De twijfel tussen wakker blijven of vroeg opstaan en daarna weer omvallen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Suzuka
Het circuit met de kutste starttijd
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Suzuka
Het circuit met de kutste starttijd
Australië = wekker en daarna slaap inhalenquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De twijfel tussen wakker blijven of vroeg opstaan en daarna weer omvallen.
Die prutser blijft gewoon steken op 2 titels hoor. Tevens is die al over zijn houdbaarheidsdatum heen. Met Vettel duurt dat ook niet lang meer bij die rooie. Die gaat voorlopig de komende jaren ook geen titel meer pakken. Als ie er ooit nog een pakt dan.quote:
Je weet niet wat Honda volgend jaar uit de hoge hoed tovert.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die prutser blijft gewoon steken op 2 titels hoor. Tevens is die al over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Jawel, Stoffel. Dus dan is Alonso soberzo al kansloosquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet niet wat Honda volgend jaar uit de hoge hoed tovert.
Die heeft zijn naam niet mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel, Stoffel. Dus dan is Alonso soberzo al kansloos
Zijn nationaliteit ook nietquote:
Zeker. Stoffel is echt geen pannenkoek.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar ben het met je eens dat Alonso dan flink aan de bak moet.
Volgend jaar weer nieuwe regels, het is open boek welke auto dan het snelst zal zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Stoffel is echt geen pannenkoek.
Mercedesquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgend jaar weer nieuwe regels, het is open boek welke auto dan het snelst zal zijn.
Stoffel wie kent 'm nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bij het horen van een naam als Stoffel denk ik aan zoiets.
So what? x2quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die prutser blijft gewoon steken op 2 titels hoor. Tevens is die al over zijn houdbaarheidsdatum heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, ze waren vrij om te racen. En als je twee ronden dicht achter iemand rijdt, dan gaan je banden er aan. De drie of vier pogingen die Verstappen deed om er langs te komen mislukten, dus dan is het over en blijven volgen buiten drs afstand.quote:Op maandag 3 oktober 2016 04:41 schreef MakkieR het volgende:
Toonde Ricciardo zich niet eigenlijk onvolwassen door het gevecht aan te gaan met Verstappen voor de motoruitval van Hamilton.
dat is de vraag of het over was geweest, ik denk van niet maar goed het liep andersquote:Op maandag 3 oktober 2016 05:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welnee, ze waren vrij om te racen. En als je twee ronden dicht achter iemand rijdt, dan gaan je banden er aan. De drie of vier pogingen die Verstappen deed om er langs te komen mislukten, dus dan is het over en blijven volgen buiten drs afstand.
Eerlijk gezegd hield ik wel mijn hart vast, dat er geen brokken kwamen, want dat zou net iets voor de nog jonge Verstappen wezen. In het verleden is al vaker gebleken dat het hem behoorlijk frustreert dat hij er niet voorbij kan komen. Dan is een domme actie zomaar gemaakt wat overigens voor elke coureur geldt, zie Vettel maar bij de start, of Rosberg vs Raikkonen ( ook geen kleintjes ). Verder zit ik gewoon met de vraag hoe je op dat moment in die situatie zit en daarmee om moet gaan. Hamilton reed voor, hij en Ricciardo moesten nog een pitstop maken daar ben ik van overtuigd, dan zit Verstappen in de buurt van Hamilton en rijd Ricciardo er 23 seconden achter. Waarom al die risico's nemen, die vraag moet dan toch ook opkomen bij de RBR teambaas. Verder geloof ik niet echt in dat vrije racen, Je loopt letterlijk miljoenen euro's mis als er ergens iets de mist in gaat, zelfs al kost het je maar een positie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 05:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welnee, ze waren vrij om te racen. En als je twee ronden dicht achter iemand rijdt, dan gaan je banden er aan. De drie of vier pogingen die Verstappen deed om er langs te komen mislukten, dus dan is het over en blijven volgen buiten drs afstand.
Red Bull-baas Marko vol lof over beide coureursquote:Op maandag 3 oktober 2016 07:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hield ik wel mijn hart vast, dat er geen brokken kwamen, want dat zou net iets voor de nog jonge Verstappen wezen. In het verleden is al vaker gebleken dat het hem behoorlijk frustreert dat hij er niet voorbij kan komen. Dan is een domme actie zomaar gemaakt wat overigens voor elke coureur geldt, zie Vettel maar bij de start, of Rosberg vs Raikkonen ( ook geen kleintjes ). Verder zit ik gewoon met de vraag hoe je op dat moment in die situatie zit en daarmee om moet gaan. Hamilton reed voor, hij en Ricciardo moesten nog een pitstop maken daar ben ik van overtuigd, dan zit Verstappen in de buurt van Hamilton en rijd Ricciardo er 23 seconden achter. Waarom al die risico's nemen, die vraag moet dan toch ook opkomen bij de RBR teambaas. Verder geloof ik niet echt in dat vrije racen, Je loopt letterlijk miljoenen euro's mis als er ergens iets de mist in gaat, zelfs al kost het je maar een positie.
En hier;quote:Ook genoot de Oostenrijker met volle teugen van de strijd tussen Max Verstappen en Daniel Ricciardo vlak voordat Hamilton uitviel. "Het was een beetje spannend, dat kan ik niet ontkennen. Het was een hard, maar sportief gezien geweldig duel. Beide coureurs gingen tot het uiterste en hebben in zeer snelle bochten perfect de controle over de auto weten te houden", zegt hij tevreden.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bij het horen van een naam als Stoffel denk ik aan zoiets.
[ afbeelding ]
Ricciardo probeerde een 1 stopperquote:Op maandag 3 oktober 2016 04:41 schreef MakkieR het volgende:
Toonde Ricciardo zich niet eigenlijk onvolwassen door het gevecht aan te gaan met Verstappen voor de motoruitval van Hamilton. Immers Ricciardo moest nog een keer naar binnen komen want zijn banden waren al aardig versleten, of kon hij de wedstrijd uitrijden op die oude banden. Daarbij vechten om p3 en p2 riskeer je een touche tegen elkaar, terwijl Verstappen op dat moment echt sneller was. Dus Riccardo zou de komende 12 rondes Verstappen alleen maar weer tegenkomen als Hamilton niet uitviel.
Het is wel een high speed circuit... met een gemiddelde van 230~240km/u. Kimi heeft zelfs een keer 265km/u gehaald met de V10 in 2005. Maar goed, de Renault motor is een stuk beter dan vorig jaar, dus we gaan het zien.quote:Op maandag 3 oktober 2016 08:30 schreef Gloorbek het volgende:
Is Japan een gunstig circuit voor de redbulls? zitten toch vrij veel bochten in.
De eerste sector ligt de Red Bulls wel, maar het laatste gedeelte is behoorlijk lang plankgas.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het is wel een high speed circuit... met een gemiddelde van 230~240km/u. Kimi heeft zelfs een keer 265km/u gehaald met de V10 in 2005. Maar goed, de Renault motor is een stuk beter dan vorig jaar, dus we gaan het zien.
http://www.f1mix.com/circuits/suzuka-circuit.asp
quote:Op maandag 3 oktober 2016 04:27 schreef DutchTrain het volgende:
Uit de eigen collectie: Feestje bij RBR
[ afbeelding ]Michael van Gerwen is er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal dit keer waarschijnlijk weer een strijd worden met Ferrari idd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste sector ligt de Red Bulls wel, maar het laatste gedeelte is behoorlijk lang plankgas.
Dus ja top 6 moet wel kunnen, maar de Mercs zullen hier wel echt oppermachtig zijn. Ik verwacht dat Lewis en Nico zo'n 6-7 tienden voor de nummer drie gaan kwalificeren.
Vettel ligt iig een stukje naar achterenquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het zal dit keer waarschijnlijk weer een strijd worden met Ferrari idd.
Dan heeft ie in bocht 1 alleen maar meer ram snelheidquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vettel ligt iig een stukje naar achteren
quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan heeft ie in bocht 1 alleen maar meer ram snelheid
quote:Op maandag 3 oktober 2016 07:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hield ik wel mijn hart vast, dat er geen brokken kwamen, want dat zou net iets voor de nog jonge Verstappen wezen.
Wel mooi dat hij begin dit jaar zoveel kritiek op Kvyat had om onbezonnen acties in de eerste bochten en hij nu zelf de veroorzaker is van incidenten in de eerste bocht in zowel Belgie als afgelopen race.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan heeft ie in bocht 1 alleen maar meer ram snelheid
Lap Analysisquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:58 schreef De-Hamster het volgende:
Kun je ergens de volledige rondetijden zien van iedere ronde per rijder?
http://en.mclarenf-1.com/(...)dr2=Max%20Verstappenquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:58 schreef De-Hamster het volgende:
Kun je ergens de volledige rondetijden zien van iedere ronde per rijder?
Prima, precies wat ik al dacht. Ik las dat sommige mensen het zonde vonden dat Max naar binnen moest terwijl hij prima kon uitrijden. Zodoende zou Ricciardo de overwinning 'gegeven' zijn. Maar als hij buiten was gebleven tijdens VSC dan had Max wellicht 12 tot 14 seconde voorsprong gehad op Ricciardo.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lap Analysis
http://www.fia.com/file/48364/download?token=W_xYlE8E
http://www.fia.com/events(...)iming-information-14
quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:46 schreef DutchTrain het volgende:
Deze negen Australiërs mochten na de race nog een uurtje hun gang gaan, maar daarna zijn ze toch opgepakt en zitten ze nu vast voor belediging van de Maleisische vlag. Tot zover hoe de F1 hier verder in het nieuws kwam...
[ afbeelding ]
Ik ben het vaak ook niet eens met Sky, maar Nico rijdt wel in de snelste auto van het veld. Hamilton kwalificeert zich voor hem, en hij geeft Raikonen een beuk. Als Hamilton en Vettel niet waren uitgevallen was ie 5de gefinished. De enige "snelle" auto die hij heeft in gehaald was de Ferrari van Kimi.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:13 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Prima, precies wat ik al dacht. Ik las dat sommige mensen het zonde vonden dat Max naar binnen moest terwijl hij prima kon uitrijden. Zodoende zou Ricciardo de overwinning 'gegeven' zijn. Maar als hij buiten was gebleven tijdens VSC dan had Max wellicht 12 tot 14 seconde voorsprong gehad op Ricciardo.
Voor die laatste pitstop reed Max rond de 1:39:xx, en daarna reed Ricciardo 1.37:half. Dus ongeveer anderhalve seconde per ronde sneller. Ga ervanuit dat de tijden van Max dan nog iets minder zouden worden en het verschil zou richting 2 seconden gaan. Dan had Max de laatste 6/7 plekken keihard moeten verdedigen op oude Hard banden tegen Ricciardo's verse Soft banden.
Uitleg van GP Update lijkt mij wel terecht.
http://www.gpupdate.net/n(...)iet-de-winst-kostte/
Max wel of niet laten pitten tijdens de VCS had allebei plek twee opgeleverd, met het feit erbij dat niet pitten ook het risico op klapband zou vergroten.
EDIT: Mochten we SkySports nog serieus willen nemen, dat hoeft niet meer.
http://www.skysports.com/(...)ia-gp-driver-ratings
Rosberg een 7 en Raikkonen een 7.5? Rosberg heeft een puike race gereden, die botsing is slordig, maar meer niet.
Lijkt wel voetbalquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:46 schreef DutchTrain het volgende:
Deze negen Australiërs mochten na de race nog een uurtje hun gang gaan, maar daarna zijn ze toch opgepakt en zitten ze nu vast voor belediging van de Maleisische vlag. Tot zover hoe de F1 hier verder in het nieuws kwam...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |