ja een paar keer en amper wat meegepost...quote:
[me=tailfox]quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ja een paar keer en amper wat meegepost...
* just me lijkt wel streng
Ja telkens even vragen of hij mag draaien en meer niet, behalve in het begin een paar opmerkingen maken die niet geheel in de stijl van onze groep waren.quote:
ja en dat gaat wel op jouw verantwoording, en jij draait hier, jou "kennen" we alquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
[me=tailfox]gaat binnen kort een duo show doen met mensen die hier amper posten mhahah[/me]
Ik ben surrogaat-ToT ToT's opvolgerdquote:
ow dat weet ik niet. maar goed de regel is rob bepaald samen met de roosteraars. dus in geval van JanCees zou ik eerst nog wat meer postenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja telkens even vragen of hij mag draaien en meer niet, behalve in het begin een paar opmerkingen maken die niet geheel in de stijl van onze groep waren.
ik heb je gemeet je kent mij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dat gaat wel op jouw verantwoording, en jij draait hier, jou "kennen" we al
Ik vraag ook of ik mag draaienquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja telkens even vragen of hij mag draaien en meer niet, behalve in het begin een paar opmerkingen maken die niet geheel in de stijl van onze groep waren.
ik vind jou lievquote:
dat is mannen eigenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een DJ horen zeggen dat hij er omheen wil draaien. Dat is pas echt erg.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een DJ horen zeggen dat hij er omheen wil draaien. Dat is pas echt erg.
je hebt me toen laten zitten... je zou de stok meenemenquote:
Ijsland?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We zitten even in Scandinavië. Je zou het niet gelijk zeggen, maar Kid Astray komt uit Noorwegen. Hierna gaan we één deur verder.
ja die stok dat ding zegmaarquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt me toen laten zitten... je zou de stok meenemen
ja jij liet me zitten zonder dat stokje of ding maar het was wel gezelligquote:
ik denk dat knok hem beter kan halen nuquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
ja jij liet me zitten zonder dat stokje of ding maar het was wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |