abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165744108
Winter O+ . O ja, en natuurlijk altijd in korte broek. Ik heb niet eens een lange hardloopbroek. De bovenlaag is alleen lang bij zeer koud weer.
pi_165744203
Thanks LT! Ik blijf ook het liefst zo lang mogelijk in kort kort hoor. Ik snap het alleen soms niet dat iemand zoveel nu al aantrekt. Maar iedereen zijn ding :D Het scheeld denk ik wel dat ik 6-7 mnd per jaar buiten werk en dus qua temperatuur gewend ben ofzo. Ach ja :P
pi_165744217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:13 schreef xMissi het volgende:
Thanks LT! Ik blijf ook het liefst zo lang mogelijk in kort kort hoor. Ik snap het alleen soms niet dat iemand zoveel nu al aantrekt. Maar iedereen zijn ding :D Het scheeld denk ik wel dat ik 6-7 mnd per jaar buiten werk en dus qua temperatuur gewend ben ofzo. Ach ja :P
Sommige mensen produceren ook gewoon meer warmte of kunnen dat lastiger kwijt.. Daarom vind ik die regeltjes bij zoveel graden kort of lang ook niet zo zinnig ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165744220
Poe.. ik kijk even naar de weersvoorspelling voor zondag in Eindhoven: Qua gevoel tussen de 2 en 7 graden.. dat wordt dan toch met een lange tight lopen. Kou op de benen is voor mij echt funest! Spanning neemt toe..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165744236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Poe.. ik kijk even naar de weersvoorspelling voor zondag in Eindhoven: Qua gevoel tussen de 2 en 7 graden.. dat wordt dan toch met een lange tight lopen. Kou op de benen is voor mij echt funest! Spanning neemt toe..
Bij een marathon zou ik toch wel weer uitkijken met teveel aantrekken.. vorig jaar was het ook iets van 8 graden bij de start van de marathon, maar toen heb ik zelf in hemdje en kort broekje gelopen, wel met armstukken. Zeker als de zon doorkomt kan het toch warm voelen. Wel heel goed zorgen dat je van tevoren warm blijft..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165744411
Voor het geval mensen een manier hebben om BBC iPlayer te kijken:

http://www.bbc.co.uk/ipla(...)and-cumbria-03102016

Verhaal van clubgenoot die in juli met een hartstilstand neerviel tijdens een race in Northumberland ;(

Spoiler: hij heeft het overleefd en rent weer mee met de club nu O+
Spoiler 2: Voor Zwabber: harriers vest op de tv!

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 04-10-2016 09:37:25 ]
Ja doei.
pi_165744568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bij een marathon zou ik toch wel weer uitkijken met teveel aantrekken.. vorig jaar was het ook iets van 8 graden bij de start van de marathon, maar toen heb ik zelf in hemdje en kort broekje gelopen, wel met armstukken. Zeker als de zon doorkomt kan het toch warm voelen. Wel heel goed zorgen dat je van tevoren warm blijft..
Zeker waar.. al is het bij mij wel zo dat ik het niet extra warm krijg door het dragen van een tight met daarop een shirt. Ik houd het even in de gaten en neem gewoon alles mee in de tas zondag, kan ik ter plekke kiezen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165744588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zeker waar.. al is het bij mij wel zo dat ik het niet extra warm krijg door het dragen van een tight met daarop een shirt. Ik houd het even in de gaten en neem gewoon alles mee in de tas zondag, kan ik ter plekke kiezen.
Ah ja dan moet je dat gewoon doen als je dat van jezelf weet ;) Niks nieuws op wedstrijddagen is altijd het beste advies! Succes alvast en blijf vooral je wedstrijdspanningen hier delen! :D
pi_165744970
Ik was zondag best blij met m'n lange broek...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste wedstrijd van het seizoen voor mij.
Viel me vies tegen na 3 weken van gebroken nachten. Vanaf het begin het gevoel alsof de benen leeg waren en tegen het eind een paar keer kramp in de kuiten.

Uiteindelijk een half uur langzamer dan vorig jaar in Leeuwarden (hoewel dat vooral komt omdat ik halverwege heel erg heb lopen prutsen bij een hindernis) en het gevoel het de afgelopen 3 jaar niet zo zwaar gehad te hebben.

Toen ik thuis na het douchen m'n haren gin kamen schoot me de kramp zelfs in de biceps en triceps :')
Dat was ook een nieuwe ervaring.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_165745262
http://losseveter.nl/2016(...)door/#comment-182797

GPXjes klussen voor gevorderden..
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:41:51 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165745341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:

;(
Maar ja,er zijn ook verhalen van mensen die hun belt buckles op de interwebz gekocht hebben dus niets verbaast me meer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:44:35 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165745369
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:01 schreef Devv het volgende:
Winter O+ . O ja, en natuurlijk altijd in korte broek. Ik heb niet eens een lange hardloopbroek. De bovenlaag is alleen lang bij zeer koud weer.
dit!! Altijd korte broek.
Alleen draag ik heel lang lange mouwen omdat ik dat prettig vind
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165745771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik heb dit verhaal vanaf het begin, "het incident met de camper" op letsrun.com gevolgd, met dan afgelopen zaterdagnacht de grote ontknoping met dat onderzoeksrapport. Een hilarisch verhaal al met al . Ik weet niet of het nu een ziekelijke fantast, een enorme narcist of een ordinaire oplichter is.
pi_165745855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:14 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik heb dit verhaal vanaf het begin, "het incident met de camper" op letsrun.com gevolgd, met dan afgelopen zaterdagnacht de grote ontknoping met dat onderzoeksrapport. Een hilarisch verhaal al met al . Ik weet niet of het nu een ziekelijke fantast, een enorme narcist of een ordinaire oplichter is.
Jij leest letsrun.com? Mijn god, hoe houd je het vol?

Ik heb het een en ander van deze zaak meegekregen via de blog Marathon Investigations. Leuke verhalen altijd.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:27:37 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165745928
Wie zet <HIERJENAAM> nou elke keer hoger in de challenge? :?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_165745958
Ik ga mijn challenge never nooit meer halen met 4 maanden blessureleed ;)

Maar dat is oke!
pi_165745976
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:21 schreef pijll het volgende:

[..]

Jij leest letsrun.com? Mijn god, hoe houd je het vol?

Ik heb het een en ander van deze zaak meegekregen via de blog Marathon Investigations. Leuke verhalen altijd.
Niet alles hoor, er staat ook een boel onzin op. Maar ook nuttige en interessante topics. En zeker de topics over cheaters zijn erg verslavend.
Ook op die blog van Marathon Investigations inderdaad, die is gestart nav het topic over Mike Rossi die valsgespeeld heeft bij zijn kwalificatie voor Boston
  Redactie Sport dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:32:31 #43
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165745991
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wie zet <HIERJENAAM> nou elke keer hoger in de challenge? :?
Ik zal het de laatste keer wel zijn geweest, vergat mijn naam in te vullen. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165754361
Omdat ik laatst begreep dat zonder verslagen je geen echte wedstrijden kan lopen, hierbij:
(Excuses voor mijn schrijfstijl)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog veel werk te doen voor de Marathon van Rotterdam..
pi_165755066
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:32 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zal het de laatste keer wel zijn geweest, vergat mijn naam in te vullen. :)
Tip: bookmarken inclusief nickname. Werkt voor mij tenminste.

Ik ga deze week m'n doel al halen trouwens! Ik vond dat ik na ruim 600 (2014) en ruim 800 (2015) niet zo gek zat met 1.000km. Grote verschil is dat ik nu constant 2-3x per week loop waar dat vorig jaar 1-2 was en het jaar ervoor nog maar 1x.
pi_165755090
Dave, leuk verslag!

Rotterdam is nog ver weg, maar dat komt wel goed. Als je nu ondanks wat klachten tijdens het lopen je pr evenaart dan vind ik dat heel netjes! ^O^
pi_165755137
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Tip: bookmarken inclusief nickname. Werkt voor mij tenminste.

Ik ga deze week m'n doel al halen trouwens! Ik vond dat ik na ruim 600 (2014) en ruim 800 (2015) niet zo gek zat met 1.000km. Grote verschil is dat ik nu constant 2-3x per week loop waar dat vorig jaar 1-2 was en het jaar ervoor nog maar 1x.
Dan kan je vanaf volgende week stoppen voor de rest van dit jaar ^O^

Of je doel voor dit jaar bijstellen (kan 1x)
pi_165755379
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:27 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dan kan je vanaf volgende week stoppen voor de rest van dit jaar ^O^

Of je doel voor dit jaar bijstellen (kan 1x)
Tempting in de donkere winterdagen ... Nee toch maar niet.

Dat bijstellen zag ik inderdaad wel staan, maar ik kom de optie niet tegen. Heb al eens eerder een poging gedaan om er 1300 van te maken.
pi_165755810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef steffelonio het volgende:
Dave, leuk verslag!

Rotterdam is nog ver weg, maar dat komt wel goed. Als je nu ondanks wat klachten tijdens het lopen je pr evenaart dan vind ik dat heel netjes! ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef steffelonio het volgende:
Dave, leuk verslag!

Het is in ieder geval een goede motivatie voor de komende maanden :)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 21:16:56 #50
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_165757970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:10 schreef Cynic het volgende:
Ik was zondag best blij met m'n lange broek...

SPOILER
Eerste wedstrijd van het seizoen voor mij.
Viel me vies tegen na 3 weken van gebroken nachten. Vanaf het begin het gevoel alsof de benen leeg waren en tegen het eind een paar keer kramp in de kuiten.

Uiteindelijk een half uur langzamer dan vorig jaar in Leeuwarden (hoewel dat vooral komt omdat ik halverwege heel erg heb lopen prutsen bij een hindernis) en het gevoel het de afgelopen 3 jaar niet zo zwaar gehad te hebben.

Toen ik thuis na het douchen m'n haren gin kamen schoot me de kramp zelfs in de biceps en triceps :')
Dat was ook een nieuwe ervaring.
Zo zie je maar weer dat slaap toch een grote invloed op prestaties heeft :Y
En tja met survivalrunnen is een lange broek een stuk logischer...

Ik had trouwens van Smashrun wel een dierendagbadge verwacht, viel dat even tegen toen ik mn loopje aan het uploaden was... -O-
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')