kong duur zou zijn maar 1000 euro had ik zelfs niet verwacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, wonen op de studentencampus kostte slechts iets van ¤200 per maand. 80% van de uitwisselingsstudenten kon daar wonen. Als ik daarvoor uitgeloot zou worden moest ik minimaal ¤1000 per maand betalen op de private markt - wat te duur is - en zou die hele uitwisseling niet doorgaan. Ik onderverhuurde m'n huis in Rotterdam voor ¤500 per maand dus ging er zelfs behoorlijk op vooruit.
En dat was wel schattig ja. M'n vriendje stuurde telkens met de post een puzzelstukje op en na een maand of twee kon ik de puzzel in elkaar zetten en bleek het een foto van ons met een lieve tekst erop.En hij had thuis op z'n kamer een groot magnetisch bord in elkaar geknutseld met op de dag dat ik terug zou komen een magneetje met een foto van hem erop, en er zat dan een foto van mij op een ander magneetje dat via die kalender elke dag een stapje dichterbij het andere magneetje van hem kwam, tot die elkaar op aankomstdag weer omarmden. Zo lief.
[..]
Ik ga er enkel van uit dat Rez dat gedaan heeft, omdat ik er ook diverse keren op de picknicktafels en op de bar heb staan dansen (helaas is er beeldmateriaal van dus ik ben chantabel), maar weet niet of het echt gebeurd is verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef Kaas- het volgende:
Still eruit met m'n hoofd eraf geknipt is alles dat je mag hebben:That's all? #allinadaysworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Still eruit met m'n hoofd eraf geknipt is alles dat je mag hebben:Haha, goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even ervoor ook wel mooie scene in het filmpje als de barchick ook op de bar staat en me voedt met een fles vieze troep.quote:
Wie heeft eigenlijk gefilmd?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even ervoor ook wel mooie scene in het filmpje als de barchick ook op de bar staat en me voedt met een fles vieze troep.
Oh, dat en ik denk dat het met jou ook wel leuk stappen is ja whehe.
Getsie wat romantischquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:58 schreef Kaas- het volgende:
En dat was wel schattig ja. M'n vriendje stuurde telkens met de post een puzzelstukje op en na een maand of twee kon ik de puzzel in elkaar zetten en bleek het een foto van ons met een lieve tekst erop.En hij had thuis op z'n kamer een groot magnetisch bord in elkaar geknutseld met op de dag dat ik terug zou komen een magneetje met een foto van hem erop, en er zat dan een foto van mij op een ander magneetje dat via die kalender elke dag een stapje dichterbij het andere magneetje van hem kwam, tot die elkaar op aankomstdag weer omarmden. Zo lief.
Still eruit met m'n hoofd eraf geknipt is alles dat je mag hebben:Ohhhhh, ben jij dát!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
O jee, komt er een [homo] stap meet aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even ervoor ook wel mooie scene in het filmpje als de barchick ook op de bar staat en me voedt met een fles vieze troep.
Oh, dat en ik denk dat het met jou ook wel leuk stappen is ja whehe.
Still eruit met m'n hoofd eraf geknipt is alles dat je mag hebben:wat braafjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weer, pleasequote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jee, komt er een [homo] stap meet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |