Gvd, je gaat me toch niet vertellen dat je daar woont hè?quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
den helder is helemaal geen lelijke stad.....hoe bedoel je?ben je er eigenlijk wel eens geweest dan?
Eens. Ik werk er en kom er dus ook elke dag. Als je Eindhoven een mooie stad vindt, dan ben je simpelweg niks gewend. Daarnaast is het volk ook vreselijk gesloten en heerst er een machocultuur.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik kom er elke dag en ken het redelijk. Het woord 'lelijk' heeft niet de juiste lading om uit te drukken hoe afschuwelijk, deprimerend, zielloos en braakopwekkend deze karakterloze verzameling van verplicht aan elkaar gelijmde dorpskerntjes is. Om nog maar te zwijgen van al het lelijke volk dat er rond loopt. Ga over een paar uur maar eens kijken als de Primark open gaat. Alsof je over het terrein van een gesloten inrichting loopt...
Dordrecht? Prachtige historische binnenstad. Meest onderschatte stad van Nederland imho.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef Deshain het volgende:
Heerlen
Venlo
Sittard
Helmond
Almelo
Almere
Lelystad
Dordrecht
Vlaardingen
Pernis
IJmuiden
Den Helder
Purmerend
Gouda
Man man man, wat een ellende...
Valt wel mee toch. De meeste wijken zijn gewoon doorsnee wijken zoals je ze overal tegenkomt. Amby, Scharn, Wolder en Heer hebben een fijne dorpse sfeer en Wijck, Campagne, Villapark, Biesland en Jekerdal zijn best mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maastricht is alleen mooi in het centrum en de dure wijken, de rest is te lelijk om aan te pakken. (wel mooie omgeving.)
Rustàààg, dat was slechts een lijstje met de op dat moment genoemde plaatsen... Nijmegen was zeg maar tussen neus en lippen door genoemd, vandaar het vraagteken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nijmegen is toch geen lelijke stad man, tja de mooiste stad van nederland is het ook niet, maar om het nou naast een zoetermeer, terneuzen of lelystad te plaatsen?
Voor mij staat lelystad op nummer 1
Caberg, Pottenberg, Daalhof, Malberg.... Om te janken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:30 schreef Coppi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. De meeste wijken zijn gewoon doorsnee wijken zoals je ze overal tegenkomt. Amby, Scharn, Wolder en Heer hebben een fijne dorpse sfeer en Wijck, Campagne, Villapark, Biesland en Jekerdal zijn best mooi.
neen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoofddorp, Almere en Lelystad, daar wonen de ziellozen!
eindhoven is helemaal niet deprimerend hoor. hoe kom je dr bij? maar goed, dan vind je bijv een stad als new york dus ook niks, en dan vind je bijv miami ook niks toch? en dan vind je rotterdam dus ook helemaal niks. .....etc etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik kom er elke dag en ken het redelijk. Het woord 'lelijk' heeft niet de juiste lading om uit te drukken hoe afschuwelijk, deprimerend, zielloos en braakopwekkend deze karakterloze verzameling van verplicht aan elkaar gelijmde dorpskerntjes is. Om nog maar te zwijgen van al het lelijke volk dat er rond loopt. Ga over een paar uur maar eens kijken als de Primark open gaat. Alsof je over het terrein van een gesloten inrichting loopt...
nee ik woon daar niet. maar ben er wel eens geweest en ik vind het daar eigenlijk wel gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gvd, je gaat me toch niet vertellen dat je daar woont hè?
beste meneer. ga eens een keer naar amsterdan of alkmaar. dan weet je pas echt wat een machocultuur is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eens. Ik werk er en kom er dus ook elke dag. Als je Eindhoven een mooie stad vindt, dan ben je simpelweg niks gewend. Daarnaast is het volk ook vreselijk gesloten en heerst er een machocultuur.
Ik vind Eindhoven ook redelijk deprimerend. Nog niet zo erg als Almelo maar ik zal er nooit heen gaan zonder goede reden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
eindhoven is helemaal niet deprimerend hoor. hoe kom je dr bij? maar goed, dan vind je bijv new york dus ook niks, en dan vind je bijv miami ook niks toch? en dan vind je rotterdam dus ook helemaal niks. .....etc etc.
zo blijft er weinig over gast.misschien dat de wildenis in afrika nog kansen voor jouw bied gozer. lekker rustig en zeker niet deprimerend.
er is niet zo veel verschil met rotterdam en eindhoven hoor. dus waar jij het nou over heb.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven ook redelijk deprimerend. Nog niet zo erg als Almelo maar ik zal er nooit heen gaan zonder goede reden.
Rotterdam vind ik 999x prettiger. NY ook en Miami ben ik nooit geweest.
Miami vind ik persoonlijk leuker dan NY. Maar dat heeft niks met de stad te maken. Meer met sfeer en mensen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
eindhoven is helemaal niet deprimerend hoor. hoe kom je dr bij? maar goed, dan vind je bijv een stad als new york dus ook niks, en dan vind je bijv miami ook niks toch? en dan vind je rotterdam dus ook helemaal niks. .....etc etc.
zo blijft er weinig over gast.misschien dat de wildernis in afrika nog kansen voor jouw bied gozer. lekker rustig en zeker niet deprimerend.
ja klopt dat vind ik ook. het klimaat daaro is ook heerlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Miami vind ik persoonlijk leuker dan NY. Maar dat heeft niks met de stad te maken. Meer met sfeer en mensen.
Het centrum en wat oudere woonwijken vallen wel mee, maar de rest inderdaad....quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef Deshain het volgende:
Heerlen
Venlo
Sittard
Helmond
Almelo
Almere
Lelystad
Dordrecht
Vlaardingen
Pernis
IJmuiden
Den Helder
Purmerend
Gouda
Man man man, wat een ellende...
Zegt iemand die naar de Primark moet voor z'n kleren. Tyfus wat moet jij een inteeltpauper zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Eindhoven in t zelfde rijtje als NY, Miami en Rotterdam.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
eindhoven is helemaal niet deprimerend hoor. hoe kom je dr bij? maar goed, dan vind je bijv een stad als new york dus ook niks, en dan vind je bijv miami ook niks toch? en dan vind je rotterdam dus ook helemaal niks. .....etc etc.
zo blijft er weinig over gast.misschien dat de wildernis in afrika nog kansen voor jouw bied gozer. lekker rustig en zeker niet deprimerend.
het lijkt toch op elkaar ofzo. de infrastructuur is gewoon hetzelfde hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Eindhoven in t zelfde rijtje als NY, Miami en Rotterdam.
Moet niet gekker worden.
Eindhovenaar gespotquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar de Primark moet voor z'n kleren. Tyfus wat moet jij een inteeltpauper zijn.
Binnen Nederland kan het verschil bijna niet groter.... En je vergelijking met NY maakt je argumenten (huh, wat?) er niet sterker op.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
er is niet zo veel verschil met rotterdam en eindhoven hoor. dus waar jij het nou over heb.![]()
is mij compleet abrakadabra.
nee maar ik bedoel dat zijn toch dezelfde soort steden. je weet wel, eindhoven, rotterdam, amsterdam, ney york, miami, los angels.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Binnen Nederland kan het verschil bijna niet groter.... En je vergelijking met NY maakt je argumenten (huh, wat?) er niet sterker op.
Zal ook wel met het klimaat te maken hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Miami vind ik persoonlijk leuker dan NY. Maar dat heeft niks met de stad te maken. Meer met sfeer en mensen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
er is niet zo veel verschil met rotterdam en eindhoven hoor.
Flikker toch op man. Er rijdt niet eens een metro.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:53 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het lijkt toch op elkaar ofzo. de infrastructuur is gewoon hetzelfde hoor.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:53 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het lijkt toch op elkaar ofzo. de infrastructuur is gewoon hetzelfde hoor.
Haha sorry maar Rotterdam en Eindhoven zijn echt lelijk vergeleken met die twee anderequote:Op maandag 10 oktober 2016 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
NY:
[ afbeelding ]
Miami:
[ afbeelding ]
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Eindhoven:
[ afbeelding ]
[..]
Zaandam binnenstad lijkt zo uit madurodam te komen. Niet echt heel lekijk maar heel erg gemaakt. Stadhuis is dan wel weer de bom!quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:16 schreef CF87 het volgende:
Rotterdam is het meest smerige, gore, verpauperde, vernegerde, smerige stikstad waar ik ooit ben geweest.. De rapenegers staan daar op elke hoek van de straat en de kebab is er ook al niet te vreten.. maarr... Zaandam!
Wat betreft skyline wel ja.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haha sorry maar Rotterdam en Eindhoven zijn echt lelijk vergeleken met die twee andere
Qua bevolking is het nog veel beroerder!quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat betreft skyline wel ja.
Dan miss toch liever miami. Dat gefuck dit fuck dat van de yanken stoor ik mij al vrij snel aan. Dan nog liever de latino-amerikaanse straattaal. Gasten zijn ook een stuk relaxter. Weer is beter en ze hebben relaxte nachtclubs en een strand.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:37 schreef CF87 het volgende:
[..]
Qua bevolking is het nog veel beroerder!
Schijnt wel 1 van de onveiligste steden in de vs te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan miss toch liever miami. Dat gefuck dit fuck dat van de yanken stoor ik mij al vrij snel aan. Dan nog liever de latino-amerikaanse straattaal. Gasten zijn ook een stuk relaxter. Weer is beter en ze hebben relaxte nachtclubs en een strand.
Het was ook niet slim om dronken wiet op straat te kopen...haha. Maar ik ben er nog! Dacht altijd dat Detroit en Philadelphia erger waren. In phillie wilde ik air max kopen op 2nd street maar mocht mooi niet alleen. Was een business trip en er ging mooi een collega mee die daarvan daan kwam. Aparte ervaring kan ik je vertellen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Schijnt wel 1 van de onveiligste steden in de vs te zijn.
Niet eens. Het viel me vooral op dat je tof probeerde te doen en vervolgens kleding gaat kopen bij de Primark, faler.quote:
ja nou....maar de foto's van jouw kloppen niet helemaal want die van NY en miami zijn mooier gemaakt dan dat ze in werkelijkheid zijn. en die van rotterdam en eindhoven zijn lelijker gemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Er rijdt niet eens een metro.
Jij bent echt een homo die nog te dom is om te poepen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja nou....maar de foto's van jouw kloppen niet helemaal want die van NY en miami zijn mooier gemaakt dan dat ze in werkelijkheid zijn. en die van rotterdam en eindhoven zijn lelijker gemaakt.
jij bent echt een engerd met je stomme foto's
oke engerd. bedankt voor je geweldige complimenten engerd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent echt een homo die nog te dom is om te poepen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
NY:
[ afbeelding ]
Miami:
[ afbeelding ]
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Eindhoven:
[ afbeelding ]
[..]
Zeg het ze anthoniequote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoezo is dit niet mooi? heb jij een bril nodig ofzo?
Twee torentjes die niet eens in de buurt komen van wat er in Rotterdam staat maakt het nog geen skyline. Jij moet een bril hebben, zie ik.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoezo is dit niet mooi? heb jij een bril nodig ofzo?
maar het hoeft toch niet persee een skyline te zijn. maar ik mag eindhoven toch wel mooi vinden ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Twee torentjes die niet eens in de buurt komen van wat er in Rotterdam staat maakt het nog geen skyline. Jij moet een bril hebben, zie ik.
Eindhoven is een prachtige stad qua mensen en mentaliteit. Hier en daar zijn er ook toplocaties, zoals Strijp-S en andere omgebouwde voormalige Philips gebouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 06:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar het hoeft toch niet persee een skyline te zijn. maar ik mag eindhoven toch wel mooi vinden ofzo.
waarom vind iedereen eidhoven zo'n lelijke stad? hebben jullie de omgeving wel eens gezien? brabant is zoiezo erg mooi vind ik.vooral het zuiden van brabant.
maar waarom vind je new york dan wel mooi? new york is toch ook een betonblok?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:16 schreef spiritusbus het volgende:
Eindhoven is wel redelijk om te janken. En Eindhoven met New York vergelijken
Eindhoven kun je beter met Tilburg vergelijken, ook al zo'n treurige betonlook.
dus je vind eindhoven een prachtige stad maar eigenlijk ook een spuuglelijke stad?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 07:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eindhoven is een prachtige stad qua mensen en mentaliteit. Hier en daar zijn er ook toplocaties, zoals Strijp-S en andere omgebouwde voormalige Philips gebouwen.
Maar daar houdt het wel op hoor. Gemiddeld genomen is Eindhoven gewoon een spuuglelijke stad. Ohja, ik ben er geboren en getogen, dus geen fanboy van Den Bosch ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |