Jawel, 2 tegengoalsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die krijgt deze wedstrijd toch niks te doen.
SNELHEID mis ik nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVER-MIJN-LIJK-MENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
GOGME
Sinds wanneer fap jij op Zoet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
Deze keeperswissel is in alle opzichten bespottelijk.
Dan heb jij gelijk, maar dat gebeurt toch niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Van Barneveld morgen met de beker in handen staat?
Wat jammer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb jij gelijk, maar dat gebeurt toch niet.
De Vrij is echt verreweg de beste verdediger van NL, maar ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat hij niet beter is dan de 2 die nu spelen.
Daar gaat het niet om. Je keeper wissel je niet na 2 wedstrijden. Dit zegt alles over de onzekerheid van Blind.quote:
Konden we maar op de bondscoach rekenenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen altijd op Zorro rekenen.
Beetje raar om steeds van keeper te wisselen, eerst Cillessen, dan Zoet en nu weer Stekelenburg. Een paar wedstrijden dezelfde lijkt me wel handig.quote:
De Kuiptwitter:VID_KNVB twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 20:10:19Het is zeer druk op de #A16 richting Breda (parallelbaan) bij de afrit Feijenoord. De supportersbussen staan ook in… https://t.co/EYgIa7xNN9 reageer retweet
Dadelijk als Vermeer weer fit is mogen ze alle 3 gaan banken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje raar om steeds van keeper te wisselen, eerst Cillessen, dan Zoet en nu weer Stekelenburg. Een paar wedstrijden dezelfde lijkt me wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |