dit > UTOquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling om 22.30 want ik kijk altijd naar Uto om half 8. Dat hebben ze lekker gepland zo
je kan ook andersom doen....Uto herhalingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling om 22.30 want ik kijk altijd naar Uto om half 8. Dat hebben ze lekker gepland zo
Lijkt me juist bewust tegelijk gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
huh? Die deed ook al mee met next girl/boy band toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:18 schreef Urb het volgende:
http://leonigoudkuil.nl/ schijnt ook in het huis te zitten, had haar nog niet herkent, een ex van Utopia-Bjorn
ja vandaag vast weer afvallersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach zijn weer sommige uit de huis gelopen![]()
Waarom dan? Daarmee snijden ze zich toch in de vingers?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt me juist bewust tegelijk gedaan.
Mss beiden, of alleen aan die andere show dan en was het een misverstand, kan ook. Kwam het in de cos tegen daarstraks iigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
huh? Die deed ook al mee met next girl/boy band toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |