SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.
Die moeten ze eigenlijk eruit gooien voor het livetopicquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:31 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Die melding hele tijd gvd
NEGENTJE
CHOKE
KOEKOEK
ik kan niks zeggen
Uh, okequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:33 schreef Anoonumos het volgende:
Haha wat een voorspelbare choke van West
quote:Ad is een enthousiaste, flexibele en heel goed regiseerbare voice-over met een warme, betrouwbare en heldere stem.
Teksten maakt hij zich snel eigen en als daarom wordt gevraagd, helpt hij ook graag bij het aanpassen van teksten.
Ad woont in Bilthoven, heel centraal dus in Nederland, waardoor hij zich snel en gemakkelijk kan verplaatsen als een opdrachtgever wil dat hij op locatie komt inspreken. Maar ook thuis beschikt hij over professionele opname apparatuur, (oa ProTools) waarmee hij opdrachten snel kan uitvoeren.
Na lang te hebben gewerkt in commerciële banen, besloot Ad om zijn hart te volgen en is met zijn stem aan het werk gegaan. Als voice-over, presentator, (sport) commentator of als stemacteur.
In de jaren 80 werkte Ad al als presentator, bij de Veronica Drive In show. Eind 2014 was Ad 1 van de commentatoren bij de (live) uitzendingen van het WK Darts, op RTL7.
Je kunt Ad bellen of mailen als je een opdracht hebt voor het inspreken van bijvoorbeeld Commercials, Radio- en TV - programma’s, Documentaires, Bedrijfsfilms, Luisterboeken, Animatiefilms of Voice response systemen. Ook kun je bellen als je op zoek bent naar een presentator, voor een (bedrijfs) feest, een productpresentatie of een congres.
Zijn e-mail adres is info@advangameren.nl en zijn telefooonnummer is 0644002109.
(Ad kan ook worden geboekt via (de meeste) grote stemmenburo's)
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens denk ik dat Steve West Taylor gaat pakken. West staat echt te smijten niet te zuinig en kort format.
Overigens denk ik dat Steve West Taylor gaat pakken. West staat echt te smijten niet te zuinig en kort format.
quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
taylor heeft de rollen weer omgedraaid. 2 keer in een weekend een pakslaag van je grootste rivaal. dat gaat in het koppie zittten.
[..]
taylor heeft de rollen weer omgedraaid. 2 keer in een weekend een pakslaag van je grootste rivaal. dat gaat in het koppie zittten.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das jynxen. Dat kun je of kun je niet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das jynxen. Dat kun je of kun je niet.
Je bent zelf niet leuk meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is niet leuk meer. Laat die vent toch gewoon.
Wat vind jij van El Kadouri?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
sowieso
Sinds de finale van barney bij lakeside
Jammer dat hier niet echt bruikbare beelden van zijnquote:
Derksen denkt daar anders overquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kim vindt dit ook een goed topic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen denkt daar anders over
[ afbeelding ]
Was zo'n user tijdens de OS die telkens Bromer postte, geen idee waaromquote:
Heej, Lukokiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:43 schreef Tagliano het volgende:
Los van dat er een leuk gifje van is
[ afbeelding ]
Ah, tja OS hequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Was zo'n user tijdens de OS die telkens Bromer postte, geen idee waarom
Ik wil slapen maar Wright - Dolanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:44 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft luckass er niet echt verstandig aan gedaan om om 23:00 te gaan slapen
Dat lijkt me uitstekend om bij te gaan pittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar Wright - Dolan
Goeie speler idd,speelt alleen weinig in real life..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Hij is god op fifa. Ik bal ze allemaal met hem op 10 bohh. Benatia haal ik ook nog ff.
Jammer dat hij er bij Juve ook niet echt aan komt. Kon beter terug naar Roma gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goeie speler idd,speelt alleen weinig in real life..
Te veel concurrentie.
Benatia is een beest
''Is dit het definitieve einde van het tijdperk van Van Gerwen?''quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Is dit het einde van de carrière van Van Gerwen?
Dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Is dit het definitieve einde van het tijdperk van Van Gerwen?''
Nu moet de volgende gif ook leuk zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die leuke gifjes post
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die leuke gifjes post
Mag Frank 'Hollandse Avond' Verhoeven niet meer komen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
RTL is wel heerlijk voorspelbaar
Laten we filosoferen over wie de nieuwe commentator naast Niels de Ruiter wordt op het WK
Kenneth Monkou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
RTL is wel heerlijk voorspelbaar
Laten we filosoferen over wie de nieuwe commentator naast Niels de Ruiter wordt op het WK
Van mij welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag Frank 'Hollandse Avond' Verhoeven niet meer komen?
Jammer dat er bij hem bijna nooit Nederlanders uitvlogenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij wel
Boh wat ga ik me dan heerlijk ergeren
Dan had hij nooit meer gepraatquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Jammer dat er bij hem bijna nooit Nederlanders uitvlogen
https://twitter.com/ZiggoSport/status/782242467005337605quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar die zie ik eigenlijk alleen voor de camera
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:56 schreef Szura het volgende:
Er zit daar een hele irritante dronken vent in de zaal die telkens wil zingen, maar iedereen negeert die koekwaus.
Godverquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/ZiggoSport/status/782242467005337605
Die moeten morgen ook werken in tegenstelling tot ons uitkeringstrekkers hierquote:
Rare prioriteiten hebben ze zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moeten morgen ook werken in tegenstelling tot ons uitkeringstrekkers hier
Dan compenseren we toch een beetjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis overigens wel PDC Darts Dancers olv Sophie May Lambert hier
Scholten deed het laatst nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger deed Koos nog wel eens co-commentaar naast #viesdik
Althans volgens de verhalen. Ik ga natuurlijk niet zelf betalen voor de RTL-stream om dat te horenquote:
Als je voor een RTL-stream betaalt, ben je levensziek en zit je boordevol zelfhaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Althans volgens de verhalen. Ik ga natuurlijk niet zelf betalen voor de RTL-stream om dat te horen
Genoteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voor een RTL-stream betaalt, ben je levensziek en zit je boordevol zelfhaat.
Het matige is wel dat ik die niet fullscreen krijg en je uitlogt wegens inactiviteit (maar ik ben dan ook nog geen frequent gebruiker)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
9 van de 10 keren heeft Unibet ook streams en die lopen ook nog eens voor op RTL streams
Dat was Pisschraper.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
James Wade mag nog een keer meedoen.
MARCELGOD.
Wielrennen volg ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet jij waar de vader van Voeckler is?
FC Google.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat dit over wielrennen gaat?
In de archieven gedoken om Groenewegen's sprintverleden op te rakelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:15 schreef Tagliano het volgende:
Waar is mijn grote vriend wimderon eigenlijk?
Wat een heerlijk leven moet die hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:16 schreef Szura het volgende:
[..]
In de archieven gedoken om Groenewegen's sprintverleden op te rakelen.
Aan het genieten van doolgod.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:15 schreef Tagliano het volgende:
Waar is mijn grote vriend wimderon eigenlijk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aan het genieten van doolgod.
[ afbeelding ]
Deze enige analyse die je erop los kunt laten is AIDSquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:22 schreef Anoonumos het volgende:
Ze zullen wel MvG interview uitzenden ipv dit analyseren
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aan het genieten van doolgod.
[ afbeelding ]
Kan ik ze geen ongelijk in gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:28 schreef Tjacka het volgende:
Horizon app zegt dat Dolan - Wright 18+ is
Is dan ook pure hersenspoeling bijnaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:28 schreef Tjacka het volgende:
Horizon app zegt dat Dolan - Wright 18+ is
Jij zou onderhand moeten weten dat ik behoorlijk visueel ingesteld benquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks gaat Brendan Dolan een stripsessie houden.
Op welke wikipediapagina staat dit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:32 schreef Anoonumos het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)-in-de-jaren-80.html
niet gelezen
Sorry vriend. Ik ben wel heerlijk uitgerust nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:44 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft luckass er niet echt verstandig aan gedaan om om 23:00 te gaan slapen
Dat is ook wat waard al heb je een uitstekende avond gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik ben wel heerlijk uitgerust nu.
Dit verkiezen boven de duiding van Marcelquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:32 schreef Nober het volgende:
[..]
10 uur geleden geupload:
Had je in de ochtend kunnen kijken tijdens het ontbijt.
Hup De Buntquote:Terry Jenkins v Benito van de Pas
Stephen Bunting v Kim Huybrechts
Gary Anderson v Kyle Anderson
Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
Wat gebeurt er?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani's mongolenquotum wordt ook weer gehaald.
Je bedoelt, Marcel Maijer is op tv.quote:
Ok, als jij dat vindt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcel Maijer is een Clini Clown, geen mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |