SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Die verdedigende actie tegen Zivkovic was echt puur genot.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen dat Sanchez nog even bij ons blijft, wat een beest is dat man en zo jong nog
Hij had ook weer bijna kunnen scoren trouwens
Oh.![]()
#KlaassenOutThose who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Sanchezgodby far beste aankoop tot nu toe, wat een baas.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Van dit seizoen bedoel je toch he?quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sanchezgodby far beste aankoop tot nu toe, wat een baas.
![]()
Ze zouden Sanchez moeten vragen om clinics te geven bij de jeugd.
Deze man snapt de kunst van t verdedigen.wooblabalurg![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van dit seizoen bedoel je toch he?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja dat was echt pure genot. Die heb je niet graag tegen je staan als aanvaller.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verdedigende actie tegen Zivkovic was echt puur genot.
Hij had ook weer bijna kunnen scoren trouwens
Ook toen hij de bal inleverde gelijk terugverroverd![]()
![]()
Zeker in de Eredivisie zijn ze dat niet gewend om tegen zo'n beest te staan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja dat was echt pure genot. Die heb je niet graag tegen je staan als aanvaller.
Ook toen hij de bal inleverde gelijk terugverroverdOh.![]()
Jezus wat een mongolenquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2047-56.php
Zo mad. Heerlijk genieten.
Ik ben bang dat ze het nog allemaal menen ook![]()
Dan valt het op FOK! nog mee met alleen figuren als PizzaGeit en PSVCL die dat soort onzin uitslaan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jezus wat een mongolen
Ik ben bang dat ze het nog allemaal menen ookOh.![]()
Hoe druk kunnen mensen zich maken over een andere club. Ongelofelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
Zo mad. Heerlijk genieten.![]()
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/185-645.php
De Feyenoord variant is al niet veel beter
Goedkope penaltydie gast slaat de bal met twee handen weg
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan valt het op FOK! nog mee met alleen figuren als PizzaGeit en PSVCL die dat soort onzin uitslaan.![]()
![]()
Nou vooruit, je bent een nog grotere grafmongool dan die figuren op PSV netwerk. Nu tevreden?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Volgens Koffieplanter zal Celta hoogstwaarschijnlijk met een B-team aantreden. Dus dan maken we kans.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.Oh.![]()
Hé tompsv zit daar ook.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:12 schreef Brammess het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2047-59.php#post420368
Zo, die zit.Oh.![]()
Dat dat pauperforum ook constant een waarschuwing geeft voor slowchat 😂quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
Volgens mij wordt er gewoon gepraat over Ajax. Men is gewoon benieuwd naar een iets ander perspectief, dat van de verongelijkte janksmoel.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tegen Pana waren ze niet zo goed. Ze wonnen uiteindelijk wel, maar waren zeker niet beter. Dus misschien komen ze met een andere instelling het veld op, of andere opstelling, in Europa.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.![]()
Zijn gewoon jaloers dat wij wel een penalty kunnen scoren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
Gaat niet lukken met luchtdekker en lucht meespringer viergever en Veltman, 60 kilo ecto daley en niet meeloper schone als verdedigend blokquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik vrees dat we niet lang van hem kunnen genieten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Sanchez zijn we volgende zomer kwijt. Die gast is absurd goed
Ik had zo mijn twijfels toen Barca hem voor het B team wilde halen, maar daar zat ik flink naast.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
juist tegen Spaanse clubs zou voetballend vermogen moeten werkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met luchtdekker en lucht meespringer viergever en Veltman, 60 kilo ecto daley en niet meeloper schone als verdedigend blok![]()
Niet als je verdedigend zwak bent. We geven te veel en te makkelijk kansen weg. Algehele verdedigen is ook matig, lijkt wel alsof ze er geen zin in hebben en niet snappen hoe ze positioneel moeten staan. Ik erger mij daar mateloos aan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
juist tegen Spaanse clubs zou voetballend vermogen moeten werkenAFCA
Je gaat er wel gewoon 3 a 4 tegen krijgen ja, als Utreg er al 2 in het netje legt en Willem II doet hetzelfde, dan mag je ervanuit gaan dat je er wel wat om de oren gaat krijgen.
Hopen op een leuk potje, niet teveel van verwachten en als je er met 4-0 vanaf gaat ook niet al teveel waarde aan hechten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
90 miljoen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Sanchez zijn we volgende zomer kwijt. Die gast is absurd goedDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat is het probleem inderdaad, de ruimtes zijn te groot.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als je verdedigend zwak bent. We geven te veel en te makkelijk kansen weg. Algehele verdedigen is ook matig, lijkt wel alsof ze er geen zin in hebben en niet snappen hoe ze positioneel moeten staan. Ik erger mij daar mateloos aan.![]()
Tegen Celta uit gewoon Riedewald op CVM neem ik aan. De achterhoede zal wel hetzelfde blijven denk ik.Oh.![]()
ja maar die doelpunten kwamen uit dode spelmomenten en dat mag je helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je gaat er wel gewoon 3 a 4 tegen krijgen ja, als Utreg er al 2 in het netje legt en Willem II doet hetzelfde, dan mag je ervanuit gaan dat je er wel wat om de oren gaat krijgen.
Hopen op een leuk potje, niet teveel van verwachten en als je er met 4-0 vanaf gaat ook niet al teveel waarde aan hechten.![]()
Een beetje een vervelend punt dit seizoen die dode spelmomenten. Die l'ami doet zijn werk slecht.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die doelpunten kwamen uit dode spelmomenten en dat mag je helemaal niet gebeurenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Contract tot 2021quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Sanchez zijn we volgende zomer kwijt. Die gast is absurd goed![]()
![]()
Dat ook. Maar ik zie zo vaak dat er een hoge bal komt of een pass en dat veltman én viergever naar de bal lopen waardoor er een tegenstander vrij komt te staan in de 16. Ze moeten leren man op man te dekken, er kort op staan en bij hun man te blijven. Tegen Utrecht kopte veltman gewoon luchtquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het probleem inderdaad, de ruimtes zijn te groot.. Was 1 meter van zn man en sprong heel licht mee en kopte vervolgens heel zielig in het niets. Zag er echt lachwekkend uit.
AFCA
Ze doen toch aan zoneverdediging?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik zie zo vaak dat er een hoge bal komt of een pass en dat veltman én viergever naar de bal lopen waardoor er een tegenstander vrij komt te staan in de 16. Ze moeten leren man op man te dekken, er kort op staan en bij hun man te blijven. Tegen Utrecht kopte veltman gewoon lucht. Was 1 meter van zn man en sprong heel licht mee en kopte vervolgens heel zielig in het niets. Zag er echt lachwekkend uit.
Oh.![]()
Die goal vond ik meer een fout van Dolberg. Hoe die voor de sier springt is echt lachwekkend.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik zie zo vaak dat er een hoge bal komt of een pass en dat veltman én viergever naar de bal lopen waardoor er een tegenstander vrij komt te staan in de 16. Ze moeten leren man op man te dekken, er kort op staan en bij hun man te blijven. Tegen Utrecht kopte veltman gewoon lucht. Was 1 meter van zn man en sprong heel licht mee en kopte vervolgens heel zielig in het niets. Zag er echt lachwekkend uit.
Charlie: How's it going in there?
Ja gelijk afschaffen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen toch aan zoneverdediging?Charlie: How's it going in there?
Ik krijg steeds meer vertrouwen in Viergeverquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Celta uit gewoon Riedewald op CVM neem ik aan. De achterhoede zal wel hetzelfde blijven denk ik.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.AFCA
Carlo l'ami organiseert de verdediging bij dode spelmomenten. Al jaren lang. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.Charlie: How's it going in there?
of het aan hem ligt of aan de spelers die zeker achterin altijd de neiging hebben om achteruit te lopen is nog de vraagquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.![]()
De hoeveelheid goals die we tegen krijgen uit veldspel is daarnaast minimaal.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
of het aan hem ligt of aan de spelers die zeker achterin altijd de neiging hebben om achteruit te lopen is nog de vraagCharlie: How's it going in there?
OK maar dat ligt ook wel aan het niet benutten van kansen (door de tegenstander)quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De hoeveelheid goals die we tegen krijgen uit veldspel is daarnaast minimaal.![]()
Met geld is alles te koop. Maar deze jongen zit nu al op niveau vertonghen in zijn laatste jaarquote:Groot fan van User Wotte![]()
verdedigend misschien maar aanvallend zeker nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met geld is alles te koop. Maar deze jongen zit nu al op niveau vertonghen in zijn laatste jaar![]()
Dat is meer geluk dan een goede verdediging. We hebben echt zoveel 100% kansen tegengehad die door beter positioneel verdedigen en communicatie voorkomen hadden kunnen worden. Let eens goed op hoe vaak er een vrije man is in de 16 terwijl er een meerderheidssituatie is. 4 vs 2 en toch staat er 1 veij bijvoorbeeld man man.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De hoeveelheid goals die we tegen krijgen uit veldspel is daarnaast minimaal.AFCA
Dolberg is dan ook geen verdediger.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die goal vond ik meer een fout van Dolberg. Hoe die voor de sier springt is echt lachwekkend.
Veltman wel en die kopte in het luchtledige op goed geluk. Daar kom je niet ver mee.wooblabalurg![]()
Het was Dolberg zijn zone. En of je nu verdediger bent of niet. Je kunt toch wel een bal wegkoppen? Veltman was helemaal niet gepositioneerd om Conboy te verdedigen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dolberg is dan ook geen verdediger.
Veltman wel en die kopte in het luchtledige op goed geluk. Daar kom je niet ver mee.Charlie: How's it going in there?
Ja dat hoort toch ook bij het voetbal? Sinds wanneer gaan alle kansen erin?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat ligt ook wel aan het niet benutten van kansen (door de tegenstander)Charlie: How's it going in there?
Overigens komen 9 van de 16 tegendoelpunten in alle competities uit dode spelmomenten.
Abominabel als je het mij vraagt.Charlie: How's it going in there?
Gebrek aanquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Overigens komen 9 van de 16 tegendoelpunten in alle competities uit dode spelmomenten.
Abominabel als je het mij vraagt.
LENGTE FYSIEK KRACHT![]()
Ik had wel het idee dat er nog een paar op het conto van Onana geschreven konden worden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Abominabel als je het mij vraagt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank de Boer?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.![]()
Ook een handvol met Cillessen in de kol.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat er nog een paar op het conto van Onana geschreven konden worden.Charlie: How's it going in there?
9 van de 16 is echt om te janken. Waarvan 4 van de 8 goals in de eredivisie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan
LENGTE FYSIEK KRACHT
Maar die stond ook dramatich te keepen de paar wedstrijden dat hij er nog in stond dit seizoen. Ik hoop dat het met Krul iets beter gaat wat dat betreft.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook een handvol met Cillessen in de kol.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach ja, 90% van tegengoals is dan ook niet gewoon goed uitgespeeld door tegenstander maar gewoon pure persoonlijke fouten, niet dat ze afgetroefd worden in lucht maar gewoon omdat ze te vroeg of te laat springen of verkeerd gepositioneerd staanquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
9 van de 16 is echt om te janken. Waarvan 4 van de 8 goals in de eredivisie.![]()
Haha ja dat was echt zesde klas bierelftal niveau. Sowieso kan Veltman er geen kut van, maar dit was helemaal hilarisch.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als meer dan de helft van al je goals uit dode spelmomenten komt dan moet je daar eens goed mee aan de slag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, 90% van tegengoals is dan ook niet gewoon goed uitgespeeld door tegenstander maar gewoon pure persoonlijke fouten, niet dat ze afgetroefd worden in lucht maar gewoon omdat ze te vroeg of te laat springen of verkeerd gepositioneerd staanCharlie: How's it going in there?
Hij had m wel moeten hebben idd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was Dolberg zijn zone. En of je nu verdediger bent of niet. Je kunt toch wel een bal wegkoppen? Veltman was helemaal niet gepositioneerd om Conboy te verdedigen.
Bij Dolberg zag t eruit alsof hij er net niet bij kwam.
Bij Veltman zag t eruit alsof hij geen enkel benul had waar de bal was. En hij stond er een halve meter achter, kijk maar terug. Was ook zijn man.wooblabalurg![]()
Je praat over "zijn man" maar snap je het principe zonedekking? Dan heb je dus geen man.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij had m wel moeten hebben idd.
Bij Dolberg zag t eruit alsof hij er net niet bij kwam.
Bij Veltman zag t eruit alsof hij geen enkel benul had waar de bal was. En hij stond er een halve meter achter, kijk maar terug. Was ook zijn man.Charlie: How's it going in there?
Maar het was geen zonedekking.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je praat over "zijn man" maar snap je het principe zonedekking? Dan heb je dus geen man.![]()
Als ik niet zou weten (zoals jij) dat Ajax al jaren zonedekking hanteert. Kon ik aan de verdedigende formatie wel zien dat het zonedekking is.quote:Charlie: How's it going in there?
Het is in ieder geval geen pure zonedekking, anders sta je niet vier tegen vier. Sanchez blijft intensief Haller volgen. Veltman hield Conboy in de gaten maar Dolberg neemt hem half over omdat Dolberg zijn man laat lopen. Op het moment van de voorzet doet Dolberg een paar passen naar voren maar hij schat de bal verkeerd in.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik niet zou weten (zoals jij) dat Ajax al jaren zonedekking hanteert. Kon ik aan de verdedigende formatie wel zien dat het zonedekking is.
Buiten dat het een goede kopbal was, lag de fout dus vooral bij Dolberg, dat zijn we dan eens.![]()
![]()
Alleen Sanchez lijkt op Haller te staan. De rest wordt echt opgevangen in de zone. Meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen pure zonedekking, anders sta je niet vier tegen vier. Sanchez blijft intensief Haller volgen. Veltman hield Conboy in de gaten maar Dolberg neemt hem half over omdat Dolberg zijn man laat lopen. Op het moment van de voorzet doet Dolberg een paar passen naar voren maar hij schat de bal verkeerd in.
Buiten dat het een goede kopbal was, lag de fout dus vooral bij Dolberg, dat zijn we dan eens.
Naast het feit dat ik vind dat iedereen een man moet hebben. Maar goed.Charlie: How's it going in there?
Wat was er trouwens met Viergever aan de hand die telkens als een blind paard mee naar voren liep, dat was zo opvallend dat het wel een instructie van Bosz moet zijn geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En met balverlies was Sink de verdediger die viergever moest opvangenquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er trouwens met Viergever aan de hand die telkens als een blind paard mee naar voren liep, dat was zo opvallend dat het wel een instructie van Bosz moet zijn geweest
AFCA
Veltman stond een halve meter erachter. Nu weet ik niet hoe groot de zones zijn bij Ajax maar er stond geen andere Ajacied op een halve meter (buiten Dolberg die er niet bij kwam) dus is ie voor Veltman he. Hij ging zelf op de plek van CV staan dus dan moet die zone van jou zijn. Helaas had hij geen idee waar de bal zou komen waardoor hij heel knullig in t luchtledige kopt, niet eens id buurt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je praat over "zijn man" maar snap je het principe zonedekking? Dan heb je dus geen man.
wooblabalurg![]()
Daardoor vielen er wel telkens grote gaten achterin ja, moest Sanchez allemaal alleen oplossen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Rare tactiek, ook omdat Viergever voorin toch niet de kwaliteit heeft om iets te bewerkstelligen.Oh.![]()
Laat dan Sanchez opkomen. Maar dat heeft ook weinig zin zonder hoge ballenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Frank Rijkaard en Jimmy Floyd zouden dit nooit doen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor vielen er wel telkens grote gaten achterin ja, moest Sanchez allemaal alleen oplossen.
Rare tactiek, ook omdat Viergever voorin toch niet de kwaliteit heeft om iets te bewerkstelligen.wooblabalurg![]()
Jij bent anti-Bosz?quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Frank Rijkaard en Jimmy Floyd zouden dit nooit doen.Oh.![]()
En beter te veel gedekt dan te weinig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veltman stond een halve meter erachter. Nu weet ik niet hoe groot de zones zijn bij Ajax maar er stond geen andere Ajacied op een halve meter (buiten Dolberg die er niet bij kwam) dus is ie voor Veltman he. Hij ging zelf op de plek van CV staan dus dan moet die zone van jou zijn. Helaas had hij geen idee waar de bal zou komen waardoor hij heel knullig in t luchtledige kopt, niet eens id buurt.AFCA
Ik snap sowieso niet waarom zoveel verdedigers bij hun man blijven staan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En beter te veel gedekt dan te weinig.
Dan zie je ze met alle kracht proberen iemand tegen te houden. Terwijl dat totaal overbodig is als je zelf voor de bal gaat. Iemand die zo verdedigend te werk gaat vind ik automatisch minderwaardig.wooblabalurg![]()
Ik ben niet per se anti maar ik vind dat hij teveel rare keuzes maakt. Teveel mensen op de verkeerde plek, vreemd selectiebeleid, rare individuele opdrachten, kritisch in de pers over z'n spelers.quote:
Daarom denk ik dat Peter Bosz Ajax niet veel verder gaat brengen. Sanchez en Ziyech daarintegen weer wel.wooblabalurg![]()
Het doorselecteren doet hij wel langzaam maar je ziet wel dat hij langzaam aan dissonanten als Dijks en Gudelj eruit heeft gewerkt. Dat hij kritisch is op spelers in de pers moet kunnen als spelers goed hebben gespeeld. Zodat je je ze scherp houdt, en dan wat uit de luwte houdt als ze slecht spelen. Dat doen zoveel trainers.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben niet per se anti maar ik vind dat hij teveel rare keuzes maakt. Teveel mensen op de verkeerde plek, vreemd selectiebeleid, rare individuele opdrachten, kritisch in de pers over z'n spelers.
Daarom denk ik dat Peter Bosz Ajax niet veel verder gaat brengen. Sanchez en Ziyech daarintegen weer wel.Oh.![]()
Alle wedstrijden na de interlandbreak gewonnen. Niet de meest moeilijke potten maar dat is meer dan ik had gehoopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben niet per se anti maar ik vind dat hij teveel rare keuzes maakt. Teveel mensen op de verkeerde plek, vreemd selectiebeleid, rare individuele opdrachten, kritisch in de pers over z'n spelers.
Daarom denk ik dat Peter Bosz Ajax niet veel verder gaat brengen. Sanchez en Ziyech daarintegen weer wel.
Na de komende interlandperiode zien we echt waar we staan en wat voor trainer Bosz is. Maar maakte gisteren een tactische omzetting waardoor je het hele spel overnam. Dat heb ik onder Frank nooit gezien.Charlie: How's it going in there?
Frank deed ook tactische omzettingen hoor. Je topscorer eruit halen en dan je verdediger in de spits zettenquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alle wedstrijden na de interlandbreak gewonnen. Niet de meest moeilijke potten maar dat is meer dan ik had gehoopt.
Na de komende interlandperiode zien we echt waar we staan en wat voor trainer Bosz is. Maar maakte gisteren een tactische omzetting waardoor je het hele spel overnam. Dat heb ik onder Frank nooit gezien.
Oh.![]()
Ijzersterke hand van wisselenquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank deed ook tactische omzettingen hoor. Je topscorer eruit halen en dan je verdediger in de spits zettenCharlie: How's it going in there?
Je klinkt nu net als Badder, ik zou oppassen als ik jou was.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik niet zou weten (zoals jij) dat Ajax al jaren zonedekking hanteert. Kon ik aan de verdedigende formatie wel zien dat het zonedekking is.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja inderdaad. Rare tactiek, een van je minste spelers proberen belangrijk te maken in het spel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er trouwens met Viergever aan de hand die telkens als een blind paard mee naar voren liep, dat was zo opvallend dat het wel een instructie van Bosz moet zijn geweestDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heeft Frank het afgelopen decennium nog getraind dan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Frank Rijkaard en Jimmy Floyd zouden dit nooit doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Frank het afgelopen decennium nog getraind dan?
Maar die man heeft skills.
Zowel tactisch als menselijk.
Snapt voetbal en is een levende legende.
Jimmy Floyd zou een goede tweede keus zijn.wooblabalurg![]()
Mwah.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
Jimmy Floyd zou een goede tweede keus zijn.
Hij zakte door de mand bij Sparta, Saudi Arabië, Galatasaray en uiteindelijk bij Barca.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bij Barça zakte hij door de mand omdat hij zonder Henk Ten Cate de ego's niet kon handelen en dat waren er nogal wat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Hij zakte door de mand bij Sparta, Saudi Arabië, Galatasaray en uiteindelijk bij Barca.![]()
Sparta had ie een baggerteam, Saudi zelfde verhaal. Gala was een heksenketel en Barca was meer dan succesvol.Net als het EK 2000 want die pingels kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Hij zakte door de mand bij Sparta, Saudi Arabië, Galatasaray en uiteindelijk bij Barca.
Rijkaard is een baas in zn stof en Ajax verdient zo'n trainer.wooblabalurg![]()
Daarom noemde ik Oranje ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sparta had ie een baggerteam, Saudi zelfde verhaal. Gala was een heksenketel en Barca was meer dan succesvol.Net als het EK 2000 want die pingels kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
Rijkaard is een baas in zn stof en Ajax verdient zo'n trainer.
Al zou je aan de wijsheid kunnen twijfelen van het aanwijzen van de pingel-nemers.
Verder heeft hij dus veel meer matige dingen laten zien dan goede. Daarom zou ik hem niet bij Ajax willen zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwah valt wel mee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als Badder, ik zou oppassen als ik jou was.Charlie: How's it going in there?
Barca is die gewoon roemloos ontslagen uiteindelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sparta had ie een baggerteam, Saudi zelfde verhaal. Gala was een heksenketel en Barca was meer dan succesvol.Net als het EK 2000 want die pingels kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
Rijkaard is een baas in zn stof en Ajax verdient zo'n trainer.Charlie: How's it going in there?
Stortte in toen HTC naar Ajax ging . Beste man is gewoon een matige trainer en het is niet voor niets dat ie ermee gestopt isquote:Op maandag 3 oktober 2016 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barca is die gewoon roemloos ontslagen uiteindelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig ziet hij dat gewoon in en maakt hij het niet pijnlijker dan het is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stortte in toen HTC naar Ajax ging . Beste man is gewoon een matige trainer en het is niet voor niets dat ie ermee gestopt is![]()
Frank Rijkaard samen met Henk ten Cate is king.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Kan ene Marco van Basten nog veel van leren want die blijft zichzelf maar voor schut zettenquote:Op maandag 3 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ziet hij dat gewoon in en maakt hij het niet pijnlijker dan het is.RED ONS HENNIEGOD![]()
ik ben het met je eens maar is meer coach dan trainer, zo'n onvolwassen groep heeft meer een trainer nodigquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
Jimmy Floyd zou een goede tweede keus zijn.![]()
Marco van Basten in wel het slechtst mogelijke voorbeeld dat je kon geven in dezenquote:Op maandag 3 oktober 2016 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ene Marco van Basten nog veel van leren want die blijft zichzelf maar voor schut zetten![]()
![]()
Noem eens een beter voorbeeldquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Marco van Basten in wel het slechtst mogelijke voorbeeld dat je kon geven in dezen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft het wel aardig gedaan als trainer maar was te lief en te zacht voor Ajaxquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man vond ik altijd het meest pijnlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
die heeft een beetje hetzelfde als Van Basten, kunnen zich niet verdiepen/verlagen in het niveau waar ze mee moeten werken.quote:![]()
Als manager met een tactische coach en veldcoach. Niets mis mee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft een beetje hetzelfde als Van Basten, kunnen zich niet verdiepen/verlagen in het niveau waar ze mee moeten werken.AFCA
neem dan Seedorfquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als manager met een tactische coach en veldcoach. Niets mis mee.![]()
Dat is niet hun probleem hoor, met aardige spelers presteerden ze ook matig. Het is meer zoals Cootje vanaf het begin al over Van Basten zei: Een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft een beetje hetzelfde als Van Basten, kunnen zich niet verdiepen/verlagen in het niveau waar ze mee moeten werken.![]()
Zelfs over dat EK kun je nog twisten, alleen die wedstrijd tegen Servie was echt geweldigquote:Op maandag 3 oktober 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom noemde ik Oranje ook niet.
Al zou je aan de wijsheid kunnen twijfelen van het aanwijzen van de pingel-nemers.
Verder heeft hij dus veel meer matige dingen laten zien dan goede. Daarom zou ik hem niet bij Ajax willen zien.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Schöne![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Joegoslavië. En tegen Italië was ook een goede pot, maar ja, die penalty's...quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs over dat EK kun je nog twisten, alleen die wedstrijd tegen Servie was echt geweldigVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die pingels hadden niet gehoeven als ie niet zo raar had gewisseld tegen 10 man Italië. Over tactische blunders gesproken. Daar valt de wissel van Milik uit bij de Graafschap in het niets.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rijkaard is een baas in zn stof en Ajax verdient zo'n trainer.
Vriendje Peter van Vossen linksbuiten voor Zenden, vriendje Aron Winter voor Cocu 5 min voor tijd zodat ie recordinternational werd en Van Hooijdonk op de bank laten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:In Zeist worden deze week gesprekken gevoerd over verbeterpunten van de Eredivisie, Jupiler League en KNVB Beker. Er gaat mogelijk het een en andere veranderen. Marketeer Chris Woerts geeft in zijn plan 'Je toekomst bepaal je zelf' enkele aanbevelingen. De KNVB vroeg hem om na te denken over een nieuwe competitie-opzet.
De Eredivisie zou volgens Woerts teruggebracht moeten worden van achttien naar zestien clubs, waarbij twee clubs direct degraderen. De play-offs op een Europees ticket worden afgeschaft en de competitie begint pas op 1 september, als de transferperiode al afgelopen is. Tijdens de eerste seizoenshelft zal er ook gespeeld moeten worden tijdens Kerst en Nieuwjaar. Vervolgens is er een winterstop en de tweede seizoenshelft zal op 1 febuari worden aangevangen.
Ook pleit Woerts dat alle clubs op dezelfde ondergrond moeten spelen, of allemaal op kunstgras of allemaal op natuurgras. Daarnaast moeten alle Eredivisie-clubs een stadion hebben met een capacitiet van minimaal 10.000, waarbij gepromoveerde clubs een jaar krijgen om het stadion waar nodig aan te passen.
De strijd om de Johan Cruijff Schaal, die traditioneel in de Amsterdam ArenA wordt afgewerkt, moet volgens Woerts in het buitenland gespeeld worden. Als daarvoor geen geschikte locatie wordt gevonden, dan zal de wedstrijd in het stadion van de landskampioen worden afgewerkt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat de Snor gisteren al terecht opmerkte, denk je echt dat er landen zijn voor wie het commercieel aantrekkelijk is om Heerenveen - Utrecht aan te trekken?quote:![]()
dat punt is ook niet echt serieus te nemen. Maar overige punten met betrekking tot het gras en de seizoensstart vind ik echt wel iets om over na te denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat de Snor gisteren al terecht opmerkte, denk je echt dat er landen zijn voor wie het commercieel aantrekkelijk is om Heerenveen - Utrecht aan te trekken?
van 18 naar 16 zie ik dan weer geen nut in.
play-offs voor europees ticket kan je over twistenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Eens. Maar ik las ook iets over "geen overleg met burgemeesters", punt 14 meen ik. Dat heeft natuurlijk 0 kans van slagen. Een Feyenoord - Ajax, zonder overleg met Aboutalebquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat punt is ook niet echt serieus te nemen. Maar overige punten met betrekking tot het gras en de seizoensstart vind ik echt wel iets om over na te denken.
play-offs voor europees ticket kan je over twistenZie je het voor je?
Maar verder staan er zeker wel wat nuttige dingen in.![]()
is inderdaad onmogelijk. We gaan zien waar dit op uit komt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar ik las ook iets over "geen overleg met burgemeesters", punt 14 meen ik. Dat heeft natuurlijk 0 kans van slagen. Een Feyenoord - Ajax, zonder overleg met AboutalebZie je het voor je?
Maar verder staan er zeker wel wat nuttige dingen in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik vind sowieso dat ze overal pas op 1 september zouden moeten beginnen. Of de transfer periode eerder laten eindigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat punt is ook niet echt serieus te nemen. Maar overige punten met betrekking tot het gras en de seizoensstart vind ik echt wel iets om over na te denken.
play-offs voor europees ticket kan je over twisten
Naar 16 clubs heeft waarschijnlijk te maken met het later beginnen van de competitie. Je speelt 4 wedstrijden minder. Precies de 4 wedstrijden die er in augustus gepland stonden. Op die manier maak je het niet zwaarder voor de clubs.
Wat betreft het kunstgras verlies je dan wel nog meer de aansluiting met de rest van Europa (voor zover mogelijk). Ik weet niet eens in hoeverre het mag.
Het niet spelen van nacompetitie vind ik sowieso prima. Altijd al onzinnig gevonden. Feit dat de nummer 7 van de competitie nog europees kan gaan spelen als ze een paar goede wedstrijden spelen aan het einde van het seizoen is gewoon lachwekkend. Net als het spelen van de nacompetitie voor degradatie. Als je 1 keer toevallig 8 wedstrijden (geloof ik?) achter elkaar goed speelt krijg je gelijk de mogelijkheid om te promoveren. Komt de kwaliteit van de competitie niet ten goede.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Daarnaast krijg je ook een probleem met betrekking tot supporters. Ik vraag me af of die allemaal zin hebben om verder te reizen (afhankelijk van welk land het is natuurlijk)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat de Snor gisteren al terecht opmerkte, denk je echt dat er landen zijn voor wie het commercieel aantrekkelijk is om Heerenveen - Utrecht aan te trekken?
Volgens mij is dat alleen gezegd met de problemen die er waren toen een keer bij Ajax en Feyenoord.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik ook niet, voor de rest vind ik het grotendeels prima ideeënquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap het hele punt van de fruitschaal laten spelen in het buitenland niet zo.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap het hele punt van de fruitschaal laten spelen niet zo.![]()
In de winterstop laat Ajax mogelijk één of meerdere van haar talentvolle spelers vertrekken. Hierbij gaat het om Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Jaïro Riedewald en Kenny Tete.
Het kwartet Ajacieden speelde vorig seizoen een relevante rol bij de Amsterdammers, maar zitten, sinds het binnenhalen van trainer Peter Bosz, hoofdzakelijk op de reservebank. Dit lijkt echter geen probleem, maar volgens het Algemeen Dagblad denkt financieel directeur Jeroen Slop hier anders over. Hij ziet namelijk de transferwaarde van het viertal wekelijks dalen. Het AD verwacht dat, wanneer deze situatie niet verandert, Ajax moet gaan overwegen voor welk bedrag(en) één of meerdere van deze talenten mogen worden verkocht. Op dit moment kan de Amsterdamse club nog relatief veel geld voor hen ontvangen.
Aldus Ajaxtotaal.
Dit zou natuurlijk belachelijk zijn om Bazoer, Riedewald & Tete te verkopen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
In de winterstop laat Ajax mogelijk één of meerdere van haar talentvolle spelers vertrekken. Hierbij gaat het om Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Jaïro Riedewald en Kenny Tete.
Het kwartet Ajacieden speelde vorig seizoen een relevante rol bij de Amsterdammers, maar zitten, sinds het binnenhalen van trainer Peter Bosz, hoofdzakelijk op de reservebank. Dit lijkt echter geen probleem, maar volgens het Algemeen Dagblad denkt financieel directeur Jeroen Slop hier anders over. Hij ziet namelijk de transferwaarde van het viertal wekelijks dalen. Het AD verwacht dat, wanneer deze situatie niet verandert, Ajax moet gaan overwegen voor welk bedrag(en) één of meerdere van deze talenten mogen worden verkocht. Op dit moment kan de Amsterdamse club nog relatief veel geld voor hen ontvangen.
Aldus Ajaxtotaal.
Dit zou natuurlijk belachelijk zijn om Bazoer, Riedewald & Tete te verkopen.
Tete moet gewoon rechts staan, en Veltman in het centrum. (verkoop Viergever dan gewoon)
Riedewald moet gewoon op 6 staan, afwisselen met Schone (die het gewoon erg goed doet)
Bazoer moet je gewoon speeltijd geven op de plaats van Klaassen.
sowieso verkopen in de Winterstop kan heel nadelig zijn voor de prijs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar dat zal toch geen wedstrijd om de Cruijffschaal worden? Die ploegen worden toch geen kampioenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al vraag ik me zelfs af of ze in het buitenland zitten te wachten op Ajax-Feyenoord/Ajax-PSV/PSV-Feyenoord.Oh.![]()
Wat je wel hebt door de play-offs is dat vrij veel ploegen op het einde nog ergens voor spelen. En anders heb je al dat de helft uitgespeeld is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat ze overal pas op 1 september zouden moeten beginnen. Of de transfer periode eerder laten eindigen.
Naar 16 clubs heeft waarschijnlijk te maken met het later beginnen van de competitie. Je speelt 4 wedstrijden minder. Precies de 4 wedstrijden die er in augustus gepland stonden. Op die manier maak je het niet zwaarder voor de clubs.
Wat betreft het kunstgras verlies je dan wel nog meer de aansluiting met de rest van Europa (voor zover mogelijk). Ik weet niet eens in hoeverre het mag.
Het niet spelen van nacompetitie vind ik sowieso prima. Altijd al onzinnig gevonden. Feit dat de nummer 7 van de competitie nog europees kan gaan spelen als ze een paar goede wedstrijden spelen aan het einde van het seizoen is gewoon lachwekkend. Net als het spelen van de nacompetitie voor degradatie. Als je 1 keer toevallig 8 wedstrijden (geloof ik?) achter elkaar goed speelt krijg je gelijk de mogelijkheid om te promoveren. Komt de kwaliteit van de competitie niet ten goede.
Verder mag het qua degradatie wel net zoals in Duitsland. Onderste twee degraderen en dan de nummer 16 play-offs spelen tegen de nummer 3 van de Jupiler League.Oh.![]()
Beker met de Belgen gewoon. Is er vast wel ergens een sponsor te vinden die daar een leuk geldprijsje aan wil verbinden.quote:Oh.![]()
Gewoon 18 clubs behouden graag, kunstgras inderdaad afschaffen. Bekertoernooi kan wel met de belgen. JCS in buitenland moeten we niet doen. Play-offs afschaffen![]()
Alle succes gewenst voor Riedje, Tete en Bazoer bij hun nieuwe clubs. Weet zeker dat ze gaan slagen. Jammer dat het niet bij Ajax is.
wooblabalurg![]()
Natuurlijk sowieso bezopen dat Viergever (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) speelt ipv riedewald.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Vast wel een club te vinden waar hij zich door kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:39 schreef Catch22- het volgende:
Natuurlijk sowieso bezopen dat Viergever (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) speelt ipv riedewald.
En anders wil Club Brugge wel.wooblabalurg![]()
Nee hoor, die hebben al een speler die in Nederlands elftal had moeten staan op LCVquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vast wel een club te vinden waar hij zich door kan ontwikkelen.
En anders wil Club Brugge wel.![]()
De echte supporters geven toch geen neuk om de JCS of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast krijg je ook een probleem met betrekking tot supporters. Ik vraag me af of die allemaal zin hebben om verder te reizen (afhankelijk van welk land het is natuurlijk)
Volgens mij is dat alleen gezegd met de problemen die er waren toen een keer bij Ajax en Feyenoord.Groot fan van User Wotte![]()
Daarom,die willen er vast nog wel 1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, die hebben al een speler die in Nederlands elftal had moeten staan op LCV
Vormer zei dat he, die kun je toch niet serieus nemen na die sollicitatie.wooblabalurg![]()
Ik vind t wel een leuk begin vh seizoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De echte supporters geven toch geen neuk om de JCS of ligt dat aan mij?wooblabalurg![]()
Die twee tientjes geef ik liever uit aan een andere wedstrijd. Het is ook niet een wedstrijd die ik zou gaan kijken op mijn vakantie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind t wel een leuk begin vh seizoen.Groot fan van User Wotte![]()
Ho eens even. Er werden pingels gemist in de reguliere speeltijd. Dat kun je de trainer niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Die pingels hadden niet gehoeven als ie niet zo raar had gewisseld tegen 10 man Italië. Over tactische blunders gesproken. Daar valt de wissel van Milik uit bij de Graafschap in het niets.
Vriendje Peter van Vossen linksbuiten voor Zenden, vriendje Aron Winter voor Cocu 5 min voor tijd zodat ie recordinternational werd en Van Hooijdonk op de bank laten.wooblabalurg![]()
Ik hoef er ook niet bij te zijn maar na een voetballoze zomer is deze kinderhand snel gevuld. En Johan Cruijff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die twee tientjes geef ik liever uit aan een andere wedstrijd. Het is ook niet een wedstrijd die ik zou gaan kijken op mijn vakantie.
wooblabalurg![]()
Nope. Het is imo belangrijker dat je wint van die tegenstander voor de eer. Als het ajax - feyenoord is draait het meer om die 2 namen dan de prijs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De echte supporters geven toch geen neuk om de JCS of ligt dat aan mij?![]()
Oprecht bizar dat Riedewald niet speelt. Tete zal wel niet mogen spelen omdat hij (lijkt mij) niet wilt verlengen.![]()
En paar weken geleden was hij nog dé ideale "6" volgens Bosz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:54 schreef Brammess het volgende:
Oprecht bizar dat Riedewald niet speelt. Tete zal wel niet mogen spelen omdat hij (lijkt mij) niet wilt verlengen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En dat is hij nog steeds.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En paar weken geleden was hij nog dé ideale "6" volgens Bosz.![]()
En Lasse dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:AprendoRJ twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 15:50:10Xavi heeft dit absoluut niet gezegd. Hij kraakte focus op defensief en fysiek! Xavi is Nb zelf in kleine ruimtes op… https://t.co/49d0LECRpl reageer retweet
Hahahaha telegraaftwitter:AprendoRJ twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 16:01:44@DolbergAjax @bart_sanders @telesport @telegraaf ik zat er zelf bij en mijn Spaans is prima. Misschien is journalist verkeerd geïnformeerd? reageer retweet
![]()
![]()
Maar wel de falende tactische keuzes. En dat waren er minimaal 2, misschien wel 3.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ho eens even. Er werden pingels gemist in de reguliere speeltijd. Dat kun je de trainer niet aanrekenen.
Van vossen linksbuiten tegen 10 man van Italië. Lekker in een trechter lopen. Dat was echt een tactische meesterzet
Aron winter voor Cocu 5 minuten voor tijd als je wat moet forceren. Daardoor je laatste wissel verneukt en niet je pinchhitter inbrengen.
Kijk de wedstrijd maar eens terug en zie wat een achterlijke tactische keuzes het waren.
Nee Rijkaard heeft heel eigenlijk maar weinig laten zien, op een paar prijzen na met het beste elftal te wereld.Behulpzaam als een waterkraan.
Moet je die rommel onder dwang lezen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Even mn vader overtuigen dat telegraaf abbo op te zeggen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neejoh ik lees dat niet, maar dat het huishouden uberhaubt geld geeft aan deze zooi is natuurlijk verwerpelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je die rommel onder dwang lezen ?![]()
Dan doen we See'tje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar wel de falende tactische keuzes. En dat waren er minimaal 2, misschien wel 3.
Van vossen linksbuiten tegen 10 man van Italië. Lekker in een trechter lopen. Dat was echt een tactische meesterzet
Aron winter voor Cocu 5 minuten voor tijd als je wat moet forceren. Daardoor je laatste wissel verneukt en niet je pinchhitter inbrengen.
Kijk de wedstrijd maar eens terug en zie wat een achterlijke tactische keuzes het waren.
Nee Rijkaard heeft heel eigenlijk maar weinig laten zien, op een paar prijzen na met het beste elftal te wereld.wooblabalurg![]()
http://www.jupilerleague.nl/page/bronzenstier
Tijd om wat Bre-Daatje en Volendamse inteelt provincialen mad te maken![]()
Daar zullen ze wel wakker van liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:16 schreef Brammess het volgende:
Tijd om wat Bre-Daatje en Volendamse inteelt provincialen mad te makenOh.![]()
Stiekem vind ik het toch fijn dat schone het weer goed doet, mag van mij wel wat paar wedstrijden spelen op 6. Brengt iig ervaring in je team.![]()
56 kilo wuuttquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:16 schreef Brammess het volgende:
Tijd om wat Bre-Daatje en Volendamse inteelt provincialen mad te maken
Ga eens kip vreten ofZo mafkees.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ja want kip is een echte kiloknallerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
56 kilo wuutt
Ga eens kip vreten ofZo mafkees.
Behulpzaam als een waterkraan.
Werd daardoor wel recordinternational en dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Aron winter voor Cocu 5 minuten voor tijd als je wat moet forceren. Daardoor je laatste wissel verneukt en niet je pinchhitter inbrengen.![]()
Is Tete niet gewoon bezig met zijn werkstraf? Misschien dat ze hem daarom uit de wind houdenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
met 1:89 en 77kg heb je wel massa?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
56 kilo wuutt
Ga eens kip vreten ofZo mafkees.![]()
quote:Dolberg keert met rugklachten terug uit Denemarken
Kasper Dolberg keert eerder terug uit Denemarken. De Deense Ajacied zou op 7 oktober uitkomen voor het Deense nationale team onder 21, maar moet wegens rugklachten verstek laten gaan.![]()
Wel vervelend dat een Donny nu praatjes krijgt. Is nog niet ver genoeg om te brengen, maar moet je natuurlijk wel behouden.Charlie: How's it going in there?
Vd Beek? Vervelend omdat hij aangeeft minuten te willen maken en z.s.m. in de basis te staan? Schandalig inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel vervelend dat een Donny nu praatjes krijgt. Is nog niet ver genoeg om te brengen, maar moet je natuurlijk wel behouden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoop het. Veltman brengt aanvallen ook bijna niets atm, dus waarom hij daar de voorkeur krijgt is een raadselquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:57 schreef TheVulture het volgende:
Is Tete niet gewoon bezig met zijn werkstraf? Misschien dat ze hem daarom uit de wind houdenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
En waarom zit Riedewald als 'enige 6' gewoon wekelijks op bank. Zet dan gewoon lekker hem op LCV en mag Viergever mooi banken![]()
Omdat Bosz ERVARING in zijn team wil.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waarom zit Riedewald als 'enige 6' gewoon wekelijks op bank. Zet dan gewoon lekker hem op LCV en mag Viergever mooi banken
En hij Schöne het daar gewoon goed vond doen en Riedewald de laatste wedstrijden minder. En hij zal ook wel tevreden zijn over Viergever dus hem er niet ineens uithalen.Oh.![]()
Ja, krijgt ie praatjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel vervelend dat een Donny nu praatjes krijgt. Is nog niet ver genoeg om te brengen, maar moet je natuurlijk wel behouden.wooblabalurg![]()
Hij is ontevreden met zijn situatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Vd Beek? Vervelend omdat hij aangeeft minuten te willen maken en z.s.m. in de basis te staan? Schandalig inderdaad.Charlie: How's it going in there?
Op basis waarvan moet hij de kans krijgen??quote:Charlie: How's it going in there?
Donny ziet ook wel dat Klaassen het kut doet, dan is het niet gek dat hij denkt; misschien kan ik daar wel spelen![]()
Bron?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij is ontevreden met zijn situatie.Oh.![]()
Op basis van een ruk spelende Gudelj en een ruk spelende Klaassen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet hij de kans krijgen??
Op basis van: "Er wordt wel gezegd dat ik er dicht tegenaan zit, maar iedereen kent de situatie" ?
Blijkbaar zit hij heel dicht bij de basis, dan is het vreemd om uit te spreken dat je die kans wil grijpen en ze hem ook eens kunnen proberen?wooblabalurg![]()
Hij betreurt de situatie, staat er in het stuk, dat is iets anders toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij is ontevreden met zijn situatie.wooblabalurg![]()
Gaan we nu ook Nouri afkraken omdat hij voor zijn debuut zei 'ik wacht al zo lang op mijn debuut dat ik er niet van kan slapen'?
Is toch prima dat jeugdspelers ambities hebben en graag in Ajax 1 willen komen![]()
Opzich niet meer dan normaal dat die jeugdspelers nu even moeten wachten ipv dat ze nu al de sterkhouders zijn.Oh.![]()
Bankzitters en jeugdspelers moeten een spreekverbod krijgen denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nu ook Nouri afkraken omdat hij voor zijn debuut zei 'ik wacht al zo lang op mijn debuut dat ik er niet van kan slapen'?
Is toch prima dat jeugdspelers ambities hebben en graag in Ajax 1 willen komen
Dan kunnen ze ook niks zeggen dat andere mensen verkeerd kunnen interpreteren.wooblabalurg![]()
Vooral El Ghazi.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opzich niet meer dan normaal dat die jeugdspelers nu even moeten wachten ipv dat ze nu al de sterkhouders zijn.wooblabalurg![]()
is media gelul. Hij zal vast enkel hebben geroepen dat hij het jammer vindt dat hij niet speelt, wat hij mag vinden en zeggen. Onrust komt voornamelijk door en van de mediaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel vervelend dat een Donny nu praatjes krijgt. Is nog niet ver genoeg om te brengen, maar moet je natuurlijk wel behouden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, die moet gewoon in de luwte en op de training weer iets van zijn vorm terugvinden. En hij komt vast ook wel weer aan spelen toe, sowieso tijdens de Afrika Cup als Traoré en Ziyech weg zijn.quote:Oh.![]()
Vind alleen de titel een beetje jammer "Vind dat ik kans moet krijgen".quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is media gelul. Hij zal vast enkel hebben geroepen dat hij het jammer vindt dat hij niet speelt, wat hij mag vinden en zeggen. Onrust komt voornamelijk door en van de media
Verder vind ik het interview vrij duidelijk met de quotes van Donny.wooblabalurg![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien kan hij zijn schwung bij Jong terugvinden want die invalbeurten lijken hem ook weinig te brengen. Dan zie ik liever mi boi Vaclav.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die moet gewoon in de luwte en op de training weer iets van zijn vorm terugvinden. En hij komt vast ook wel weer aan spelen toe, sowieso tijdens de Afrika Cup als Traoré en Ziyech weg zijn.wooblabalurg![]()
Ik vat dit niet echt op als praatjes, beetje suggestief van inslagenreuringquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)af-gehoopt-had-.html![]()
Cerny vind ik ook nog niet echt heel overtuigend spelen in Jong Ajax.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kan hij zijn schwung bij Jong terugvinden want die invalbeurten lijken hem ook weinig te brengen. Dan zie ik liever mi boi Vaclav.Oh.![]()
Damn, wie hebben we nog meer dan? Dekker?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny vind ik ook nog niet echt heel overtuigend spelen in Jong Ajax.wooblabalurg![]()
Cassierraquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Damn, wie hebben we nog meer dan? Dekker?![]()
Vleugelspeler kopen in de winter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Damn, wie hebben we nog meer dan? Dekker?Oh.![]()
Marc gaat het druk krijgen in de winter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vleugelspeler kopen in de winter.
Gudelj eruit, Donny verhuren.
Linksback kopen, Linksbuiten kopen.wooblabalurg![]()
Prima toch, waarom zou je tevreden zijn als je op de bank zit?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij is ontevreden met zijn situatie."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je weet dat ergens anders niet beter gaat krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima toch, waarom zou je tevreden zijn als je op de bank zit?
Aldus Winston.wooblabalurg![]()
Ik wilde de link naar de Winstonmentaliteit ook al maken jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je weet dat ergens anders niet beter gaat krijgen.
Aldus Winston.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik had ook net als Winston voor niemand gebogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde de link naar de Winstonmentaliteit ook al maken jawooblabalurg![]()
Had liever gezien dat Donny zoals Cerny had geageerd vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vat dit niet echt op als praatjes, beetje suggestief van inslagenreuring
Dat is beetje iedereen in zelfde keurslijf proppen en verbieden dat je je irritatie mag uiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Had liever gezien dat Donny zoals Cerny had geageerd vandaag![]()
Omdat ik liever had gezien dat vd beek wat geduldiger was?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is beetje iedereen in zelfde keurslijf proppen en verbieden dat je je irritatie mag uiten.Charlie: How's it going in there?
Ik vind hem vrij geduldig overkomen, anders had hij wel gezegd dat hij weg wil of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ik liever had gezien dat vd beek wat geduldiger was?![]()
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat een negentienjarige die toch wel werd gezien als één van de talenten uit de jeugdopleiding niet tevreden is dat hij niet of nauwelijks speeltijd krijgt in het eerste.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vat dit niet echt op als praatjes, beetje suggestief van inslagenreuringVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
als hij zo goed was geweest had ie er wel ingestaan. Je plaats kennen is ook een kwaliteit. Van de keren dat ie in Ajax 1 heeft gespeeld heb ik nou niet echt het gevoel gekregen dat we met een uitzonderlijk talent te maken hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat een negentienjarige die toch wel werd gezien als één van de talenten uit de jeugdopleiding niet tevreden is dat hij niet of nauwelijks speeltijd krijgt in het eerste.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat was Klaassen volgens mij alquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Bergkamp toch? Lijkt me niet logisch dan.![]()
![]()
Dit dus in een notendop.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:57 schreef fathank het volgende:
[..]
als hij zo goed was geweest had ie er wel ingestaan. Je plaats kennen is ook een kwaliteit. Van de keren dat ie in Ajax 1 heeft gespeeld heb ik nou niet echt het gevoel gekregen dat we met een uitzonderlijk talent te maken hebben.Charlie: How's it going in there?
Ondertussen bij Jong Oranje
Vd Hart, Tete, St Juste, Rekik, Brenet, vd Beek, Bazoer, Riedewald, El Ghazi, Vermeij, Kishna![]()
Vd Hart en Vermeij zijn wel pure armoede.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vd Hart, Tete, St Juste, Rekik, Brenet, vd Beek, Bazoer, Riedewald, El Ghazi, Vermeij, Kishna![]()
Jurjus is wel duidelijk beter dan Van der Hart.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vd Hart en Vermeij zijn wel pure armoede.![]()
Goedmakertje voor alle Ajacieden die het eens waren met de grote boze KNVB dat Langeler een dubbelfunctie heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar voor het overige best een aardig teampjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vd Hart en Vermeij zijn wel pure armoede.![]()
Als je Janssen dan als spits zou gebruiken en Jurjus als keeper: prima.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Exactly! Is dat nu zo'n bijzondere speler?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:57 schreef fathank het volgende:
[..]
als hij zo goed was geweest had ie er wel ingestaan. Je plaats kennen is ook een kwaliteit. Van de keren dat ie in Ajax 1 heeft gespeeld heb ik nou niet echt het gevoel gekregen dat we met een uitzonderlijk talent te maken hebben.![]()
Wat een lang kutverhaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:03 schreef BobW het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)-ook-wat-wijzer-.htm![]()
Mwoa, standaard 'kijk mij eens een voetbal dier zijn'-verhaal. Aangevuld met 'mijn gezin is het allerbelangrijkste voor me'-cliches.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor zeg dat je iets inhoudelijks moet lezen.
Staat niet één leeswaardig regeltje in.![]()
True. Over jezelf zeggen dat je heel anders bent dan hoe je op mensen overkomt is ook nogal lame.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwoa, standaard 'kijk mij eens een voetbal dier zijn'-verhaal. Aangevuld met 'mijn gezin is het allerbelangrijkste voor me'-cliches.
Staat niet één leeswaardig regeltje in.![]()
Wat een negativiteit
Vond het gewoon leuk stukje, altijd goed om trainer te kennen. Er komen wel vaker verhalen over Bosz op Ajax.nl, niks mis mee. Ook leuke blogs van diverse spelers/trainers.![]()
Gewoon twee zinnen quoten en daarop kankerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor zeg dat je iets inhoudelijks moet lezen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Klaassen veruit de beste speler van Oranje vanavond![]()
Die janssen, gvd wat een mongool is datKlaassen had zkr nog 2 keer kunnen scoren.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:47 schreef Syntix het volgende:
Die janssen, gvd wat een mongool is datKlaassen had zkr nog 2 keer kunnen scoren.
?
Vond Klaassen niet heel erg opvallend. Tuurlijk kantelde de wedstrijd in Nederlands voordeel na zijn goal maar verder vond ik hem vrij anoniem spelen. Janssen daarentegen, die had Netto best mogen kopen van Milik's opbrengst.![]()
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:47 schreef Syntix het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vond Klaassen wel goed hoor maar de beste is misschien wat overdreven en dat was waarschijnlijk voor Janssen ook beter geweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]?
Vond Klaassen niet heel erg opvallend. Tuurlijk kantelde de wedstrijd in Nederlands voordeel na zijn goal maar verder vond ik hem vrij anoniem spelen. Janssen daarentegen, die had Netto best mogen kopen van Milik's opbrengst.![]()
Peter Pannekoek stond eronder. Nu heb ik aids.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.facebook.com/afcajax/videos/1144208052293208/
Younesgod met FresiaGODINwooblabalurg![]()
Dat is een beetje jammer ja dat hij een platform krijgt op ajax.nlquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Peter Pannekoek stond eronder. Nu heb ik aids.
Oh.![]()
Ik vond het al vreselijk dat ik hem zag toen ik langs DWDD zapte, nu mag hij ook al iets voor Ajax doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer ja dat hij een platform krijgt op ajax.nl
Maar hij is helemaal niet grappig. Ik denk ook dat als ik de persoon vind die Peter Pannekoek grappig vind het universum ophoudt met te bestaan.wooblabalurg![]()
Elke keer als je die man ziet of hoort sterf je een beetje van binnen. Van ellende welteverstaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond het al vreselijk dat ik hem zag toen ik langs DWDD zapte, nu mag hij ook al iets voor Ajax doen.
Maar hij is helemaal niet grappig. Ik denk ook dat als ik de persoon vind die Peter Pannekoek grappig vind het universum ophoudt met te bestaan.
Op zich raar, want hij schrijft ook teksten voor andere mensen die wel grappig zijn.![]()
Voor wie schrijft hij zoal? Ben benieuwd of ik die mensen dan ook niet grappig vind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elke keer als je die man ziet of hoort sterf je een beetje van binnen. Van ellende welteverstaan.
Op zich raar, want hij schrijft ook teksten voor andere mensen die wel grappig zijn.wooblabalurg![]()
Je zou je denken dat de derde keer dat je een act doet en er wederom niemand lacht, je wel zou stoppen ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond het al vreselijk dat ik hem zag toen ik langs DWDD zapte, nu mag hij ook al iets voor Ajax doen.
Maar hij is helemaal niet grappig. Ik denk ook dat als ik de persoon vind die Peter Pannekoek grappig vind het universum ophoudt met te bestaan.
Behalve Peter Pannekoek.Charlie: How's it going in there?
Stiekem denk ik dat hij de vrouw van Matthijs gedeepthroat heeft en dreigt met de foto's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je zou je denken dat de derde keer dat je een act doet en er wederom niemand lacht, je wel zou stoppen ofzo.
Behalve Peter Pannekoek.
Enige manier waarop ik kan verklaren dat die man ergens te zien is.
Dat, of hij heet eigenlijk Panneberg of Panneschmidt.wooblabalurg![]()
Onder andere voor Theo Maassen, Koefnoen en vroeger voor Dit was het nieuws. Theo Maassen vind ik goed, die twee programma's wel aardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor wie schrijft hij zoal? Ben benieuwd of ik die mensen dan ook niet grappig vind.![]()
Niet zo gek, want grappig zijn is meer dan alleen een goede grap vertellen. Heeft ook met de manier van vertellen en timing te maken natuurlijk. En dat kan die Pannekoek niet nee, al was er gisteren een vrouw bij DWDD die nog pijnlijker was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elke keer als je die man ziet of hoort sterf je een beetje van binnen. Van ellende welteverstaan.
Op zich raar, want hij schrijft ook teksten voor andere mensen die wel grappig zijn.Oh.![]()
Dat zou je niet zeggen idd. Dus Theo schrijft niet eens z'n eigen teksten. Matig man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onder andere voor Theo Maassen, Koefnoen en vroeger voor Dit was het nieuws. Theo Maassen vind ik goed, die twee programma's wel aardig.
Koefnoen vind ik al een tijd niet meer grappig omdat ik de helft van de tijd niet weet wie ze nadoen.wooblabalurg![]()
Soundos el Ahmadi (familie van)quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek, want grappig zijn is meer dan alleen een goede grap vertellen. Heeft ook met de manier van vertellen en timing te maken natuurlijk. En dat kan die Pannekoek niet nee, al was er gisteren een vrouw bij DWDD die nog pijnlijker was.wooblabalurg![]()
Wel leuk dat we het allemaal eens zijn over Peter Pannekoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen idd. Dus Theo schrijft niet eens z'n eigen teksten. Matig man.
Koefnoen vind ik al een tijd niet meer grappig omdat ik de helft van de tijd niet weet wie ze nadoen.
Zou GGMM grappiger dan hem zijn?Charlie: How's it going in there?
Peter Pannekoek brengt mensen dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel leuk dat we het allemaal eens zijn over Peter Pannekoek.
Zou GGMM grappiger dan hem zijn?
Ik gok van wel, of GGMM moet heel beperkt zijn.wooblabalurg![]()
Wat ik er van begrepen heb heeft Pannenkoek hem geholpen destijds met zijn oudejaarsshow.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen idd. Dus Theo schrijft niet eens z'n eigen teksten. Matig man.
Koefnoen vind ik al een tijd niet meer grappig omdat ik de helft van de tijd niet weet wie ze nadoen.
Volgens mij schrijft Maassen verder wel zelf, maar vond hij dat een lastige show.![]()
Daarom vond ik hem toen niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb heeft Pannenkoek hem geholpen destijds met zijn oudejaarsshow.
Volgens mij schrijft Maassen verder wel zelf, maar vond hij dat een lastige show.wooblabalurg![]()
Nee, Neerlands hoop Tim Fransen was dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb heeft Pannenkoek hem geholpen destijds met zijn oudejaarsshow.
Volgens mij schrijft Maassen verder wel zelf, maar vond hij dat een lastige show.![]()
Laten we dan hopen dat de indrukken die GGMM achterlaat niet overeenstemmen met zijn capaciteiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Peter Pannekoek brengt mensen dichter bij elkaar.
Ik gok van wel, of GGMM moet heel beperkt zijn.
Nu graag weer on topic. Bazoer, Tete, zeg het maar jongens?Charlie: How's it going in there?
Peter Pannenkoek
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Tete basis en Bazoer moet nog ff wachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we dan hopen dat de indrukken die GGMM achterlaat niet overeenstemmen met zijn capaciteiten.
Nu graag weer on topic. Bazoer, Tete, zeg het maar jongens?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ronald Goedemondt is de beste Nederlandse cabaretier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:32 schreef Baconbus het volgende:
Daniël Arends is wel grappig.
Bazoer en Tete altijd basis btw.Oh.![]()
Lieve Tete moet zijn contract even verlengen. En anders gaat die maar naar Lazio in de winter. Jammer maarja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tete basis en Bazoer moet nog ff wachten.Charlie: How's it going in there?
Eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is de beste Nederlandse cabaretier.wooblabalurg![]()
Eens. Met Jochem Meyer op 2 en Theo Maassen kort daarachter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is de beste Nederlandse cabaretier.
En Finkers is ook erg leuk.![]()
Eerste twee shows waren ijzersterk. Daarna is het wel heel veel herhaling en shockeren om het shockeren.quote:![]()
Overschat. Vooral heel erg grof maar weinig subtiele grappen. Al heeft hij wel goede stukjes.quote:Oh.![]()
Zeg doe dit eens ergens anders, hier praten we over cabaret.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:11 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech zat 90min op de bank voor Marokko,goed nieuws voor ajakesOh.![]()
Laten ze die Afrika cup ook maar in het hol drukken en Ziyech hier laten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:11 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech zat 90min op de bank voor Marokko,goed nieuws voor ajakesCharlie: How's it going in there?
Ebola cup*quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten ze die Afrika cup ook maar in het hol drukken en Ziyech hier laten.Zonder wrijving geen glans![]()
De allerbeste, Micha Wertheim, had daar een goede opmerking over: dat kan je over alle kunstenaren zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerste twee shows waren ijzersterk. Daarna is het wel heel veel herhaling en shockeren om het shockeren.
![]()
Dat heb ik bij Theo Maassen ook alleen wil hij er dan ook nog eens zijn ideologie op je doordrukken als de enig juiste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerste twee shows waren ijzersterk. Daarna is het wel heel veel herhaling en shockeren om het shockeren.![]()
Eens!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Javier Guzman is de beste Nederlandse cabaretier.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Najib Amhali en Theo Maassen > de restquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg doe dit eens ergens anders, hier praten we over cabaret.![]()
Mama Afrika !quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten ze die Afrika cup ook maar in het hol drukken en Ziyech hier laten.![]()
![]()
Najib Amhaliquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Najib Amhali en Theo Maassen > de rest
Die is alleen bekend geworden omdat de VARA vond dat er ook een multiculti cabaretier moest doorbreken.![]()
Wertheim is ook erg goed ja, staat alleen niet altijd vooraan op mijn radar, om de één of andere reden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De allerbeste, Micha Wertheim, had daar een goede opmerking over: dat kan je over alle kunstenaren zeggen.![]()
Beetje tweede garnituur, net als Jochem Meyer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Najib Amhali
Die is alleen bekend geworden omdat de VARA vond dat er ook een multiculti cabaretier moest doorbreken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
hij en kees torn zijn mijn favorieten jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De allerbeste, Micha Wertheim, had daar een goede opmerking over: dat kan je over alle kunstenaren zeggen.
En inderdaad oude hans![]()
ja leuk dat gezwets over welke cabaretier je leuk vindtBehulpzaam als een waterkraan.
Geweldige grap inderdaad, die transfersom. Ik moet er nog om glimlachen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef Bronson_ het volgende:
Depay vond ik altijd wel een leuke cabaretier.![]()
Nog beter dan Ryan Babelquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geweldige grap inderdaad, die transfersom. Ik moet er nog om glimlachen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Iddquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Het slapstickduo Boerrigter en Atouba was wel vermakelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef Bronson_ het volgende:
Depay vond ik altijd wel een leuke cabaretier.
Wel zuur voor Arek, die leek eindelijk op zijn plek te zijn bij Napoli.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou grappig man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De allerbeste, Micha Wertheim, had daar een goede opmerking over: dat kan je over alle kunstenaren zeggen.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tete basis en Bazoer moet nog ff wachten.
Jij bent ook van alle markten thuis he![]()
Ik krijg op dumpert meer kudo's dan hierquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent ook van alle markten thuis he
Wat wil je met die debielen daar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg op dumpert meer kudo's dan hier![]()
Het is Firefox. Die zoekt lotgenoten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:14 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat wil je met die debielen daar.![]()
![]()
Klaassen mogelijk hangend op linksbuiten aldus de TelegraafBehulpzaam als een waterkraan.
Ik snap echt niet wat al die trainers toch zien in Klaassen, ik vind het echt niks bijzonders namelijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 09:12 schreef fathank het volgende:
Klaassen mogelijk hangend op linksbuiten aldus de Telegraaf![]()
Hij werkt HARD en is altijd wel aanwezig in de zestien. Dat hij funest is voor een fatsoenlijke opbouw mag de pret dan niet drukken natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat al die trainers toch zien in Klaassen, ik vind het echt niks bijzonders namelijk![]()
Dat hij hard werkt kan je natuurlijk niet ontkennen maar wat je zegt, in de opbouw is het toch echt verschrikkelijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werkt HARD en is altijd wel aanwezig in de zestien. Dat hij funest is voor een fatsoenlijke opbouw mag de pret dan niet drukken natuurlijk.Hij kaatst bijna alleen maar en dan vliegt die bal alle kanten op, had wel echt meer van hem verwacht toen ik hem twee jaar geleden zag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: