GIFquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
MANNETJESPUTTER
De beste staat er niet eens tussenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GIF
POWER
BEER VAN EEN VENT
ERVARING
ROUTINE
GOGMEquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GIF
POWER
BEER VAN EEN VENT
ERVARING
ROUTINE
Omdat hij niet beter is dan de 2 die nu spelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
De Vrij voelt zich fit genoeg kom te spelen en heeft bij Lazio dit seizoen nog alles gespeeld zegt hij. Waarom speelt hij vanavond niet dan?
Die zet ik even in het lijstje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
De beste staat er niet eens tussen
DRIVE
Goed geprobeerde trolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat hij niet beter is dan de 2 die nu spelen.
Wel beter dan Van Dijk hoor, die is altijd schandalig slecht bij Oranjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Rekenen we PIT ook goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:09 schreef Brammess het volgende:
Jeroen Stekelenburg lijkt op Paul Joseph Watson.
Hallo Tommieboyquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Altijd zo scherp als een mes, die Rene
STERKquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vind het vergezocht, zou er een woord voor of achter zetten.
Schreeuw niet zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVER-MIJN-LIJK-MENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
GOGME
Die krijgt deze wedstrijd toch niks te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook lekker boeiend wie er in de goal staat..
Zo nu en dan weet ik je wel op waarde te schattenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo TommieboyLeuk dat je dit erkent.
Top, niet veranderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
WINNAARSMENTALITEIT
GOGME
wat een arrogantie ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die krijgt deze wedstrijd toch niks te doen.
Jawel, 2 tegengoalsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die krijgt deze wedstrijd toch niks te doen.
SNELHEID mis ik nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
WINNAARSMENTALITEIT
GOGME
Sinds wanneer fap jij op Zoet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
Deze keeperswissel is in alle opzichten bespottelijk.
Dan heb jij gelijk, maar dat gebeurt toch niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Van Barneveld morgen met de beker in handen staat?
Wat jammer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb jij gelijk, maar dat gebeurt toch niet.
De Vrij is echt verreweg de beste verdediger van NL, maar ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je keeper wissel je niet na 2 wedstrijden. Dit zegt alles over de onzekerheid van Blind.quote:
Konden we maar op de bondscoach rekenenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen altijd op Zorro rekenen.
Beetje raar om steeds van keeper te wisselen, eerst Cillessen, dan Zoet en nu weer Stekelenburg. Een paar wedstrijden dezelfde lijkt me wel handig.quote:
De Kuiptwitter:VID_KNVB twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 20:10:19Het is zeer druk op de #A16 richting Breda (parallelbaan) bij de afrit Feijenoord. De supportersbussen staan ook in… https://t.co/EYgIa7xNN9 reageer retweet
Dadelijk als Vermeer weer fit is mogen ze alle 3 gaan banken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje raar om steeds van keeper te wisselen, eerst Cillessen, dan Zoet en nu weer Stekelenburg. Een paar wedstrijden dezelfde lijkt me wel handig.
Stekelenburg zal hem wel verkeerd hebben aangekeken, dat zal dat "gevoel" zijn waar Blind het over had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je keeper wissel je niet na 2 wedstrijden. Dit zegt alles over de onzekerheid van Blind.
Die komt er niet eens in bij Feyenoord, laat staat Oranjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dadelijk als Vermeer weer fit is mogen ze alle 3 gaan banken.
Hij voelt meer ajax.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Stekelenburg zal hem wel verkeerd hebben aangekeken, dat zal dat "gevoel" zijn waar Blind het over had.
Na Zoet's optreden tegen Zweden en Griekenland is dat een hartstikke goede beslissing.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je keeper wissel je niet na 2 wedstrijden. Dit zegt alles over de onzekerheid van Blind.
Deze post had ik van Sunri5e verwacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:16 schreef Brammess het volgende:
De Kuiptwitter:VID_KNVB twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 20:10:19Het is zeer druk op de #A16 richting Breda (parallelbaan) bij de afrit Feijenoord. De supportersbussen staan ook in… https://t.co/EYgIa7xNN9 reageer retweet
Ik ben ook verkouden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens begin ik overduidelijk verkouden te worden.
Beterschapwensen mogen via DM.
Als hij vanavond verliest, spreken we over het Van Barneveld-complex. Buiten het WK alleen pieken op de toernooien waar niemand om geeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat voor excuus heb je als die er uitvliegt vanavond of morgen?
Winter is comingquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Beterschapwensen mogen via DM.
Met die problemen heb je idd niet te maken als het stadion van je favoriete clubje maar half gevuld is tijdens wedstrijddagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:16 schreef Brammess het volgende:
Beterschap wensenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
Beterschapwensen
Ik hoop wel dat hij dit toernooi wint trouwens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij vanavond verliest, spreken we over het Van Barneveld-complex. Buiten het WK alleen pieken op de toernooien waar niemand om geeft.
Morgen is hij vast en zeker op waarde geklopt als hij verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |