Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Da's te makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is gewoon maar 1 winnaar, de winnaar is de laatste die het huis verlaat.
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:32 schreef MissJ het volgende:
"voormalig magazijnmedewerker" WTF, is dat een mooie benaming voor werkloos ofzo
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb nu het refrein van Uprising van Muse in mijn hoofd
They cann't control us
quote:
en stemming op 1de dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:34 schreef Prisha het volgende:
maar...waar hebben we het over...na 1 dag...
Precies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Eerlijk, fuck dat geld. Als ik huisbaas was en ik mocht bestellen, had ik meteen die 100k uitgegeven aan eten, drank en ander feestmateriaalGewoon een dikke twee weken feesten en goed leven en dan allemaal naar huis.
dat is wel een bazenactiequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Eerlijk, fuck dat geld. Als ik huisbaas was en ik mocht bestellen, had ik meteen die 100k uitgegeven aan eten, drank en ander feestmateriaalGewoon een dikke twee weken feesten en goed leven en dan allemaal naar huis.
Je bent het maar een week..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Ja, maar na een week ben je huisbaas af.. Dus dan mag je wel dooreten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hoeft maar één keer te bestellen
Niet heel stiekem zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:39 schreef richolio het volgende:
Hahaha, keten met de boys, stiekem eten stelen
Dat heb ik maar 15 minuten volgehoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Hierbij vergeleken is Utopia hoogstaand en inhoudelijk
nee dan stem je op de paar die je wel kentquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
en stemming op 1de dag?het kennt toch niemand 100 mensen nach en dag?
Ik heb hem vandaag gelukkig nog niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:41 schreef mtchel112 het volgende:
Weet niet of het al is gepost maar Kjeld is inderdaad een bekend gezicht:
nee dus degene die al meteen indruk maakt, die heeft de meeste stemmen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
en stemming op 1de dag?het kennt toch niemand 100 mensen nach en dag?
Vooroordeelquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:41 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 4 hebben eten gejat kosten 75 euro perppersoon van de pot af
Die Boy heb ik ergens anders in een ander programma gezien...kan niet opkomen welke dat was...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:42 schreef Mozy het volgende:
Boy heeft sowieso issues omdat ie klein is.
voor gaan of voor blijven stemmen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dus degene die al meteen indruk maakt, die heeft de meeste stemmen.
Bizar!
nee niet wegstemmen. Degene met de meeste stemmen is nu de "huisbaas" voor een week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
voor gaan of voor blijven stemmen?
dit doet macht met mensenquote:
Van die mediageile mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die Boy heb ik ergens anders in een ander programma gezien...kan niet opkomen welke dat was...
ja zo ziet die uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee niet wegstemmen. Degene met de meeste stemmen is nu de "huisbaas" voor een week.
zou je denken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:44 schreef D. het volgende:
Die Annelies (of hoe ze ook heet) was eerst een man?
quote:
Volgens mij vooral nichtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:46 schreef F1gamer het volgende:
Kjeld moet blijven, want hij is een relnicht
Muiten
Is echt een pussyquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:46 schreef F1gamer het volgende:
Kjeld moet blijven, want hij is een relnicht
Muiten
Limburger vriend, wil je neergestoken worden ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:47 schreef richolio het volgende:
Die brabo met die piercing is wel grappig
Zelfdequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Limburger vriend, wil je neergestoken worden ofzo?
doet RTL vaker in het begin om de kijkers vast te houdenquote:
ah ok...ik dacht al..was de reclame zo spannend dat ik het gemist hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet RTL vaker in het begin om de kijkers vast te houden
Angelique ook zo'n gek wijf..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:44 schreef D. het volgende:
Die Annelies (of hoe ze ook heet) was eerst een man?
Ik verwacht vanaf volgende week reclames.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet RTL vaker in het begin om de kijkers vast te houden
ja die Boy.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er al meer camerageile (lees; casting)snolletjes gespot?
die gaat gewoon gelynched worden volgende week incl. zijn 2 snolletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf wel vreten die marcel. Dit blijft niet geheim
zit er de blonde Hanae nog?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
Wat een bizar programma, zijn die mensen echt?
yepquote:
oeh lynchen....lijfstraffen weer invoeren en zo...primitiefquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
die gaat gewoon gelynched worden volgende week incl. zijn 2 snolletjes
ik heb nog geen beschaafd gedrag gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh lynchen....lijfstraffen weer invoeren en zo...primitief
nee....waar halen ze die mensen vandaan johquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb nog geen beschaafd gedrag gezien
Zo is de mensheid nu eenmaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee....waar halen ze die mensen vandaan joh
Lekker smerig ook uit een pak zuipen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf wel vreten die marcel. Dit blijft niet geheim
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:13 schreef ato het volgende:
Op zich ook weer slim bedacht, zo'n gevarenzone.
Zo kan de huisbaas mensen kiezen en weg sturen.
De volgende keer als hij huis baas af is, kan word hij weg gestuurd.
Ja 95.quote:
Hoe werd nou bepaald wie in welke zone kwam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:45 schreef Prisha het volgende:
wat? Ook er is er ook een rode en groene zone?
Minst populairequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe werd nou bepaald wie in welke zone kwam?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik vind het eigenlijk een beetje genant om serieus op dit programma in te gaan maar het is best vermakelijk.
Die huidige huisbaas graaft met dit karige rantsoen z'n eigen graf. Zodra er een nieuwe huisbaas moet worden gekozen zullen ze hem niet herkiezen en zal hij er zo spoedig mogelijk worden uitgegooid. Je kan beter een beetje met geld gaan strooien om de meute tevreden te houden en je plekje in het huis te behouden.
De 'huisbaas' ook al meteen spul achterhouden voor zichzelf. Het is natuurlijk wel een vreselijke pauperharrie.quote:
en dit.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:12 schreef Voetstappen het volgende:
Ook allemaal mensen hier die tessa een hoer noemen. En die akelige vent zelf dan?Rare types soms hier, dat vrouwonvriendelijke waar vrouwen ook zelf aan meewerken door haar een hoer te noemen en over die vent niks te zeggen.
en vresselijke Macho ,en sletje Tessa dat klopt alles te samen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De 'huisbaas' ook al meteen spul achterhouden voor zichzelf. Het is natuurlijk wel een vreselijke pauperharrie.
Tessa is en RealityTV-Sletjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:35 schreef freaky40 het volgende:
En Tessa heeft hem al een 'handje geholpen'...wat een sletje is dat. Maar dat andere meisje wat bij hem in de kamer is probeert met hem aan te pappen. Wederom weer een vermakelijke aflevering.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ach hoer, het is meer natuur denk ik. Een groep mensen bij elkaar, een alpha mannetje dat de leiding krijgt en zichzelf privileges toekent. En gelijk wat vrouwtjes die nat worden van het alpha mannetje (en privileges) en om het mannetje heen gaan hangen. En uiteraard de andere mannetjes iets lager op de apenrots die het alpha mannetje er vanaf willen gooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:12 schreef Voetstappen het volgende:
Ook allemaal mensen hier die tessa een hoer noemen. En die akelige vent zelf dan?Rare types soms hier, dat vrouwonvriendelijke waar vrouwen ook zelf aan meewerken door haar een hoer te noemen en over die vent niks te zeggen.
Mwoah, als je na 1 dag al aan iemands pik trekt voor een broodje kipfilet is slet een prima benamingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:23 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ach hoer, het is meer natuur denk ik. Een groep mensen bij elkaar, een alpha mannetje dat de leiding krijgt en zichzelf privileges toekent. En gelijk wat vrouwtjes die nat worden van het alpha mannetje (en privileges) en om het mannetje heen gaan hangen. En uiteraard de andere mannetjes iets lager op de apenrots die het alpha mannetje er vanaf willen gooien.
Zou pas echt sletterig zijn als die onderofficier met z'n pannetje water de volgende leider wordt en ze hem ook aan z'n pik gaat trekkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, als je na 1 dag al aan iemands pik trekt voor een broodje kipfilet is slet een prima benaming
Ik denk dat als de huidige leider weg is zijn 2 'dames' met hem mee moetenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Zou pas echt sletterig zijn als die onderofficier met z'n pannetje water de volgende leider wordt en ze hem ook aan z'n pik gaat trekken
Hup, terug naar het bordeelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de huidige leider weg is zijn 2 'dames' met hem mee moeten
Nee, van Blue Circle.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef mario390 het volgende:
is dat en Productie van JDM? dann wondert het me niet
En dit.quote:
Is die Limburgse sjappie die oud-militair? Wat een gruwelijk irritante kerel is dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Die huisbaas is zo ontzettend zijn graf aan het graven met dit 'bewind'. Volgende ronde is hij de eerste die vertrekken moet.
Hoop trouwens niet dat die Limburgse sjappie snel vertrekt, die kan in al zijn lijzigheid lekker op knopjes drukken.
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef Operc het volgende:
Is die Limburgse sjappie die oud-militair? Wat een gruwelijk irritante kerel is dat.Maar wel goed voor het programma ja.
Oh, die met de broccoli de kamer uit kwam lopen? Ja dat is wel een prima figuur ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.
Ja, die!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:31 schreef Operc het volgende:
Oh, die met de broccoli de kamer uit kwam lopen? Ja dat is wel een prima figuur ja.
Boy?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wil dat die ook blijft. Ik bedoel dat vierkante gastje dat elke keer zijn bek opentrekt tegen de huisbaas. Die Jersey Shore Guido, zeg maar.
Ach dat weerhoudt de makers van dit soort troep niet om de show door te laten gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:17 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
03-10: 286.000
04-10: 291.000
Marktaandeel is leidend. En die daalt wel bij afl. 2...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:17 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
03-10: 286.000
04-10: 291.000
okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, van Blue Circle.
Tevens makers van keurige programma's als Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw; ze zijn van alle markten thuis.
Dat soort bagger kijk ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, van Blue Circle.
Tevens makers van keurige programma's als Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw; ze zijn van alle markten thuis.
Jaaa, hij is de Pauly D.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
De winnaar zal wel naar huis gaan met een briefje van 100 en een boekenbon ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:04 schreef Soury het volgende:
Wat blijft er over van dat geld met zoveel mensen. Is binnen no time op toch?.
Ze zullen wel geld moeten gaan verdienen.
Ik had het nog geen 5 minuten volgehouden daar.
Die 2 trutten misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
Want hij gaat het hierna nog met iedereen delen denk je?
Hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Zou pas echt sletterig zijn als die onderofficier met z'n pannetje water de volgende leider wordt en ze hem ook aan z'n pik gaat trekken
Ik vind haar ook eng,quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ik vooral vind, is dat die Tessa een enorm agressief hoofd heeft. Om bang van te worden.
Ik vind haar ook eng.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ik vooral vind, is dat die Tessa een enorm agressief hoofd heeft. Om bang van te worden.
Zoëen die de al bestaande vooroordelen over (V)mbo-mensen nog eens lekker bevestigt. Zó stereotype, als je het over het wat minder plezierige gedeelte van die mensen hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef Voetstappen het volgende:
Lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:42 schreef ender_xenocide het volgende:
marcel is trouwens ook van TV
[ afbeelding ]
Back in the room....
Ze hebben de kaartenbakken weer opengetrokken jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[ afbeelding ]
Back in the room....
waaaahhh gevonden, goed zeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:42 schreef ender_xenocide het volgende:
[ afbeelding ]
Back in the room....
Ik denk Adam zkt. eva.. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaaahhh gevonden, goed zeg!
Echt flink wat van die gasten uit de kaartenbak getrokken dus.....ik ben nog steeds aan het zoeken waar ik die Boy van ken, ook van een of ander programma
daar heb ik nooit naar gekeken dus daar kan ik hem nooit gezien hebben..hoewel het goed kan dat ie aan meerdere programma's heeft meegedaan, zoals zovelenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik denk Adam zkt. eva.. Maar weet het niet zeker.
Mensen zullen wel ingeschreven staan bij zo'n bureau.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar heb ik nooit naar gekeken dus daar kan ik hem nooit gezien hebben..hoewel het goed kan dat ie aan meerdere programma's heeft meegedaan, zoals zovelen
ik vind m niet heel erg lijken op fotos uit 2010quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:22 schreef Prisha het volgende:
Ik denk dat ik het weet....kan die Boy die Boy zijn van Xfactor, uit 2010 die duo die samen BadBoyz was?
Boy Luntungan heet ie
http://nlpop.blog.nl/tale(...)-weer-van-zich-horen
ik zie fotos op instagram van nu...lijkt iets meer maar ik twijfel een beetje...grrrrr irritant dit...heb wel wat beters te doen dan n boy najagenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind m niet heel erg lijken op fotos uit 2010
Ik denk niet dat t m is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zie fotos op instagram van nu...lijkt iets meer maar ik twijfel een beetje...grrrrr irritant dit...heb wel wat beters te doen dan n boy najagen![]()
Ik denk dat ze moeten betalenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De winnaar zal wel naar huis gaan met een briefje van 100 en een boekenbon ofzo.
denk dat je gelijk heb.....ik laat t hier ook bijquote:
t is m . Je kan je zo binnen lopen daarquote:
nee dat is hem niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
t is m . Je kan je zo binnen lopen daar
Zelfs dat nietquote:
Hij jat zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat die marcel snel leider af is, wat een vreselijke glijer is dat
En zijn hoertje Tessa en Lammy zullen dan snel volgenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat die marcel snel leider af is, wat een vreselijke glijer is dat
Dat is anders onmogelijk Uhh 90 over 1100 ppquote:
Ik kijk de herhaling om 22.30 want ik kijk altijd naar Uto om half 8. Dat hebben ze lekker gepland zoquote:
dit > UTOquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling om 22.30 want ik kijk altijd naar Uto om half 8. Dat hebben ze lekker gepland zo
je kan ook andersom doen....Uto herhalingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling om 22.30 want ik kijk altijd naar Uto om half 8. Dat hebben ze lekker gepland zo
Lijkt me juist bewust tegelijk gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
huh? Die deed ook al mee met next girl/boy band toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Urb het volgende:
http://leonigoudkuil.nl/ schijnt ook in het huis te zitten, had haar nog niet herkent, een ex van Utopia-Bjorn
ja vandaag vast weer afvallersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach zijn weer sommige uit de huis gelopen![]()
Waarom dan? Daarmee snijden ze zich toch in de vingers?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt me juist bewust tegelijk gedaan.
Mss beiden, of alleen aan die andere show dan en was het een misverstand, kan ook. Kwam het in de cos tegen daarstraks iigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
huh? Die deed ook al mee met next girl/boy band toch?
nou nou nouquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:24 schreef Razor21 het volgende:
Zag ik nou een vrouw die uit brandwondencentrum Beverwijk is ontsnapt?
Mss optimistisch, denken doelgroep af te kunnen snoepen ofzo? Dunno, maar lijkt me niet perongeluk tochquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom dan? Daarmee snijden ze zich toch in de vingers?
en Lammy en Tessa en die man/vrouw voormalige vrachtwagen chauffeurquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:25 schreef Jopie78 het volgende:
Boy, Marcel en John zijn wel de hoofdrolspelers..
ja die is aggresief. Ik ken hem ergens van., ander programma...weet niet welkequote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
die met het donker gezicht? ja die gaat zich nog ,met jemand slagen
Meer bijrollen met tekst..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
en Lammy en Tessa en die man/vrouw voormalige vrachtwagen chauffeur
Die Lammy en Tessa lijken me op die plek naast Marcel geplant, hebben iig al ervaring in RLSquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
en Lammy en Tessa en die man/vrouw voormalige vrachtwagen chauffeur
ja dat denk ik ook. Geen toeval.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Die Lammy en Tessa lijken me op die plek naast Marcel geplant, hebben iig al ervaring in RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |