Goed bezig! Beviel het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:54 schreef Renesite het volgende:
Vandaag voor het eerst op de fiets naar t werk geweest. 10km heen em 10km terug
op zich wel. Alleen wat ik kak vind is dat je gewoon bezweet terug komtquote:
Duurt even, daarna heb je dat niet meer. Heb jaren naar school gefietst, was ook 10 km. Alleen op de meest hete en benauwde dagen had ik wat last van zweet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
op zich wel. Alleen wat ik kak vind is dat je gewoon bezweet terug komt
ik ga het niet elke dag doen. Twee keer in de week of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt even, daarna heb je dat niet meer. Heb jaren naar school gefietst, was ook 10 km. Alleen op de meest hete en benauwde dagen had ik wat last van zweet.
Waarom niet elke dag? Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga het niet elke dag doen. Twee keer in de week of zo
Verpest je nou zowel de OP als de TT?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
Hier verder
http://cdn03.cdn.justjare(...)-mag-full-spread.jpg
Ik moest op de middelbare school ook 2x (vaak 4x trouwens door sport en/of werk) 11 km per dag fietsen, maar kwam in het zesde jaar nog steeds niet 100% droog op school aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt even, daarna heb je dat niet meer. Heb jaren naar school gefietst, was ook 10 km. Alleen op de meest hete en benauwde dagen had ik wat last van zweet.
Je zou wel meer gains hebben als je wat vaker zou fitnessen ipv. je spieren afbreken met duursporten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk het laatste.Drie keer per week rennen (25-30 km per week atm) en een keer per week fitness is het gemiddeld. Probeer wel vaak een keertje vaker dan dat naar de sportschool te gaan. En vaak nog wel gewoon wat 'funsports' met vrienden, dus beetje squashen, voetballen, whatever.
Maar wat voor soort gains zou je dan krijgen? Ik wil geen bodybuilder-achtig lichaam krijgen namelijk of zo. Wil graag een 'sportief gespierd lichaam' hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je zou wel meer gains hebben als je wat vaker zou fitnessen ipv. je spieren afbreken met duursporten.Mja als je het stukken minder leuk vind is dat ook weer zoiets.
Zo'n schouders krijg je niet van alleen hardlopen hoor. Maar je hebt gelijk wat bodybuild lichaam betreft. Scheelt wel dat je daar flink lang voor naar de sportschool moet gaan, en de meeste normale mensen die intensief sporten (en goed eten) zien er eerder zo uit als die gast op de foto. Zeker als je geen gekke middelen gebruikt, en niet 6x per week gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wat voor soort gains zou je dan krijgen? Ik wil geen bodybuilder-achtig lichaam krijgen namelijk of zo. Wil graag een 'sportief gespierd lichaam' hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ongeveer zoiets is mijn ideaal voor mezelf:
[ afbeelding ]
Omdat die lillike foto eruit is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verpest je nou zowel de OP als de TT?
6:45 op de fiets. Winter komt eraan en man rijdt langs mijn werk. Hij moet een dik uur fietsen dus gaat dat niet elke dag doen. Gemak dienst daarin wel de mens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom niet elke dag? Wat is daar mis mee?
Oh, ik vond het juist altijd vet chill om te fietsen. Hoe kouder, hoe beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
6:45 op de fiets. Winter komt eraan en man rijdt langs mijn werk. Hij moet een dik uur fietsen dus gaat dat niet elke dag doen. Gemak dienst daarin wel de mens.
Ja en nee... denk er volgende week misschien wel anders over. Kwakkel momenteel wel wat ook. Zeurmodusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik vond het juist altijd vet chill om te fietsen. Hoe kouder, hoe beter.
Zo wispelturig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja en nee... denk er volgende week misschien wel anders over. Kwakkel momenteel wel wat ook. Zeurmodus
Ik fietste ook altijd gewoon vanaf de borrel op de uni,quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hou op! Ook borrels op van het werk. Dingennnn
Dat lichaam van Pepijn Lanen zou ik bij wijze van morgen wel kunnen hebben joh, die vent heeft daar gewoon geen aanleg voor of zo. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat ik daar al wel op voor loop. Die van Jelmer de Boer vind ik wel een goed streven, die lijkt ook een klein beetje op het ideaal dat ik nastreef. Maar als het een gemiddelde van die De Boer en Matthew McConoughey (?, geen zin om de spelling op te zoeken, die eerste foto in elk geval) wordt dan vind ik het helemaal prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zo'n schouders krijg je niet van alleen hardlopen hoor. Maar je hebt gelijk wat bodybuild lichaam betreft. Scheelt wel dat je daar flink lang voor naar de sportschool moet gaan, en de meeste normale mensen die intensief sporten (en goed eten) zien er eerder zo uit als die gast op de foto. Zeker als je geen gekke middelen gebruikt, en niet 6x per week gaat.
Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Pepijn Lanen, die heeft dus 3 jaar moeten fitnessen voor zijn "nieuwe" look.
Of iemand als Jelmer de Boer, die ook een mooi sportschool lichaam heeft.https://www.instagram.com/p/BJIgftjjly3/?taken-by=geentroep
Jawel. Maar dan word ik wel behoorlijk wispelturig schijnbaar. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fietste ook altijd gewoon vanaf de borrel op de uni,
Stom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat die lillike foto eruit is?
(ik wel de [img] tags vergeten... )
En dan aankomen met een p3n3r van een paar cm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik vond het juist altijd vet chill om te fietsen. Hoe kouder, hoe beter.
De leeftijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan word ik wel behoorlijk wispelturig schijnbaar. Zal de leeftijd wel zijn
Ik kwam ook niet op school om te neuken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan aankomen met een p3n3r van een paar cm.
Ik hoopte er zes jaar lang elke dag op, maar kwam er nooit van. Nou ja, niet op school althans.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet op school om te neuken.
Haha nouja, denk dat het ook een hoop te maken heeft met heel veel alcohol drinken en ongezond leven in de eerst 25 jaar van je leven. Maar Jelmer is gewoon fitness blogger, dus je hoeft je niet meteen zorgen te maken voor een bodybuild lichaam als je 3x per week naar de sportschool gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lichaam van Pepijn Lanen zou ik bij wijze van morgen wel kunnen hebben joh, die vent heeft daar gewoon geen aanleg voor of zo. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat ik daar al wel op voor loop. Die van Jelmer de Boer vind ik wel een goed streven, die lijkt ook een klein beetje op het ideaal dat ik nastreef. Maar als het een gemiddelde van die De Boer en Matthew McConoughey (?, geen zin om de spelling op te zoeken, die eerste foto in elk geval) wordt dan vind ik het helemaal prima.
Nu over tien jaar of zo is zo'n lichaam waarschijnlijk al niet eens meer vol te houden trouwens.
Gevoelsmatig scheelt dat tien jaar he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Raar eigenlijk dat Mortaxx en Renesite zo ongeveer dezelfde leeftijd hebben
Dat geloof ik wel ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha nouja, denk dat het ook een hoop te maken heeft met heel veel alcohol drinken en ongezond leven in de eerst 25 jaar van je leven. Maar Jelmer is gewoon fitness blogger, dus je hoeft je niet meteen zorgen te maken voor een bodybuild lichaam als je 3x per week naar de sportschool gaat.
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gevoelsmatig scheelt dat tien jaar he.
Haalde ik dat soort snelheden maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
Trainingsrondje gedaan van 8 km in 38:24 (4'48"/km;12,50 km/h). Gevoelsmatig had ik ook wel door kunnen gaan om m'n pr op de 10 km van 48:33 even te verbeteren (4'52"/km; 12,36 km/h) aangezien ik nog goed ging en ik dan nog mocht vertragen tot 5'04"/km. Maar ik had in m'n schema m'n zinnen gezet op een 8 km en dat pr komt later wel, dus ben gewoon gestopt.
Al moet ik zeggen dat ik nu ik door de berekening doorheb hoe gemakkelijk ik het even had kunnen verbeteren, ik het ook wel weer zonde vind dat ik het naliet.
Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar bij beide past het goed hoe ze zijn denk ik
Dat heb ik weer bij andere mensen. Zo hebben we dat allemaal, tenzij je toevallig echt wereldtop bent.quote:
Ik zit daar ook wel eens, maar nog net iets liever aan de overkant. In café Sijf daar hangt wel een lekkere sfeer, kan je super goede spare ribs eten en hebben ze Westvleteren-bier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:18 schreef Vlarp het volgende:
En zo zit je dus gewoon weer een hele avond in Melief te ouwehoeren
Ach, ik kan best trots zijn op het feit dat ik in de laatste 2 jaar meer heb bewogen dan in de 34 jaar daarvoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb ik weer bij andere mensen. Zo hebben we dat allemaal, tenzij je toevallig echt wereldtop bent.
Sijf! Ook leuk. Maar daar zaten we echt op een gegeven moment gemiddeld 2x per weekquote:Ik zit daar ook wel eens, maar nog net iets liever aan de overkant.
Stiekem m'n quote verneukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit daar ook wel eens, maar nog net iets liever aan de overkant. In café Sijf daar hangt wel een lekkere sfeer, kan je super goede spare ribs eten en hebben ze Westvleteren-bier.
Goed, nu echt ff douchen en avondeten.
Ging eerst goed -4 tov Seoul. Maar door 2 weken gek doen inmiddels weer -2. Vooral de weg naar de sportschool vinden is nog even lastig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja.En hoe gaat het nu met jou sinds de thuiskomst?
Goede straat wel sowieso. Even verderop ook nog Boudewijn en Rotown. Ik had vanavond eigenlijk even moeten aanschuiven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stiekem m'n quote verneuken.
Sijf heeft wel leuke en lekkere biertjes. Maar was vooral leuk daar toen Aad er nog veel werkte, slap ouwehoeren op z'n Rotterdams.
Haha. Dit is wel heerlijk stereotype bevestigend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef G-Pier het volgende:
Mijn enige keren uitgaan in Rotterdam was een enkele keer Hollywood () en Sorbonne (
).
Nou ja, in elk geval in de min. Go go go tosti.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ging eerst goed -4 tov Seoul. Maar door 2 weken gek doen inmiddels weer -2. Vooral de weg naar de sportschool vinden is nog even lastig.
Eclipse heet tegenwoordig Club Blu en in het pand zit tegenwoordig óók een sushitent. Vroeger heette die hele club Outland dácht ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Dit is wel heerlijk stereotype bevestigend.
Hollywood is al 5 jaar dichtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef G-Pier het volgende:
Mijn enige keren uitgaan in Rotterdam was een enkele keer Hollywood () en Sorbonne (
).
Op de Oude- en Nieuwe Binnenweg zit inderdaad genoeg leuks. Boudewijn is ook fijn, jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede straat wel sowieso. Even verderop ook nog Boudewijn en Rotown. Ik had vanavond eigenlijk even moeten aanschuiven.
Is dat niet daar bij de A20?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:18 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Eclipse heet tegenwoordig Club Blu en in het pand zit tegenwoordig óók een sushitent. Vroeger heette die hele club Outland dácht ik.
Ik ben er 1 keer geweest, toen ik nog jong was, en zelfs toen voelde ik me er al oud tussen alle 16 en 17 jarige sletjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik nooit in Holly ben geweest
Dat!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:04 schreef Rezania het volgende:
Waarom moet mensen perse lopen en appen? Of fietsen en appen? Ga even lekker in een hoekje staan of zo.
Eerst eikeltjes rapen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oei de herfst is weer begonnen. De homo's zoeken weer een plaats om te overwinteren.
Ik ben alleen van de Gay Palace tijd of zoiets.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar was vroeger wel beroemd (of berucht).
Eensquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:04 schreef Rezania het volgende:
Waarom moet mensen perse lopen en appen? Of fietsen en appen? Ga even lekker in een hoekje staan of zo.
Je noemt echt alleen maar tenten die ik leuk vind.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hollywood is al 5 jaar dicht
Inmiddels zit op die plek Annabel, goed poppodium en club. Sowieso zitten er in die hoek nu hele leuke tentjes: Biergarten, BAR, Transport. En dat allemaal op 5 minuten lopen van m'n huis, en nog dichterbij zit BIRD, één van de betere (jazz)clubs van Nederland.
Goedzo. Je weet het nooit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op de Oude- en Nieuwe Binnenweg zit inderdaad genoeg leuks. Boudewijn is ook fijn, ja.
Ja, volgende keer zal ik vooraf even zeggen dat ik ga bieren.
De jonge sletjes is ook de reden dat Mortie er eigenlijk nog wel graag heen zou willen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, toen ik nog jong was, en zelfs toen voelde ik me er al oud tussen alle 16 en 17 jarige sletjes.
Gay Palace was een tijdje wel leuk toen Fedde Le Grand er 1x per maand draaide.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de Gay Palace tijd of zoiets.
En Villa Kakelbont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |