Karige 22 punten, maar Jones, Karsdorp, Kongolo (bank?) en Jørgensen zijn nog bezig. Hopelijk houdt Feyenoord de nul en scoort Jørgensen er een paarquote:Ünal 3
Duits 0
Ziyech 5
Celina 3
Klich 3
Bijen 6
Van der Meer 2
Kongolo is nog wel een aantal weekjes geblesseerd, was ook redelijk uitgebreid in het nieuws vorige week.quote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Karige 22 punten, maar Jones, Karsdorp, Kongolo (bank?) en Jørgensen zijn nog bezig. Hopelijk houdt Feyenoord de nul en scoort Jørgensen er een paar
Niks van meegekregenquote:Op zondag 20 november 2016 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kongolo is nog wel een aantal weekjes geblesseerd, was ook redelijk uitgebreid in het nieuws vorige week.
Dit.quote:Op zondag 20 november 2016 19:23 schreef YUR het volgende:
Zo'n interlandweekend haalt me helemaal uit mijn ritme. Weer vergeten te wisselen
Dat zal ook wel een van de laatste weken zijn dat ik 'alleen' Dolberg heb.quote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef SnuggLe het volgende:
Zeker niet ontevreden met 70 punten.
Alleen de nr 2 heeft er 85... die heeft wel Dolberg ..
Tsja, ik twijfelde tussen hem en Jorgensen.. Die laatste scoorde iets meerquote:Op maandag 21 november 2016 10:03 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een van de laatste weken zijn dat ik 'alleen' Dolberg heb.
Last van het zelfde probleem.quote:Op zondag 20 november 2016 19:23 schreef YUR het volgende:
Zo'n interlandweekend haalt me helemaal uit mijn ritme. Weer vergeten te wisselen
En maar 36 kwamen erbij. Waardeloos.quote:Op maandag 21 november 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
61 punten, waarvan 38 door Feyenoorders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |