Ah!quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond altijd al dat het intro van Infinity in het outro van Run Boy Run paste. Vandaag de daad maar eens even bij het woord gevoegd
Tevens het einde van het bombastische blok. Nu even een mix van oude en nieuwe nummers. Straks nog een blokje Rusland
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
hè toch, heb ik n behoorlijk deel van de show gemist omdat een vriend belde
hoorde best veel leuks voorbij komen
Ik zal straks de tracklisting posten, na afloopquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
hè toch, heb ik n behoorlijk deel van de show gemist omdat een vriend belde
hoorde best veel leuks voorbij komen
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal straks de tracklisting posten, na afloop
Het bombastische blok is voorbij, helaas... Straks komt er nog een Rusland-blokje
Absoluut. Het is eigenlijk zijn grote doorbraak geweest. Het is ook het eerste nummer dat MTV ooit liet zien, ironisch genoeg.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker hoor. Het is niet bepaald een Klyne portie.
Ik hielp je een bruggetje te bouwen op basis van misgespelde (merk)-namenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Zei ik nou Klyne in plaats van kleine? Goh wat raar... Hoe zou dat nou komen...
li'l kleine gaat de volwassen kant op?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is dit het aller, allerbeste dat Nederland momenteel te bieden heeft op het gebied van vernieuwende, frisse, nieuwe muziek: Klyne
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Sfeermaker het volgende:
omdat je Postbode Siemen bent, of Irma ??
Lil Kleine mag de schoenen van deze jongens nog niet eens poetsenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
li'l kleine gaat de volwassen kant op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |