SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Die verdedigende actie tegen Zivkovic was echt puur genot.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen dat Sanchez nog even bij ons blijft, wat een beest is dat man en zo jong nog
Hij had ook weer bijna kunnen scoren trouwens
Oh.![]()
#KlaassenOutThose who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Sanchezgodby far beste aankoop tot nu toe, wat een baas.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Van dit seizoen bedoel je toch he?quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sanchezgodby far beste aankoop tot nu toe, wat een baas.
![]()
Ze zouden Sanchez moeten vragen om clinics te geven bij de jeugd.
Deze man snapt de kunst van t verdedigen.wooblabalurg![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van dit seizoen bedoel je toch he?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja dat was echt pure genot. Die heb je niet graag tegen je staan als aanvaller.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verdedigende actie tegen Zivkovic was echt puur genot.
Hij had ook weer bijna kunnen scoren trouwens
Ook toen hij de bal inleverde gelijk terugverroverd![]()
![]()
Zeker in de Eredivisie zijn ze dat niet gewend om tegen zo'n beest te staan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja dat was echt pure genot. Die heb je niet graag tegen je staan als aanvaller.
Ook toen hij de bal inleverde gelijk terugverroverdOh.![]()
Jezus wat een mongolenquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2047-56.php
Zo mad. Heerlijk genieten.
Ik ben bang dat ze het nog allemaal menen ook![]()
Dan valt het op FOK! nog mee met alleen figuren als PizzaGeit en PSVCL die dat soort onzin uitslaan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jezus wat een mongolen
Ik ben bang dat ze het nog allemaal menen ookOh.![]()
Hoe druk kunnen mensen zich maken over een andere club. Ongelofelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
Zo mad. Heerlijk genieten.![]()
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/185-645.php
De Feyenoord variant is al niet veel beter
Goedkope penaltydie gast slaat de bal met twee handen weg
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan valt het op FOK! nog mee met alleen figuren als PizzaGeit en PSVCL die dat soort onzin uitslaan.![]()
![]()
Nou vooruit, je bent een nog grotere grafmongool dan die figuren op PSV netwerk. Nu tevreden?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Volgens Koffieplanter zal Celta hoogstwaarschijnlijk met een B-team aantreden. Dus dan maken we kans.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.Oh.![]()
Hé tompsv zit daar ook.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:12 schreef Brammess het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2047-59.php#post420368
Zo, die zit.Oh.![]()
Dat dat pauperforum ook constant een waarschuwing geeft voor slowchat 😂quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
Volgens mij wordt er gewoon gepraat over Ajax. Men is gewoon benieuwd naar een iets ander perspectief, dat van de verongelijkte janksmoel.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tegen Pana waren ze niet zo goed. Ze wonnen uiteindelijk wel, maar waren zeker niet beter. Dus misschien komen ze met een andere instelling het veld op, of andere opstelling, in Europa.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.![]()
Zijn gewoon jaloers dat wij wel een penalty kunnen scoren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:22 schreef Bronson_ het volgende:
Gaat niet lukken met luchtdekker en lucht meespringer viergever en Veltman, 60 kilo ecto daley en niet meeloper schone als verdedigend blokquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Celta Ajax net zo onder druk zet als Barca zijn we de eerste helft al klaar. Wat zou het eens geweldig zijn als je daar wist te winnen zeg.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik vrees dat we niet lang van hem kunnen genieten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Sanchez zijn we volgende zomer kwijt. Die gast is absurd goed
Ik had zo mijn twijfels toen Barca hem voor het B team wilde halen, maar daar zat ik flink naast.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
juist tegen Spaanse clubs zou voetballend vermogen moeten werkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met luchtdekker en lucht meespringer viergever en Veltman, 60 kilo ecto daley en niet meeloper schone als verdedigend blok![]()
Niet als je verdedigend zwak bent. We geven te veel en te makkelijk kansen weg. Algehele verdedigen is ook matig, lijkt wel alsof ze er geen zin in hebben en niet snappen hoe ze positioneel moeten staan. Ik erger mij daar mateloos aan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
juist tegen Spaanse clubs zou voetballend vermogen moeten werkenAFCA
Je gaat er wel gewoon 3 a 4 tegen krijgen ja, als Utreg er al 2 in het netje legt en Willem II doet hetzelfde, dan mag je ervanuit gaan dat je er wel wat om de oren gaat krijgen.
Hopen op een leuk potje, niet teveel van verwachten en als je er met 4-0 vanaf gaat ook niet al teveel waarde aan hechten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
90 miljoen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Sanchez zijn we volgende zomer kwijt. Die gast is absurd goedDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat is het probleem inderdaad, de ruimtes zijn te groot.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als je verdedigend zwak bent. We geven te veel en te makkelijk kansen weg. Algehele verdedigen is ook matig, lijkt wel alsof ze er geen zin in hebben en niet snappen hoe ze positioneel moeten staan. Ik erger mij daar mateloos aan.![]()
Tegen Celta uit gewoon Riedewald op CVM neem ik aan. De achterhoede zal wel hetzelfde blijven denk ik.Oh.![]()
ja maar die doelpunten kwamen uit dode spelmomenten en dat mag je helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je gaat er wel gewoon 3 a 4 tegen krijgen ja, als Utreg er al 2 in het netje legt en Willem II doet hetzelfde, dan mag je ervanuit gaan dat je er wel wat om de oren gaat krijgen.
Hopen op een leuk potje, niet teveel van verwachten en als je er met 4-0 vanaf gaat ook niet al teveel waarde aan hechten.![]()
Een beetje een vervelend punt dit seizoen die dode spelmomenten. Die l'ami doet zijn werk slecht.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die doelpunten kwamen uit dode spelmomenten en dat mag je helemaal niet gebeurenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Contract tot 2021quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Sanchez zijn we volgende zomer kwijt. Die gast is absurd goed![]()
![]()
Dat ook. Maar ik zie zo vaak dat er een hoge bal komt of een pass en dat veltman én viergever naar de bal lopen waardoor er een tegenstander vrij komt te staan in de 16. Ze moeten leren man op man te dekken, er kort op staan en bij hun man te blijven. Tegen Utrecht kopte veltman gewoon luchtquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het probleem inderdaad, de ruimtes zijn te groot.. Was 1 meter van zn man en sprong heel licht mee en kopte vervolgens heel zielig in het niets. Zag er echt lachwekkend uit.
AFCA
Ze doen toch aan zoneverdediging?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik zie zo vaak dat er een hoge bal komt of een pass en dat veltman én viergever naar de bal lopen waardoor er een tegenstander vrij komt te staan in de 16. Ze moeten leren man op man te dekken, er kort op staan en bij hun man te blijven. Tegen Utrecht kopte veltman gewoon lucht. Was 1 meter van zn man en sprong heel licht mee en kopte vervolgens heel zielig in het niets. Zag er echt lachwekkend uit.
Oh.![]()
Die goal vond ik meer een fout van Dolberg. Hoe die voor de sier springt is echt lachwekkend.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik zie zo vaak dat er een hoge bal komt of een pass en dat veltman én viergever naar de bal lopen waardoor er een tegenstander vrij komt te staan in de 16. Ze moeten leren man op man te dekken, er kort op staan en bij hun man te blijven. Tegen Utrecht kopte veltman gewoon lucht. Was 1 meter van zn man en sprong heel licht mee en kopte vervolgens heel zielig in het niets. Zag er echt lachwekkend uit.
Charlie: How's it going in there?
Ja gelijk afschaffen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen toch aan zoneverdediging?Charlie: How's it going in there?
Ik krijg steeds meer vertrouwen in Viergeverquote:Op maandag 3 oktober 2016 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Celta uit gewoon Riedewald op CVM neem ik aan. De achterhoede zal wel hetzelfde blijven denk ik.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.AFCA
Carlo l'ami organiseert de verdediging bij dode spelmomenten. Al jaren lang. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.Charlie: How's it going in there?
of het aan hem ligt of aan de spelers die zeker achterin altijd de neiging hebben om achteruit te lopen is nog de vraagquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.![]()
De hoeveelheid goals die we tegen krijgen uit veldspel is daarnaast minimaal.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
of het aan hem ligt of aan de spelers die zeker achterin altijd de neiging hebben om achteruit te lopen is nog de vraagCharlie: How's it going in there?
OK maar dat ligt ook wel aan het niet benutten van kansen (door de tegenstander)quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De hoeveelheid goals die we tegen krijgen uit veldspel is daarnaast minimaal.![]()
Met geld is alles te koop. Maar deze jongen zit nu al op niveau vertonghen in zijn laatste jaarquote:Groot fan van User Wotte![]()
verdedigend misschien maar aanvallend zeker nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met geld is alles te koop. Maar deze jongen zit nu al op niveau vertonghen in zijn laatste jaar![]()
Dat is meer geluk dan een goede verdediging. We hebben echt zoveel 100% kansen tegengehad die door beter positioneel verdedigen en communicatie voorkomen hadden kunnen worden. Let eens goed op hoe vaak er een vrije man is in de 16 terwijl er een meerderheidssituatie is. 4 vs 2 en toch staat er 1 veij bijvoorbeeld man man.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De hoeveelheid goals die we tegen krijgen uit veldspel is daarnaast minimaal.AFCA
Dolberg is dan ook geen verdediger.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die goal vond ik meer een fout van Dolberg. Hoe die voor de sier springt is echt lachwekkend.
Veltman wel en die kopte in het luchtledige op goed geluk. Daar kom je niet ver mee.wooblabalurg![]()
Het was Dolberg zijn zone. En of je nu verdediger bent of niet. Je kunt toch wel een bal wegkoppen? Veltman was helemaal niet gepositioneerd om Conboy te verdedigen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dolberg is dan ook geen verdediger.
Veltman wel en die kopte in het luchtledige op goed geluk. Daar kom je niet ver mee.Charlie: How's it going in there?
Ja dat hoort toch ook bij het voetbal? Sinds wanneer gaan alle kansen erin?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat ligt ook wel aan het niet benutten van kansen (door de tegenstander)Charlie: How's it going in there?
Overigens komen 9 van de 16 tegendoelpunten in alle competities uit dode spelmomenten.
Abominabel als je het mij vraagt.Charlie: How's it going in there?
Gebrek aanquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Overigens komen 9 van de 16 tegendoelpunten in alle competities uit dode spelmomenten.
Abominabel als je het mij vraagt.
LENGTE FYSIEK KRACHT![]()
Ik had wel het idee dat er nog een paar op het conto van Onana geschreven konden worden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Abominabel als je het mij vraagt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank de Boer?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom huren ze geen verdedigende coach? In al de teams van bosz is wel gebleken dat hij er geen verstand van heeft of iig weinig aandacht aan besteed.![]()
Ook een handvol met Cillessen in de kol.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat er nog een paar op het conto van Onana geschreven konden worden.Charlie: How's it going in there?
9 van de 16 is echt om te janken. Waarvan 4 van de 8 goals in de eredivisie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan
LENGTE FYSIEK KRACHT
Charlie: How's it going in there?
Maar die stond ook dramatich te keepen de paar wedstrijden dat hij er nog in stond dit seizoen. Ik hoop dat het met Krul iets beter gaat wat dat betreft.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook een handvol met Cillessen in de kol.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach ja, 90% van tegengoals is dan ook niet gewoon goed uitgespeeld door tegenstander maar gewoon pure persoonlijke fouten, niet dat ze afgetroefd worden in lucht maar gewoon omdat ze te vroeg of te laat springen of verkeerd gepositioneerd staanquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
9 van de 16 is echt om te janken. Waarvan 4 van de 8 goals in de eredivisie.![]()
Haha ja dat was echt zesde klas bierelftal niveau. Sowieso kan Veltman er geen kut van, maar dit was helemaal hilarisch.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als meer dan de helft van al je goals uit dode spelmomenten komt dan moet je daar eens goed mee aan de slag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, 90% van tegengoals is dan ook niet gewoon goed uitgespeeld door tegenstander maar gewoon pure persoonlijke fouten, niet dat ze afgetroefd worden in lucht maar gewoon omdat ze te vroeg of te laat springen of verkeerd gepositioneerd staanCharlie: How's it going in there?
Hij had m wel moeten hebben idd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was Dolberg zijn zone. En of je nu verdediger bent of niet. Je kunt toch wel een bal wegkoppen? Veltman was helemaal niet gepositioneerd om Conboy te verdedigen.
Bij Dolberg zag t eruit alsof hij er net niet bij kwam.
Bij Veltman zag t eruit alsof hij geen enkel benul had waar de bal was. En hij stond er een halve meter achter, kijk maar terug. Was ook zijn man.wooblabalurg![]()
Je praat over "zijn man" maar snap je het principe zonedekking? Dan heb je dus geen man.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij had m wel moeten hebben idd.
Bij Dolberg zag t eruit alsof hij er net niet bij kwam.
Bij Veltman zag t eruit alsof hij geen enkel benul had waar de bal was. En hij stond er een halve meter achter, kijk maar terug. Was ook zijn man.Charlie: How's it going in there?
Maar het was geen zonedekking.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je praat over "zijn man" maar snap je het principe zonedekking? Dan heb je dus geen man.![]()
Als ik niet zou weten (zoals jij) dat Ajax al jaren zonedekking hanteert. Kon ik aan de verdedigende formatie wel zien dat het zonedekking is.quote:Charlie: How's it going in there?
Het is in ieder geval geen pure zonedekking, anders sta je niet vier tegen vier. Sanchez blijft intensief Haller volgen. Veltman hield Conboy in de gaten maar Dolberg neemt hem half over omdat Dolberg zijn man laat lopen. Op het moment van de voorzet doet Dolberg een paar passen naar voren maar hij schat de bal verkeerd in.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik niet zou weten (zoals jij) dat Ajax al jaren zonedekking hanteert. Kon ik aan de verdedigende formatie wel zien dat het zonedekking is.
Buiten dat het een goede kopbal was, lag de fout dus vooral bij Dolberg, dat zijn we dan eens.![]()
![]()
Alleen Sanchez lijkt op Haller te staan. De rest wordt echt opgevangen in de zone. Meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen pure zonedekking, anders sta je niet vier tegen vier. Sanchez blijft intensief Haller volgen. Veltman hield Conboy in de gaten maar Dolberg neemt hem half over omdat Dolberg zijn man laat lopen. Op het moment van de voorzet doet Dolberg een paar passen naar voren maar hij schat de bal verkeerd in.
Buiten dat het een goede kopbal was, lag de fout dus vooral bij Dolberg, dat zijn we dan eens.
Naast het feit dat ik vind dat iedereen een man moet hebben. Maar goed.Charlie: How's it going in there?
Wat was er trouwens met Viergever aan de hand die telkens als een blind paard mee naar voren liep, dat was zo opvallend dat het wel een instructie van Bosz moet zijn geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En met balverlies was Sink de verdediger die viergever moest opvangenquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er trouwens met Viergever aan de hand die telkens als een blind paard mee naar voren liep, dat was zo opvallend dat het wel een instructie van Bosz moet zijn geweest
AFCA
Veltman stond een halve meter erachter. Nu weet ik niet hoe groot de zones zijn bij Ajax maar er stond geen andere Ajacied op een halve meter (buiten Dolberg die er niet bij kwam) dus is ie voor Veltman he. Hij ging zelf op de plek van CV staan dus dan moet die zone van jou zijn. Helaas had hij geen idee waar de bal zou komen waardoor hij heel knullig in t luchtledige kopt, niet eens id buurt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je praat over "zijn man" maar snap je het principe zonedekking? Dan heb je dus geen man.
wooblabalurg![]()
Daardoor vielen er wel telkens grote gaten achterin ja, moest Sanchez allemaal alleen oplossen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Rare tactiek, ook omdat Viergever voorin toch niet de kwaliteit heeft om iets te bewerkstelligen.Oh.![]()
Laat dan Sanchez opkomen. Maar dat heeft ook weinig zin zonder hoge ballenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Frank Rijkaard en Jimmy Floyd zouden dit nooit doen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor vielen er wel telkens grote gaten achterin ja, moest Sanchez allemaal alleen oplossen.
Rare tactiek, ook omdat Viergever voorin toch niet de kwaliteit heeft om iets te bewerkstelligen.wooblabalurg![]()
Jij bent anti-Bosz?quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Frank Rijkaard en Jimmy Floyd zouden dit nooit doen.Oh.![]()
En beter te veel gedekt dan te weinig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veltman stond een halve meter erachter. Nu weet ik niet hoe groot de zones zijn bij Ajax maar er stond geen andere Ajacied op een halve meter (buiten Dolberg die er niet bij kwam) dus is ie voor Veltman he. Hij ging zelf op de plek van CV staan dus dan moet die zone van jou zijn. Helaas had hij geen idee waar de bal zou komen waardoor hij heel knullig in t luchtledige kopt, niet eens id buurt.AFCA
Ik snap sowieso niet waarom zoveel verdedigers bij hun man blijven staan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En beter te veel gedekt dan te weinig.
Dan zie je ze met alle kracht proberen iemand tegen te houden. Terwijl dat totaal overbodig is als je zelf voor de bal gaat. Iemand die zo verdedigend te werk gaat vind ik automatisch minderwaardig.wooblabalurg![]()
Ik ben niet per se anti maar ik vind dat hij teveel rare keuzes maakt. Teveel mensen op de verkeerde plek, vreemd selectiebeleid, rare individuele opdrachten, kritisch in de pers over z'n spelers.quote:
Daarom denk ik dat Peter Bosz Ajax niet veel verder gaat brengen. Sanchez en Ziyech daarintegen weer wel.wooblabalurg![]()
Het doorselecteren doet hij wel langzaam maar je ziet wel dat hij langzaam aan dissonanten als Dijks en Gudelj eruit heeft gewerkt. Dat hij kritisch is op spelers in de pers moet kunnen als spelers goed hebben gespeeld. Zodat je je ze scherp houdt, en dan wat uit de luwte houdt als ze slecht spelen. Dat doen zoveel trainers.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben niet per se anti maar ik vind dat hij teveel rare keuzes maakt. Teveel mensen op de verkeerde plek, vreemd selectiebeleid, rare individuele opdrachten, kritisch in de pers over z'n spelers.
Daarom denk ik dat Peter Bosz Ajax niet veel verder gaat brengen. Sanchez en Ziyech daarintegen weer wel.Oh.![]()
Alle wedstrijden na de interlandbreak gewonnen. Niet de meest moeilijke potten maar dat is meer dan ik had gehoopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben niet per se anti maar ik vind dat hij teveel rare keuzes maakt. Teveel mensen op de verkeerde plek, vreemd selectiebeleid, rare individuele opdrachten, kritisch in de pers over z'n spelers.
Daarom denk ik dat Peter Bosz Ajax niet veel verder gaat brengen. Sanchez en Ziyech daarintegen weer wel.
Na de komende interlandperiode zien we echt waar we staan en wat voor trainer Bosz is. Maar maakte gisteren een tactische omzetting waardoor je het hele spel overnam. Dat heb ik onder Frank nooit gezien.Charlie: How's it going in there?
Frank deed ook tactische omzettingen hoor. Je topscorer eruit halen en dan je verdediger in de spits zettenquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alle wedstrijden na de interlandbreak gewonnen. Niet de meest moeilijke potten maar dat is meer dan ik had gehoopt.
Na de komende interlandperiode zien we echt waar we staan en wat voor trainer Bosz is. Maar maakte gisteren een tactische omzetting waardoor je het hele spel overnam. Dat heb ik onder Frank nooit gezien.
Oh.![]()
Ijzersterke hand van wisselenquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank deed ook tactische omzettingen hoor. Je topscorer eruit halen en dan je verdediger in de spits zettenCharlie: How's it going in there?
Je klinkt nu net als Badder, ik zou oppassen als ik jou was.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik niet zou weten (zoals jij) dat Ajax al jaren zonedekking hanteert. Kon ik aan de verdedigende formatie wel zien dat het zonedekking is.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja inderdaad. Rare tactiek, een van je minste spelers proberen belangrijk te maken in het spel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er trouwens met Viergever aan de hand die telkens als een blind paard mee naar voren liep, dat was zo opvallend dat het wel een instructie van Bosz moet zijn geweestDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heeft Frank het afgelopen decennium nog getraind dan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Frank Rijkaard en Jimmy Floyd zouden dit nooit doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Frank het afgelopen decennium nog getraind dan?
Maar die man heeft skills.
Zowel tactisch als menselijk.
Snapt voetbal en is een levende legende.
Jimmy Floyd zou een goede tweede keus zijn.wooblabalurg![]()
Mwah.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
Maar die man heeft skills.
Zowel tactisch als menselijk.
Snapt voetbal en is een levende legende.
Jimmy Floyd zou een goede tweede keus zijn.
Hij zakte door de mand bij Sparta, Saudi Arabië, Galatasaray en uiteindelijk bij Barca.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bij Barça zakte hij door de mand omdat hij zonder Henk Ten Cate de ego's niet kon handelen en dat waren er nogal wat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Hij zakte door de mand bij Sparta, Saudi Arabië, Galatasaray en uiteindelijk bij Barca.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: