Nee, alleen als ie van toepassing is.quote:
ah..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, alleen als ie van toepassing is.
Jij begint meteen met SM zo vroeg in de ochtend.quote:
Ik word er wel vrolijk van om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij begint meteen met SM zo vroeg in de ochtend.
Je denkt toch niet dat ik daar, en zeker nu niet, het is ochtend, moet aan mijn humeur denken, naar ga luisteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word er wel vrolijk van om eerlijk te zijn
Ik ken het, een draak van een man en lied.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:52 schreef FANN het volgende:
Deze is wel eng.... die ken ik helemaal niet![]()
Ik heb geen seconde gedacht dat jij hem aan ging klikken, maar dat doe ik bij jouw toepjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar, en zeker nu niet, het is ochtend, moet aan mijn humeur denken, naar ga luisteren.
Nooit gezien nooit gehoord... eng hoofd welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken het, een draak van een man en lied.
Het ligt eraan, ik klik soms wel hoor, als ik benieuwd ben, maar waarom moet ik naar bagger luisteren die ik al ken, als je niet naar de mijne luistert kan het zijn dat je soms iets mist, zit zelfs voor jou wel af en toe iets tussen, maar je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde gedacht dat jij hem aan ging klikken, maar dat doe ik bij jouw toepjes
ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |