*grinnik*quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee dat maakt het beter. De blindedarm van je kind opeten.
(Nogmaals, ieder zijn ding. Maar never nooit de mijne)
We maken er lampen vanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben ook ergens benieuwd waar het vandaan komt. Andere restanten van ons lichaam eten we ook niet op, en hebben we als mensheid zover ik weet ook niet gedaan.
Verder ieder zijn ding inderdaad. Ik lees oprecht gefascineerd mee over lotusbevallingen, capusles ed. Vind het erg interessant, maar niet mijn stukje taart
Hier staat wat meer info: http://www.nataal.nl/inde(...)dermiddel-of-placeboquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben ook ergens benieuwd waar het vandaan komt. Andere restanten van ons lichaam eten we ook niet op, en hebben we als mensheid zover ik weet ook niet gedaan.
Honden eten idd de placenta's op, geen idee waarom.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Bloesem. het volgende:
Volgens mij komt 't uit de dierenwereld. Een aantal diersoorten eet na de geboorte snel de placenta op, om geen roofdieren aan te trekken.
Katten ook. Dat is om geen sporen achter te laten waardoor ze veilig verborgen kunnen zijn... ook beesten hebben prehistorische gewoontes.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Honden eten idd de placenta's op, geen idee waarom.
En daar ging m'n rappe kokhalsreflex in combi met extreme visualisatievermogenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:48 schreef Skittles het volgende:
Als je dan ook nog een beetje gaat kauwen op het navelstompje, valt het er dan sneller af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Na het onderzoek zou 'ie verbrand worden met 't medisch afval. En ik heb nog toegestemd ookNou ja, m'n ritueel heb ik gelukkig alsnog mogen doen
Mental image van een koelcel met daarin rekken vol placentasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:22 schreef pinquit het volgende:
[..]placentas worden niet meteen verbrand
. Alles wordt sowieso minstens een maand bewaard.
Euh, ja dat wel. Naast de harten, blindedarmen, levers etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mental image van een koelcel met daarin rekken vol placentas.
Tenzij personeelsbarbecuequote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:22 schreef pinquit het volgende:
[..]placentas worden niet meteen verbrand
. Alles wordt sowieso minstens een maand bewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |