abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 14:24:03 #151
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_165831805
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 14:11 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wordt hier de wet van Pijll genegeerd? :P
jep, de organisatie gaf het ook toe, parcours van de 10 km was wel gecertificeerd. Die is onderdeel van een loopcircuit.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_165832020
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 14:24 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

jep, de organisatie gaf het ook toe, parcours van de 10 km was wel gecertificeerd. Die is onderdeel van een loopcircuit.
En die 10km is twee rondjes? :P
pi_165832114
Ja er wordt wel eens een te lang parcours uitgezet. Had ik vorig jaar in Eindhoven last van: ik finishte pas na 21,4km. En in Roosendaal na 21,35km.

Hoop dat de organisatie nu wel keurig 21,1km uitzet. Anders houd ik gewoon mijn horloge aan (tenzij ik natuurlijk op 20,8 uitkom of zo) :P
pi_165832149
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit met compressiekousen en honderden gebeden aan de hardloopgoden te hopen dat mijn linkervoet morgen bekwaam genoeg is om zondag een halve marathon te lopen. Momenteel heb ik daar namelijk grote twijfels over. Zou het derde achtereenvolgende jaar zijn dat ik door een blessure mijn eerste HM niet kan lopen. Er zijn veel ergere dingen op de wereld maar dit is toch behoorlijk zuur. oO<
Wat is de stand van zaken, cee? Hebben de hardloopgoden al gereageerd? Hoop zo dat je morgen lekker kan lopen!
pi_165832506
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 14:48 schreef steffelonio het volgende:
Ja er wordt wel eens een te lang parcours uitgezet. Had ik vorig jaar in Eindhoven last van: ik finishte pas na 21,4km. En in Roosendaal na 21,35km.

Hoop dat de organisatie nu wel keurig 21,1km uitzet. Anders houd ik gewoon mijn horloge aan (tenzij ik natuurlijk op 20,8 uitkom of zo) :P
Pijll gaat nog wel eens uitleggen waarom die marge moet om een parkoers gecertificeerd te krijgen.

Bovendien, nogmaals, GPS is niet 100% nauwkeurig. Een foutenmarge van 2% is het minimum, dus 21,4 km had net zo goed 21,8 km als 21,0 km kunnen zijn.
  ESF Reporter zaterdag 8 oktober 2016 @ 16:36:59 #156
87554 Cee
Welluk?
pi_165833337
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 14:52 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Wat is de stand van zaken, cee? Hebben de hardloopgoden al gereageerd? Hoop zo dat je morgen lekker kan lopen!
Lekker lopen wordt het niet maar ik ga toch starten. :) Het is geen pijn maar meer van die steekjes of scheutjes af en toe die bij mij steeds alarmbellen af doen laten gaan. Vanochtend mijn startnummer opgehaald en daarna nog een rondje van een kilometer gelopen op mijn HM-schoenen. Ik voel nog wel waar het niet 100% is en ik blijf er op letten maar als dit zo 21km blijft is dat zeker uit te houden. Heb wel aan mijn supporters die koste wat kost mij willen aanmoedigen doorgegeven dat de kans op uitstappen reeël is, als het erger wordt dan kies ik het zekere voor het onzekere.

Veel succes morgen aan de mede-HM'ers en Emmers! *O*
pi_165834052

Nog een leuk filmpje in de marathonspirit.. grappig experiment.

Iedereen veel succes in Eindhoven morgen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165834079
Wel een vreemd verhaal dat hij zo'n last heeft van verzuring volgens de voice over, dat zou toch niet moeten gebeuren bij hartslag 145. Lijkt me eerder spierschade.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165835310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Pijll gaat nog wel eens uitleggen waarom die marge moet om een parkoers gecertificeerd te krijgen.

Bovendien, nogmaals, GPS is niet 100% nauwkeurig. Een foutenmarge van 2% is het minimum, dus 21,4 km had net zo goed 21,8 km als 21,0 km kunnen zijn.
Echt waar?? Is gps niet 100% nauwkeurig? :P
(En nu stop ik met trollen.)
pi_165835469
Ik was heel moe. En wilde niet. Maar had m'n nieuwe schoenen, dus het moest wel. En het was toch even lekker.
Ja doei.
pi_165835480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 17:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel een vreemd verhaal dat hij zo'n last heeft van verzuring volgens de voice over, dat zou toch niet moeten gebeuren bij hartslag 145. Lijkt me eerder spierschade.
Hoe dan ook, knap dat ie nog tot 30km komt.
En ergens ook wel fijn dat hij niet zonder trainen een marathon uitloopt.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:21:34 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165835483
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was heel moe. En wilde niet. Maar had m'n nieuwe schoenen, dus het moest wel. En het was toch even lekker.
Die zijn achteraf vaak wel fijn ja :Y
F means you're fucked
pi_165836134
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Die zijn achteraf vaak wel fijn ja :Y
zeker, en met die gedachte ook altijd gewoon maar gaan. Want het gebeurt zelden dat het niet lekkerder gaat dan verwacht. Sterker nog, vaker gehad dat ik zin had en het kut ging. Misschien omdat je dan met hogere verwachtingen loopt? :o
Ja doei.
pi_165836285
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:21 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Hoe dan ook, knap dat ie nog tot 30km komt.
En ergens ook wel fijn dat hij niet zonder trainen een marathon uitloopt.
Was prima gelukt denk ik als hij vanaf het begin steeds 5km rennen 1km wandelen had gedaan of nog rustiger lopen. Je kan ook zonder training 45km wandelen dus denk dat de meeste redelijk lichamelijk fitte mensen ook wel een marathon kunnen lopen zonder training, het is alleen een beetje de vraag waar je de grens stelt qua tijd ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:00:34 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165836288
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zeker, en met die gedachte ook altijd gewoon maar gaan. Want het gebeurt zelden dat het niet lekkerder gaat dan verwacht. Sterker nog, vaker gehad dat ik zin had en het kut ging. Misschien omdat je dan met hogere verwachtingen loopt? :o
Zoiets zal in je onderbewustzijn misschien wel meespelen ja. Het is in ieder geval flink herkenbaar :Y

Ik zit me voor te bereiden op morgen...de 36,66 km bij de Devils Trail op de Utrechtse Heuvelrug. Lekker duurloopje, het zal wel een mentaal feestje worden :')
F means you're fucked
pi_165836303
Ik was ook best wel bang voor deze training en had het de hele dag uitgesteld, en toen ging het me toch een partijtje heerlijk! 2x10 min in 4.15 die uiteindelijk eerder rond de 4.10 gingen en ik had nog wel een halfuur door willen gaan daarmee :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165836571
Ben vandaag bij Wilma Running en de Intersport langsgegaan om wat schoenen uit te proberen. Uiteindelijk vond ik een paar Asics het fijnste, maar ik heb het maar via Amazon.co.uk besteld. De volledige teloorgang van de Britse pond heeft mij een aantal tientjes bespaard. Volgende week krijg ik ze!

Vanmorgen ook voor de eerste keer in lange tijd de 10km onder 40 minuten weten te rennen. Een behoorlijke negatieve split kwam daar aan te pas om het te bereiken. (20:38 / 19:04). Uiteindelijk is dat oefenen daarmee wel heel handig voor mijn marathon training!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:14:48 #168
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165836670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:11 schreef MiG31 het volgende:
Ben vandaag bij Wilma Running en de Intersport langsgegaan om wat schoenen uit te proberen. Uiteindelijk vond ik een paar Asics het fijnste, maar ik heb het maar via Amazon.co.uk besteld.
;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165837817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:

Nog een leuk filmpje in de marathonspirit.. grappig experiment.

Iedereen veel succes in Eindhoven morgen!
Dat is een mooie reclame voor die marathon, dat filmpje! Toen ik 'm op tv zag, had ik gelijk zin om die wedstrijd te gaan lopen, mooie omgeving daar.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:17:29 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165838201
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:11 schreef MiG31 het volgende:
Ben vandaag bij Wilma Running en de Intersport langsgegaan om wat schoenen uit te proberen. Uiteindelijk vond ik een paar Asics het fijnste, maar ik heb het maar via Amazon.co.uk besteld. De volledige teloorgang van de Britse pond heeft mij een aantal tientjes bespaard. Volgende week krijg ik ze!

Vanmorgen ook voor de eerste keer in lange tijd de 10km onder 40 minuten weten te rennen. Een behoorlijke negatieve split kwam daar aan te pas om het te bereiken. (20:38 / 19:04). Uiteindelijk is dat oefenen daarmee wel heel handig voor mijn marathon training!
Wel fijn dat ze je zo goed hebben geholpen in die winkels
F means you're fucked
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:27:13 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165838501
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel fijn dat ze je zo goed hebben geholpen in die winkels
alles voor de klant...... ohh,wacht
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165838796
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel fijn dat ze je zo goed hebben geholpen in die winkels
Vooral voor schoenen waar je de komende tijd vele duurlopen en een freaking marathon op gaat lopen. Daar moet je wat voor over hebben.

Vandaag trouwens een nieuw merk schoenen gepast: On Running. Aparte zool met 'krullen'. Running on Clouds.
Ze liepen best fijn, voelde heel licht, maar mijn enkel protesteerde niet.
Helaas heb ik al 2 paar nieuwe schoenen en een negatief banksaldo. En eerst maar wat meer reviews over lezen. 8-)
pi_165838879
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:36 schreef wyccie het volgende:

[..]

Vooral voor schoenen waar je de komende tijd vele duurlopen en een freaking marathon op gaat lopen. Daar moet je wat voor over hebben.

Vandaag trouwens een nieuw merk schoenen gepast: On Running. Aparte zool met 'krullen'. Running on Clouds.
Ze liepen best fijn, voelde heel licht, maar mijn enkel protesteerde niet.
Helaas heb ik al 2 paar nieuwe schoenen en een negatief banksaldo. En eerst maar wat meer reviews over lezen. 8-)
Haha aan die laatste zin te lezen gaat je banksaldo en het aantal nieuwe schoenen je niet tegenhouden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:47:27 #174
155227 crew  Guppy
dus
pi_165839061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha aan die laatste zin te lezen gaat je banksaldo en het aantal nieuwe schoenen je niet tegenhouden :P
Het wordt vanzelf weer St. Salaria! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165839176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:11 schreef MiG31 het volgende:
Ben vandaag bij Wilma Running en de Intersport langsgegaan om wat schoenen uit te proberen. Uiteindelijk vond ik een paar Asics het fijnste, maar ik heb het maar via Amazon.co.uk besteld. De volledige teloorgang van de Britse pond heeft mij een aantal tientjes bespaard. Volgende week krijg ik ze!


wat een kansloze instelling. Bah.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')