Dat dacht een jongen in Groningen laatst ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
oe
Lekker druk in de gracht daar trouwens
too soonquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht een jongen in Groningen laatst ook
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder vind ik Fox een walgelijke organisatie die alles maar kapot loopt te hypen
Maar Foxie Go werkt prima
Ik verwacht een soepele 3-0quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu niet.
Wat denken jullie van PSV - sc Heracles?
Nee joh, Ziggo Sport behandelt de PL veel beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.
Hmm, daar heb ik nooit last van eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.
Dat boeit echt niemandquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu niet.
Wat denken jullie van PSV - sc Heracles?
Gewoon chromecastje en met je telefoon streamenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat FOXIE geen PS4 ondersteuning heeft
Wel xbox 360wtf
Onze vriend Paxcon schijnt een chromecast te hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon chromecastje en met je telefoon streamen
Twee naar ik vernomen hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Onze vriend Paxcon schijnt een chromecast te hebben
Bah bah bahquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben gezellig aan het lezen over het Europese belastingrecht
Die foksdoks zijn echt sjanant af en toequote:
Is er al een FEY-AJA promoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die foksdoks zijn echt sjanant af en toe
Pas ook al eentje over Hans Nijland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |