quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Derde Gyarados evolved. Alledrie met Twister als special move..
Een 1CP magicarp evolved?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn mini-dos, Gyra nummer zes
Kak, ik had laatst per ongeluk een lage Eevee evolved naar Vaporeon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:49 schreef Blobje het volgende:
Dat naamtruukje met Eevee werkt maar 1 keer, zodat je ze alle 3 een keer kunt krijgen. Heb nu 9 Flareons, 4 Jolteons en 2 Vaporeons gehad. Beide Vaporeons hebben water pulse als secondary, dus wacht nog steeds op een betere.
Nope, 10 CPquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:48 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Aan het plaatje is natuurlijk te zien dat deze wild is gevangen...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zoek op google naar CP calculator Pokemon Go.
Resultaat 1:
Waarschuwing
Adv.www.google.com/protectchildren‎
Beelden van kindermisbruik zijn illegaal. Meld het of zoek hulp.
Ik had serieus even nodig om te snappen waar dat vandaan kwamquote:
Die achterste paarsequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Welke is die nieuwe pokestop dan?
Wow!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:48 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm Amsterdam Zuid-Oost is best goed qua Pokemon.
Gisteren een Snorlax en een Lapras, en vandaag weer!
Nu een Lapras bij Bijlmer ArenA, nog 11 minuten.
Die is nieuw inderdaadquote:
Kan best, er was een tijd terug zo'n aanmeldformulier waarmee je ze kon aanvragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:18 schreef Murmeli het volgende:
Op Facebook las ik dat er wel op meer plaatsen stops waren bijgekomen dus dat het niet persé een troll actie van Niantic is.
Geen idee of t klopt maar het lijkt me niet onmogelijk
Serieus? Godverquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan best, er was een tijd terug zo'n aanmeldformulier waarmee je ze kon aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |