Dat kan ik absoluut begrijpen. Puur genot en ook gewoon kwalitatief goed beeld natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hallon
Ik ben zo blij met mijn FOX SPORTS GO © abonnement
Werken jullie voor Fox ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ik absoluut begrijpen. Puur genot en ook gewoon kwalitatief goed beeld natuurlijk
Verder vind ik Fox een walgelijke organisatie die alles maar kapot loopt te hypenquote:
Grachten in stadionsquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
oe
Lekker druk in de gracht daar trouwens
Dat dacht een jongen in Groningen laatst ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
oe
Lekker druk in de gracht daar trouwens
too soonquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht een jongen in Groningen laatst ook
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder vind ik Fox een walgelijke organisatie die alles maar kapot loopt te hypen
Maar Foxie Go werkt prima
Ik verwacht een soepele 3-0quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu niet.
Wat denken jullie van PSV - sc Heracles?
Nee joh, Ziggo Sport behandelt de PL veel beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.
Hmm, daar heb ik nooit last van eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.
Dat boeit echt niemandquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu niet.
Wat denken jullie van PSV - sc Heracles?
Gewoon chromecastje en met je telefoon streamenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat FOXIE geen PS4 ondersteuning heeft
Wel xbox 360wtf
Onze vriend Paxcon schijnt een chromecast te hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon chromecastje en met je telefoon streamen
Twee naar ik vernomen hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Onze vriend Paxcon schijnt een chromecast te hebben
Bah bah bahquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben gezellig aan het lezen over het Europese belastingrecht
Die foksdoks zijn echt sjanant af en toequote:
Is er al een FEY-AJA promoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die foksdoks zijn echt sjanant af en toe
Pas ook al eentje over Hans Nijland
Ja, al een week of zoquote:
Ja, sorry. Ik kijk niet naar FOX op dagen dat er geen voetbal is. Denk je dat ik een sadist ben?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, al een week of zo
DIT IS MEER DAN EEN WEDSTRIJD DIT IS DE KLASSIEKER bah bah
Ik heb FOX niet opgezet tijdens de interlandperiode.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, al een week of zo
DIT IS MEER DAN EEN WEDSTRIJD DIT IS DE KLASSIEKER bah bah
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kijk niet naar FOX op dagen dat er geen voetbal is. Denk je dat ik een sadist ben?
Masochist is het woord wat je zoekt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kijk niet naar FOX op dagen dat er geen voetbal is. Denk je dat ik een sadist ben?
Ik dacht dat jij ook wel op zondagoggend naar kale Kees gekeken hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag het aantal arresten op de slides even geteldquote:
Op zondagochtend zit ik naast Kees van der Staaij in de kerk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel op zondagoggend naar kale Kees gekeken had
Moeten jullie die ook uit je hoofd kennen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb vanmiddag het aantal arresten op de slides even geteld
240
Waarvan wel een behoorlijk aantal dat er dubbelop staat of wat niet heel relevant is maar toch
Naar de kerk gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zondagochtend zit ik naast Kees van der Staaij in de kerk.
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan
Ben je gek ofzo
Voor alleen dit vak mag ik er een bundeltje bij gebruiken, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan als je niet weet welke naam bij welk arrest hoortquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moeten jullie die ook uit je hoofd kennen?
Kunnen we even ontopic gaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor alleen dit vak mag ik er een bundeltje bij gebruiken, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan als je niet weet welke naam bij welk arrest hoortMaar goed, bundeltje is op zich wel genot
De enige echte van Nutricia?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb ook nog wat warme chocomel gepakt voor de geïnteresseerden
Hallo opperkleurder, dat is al even geledenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen we even ontopic gaan?
Gewoon chocomelquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De enige echte van Nutricia?
Ik was 2 weken in Zuid Korea. Je zult me wel gemist hebben neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo opperkleurder, dat is al even geleden
Het andere topic?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer naar het andere topic. Doei.
Dat bepaal jij niet snotneusquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen we even ontopic gaan?
Ik was eerlijk gezegd de afgelopen tijd ook wat minder actief, wat niet wegneemt dat ik iedereen gemist heb natuurlijk. Was het een genot daar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was 2 weken in Zuid Korea. Je zult me wel gemist hebben neem ik aan.
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet oud genoeg.
Ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een nare post weer Ties02.
Het was zeker een genot. Om toch een beetje ontopic te blijven heb ik nog een bezoek gebracht aan het standbeeld van Guus Hiddink.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd de afgelopen tijd ook wat minder actief, wat niet wegneemt dat ik iedereen gemist heb natuurlijk. Was het een genot daar?
Dat klinkt uitstekend. Heeft hij daar ook nog een ziekenhuisje gebouwd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was zeker een genot. Om toch een beetje ontopic te blijven heb ik nog een bezoek gebracht aan het standbeeld van Guus Hiddink.
Ja sollicitatie stressquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er een reden voor je slechte humeur?
Dat is vooral omdat ik het koud heb eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom drink je waarschijnlijk ook chocomel.
Je solliciteert naar een pak rammel als je zo door gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja sollicitatie stress
En het feit dat Twente morgen om 12:30 begint
We hebben wel de nodige ziekenhuizen gezien (enkel van buiten)quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt uitstekend. Heeft hij daar ook nog een ziekenhuisje gebouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |