En toch produceren ze beter gevechtsvliegtuigen dan de US.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen koude oorlog, want er zijn geen twee wereldmachten die elkaar decennia lang in evenwicht houden.
Rusland is geen wereldmacht meer en zal dat ook niet meer worden.
De Russische economie is net zoiets als die van de Benelux
Een kernmacht zijn is genoeg. En die economie nou ja ik durf dat niet zo te stellen. Zeker niet als Rusland nu zoveel goud kan inkopen. Nu ben ik geen econoom. Maar omdat de olieprijs zo laag is koopt men veel goud in door een truck met China dat ook nog goedkoop blijkt te zijn. Dus iets klopt er niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen koude oorlog, want er zijn geen twee wereldmachten die elkaar decennia lang in evenwicht houden.
Wat lief. Je snapt er geen zak van. Geeft niks, maar hou dan je mond gewoon. China en Rusland beste maatjes..proest.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En toch produceren ze beter gevechtsvliegtuigen dan de US.![]()
Kijk als dit zo doorgaat dan worden de Russen en de Chinezen zo direkt nog dikke maatjes zowel als handelspartners als militaire partners en dat is zeer ongunstig voor ons.
De EU wenst helemaal geen ruzie of boycotten tegen de Russen, en zeker Duitsland niet, maar het is de USA die dit dicteert aan ons.
Alles wat tegen de uitbreidings honger van de USA ingaat wordt vernietigd of overgenomen, financieel danwel met geweld. En ik wens daar niet aan mee te doen.
Ok dus dan begrijp je wel dat het zeer gevaarlijk is om nu de beer te tergen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten en heeft geen keus net zoals de EU de slaaf van de VS is word Rusland de slaaf van China.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:44 schreef Gutmensch het volgende:
Poetin zal nooit dikke maatjes worden met een land dat veel machtiger is dan Rusland.
En dat is China.
Lukt het een beetje? Argumenten graag.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat lief. Je snapt er geen zak van. Geeft niks, maar hou dan je mond gewoon. China en Rusland beste maatjes..proest.
En dan zal ik nog maar zwijgen over het "betere fliegtuiguh" argument..
De Russen leggen al enorme pijpleidingen aan om China te bevoorraden met olie.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten en heeft geen keus net zoals de EU de slaaf van de VS is word Rusland de slaaf van China.
Jou is meerdere malen uitgelegd waarom dat onzin is, door mij en andere users. Ik ben geen langspeelplaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lukt het een beetje? Argumenten graag.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jou is meerdere malen uitgelegd waarom dat onzin is, door mij en andere users. Ik ben geen langspeelplaat.
Blijf vooral niet gehinderd door enige kennis van zaken je ruski bagger uitkakken in topics als deze.quote:
slechts iets groter dan Duitsland , met een munt die onbetrouwbaar is en dus koopt en verkoopt men in Dollarsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Stukken kleiner zelfs. Zie :quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
slechts iets groter dan Duitsland , met een munt die onbetrouwbaar is en dus koopt en verkoopt men in Dollars
rusland betaald dus ieder jaar mee aan de inflatie van de dollar
inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stukken kleiner zelfs. Zie :
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp
Tja het is de vraag of dit allemaal klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stukken kleiner zelfs. Zie :
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp
dat heeft hen een hoop geld gekost danquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja het is de vraag of dit allemaal klopt.
http://blog.goudmarkt.nl/(...)s-en-koopt-goud.aspx
Er speelt meer dan alleen wat cijfers die gepubliceerd worden door het westen.
Aan de andere kant stuurt China ook rustig honderdduizenden Han Chinezen (illegaal en legaal) naar het dunbevolkte Oost-Rusland. Die gebieden zijn over een paar generaties gewoon de facto Chinees grondgebied. China doet alleen wat goed is voor China natuurlijk en Rusland kent in dat "partnerschap" een sterk ondergeschikte rol.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De Russen leggen al enorme pijpleidingen aan om China te bevoorraden met olie.
De Chinezen houden zich heel slim rustig maar ondertussen zijn ze handig genoeg om voordelen te zien met Russische handel.
Het is een verschil in denken. Dat moeten we afwachten. Nogmaals ik ben geen econoom. Maar hier in het westen legt de mainstream niets uit over die strategie. Ik zou daar wel graag meer over willen weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat heeft hen een hoop geld gekost dan
het goud is flink gedaald en de dollar is gestegen
Poetin is geen superman hoor, hij maakt ook fouten
https://www.bullionvault.com/gold-price-chart.do
het is volslagen idioot te denken dat de roebel ooit een internationale munt zal worden , dat zal NOOIT gebeuren, de russen zelf willen hem niet eens gebruiken, die blijven een appartement kopen met een koffer vol met dollars, dat blijft zoquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:13 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is een verschil in denken. Dat moeten we afwachten. Nogmaals ik ben geen econoom. Maar hier in het westen legt de mainsteam niets uit over die strategie. Ik zou daar wel graag meer over willen weten.
https://donquijotte.wordp(...)etin/comment-page-1/
Nu kun je roepen dat dit ook weer propaganda is en totale onzin. Maar waar rook is is vuur.
Daarom stelde ik al dat het een economische oorlog is waarvan ik de uitkosmt niet durf te voorspellen. Ik wacht het rustig af en hoop dat de VS het juiste antwoord heeft en dat dit artikel inderdaad totale onzin is of in iedergeval een blunder van Poetin.
https://www.rt.com/business/345827-russia-china-trade-turnover/quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blijf vooral niet gehinderd door enige kennis van zaken je ruski bagger uitkakken in topics als deze.
Iets minder propaganda BSquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
https://www.rt.com/business/345827-russia-china-trade-turnover/
Ach jij denkt dat het Westen geen propaganda kent? Wat schattig....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Iets minder propaganda BS
http://www.cnbc.com/2016/(...)e-than-economic.html
Dat zeg ik nergens dat is jouw domme aannamequote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach jij denkt dat het Westen geen propaganda kent? Wat schattig....
Maar er valt niet te ontkennen dat die reservemunt is aan het afbrokkelen. Tenzij de berichten niet kloppen dat Iran, China, Venezuela hun olie niet meer alleen in dollars verhandelen. Het lijkt mij juist gevaarlijk om je maar blind te staren dat er nooit iets kan misgaan met die petro dollar.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is volslagen idioot te denken dat de roebel ooit een internationale munt zal worden , dat zal NOOIT gebeuren, de russen zelf willen hem niet eens gebruiken, die blijven een appartement kopen met een koffer vol met dollars, dat blijft zo
Al gaat die gekke Poetin op zijn kop staan
men betaald de dollar inflatie aan de USA, helaas pindakaas
de USA print dollars en de russen betalen 2% inflatie per jaar voor het gebruik aan de USA net als zoveel landen in de wereld
dat is de status van de wereldreservemunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |