SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Kort format, alles kan gebeuren. Hangt allemaal van zijn geestelijke gesteldheid afquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het knap vinden als Van Barneveld King verslaat.
21 gespeeld, 9 gewonnen door Adiequote:Op zondag 2 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Lewis stiekem choken tegen Klaasen.
#durftezeggen
Foutje vd scheids. Die zegt game shot en moet beter kijken.quote:
Jup vond Huybrechts afgelopen weekend niet sterk op de Players Championships. Overigens denk ik dat Steve West Taylor gaat pakken. West staat echt te smijten niet te zuinig en kort format.quote:
Geen van beide, zouden beide geroyeerd moeten worden. Ga maar naar BDOquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever de kantoorklerk dan dat de Hamsterweken weer losbarsten.
MADquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen van beide, zouden beide geroyeerd moeten worden. Ga maar naar BDO
Woehquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Kim komt straks weer thuis en dan ligt Danatje er weer hoor, wat een genot
[ afbeelding ]
Valt mee hoor. Leuke meid wel hoor en zelf ook goed in pieltjes gooien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit photoshop, wat veel make-up
was ook lastig te raden welke dubbel het ging wordenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito met z'n ''ik probeer even door het sleutelgaatje van mijn zusjes kamer te gluren'' worp.
Mwoah. Die pauze ook echt weer. Barry Hearn is een enge lul.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan hebben we nog vier wedstrijden te gaan. Ik geniet.
Daarom kijk ik zelden darten meer. Paar jaar terug keek ik alles. Ben er echt moe van geworden. Zo uitgemolken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Mwoah. Die pauze ook echt weer. Barry Hearn is een enge lul.
Dat heb ik nu met E-Sports zoals Counterstrike Go. Grote toernooien gewoon 4-5-6 keer reclame en shit voordat er 1 partij wordt gespeeldquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom kijk ik zelden darten meer. Paar jaar terug keek ik alles. Ben er echt moe van geworden. Zo uitgemolken.
Nice try Born: October 17, 1984 (age 31), Alphen, North Brabantquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel typisch dat Jelle uit het dorpje 'Goor' komt.
www badum tish
Ze verpesten het zo voor hunzelf. Kut marketing.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met E-Sports zoals Counterstrike Go. Grote toernooien gewoon 4-5-6 keer reclame en shit voordat er 1 partij wordt gespeeld
Er speelt geen pedo nu. Is je vader op tv toevallig ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:58 schreef icloud het volgende:
Wat heeft die pedo achter zijn linkeroor zitten?
Sinds wanneer is klaassen geen pedo meer?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er speelt geen pedo nu. Is je vader op tv toevallig ofzo?
Nooit geweest. Heeft niemand aangeraakt en is ook niet bestempeld als pedofiel. Ken je feitjes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Sinds wanneer is klaassen geen pedo meer?
Het sexueel lastig vallen van een minderjarig verstandelijk beperkt meisje is gewoon pedofielen gedrag. Kicken op minderjarige meisjes is niet oke.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit geweest. Heeft niemand aangeraakt en is ook niet bestempeld als pedofiel. Ken je feitjes.
Ken je feiten nogmaals. Hij heeft haar niet lastiggevallen zoals jij beschrijft. Zij heeft hem lastiggevallen en daarop heeft hij (en dat is hem aan te rekenen) op gereageerd. Daarbij is ze niet verstandelijk beperkt als in een mongool ofzo. Het meisje heeft ADHD en dat is het. Hoe weet ik dat? Ik ken het meisje en Jelle beide persoonlijk. Het meisje is namelijk een zus van Dafne (vrouw van MvG).quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Het sexueel lastig vallen van een minderjarig verstandelijk beperkt meisje is gewoon pedofielen gedrag. Kicken op minderjarige meisjes is niet oke.
Nee daarom is hij veroordeeld en geschorst bij de pdc.......quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken je feiten nogmaals. Hij heeft haar niet lastiggevallen zoals jij beschrijft. Zij heeft hem lastiggevallen en daarop heeft hij (en dat is hem aan te rekenen) op gereageerd. Daarbij is ze niet verstandelijk beperkt als in een mongool ofzo. Het meisje heeft ADHD en dat is het. Hoe weet ik dat? Ik ken het meisje en Jelle beide persoonlijk. Het meisje is namelijk een zus van Dafne (vrouw van MvG).
Lees nogmaals wat ik zeg en vooral wat tussen haakjes staat en reageer nog eens. Uiteraard is hem dat aan te rekenen en dat gaf hij ook gewoon toe in een interview op tv. Dat maakt een mens nog geen pedofiel komop zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee daarom is hij veroordeeld en geschorst bij de pdc.......
Daar denkt het openbaar ministerie gelukkig heel anderd over, daarnaast is het meisje gewoon verstandelijk gehandicapt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees nogmaals wat ik zeg en vooral wat tussen haakjes staat en reageer nog eens. Uiteraard is hem dat aan te rekenen en dat gaf hij ook gewoon toe in een interview op tv. Dat maakt een mens nog geen pedofiel komop zeg.
Verstandelijk gehandicapt dat is correct aangezien ze autistisch is. Zoals ik zei ik ken beide persoonlijk in dit geval. Enig idee wat een verstandelijke handicap is? Dat kan van alles zijn namelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar denkt het openbaar ministerie gelukkig heel anderd over, daarnaast is het meisje gewoon verstandelijk gehandicapt.
http://www.ad.nl/andere-s(...)aaktfoto-s~a07fbdbc/
Je lult dus maar wat
Dat maakt geen barst uit, verstandelijk gehandicapt is verstandelijk gehandicapt, hij heeft dus gewoon misbruik gemaakt van haar autisme.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt dat is correct aangezien ze autistisch is. Zoals ik zei ik ken beide persoonlijk in dit geval. Enig idee wat een verstandelijke handicap is? Dat kan van alles zijn namelijk.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat maakt geen barst uit, verstandelijk gehandicapt is verstandelijk gehandicapt, hij heeft dus gewoon misbruik gemaakt van haar autisme.
Daarnaast zal ik je nog 1 keer helpen: Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap')) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Als volwassen gelden in dit opzicht degenen met een leeftijd van achttien jaar of ouder, en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij minimaal vijf jaar ouder zijn dan het kind.
Hij voelde zich sexueel aangetrokken, dus ik mag hem een pedofiel noemen!!!
Als je een pecofiel gaat verdedigen dan is dat inderdaad niet zinvol.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat een discussie voeren met icloud zinvol is
Ik doe net zo goed mee met pedograpjes, dat is het punt niet. Ik vind wel dat Jelle zijn straf heeft voldaan, daarnaast is er ook wel enig verschil tussen sturen van pikante foto's tot je echt eraan vergrijpen. Verder in dit verhaal zijn er twee schuldig naar mijn mening, zij zal hem er ook toe hebben bewogen om dit te doen. Dit is niet van een kant gekomenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je een pecofiel gaat verdedigen dan is dat inderdaad niet zinvol.
Ty. Daarnaast er niet over bezig blijven svp. Heb mods ook gevraagd om je onderschrift verplicht aan te laten passen icloud.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe net zo goed mee met pedograpjes, dat is het punt niet. Ik vind wel dat Jelle zijn straf heeft voldaan, daarnaast is er ook wel enig verschil tussen sturen van pikante foto's tot je echt eraan vergrijpen. Verder in dit verhaal zijn er twee schuldig naar mijn mening, zij zal hem er ook toe hebben bewogen om dit te doen. Dit is niet van een kant gekomen
Zoals ik hierboven al quote is het sexueel aangetrokken voelen tot een minderjarige al voldoende om als pedofiel aangemerkt te worden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe net zo goed mee met pedograpjes, dat is het punt niet. Ik vind wel dat Jelle zijn straf heeft voldaan, daarnaast is er ook wel enig verschil tussen sturen van pikante foto's tot je echt eraan vergrijpen. Verder in dit verhaal zijn er twee schuldig naar mijn mening, zij zal hem er ook toe hebben bewogen om dit te doen. Dit is niet van een kant gekomen
Jij bent echt niet goed. Als ik in de plaatselijke discotheek ben waar veel heerlijke dames rondlopen waar je aan de buitenkant niet kan zien of ze 16 (16 is legaal sinds paar jaar) of jonger zijn, moet ik dan hun paspoort vragen? Of watquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al quote is het sexueel aangetrokken voelen tot een minderjarige al voldoende om als pedofiel aangemerkt te worden.
Ik ken ook wel een meisje van 17 waarvan ik zeg woehhhquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al quote is het sexueel aangetrokken voelen tot een minderjarige al voldoende om als pedofiel aangemerkt te worden.
Zwaar pedo TR gemacht voor polisiequote:Op zondag 2 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een meisje van 17 waarvan ik zeg woehhh
Ben ik pedo?
Overigens 16 mag sinds paar jaar koekoek topshowquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben ik pedo?
Als je daar serieus iets mee doet, kun je inderdaad vervolgt worden voor pedofilie(zoals bij jelle).quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed. Als ik in de plaatselijke discotheek ben waar veel heerlijke dames rondlopen waar je aan de buitenkant niet kan zien of ze 16 (16 is legaal sinds paar jaar) of jonger zijn, moet ik dan hun paspoort vragen? Of watBij wijze van. Ben ik dan een pedofiel? HAHAH
17 mag onder bepaalde voorwaarden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben ik pedo?
Minderjarig maar wel "volgroeid" = efebofielquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben ik pedo?
quote:
Ik vrees er al voor dat ik in de sig van icloud komquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Minderjarig maar wel "volgroeid" = efebofiel
Dat ben je net zo pedofiel als jelle, bij deze vastgesteld.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
16 is legaal en die mag je kapotneuken al ben je 50. Die wet is sinds 2010 ofzo aangepast (was eerst 18), ken je feiten.
mijn sig is al zo oud, de laatste keer dat klassen tegen pipe heeft gespeeld op een tv toernooi is heel wat jaren geleden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees er al voor dat ik in de sig van icloud kom
Dus als je iets doet wat volgens de wet mag ben je pedofiel? Watquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat ben je net zo pedofiel als jelle, bij deze vastgesteld.
[..]
mijn sig is al zo oud, de laatste keer dat klassen tegen pipe heeft gespeeld op een tv toernooi is heel wat jaren geleden.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo gaan we juichen voor De Bunt. Hij verdient eens succes na alle tegenslag.
BUNTGOD.
Welke tegenslag? Frituurvet op? Geen pizzatjes in huis?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo gaan we juichen voor De Bunt. Hij verdient eens succes na alle tegenslag.
BUNTGOD.
Dat hij de grootste kutlotingen krijgt en wereldpartijen gooit als anderen ook opeens goed gooien. Van Barneveld op het WK, Suljovic op de WMP..quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke tegenslag? Frituurvet op? Geen pizzatjes in huis?
Pas maar op, straks steekt "de jongen die is opgegroeid met de dartpijl" weer een heel relaas tegen je afquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke tegenslag? Frituurvet op? Geen pizzatjes in huis?
Beetje wat Klaasen ook heeft bedoel je. Bunting is wel een sympathieke kerel trouwens.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij de grootste kutlotingen krijgt en wereldpartijen gooit als anderen ook opeens goed gooien. Van Barneveld op het WK, Suljovic op de WMP..
RTL kijken. Boycotten die teringzooiquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:29 schreef Szura het volgende:
Staat Co nu ook al ingeschreven op Bengi.nl
Bunting is een held.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje wat Klaasen ook heeft bedoel je. Bunting is wel een sympathieke kerel trouwens.
Bij dartsavonden hoort dat je je lekker ergert aan Maijer en z'n vazallenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RTL kijken. Boycotten die teringzooi
'Wat moet Klaassen verbeteren om van dit soort jongens te kunnen winnen?'quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij dartsavonden hoort dat je je lekker ergert aan Maijer en z'n vazallen
Nee dan hoor je te luisteren naar Mardle die weer gek gaat doen door de microfoon als MvG zijn tegenstanders weer staat te slopen en natuurlijk het commentaar van Bristowgodquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij dartsavonden hoort dat je je lekker ergert aan Maijer en z'n vazallen
Hij is niet geil genoeg voor het dartbordquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:31 schreef luckass het volgende:
[..]
'Wat moet Klaassen verbeteren om van dit soort jongens te kunnen winnen?'
Alsof ik een vriendin heb. Slechte poging.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel een dikke lul volgens je vriendin bohhhh
Vriend danquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik een vriendin heb. Slechte poging.
Hopelijk haalt hij zijn niveau en wordt het een eenvoudige overwinning voor de Buntquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Thorn verdedigt zijn titel
Kan echt niet
Echt verschrikkelijk om naar te kijken. Die man heeft zoveel talent maar zal nooit top 3 speler worden puur door mentaliteit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thorn schudt nu al met zijn hoofd
Dankje voor deze bemoedigende woordjes. Ik heb nu wel een stijfjequote:Op zondag 2 oktober 2016 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij brengt leven in de brouwerij. Dat kunnen we bij deze grijze muizen wel gebruiken.
Mullergod weet hoe je dat viertquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
Oktoberfest na een wanprestatie tegen Koln
Heb weinig zicht op wie dat gaat winnenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan we blindemannetje spelen met Gando en Caven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |