Wekelijks ritueel van wat? Bowlen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 17:21 schreef PausNicolaas het volgende:
"Ik vond het super leuk, moeten we volgende week weer doen! Misschien een wekelijks ritueel er van maken"
Vervolgens totaal geen initiatief nemen en als een dombo mijn uitnodigingen niet snappen. Wat moet ik hiermee doen?
Je zit toch in een band?quote:Op maandag 3 oktober 2016 17:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Had in Mei een date met een meid, ging hartstikke goed, was een klik.
Later beetje bonje gehad (Ze begon te vaak over d`r verleden, kon daar niet tegen heb haar daar ook over aangesproken) Toen was ik de klootzak en de boeman want ik had dat niet mogen doen (Aanspreken)
Naja, sindsdien zei ze "Ik heb tijd nodig" Prima, krijg je...
Nu zijn we bijna 5 maanden verder en laatst tijdens het skypen begon ze er over dat ze mij wel weer wilde zien, en gelijk gevolgd met, ik ga even koffie zetten, ben er zo weer.
Word daarna 3! uur niet meer gereageerd, ik vraag of ze die koffie uit Colombia moest halen, geen reactie.
3 dagen later stuur ik haar een berichtje met de vraag waar het op sloeg dat ze mij negeerde, krijg ik een filmpje terug van een hond met de naam depressie en "Misschien snap je het dan" En dat ik een ongevoelige klootzak benDus dat is klaar.
Zoveel meiden gehad die mij óf na een paar maanden friendzonen, óf dingen verzwijgen, óf hun leven laten bepalen door hun oudersEn ze komen állemaal (behalve eentje, die kwam van Facebook) Van Datingsites af.
Ik ga niet meer geforceerd op datingsites zitten of er naar "op zoek" Als ik ooit aanspraak heb met iemand bij een jamsessie of tijdens een repetitie en het klikt en het is leuk en er komt wat van, prima. Gebeurd dit niet, ook goed.
(Sorry lieve mensenDit moest ik even kwijt
)
"Chillen", basicallyquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wekelijks ritueel van wat? Bowlen?
Ah,oftewel luieren.quote:
Ja dat dacht ik eerst ook, tot ze uit haarzelf (toen ik haar een keer tegenkwam) begon te vragen wanneer we nou een keer een stukje door het park gingen lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah,oftewel luieren.
Ja als ze niet op je uitnodiging in gaat zal ze wel niet geïnteresseerd zijn.
Ze durft niet recht in je bek te zeggen dat ze jou niet leuk vindt.
Miss dat ze niet van t appen is?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, tot ze uit haarzelf (toen ik haar een keer tegenkwam) begon te vragen wanneer we nou een keer een stukje door het park gingen lopen.
Via de app deed ze dan weer heel sloom en langzaam, en in het 'echt' hield ze niet op met praten en zegt ze dat ze het heel leuk vond en het vaker wil doen, waarop ze vervolgens weer langzaam gaat doen via de app.
Wrs sociaal wenselijk gedrag in het echt. Zou niets meer laten horen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, tot ze uit haarzelf (toen ik haar een keer tegenkwam) begon te vragen wanneer we nou een keer een stukje door het park gingen lopen.
Via de app deed ze dan weer heel sloom en langzaam, en in het 'echt' hield ze niet op met praten en zegt ze dat ze het heel leuk vond en het vaker wil doen, waarop ze vervolgens weer langzaam gaat doen via de app.
Ik heb haar een tijdje niks gestuurd, gaat ze vervolgens (in IRL) vragen waarom we niet afgesproken hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs sociaal wenselijk gedrag in het echt. Zou niets meer laten horen.
Dat weet ik. Ik denk dat het voor jou moeilijk te begrijpen is door een combinatie van autisme en gewoon een beetje een gierige inslag hebben. Jij wilt liever doen wat 'logisch' is dan wat de gewoonte is. En wat voor jou logisch is, is de prijs delen omdat je het belangrijk vindt om zuinig te zijn met je geld, en zij immers ook heeft gegeten/gedronken. Maar door daar stug aan vast te houden zal je wel veel onbegrip over je heen krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tja, dan is mijn hele leven dus grappig. Kijk van de meeste dingen niet echt op, allang bekend hier
Als je iemand werkelijk ziet zitten neem je daar wel de moeite voor. Want tijd heb je niet, die maak je gewoon vrij in zo'n geval inderdaad. Zelfde als met geen zin, dan maak je maar dat je wel zin hebt om elkaar te ontmoeten. Klinkt als iemand die niet handelt overeenkomstig wat hij tegen je zegt en er dus niet zo serieus tegen aan kijkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:33 schreef Samzz het volgende:
Zo, ontopic post.
Ik twijfel aan mijn date.
Ik ga t maar afkappen, heb er geen fijn gevoel bij. Maar misschien overdrijf ik ook wel...? Maar als je beweert iemand leuk te vinden en te willen daten, dan maak je daar toch tijd voor vrij?
Gaat nergens over.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:25 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind, dat gierige of zeiken dat een persoon steeds een topic overneemt maar vervolgens wel iedere keer die persoon aan de haren terug trekken naar datzelfde topic met grappigheidjes. Godsamme, kinderlijk gedoe.
Dus ja, alles weg.
Had t alweer weggehaald, maar zo denk ik er inderdaad ook overquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je iemand werkelijk ziet zitten neem je daar wel de moeite voor. Want tijd heb je niet, die maak je gewoon vrij in zo'n geval inderdaad. Zelfde als met geen zin, dan maak je maar dat je wel zin hebt om elkaar te ontmoeten. Klinkt als iemand die niet handelt overeenkomstig wat hij tegen je zegt en er dus niet zo serieus tegen aan kijkt.
Jammer maar op naar de volgende dan. Genoeg mannen die wel tijd vrij maken zelfs al hebben ze het druk.
Hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had t alweer weggehaald, maar zo denk ik er inderdaad ook over.
Die wist niet zeker of hij me wel leuk genoeg vond, dus dat is ook afgelopenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi
Wat is er met die vent gebeurd waar je hiervoor mee bezig was?
Ja, voila. Zit ik met m'n gevoel toch niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je iemamd graag wil zien dan zorg je dat dat lukt. Ook al is het maar een paar uurtjes per keer tot de (reeds in de planning opgenomen) afspraak waarbij je echt tijd voor/met elkaar hebt. Het kan altijd wel ergens.
Uurtje of 4 treinen voor even samenzijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je iemamd graag wil zien dan zorg je dat dat lukt. Ook al is het maar een paar uurtjes per keer tot de (reeds in de planning opgenomen) afspraak waarbij je echt tijd voor/met elkaar hebt. Het kan altijd wel ergens.
en die andere dan van vorige week of zo? Of de week er voorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wist niet zeker of hij me wel leuk genoeg vond, dus dat is ook afgelopen.
De man waar ik het over heb woont praktisch naast me. Dat is wel wat anders dan wanneer je aan de andere kant van t land woont hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uurtje of 4 treinen voor even samenzijn
Dat staat hierboven he. Dat wordt m ook niet voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:27 schreef Allures het volgende:
[..]
en die andere dan van vorige week of zo? Of de week er voor
En dan nog geen tijd voor je vrij maken? Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De man waar ik het over heb woont praktisch naast me. Dat is wel wat anders dan wanneer je aan de andere kant van t land woont he.
oh sorry dacht dat dit die vorige was waar je een tijdje met gingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat hierboven he. Dat wordt m ook niet voor mijn gevoel.
Wat ben jij toch alles wetende hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, nou, uit wat ie zegt blijkt anders dan uit wat ie doet. Maar dat laatste zegt imo meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan nog geen tijd voor je vrij maken? Beetje jammer dit.
Nogal ja. Maar denk dat je in zo'n geval maar beter blij kunt zijn dat het al zo vroeg duidelijk is dat je niet op z'n prioriteitenlijstje staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan nog geen tijd voor je vrij maken? Beetje jammer dit.
Of je geeft hem nog een kans. Misschien is er een reden. Of niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou, uit wat ie zegt blijkt anders dan uit wat ie doet. Maar dat laatste zegt imo meer.
Ah well, next.
Ik heb wel gevraagd hoe hij erin staat, maar 9 van de 10 keer is mijn gevoel juistquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je geeft hem nog een kans. Misschien is er een reden. Of niet.
ja maar als dat 'dan' over 3 weken is dan valt het hier nogal snel onder 'dan wil je niet'quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:48 schreef ook_gek het volgende:
Dat "geef hem nog een kans" is een typisch onzekerheid trekje. Als iemand geen tijd voor je wil vrij maken is het overduidelijk. Sim-pel. Want anders was het wel"sorry ik kan helaas niet omdat "vul reden in" maar dan en dan kan ik wel en kunnen we gezellig afspreken. Lijkt me leuk.
Hij zegt dat ie het wel wil, maar dat het echt niet lukt, geen reden waarom verder, dus misschien trek ik te snel conclusies. Maar ja, sorry, naar mijn mening wil je dan ook gewoon niet. Puur afgaande op de info die ik krijg he.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:48 schreef ook_gek het volgende:
Dat "geef hem nog een kans" is een typisch onzekerheid trekje. Als iemand geen tijd voor je wil vrij maken is het overduidelijk. Sim-pel. Want anders was het wel"sorry ik kan helaas niet omdat "vul reden in" maar dan en dan kan ik wel en kunnen we gezellig afspreken. Lijkt me leuk.
Ja. Maar nog geen antwoord op gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:53 schreef Allures het volgende:
Heb je aangegeven dat het op jou zo over komt als er verder geen toelichting komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |