Sommige mensen produceren ook gewoon meer warmte of kunnen dat lastiger kwijt.. Daarom vind ik die regeltjes bij zoveel graden kort of lang ook niet zo zinnigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:13 schreef xMissi het volgende:
Thanks LT! Ik blijf ook het liefst zo lang mogelijk in kort kort hoor. Ik snap het alleen soms niet dat iemand zoveel nu al aantrekt. Maar iedereen zijn dingHet scheeld denk ik wel dat ik 6-7 mnd per jaar buiten werk en dus qua temperatuur gewend ben ofzo. Ach ja
Bij een marathon zou ik toch wel weer uitkijken met teveel aantrekken.. vorig jaar was het ook iets van 8 graden bij de start van de marathon, maar toen heb ik zelf in hemdje en kort broekje gelopen, wel met armstukken. Zeker als de zon doorkomt kan het toch warm voelen. Wel heel goed zorgen dat je van tevoren warm blijft..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Poe.. ik kijk even naar de weersvoorspelling voor zondag in Eindhoven: Qua gevoel tussen de 2 en 7 graden.. dat wordt dan toch met een lange tight lopen. Kou op de benen is voor mij echt funest! Spanning neemt toe..
Zeker waar.. al is het bij mij wel zo dat ik het niet extra warm krijg door het dragen van een tight met daarop een shirt. Ik houd het even in de gaten en neem gewoon alles mee in de tas zondag, kan ik ter plekke kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij een marathon zou ik toch wel weer uitkijken met teveel aantrekken.. vorig jaar was het ook iets van 8 graden bij de start van de marathon, maar toen heb ik zelf in hemdje en kort broekje gelopen, wel met armstukken. Zeker als de zon doorkomt kan het toch warm voelen. Wel heel goed zorgen dat je van tevoren warm blijft..
Ah ja dan moet je dat gewoon doen als je dat van jezelf weetquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker waar.. al is het bij mij wel zo dat ik het niet extra warm krijg door het dragen van een tight met daarop een shirt. Ik houd het even in de gaten en neem gewoon alles mee in de tas zondag, kan ik ter plekke kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste wedstrijd van het seizoen voor mij.
Viel me vies tegen na 3 weken van gebroken nachten. Vanaf het begin het gevoel alsof de benen leeg waren en tegen het eind een paar keer kramp in de kuiten.
Uiteindelijk een half uur langzamer dan vorig jaar in Leeuwarden (hoewel dat vooral komt omdat ik halverwege heel erg heb lopen prutsen bij een hindernis) en het gevoel het de afgelopen 3 jaar niet zo zwaar gehad te hebben.
Toen ik thuis na het douchen m'n haren gin kamen schoot me de kramp zelfs in de biceps en triceps![]()
Dat was ook een nieuwe ervaring.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2016(...)door/#comment-182797
GPXjes klussen voor gevorderden..
dit!! Altijd korte broek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:01 schreef Devv het volgende:
Winter. O ja, en natuurlijk altijd in korte broek. Ik heb niet eens een lange hardloopbroek. De bovenlaag is alleen lang bij zeer koud weer.
Ik heb dit verhaal vanaf het begin, "het incident met de camper" op letsrun.com gevolgd, met dan afgelopen zaterdagnacht de grote ontknoping met dat onderzoeksrapport. Een hilarisch verhaal al met al . Ik weet niet of het nu een ziekelijke fantast, een enorme narcist of een ordinaire oplichter is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2016(...)door/#comment-182797
GPXjes klussen voor gevorderden..
Jij leest letsrun.com? Mijn god, hoe houd je het vol?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:14 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal vanaf het begin, "het incident met de camper" op letsrun.com gevolgd, met dan afgelopen zaterdagnacht de grote ontknoping met dat onderzoeksrapport. Een hilarisch verhaal al met al . Ik weet niet of het nu een ziekelijke fantast, een enorme narcist of een ordinaire oplichter is.
Niet alles hoor, er staat ook een boel onzin op. Maar ook nuttige en interessante topics. En zeker de topics over cheaters zijn erg verslavend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Jij leest letsrun.com? Mijn god, hoe houd je het vol?
Ik heb het een en ander van deze zaak meegekregen via de blog Marathon Investigations. Leuke verhalen altijd.
Ik zal het de laatste keer wel zijn geweest, vergat mijn naam in te vullen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wie zet <HIERJENAAM> nou elke keer hoger in de challenge?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog veel werk te doen voor de Marathon van Rotterdam..
Tip: bookmarken inclusief nickname. Werkt voor mij tenminste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal het de laatste keer wel zijn geweest, vergat mijn naam in te vullen.
Dan kan je vanaf volgende week stoppen voor de rest van dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Tip: bookmarken inclusief nickname. Werkt voor mij tenminste.
Ik ga deze week m'n doel al halen trouwens! Ik vond dat ik na ruim 600 (2014) en ruim 800 (2015) niet zo gek zat met 1.000km. Grote verschil is dat ik nu constant 2-3x per week loop waar dat vorig jaar 1-2 was en het jaar ervoor nog maar 1x.
Tempting in de donkere winterdagen ... Nee toch maar niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:27 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Dan kan je vanaf volgende week stoppen voor de rest van dit jaar![]()
Of je doel voor dit jaar bijstellen (kan 1x)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef steffelonio het volgende:
Dave, leuk verslag!
Rotterdam is nog ver weg, maar dat komt wel goed. Als je nu ondanks wat klachten tijdens het lopen je pr evenaart dan vind ik dat heel netjes!
Het is in ieder geval een goede motivatie voor de komende maandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef steffelonio het volgende:
Dave, leuk verslag!
Rotterdam is nog ver weg, maar dat komt wel goed. Als je nu ondanks wat klachten tijdens het lopen je pr evenaart dan vind ik dat heel netjes!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:10 schreef Cynic het volgende:
Ik was zondag best blij met m'n lange broek...Zo zie je maar weer dat slaap toch een grote invloed op prestaties heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste wedstrijd van het seizoen voor mij.
Viel me vies tegen na 3 weken van gebroken nachten. Vanaf het begin het gevoel alsof de benen leeg waren en tegen het eind een paar keer kramp in de kuiten.
Uiteindelijk een half uur langzamer dan vorig jaar in Leeuwarden (hoewel dat vooral komt omdat ik halverwege heel erg heb lopen prutsen bij een hindernis) en het gevoel het de afgelopen 3 jaar niet zo zwaar gehad te hebben.
Toen ik thuis na het douchen m'n haren gin kamen schoot me de kramp zelfs in de biceps en triceps![]()
Dat was ook een nieuwe ervaring.
En tja met survivalrunnen is een lange broek een stuk logischer...
Ik had trouwens van Smashrun wel een dierendagbadge verwacht, viel dat even tegen toen ik mn loopje aan het uploaden was...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |